Als je de eerste bent die nadat het vorige topic dicht is gegaan een nieuwe opent wel ja, waarom niet?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:45 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, voor de duidelijkheid; als ik aan het einde van deze topic sneller ben dan MONTANA of een van zijn vrienden mag ik de TT bepalen en krijg ik geen slotje?
Nogmaals;quote:Op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Klopt.
[..]
Klopt.
[..]
Klopt.
[..]
Onjuist. Openbaar niet (anders wil ik een linkje zien) en ook niet achter de schermen is iets bediscussierd.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:24 schreef teamlead het volgende:
Misschien mis ik iets hoor...... maar:
Als er een topic is dat gestart is door iemand die vindt dat MvB ontslagen zou moeten worden, is het toch juist de bedoeling dat je daarover in discussie gaat als jij van mening bent dat hij juist de beste bondscoach allertijden is
overigens was dat Michels, maar dat terzijde
Eén topic waar tegenstanders zich verzamelen en een topic waar voorstanders zich verzamelen lijkt me bijzonder onhandig. Dan ontstaat er nooit een discussie.
IK begrijp overigens van de mods dat er nagedacht wordt over een wijziging van de TT.. dan is het probleem toch opgelost
Zolang déze toezegging niét weer teruggetrokken wordt zijn we er uit... eindelijk.quote:Klopt, zijn we eruit?
neenee, tot nu toe kregen andere titels, en niet alleen van mij, een slotje... wil je daar ook links van hebben?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je de eerste bent die nadat het vorige topic dicht is gegaan een nieuwe opent wel ja, waarom niet?.
Tot nu toe ben je alleen steeds te laat geweest.
Ik wil je graag uitleggen waar ik me druk om maak maar dan kan je net zo goed zelf even kijken... wil je links of kan je het zelf wel vinden denk je?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef Grulez het volgende:
Jeetje waar je je druk om kan maken. Denk je om je hart?
Nee hoor, hoeft niet. Dat waren allemaal dubbeltopics over Marco van Basten, met enkel andere titels.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
neenee, tot nu toe kregen andere titels, en niet alleen van mij, een slotje... wil je daar ook links van hebben?
dat dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef Tennessee het volgende:
[..]
kan je het zelf wel vinden denk je?
Ik beschuldig jou persoonlijk nergens van want ik weet niet wie achter de schermen precies wat tegen wie heeft gezegd, maar nogmaals de juiste volgorde... eerst werd toegezegd, toen moest het nog besproken worden, toen werd het teruggetrokken, toen ging ik klagen, toen zou er nog over nagedacht worden en toen, nu dus, bleek er helemaal niet meer over nagedacht te zullen worden...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
Dat zal geweest zijn nadat ik eerst toezegde en vervolgens zei dat ik toch even met m'n medemods ging overlegen. Daar hebben we toen nagedacht, vervolgens niet meer, ook niet nadat jij het topic in Feedback opende. Dat zweer ik.
je wil dus wél bewijs, goed, ik zal het gaan halen, heb het niet klaar liggen, kan even duren...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet. Dat waren allemaal dubbeltopics over Marco van Basten, met enkel andere titels.
Ik heb echt geen idee waar je dat vandaan haalt hoor dat er wederom nagedacht moest worden. Ja, teamlead zegt het, maar dat is echt 100% niet waarquote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik beschuldig jou persoonlijk nergens van want ik weet niet wie achter de schermen precies wat tegen wie heeft gezegd, maar nogmaals de juiste volgorde... eerst werd toegezegd, toen moest het nog besproken worden, toen werd het teruggetrokken, toen ging ik klagen, toen zou er nog over nagedacht worden en toen, nu dus, bleek er helemaal niet meer over nagedacht te zullen worden...
Prima, succes. Ga ik even in andere topics kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
je wil dus wél bewijs, goed, ik zal het gaan halen, heb het niet klaar liggen, kan even duren...
Dat Teamlead zei dat jullie er nog over na zouden denken was voor mij de belangrijkste reden om er op dat moment over op te houden, al was het erg minimaal na de eerdere toezegging. Dat jullie nu na twee weken geduld van mijn kant nu net doen alsof jullie niet weten waar het over gaat en alsof ik het allemaal verkeerd heb begrepen of verzonnen of zo vind ik echt heel zwak. En als ik nu bewijs vind, wat dan? Passen jullie de TT dan wél aan, of is dat ook alleen maar tijdverspilling?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je dat vandaan haalt hoor dat er wederom nagedacht moest worden. Ja, teamlead zegt het, maar dat is echt 100% niet waar. Misschien las hij de posts van de eerste keer dat wij erover nadachten, dus nadat ik zei dat we er even over moesten nadenken. Anders weet ik het echt niet
.
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat Teamlead zei dat jullie er nog over na zouden denken was voor mij de belangrijkste reden om er op dat moment over op te houden, al was het erg minimaal na de eerdere toezegging. Dat jullie nu na twee weken geduld van mijn kant nu net doen alsof jullie niet weten waar het over gaat en alsof ik het allemaal verkeerd heb begrepen of verzonnen of zo vind ik echt heel zwak. En als ik nu bewijs vind, wat dan? Passen jullie de TT dan wél aan, of is dat ook alleen maar tijdverspilling?
Ik begrijp volkomen dat je het nu weer vraagt, omdat teamlead dat in Feedback postte. Alleen helaas voor jou is het gewoon niet waar, wij hebben nooit voor of achter de schermen gezegd er wederom over na te denken. En ik weet niet waar je bewijs van moet vinden, maar post het gerust. Ik wacht met smart.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat Teamlead zei dat jullie er nog over na zouden denken was voor mij de belangrijkste reden om er op dat moment over op te houden, al was het erg minimaal na de eerdere toezegging. Dat jullie nu na twee weken geduld van mijn kant nu net doen alsof jullie niet weten waar het over gaat en alsof ik het allemaal verkeerd heb begrepen of verzonnen of zo vind ik echt heel zwak. En als ik nu bewijs vind, wat dan? Passen jullie de TT dan wél aan, of is dat ook alleen maar tijdverspilling?
Wat is dan wél een reden voor een aanpassing van een TT?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef dndiek het volgende:
Over de discussie was vaak genoeg gezegd dat die eindelijk wel een keer kon stoppen. En nee, een misverstand tussen een FA en mods is geen reden voor een aanpassing van een TT...
Jou kunnen we hebben, pff. Je durft geen eens meer hier te komenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef SCH het volgende:
Als Tennessee geljk krijgt, ga ik in de aanval. dus dan begint het weer van voren af aan
Doont poesj miequote:Op donderdag 27 september 2007 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jou kunnen we hebben, pff. Je durft geen eens meer hier te komen.
cool, dank je voor je begrip, meen ik serieus.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik begrijp volkomen dat je het nu weer vraagt, omdat teamlead dat in Feedback postte. Alleen helaas voor jou is het gewoon niet waar, wij hebben nooit voor of achter de schermen gezegd er wederom over na te denken. En ik weet niet waar je bewijs van moet vinden, maar post het gerust. Ik wacht met smart.
Wet je dat ik bij die Tenalady, pardon Tennesee, even echt associaties kreeg met jouw eerste aanvaring met de VBL-mods in FB over een zekere transfer.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef SCH het volgende:
Als Tennessee geljk krijgt, ga ik in de aanval. dus dan begint het weer van voren af aan
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Wet je dat ik bij die Tenalady, pardon Tennesee, even echt associaties kreeg met jouw eerste aanvaring met de VBL-mods in FB over een zekere transfer.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat is dan wél een reden voor een aanpassing van een TT?
Als de topic een centrale topic is en de titel een duidelijke bash titel waardoor mensen er neutrale berichten niet in posten zoals in de centrale MvB topic met de bekende bash titel?
Jij wilde steeds dat de TT van het huidige MvB-topic werd geneutraliseerd. Dat gebeurt niet, zoals bij geen één topic, tenzij de TS erom vraagt. Dubbele topics met andere titels werden terecht gesloten, er was namelijk al een MvB-topic open.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
cool, dank je voor je begrip, meen ik serieus.
Ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nog moet bewijzen want volgens mij héb ik alles dat ik heb gezegd al meerdere keren bewezen... Het antwoord is nu alleen opeens veranderd en blijkbaar is de TT niet meer heillig en mag er vanaf nu ook een pro-MvB-TT... Dat is voor mij dus nieuws en waarschijnlijk voor MONTANA ook... ben benieuwd naar zijn reactie...
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind overigens als Zwaluwen enzo een eigen topic hebben FC Bruin wit ook weer open moet. DIe hebben veel meer fans!
Het grote FC Bruin Wit-topic - deel #1
Open die hap!
Dat is geen antwoord op mijn vraag... Waarom heeft de centrale MvB topic al 27 edities lang de titel "marco van Basten moet ontslagen worden" behalve dat MONTANA naast zijn computer slaapt en zorgt dat hij of een vriendje elke keer klaar zitten om die titel in stand te houden terwijl hij zelf toegeeft en ieder kind ziet dat het een bash titel is? Waarom zelfs als er een merge met een pro-MvB topic heeft plaatsgevonden blijft dan die TT heilig en wordt er zelfs nadat dat is toegezegd geen neutrale titel van gemaakt?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Opmerkelijke nieuwsberichten worden vaak in eerste instantie in een apart topic geplaatst, dan is het aan ons (de mods) om te bepalen wat we doen met zo'n topic en wij vonden het in het geval van Van Basten prima om het centraal te houden omdat het over wat vage geruchten ging/ gaat tot nu toe.
Geniale sluitpostquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:28 schreef Tennessee het volgende:
Bij de meeste andere centrale topics is de format; "Centrale X topic; X moet ontslagen worden!" of "Centrale Y topic; Y is supergeil!"... Waarom is dat in het geval van MvB anders?
En ons pleziertje dan, morgenavond? Daar laat ik echt niks tussenkomen schat.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
Zo wordt het niks met Loekie
Gun je mij m'n pleziertjes niet Ray? Ik ben zo bang dat de lieverd het vergeet
Steeds pro-MvB-topics? Ik heb alleen de dubbeltopics van jou gezien. De andere topics waren nieuwsfeiten die prima in het centrale MvB-topic kunnen. Bijvoorbeeld het gerucht dat Van Basten naar Chelsea zou verhuizen.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:33 schreef Tennessee het volgende:
Als er steeds pro-MvB of andere MvB topics verschijnen is dat toch juist een teken dat er misschien iets niet duidelijk is aan de titel van de centrale MvB topic?
ja, maar er is er geen één die meer dan 3 edities heeft gehad, behalve Het grote Co Adriaanse fantopic #5 ***CO=KAMPIOEN!!!*** Misschien dat als er wél een regel zou zijn jullie niet steeds slotjes op topics zouden hoeven te gooien omdat mensen niet begrijpen dat Marco van Basten moet ontslagen worden! #28 dé centrale MvB topic is... Maar je punt is duidelijk, je hebt gelijk, er is geen standaard.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het grote Co Adriaanse fantopic #5 ***CO=KAMPIOEN!!!***
Marco van Basten moet ontslagen worden! #28
Mario Been verdient een eigen topic.
Leo Beenhakker moet ontslagen worden.
Frank de Boer, topcoach in spe
Foeke Booy: meestertacticus
Het grote Theo Bos moet worden ontslagen topic, deel 1.
Peter Bosz moet ontslagen worden #1
Het grote Ernie Brandts topic.
"Het grote Henk ten Cate moet worden ontslagen topic #1"
Een geniale trainer wordt 80.
Het grote Sven-Goran Eriksson topic: Wederom in de problemen
Louis van Gaal topic #2 - Geen kleineren, gewoon de feiten
Het grote Jan van Grinsven topic.
Het grote Foppe de Haan Fantopic
Arie Haan
Willem van Hanegem "de Kromme"
Het grote Guus Hiddink topic
Ron Jans, de leukste trainer van Nederland #2
[centraal] het grote Martin Jol fantopic !
Erwin Koeman moet ontslagen worden #3
Het Ronald Koeman moet ontslagen worden topic #1
Forza Fritsie Korbach!!!
Adrie Koster, geweldenaar!
Het grote Ruud Krol topic Deel 1.
Het grote Robert Maaskant topic
Het Bert van Marwijk topic #1
Het grote Aad de Mos Fantopic
José Mourinho #3: nu zonder werk!
Vera Pauw coach betaald voetbal.
Het grote Zeljko Petrovic topic
Guy Roux, het Franse voetbalmonument
Bernd Schuster: De on-Duitse trainer deel 1
Het grote Trond Sollied topic #1
Jan van Staa topic #1: Hij schnabbelt bij in de horeca.
Huub Stevens - Op weg naar de top/ zum Höchsterreichbare
Vanenburg nieuwe trainer Helmond Sport
Het grote Piet de Visser fantopic!?
John de Wolf trainer Turkiyemspor
Mark Wotte: leugenaar of miskend talent?
Wanneer wordt Kees Zwamborn ontslagen ?
Allemaal omdat de topicstarters dat zo openden, zo ook M0NTANA. Er is geen regel.
zeker in iedergeval dankzij dit ge-emmer hierquote:Op donderdag 27 september 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
Verder heb ik het gevoel dat de users prima weten wat de centrale topics zijn.
nee, dat bedoelde ik niet. Wel dat het volgens mij overzichtelijker en duidelijker zou zijn als de centrale topics duidelijke centrale topics waren en niet centrale topics in bash-vermomming.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef dndiek het volgende:
Dus wij moeten een format verzinnen voor TT's van nog te openen topics volgens jou
Dat was ook niet mijn voorstel... Nogmaals; "Centrale X topic; X moet ontslagen worden!" of "Centrale Y topic; Y is supergeil... laatste deel door iedere TS vrij te verzinnen binnen de regels van Fok. Maar het is maar een idee...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
Wat zal het forum saai worden alles alle topics zo heten.
[Trainer] Co Adriaanse.
[Trainer] Marco van Basten.
[Trainer] Mario Been.
Nou, dus niet, omdat het voor gebruikers zoals ik (maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt) zowiezo vervelend is om een slotje te krijgen. Je voelt je stom dat je geen topic hebt geopend die open mag blijven en je hebt voor niets werk erin gestopt. En dan wordt je als fan ook nog eens verbannen naar een tot centrale topic benoemde bash topic met een bash titel die zwaar verdedigd wordt. En daar zit denk ik ook een deel van het misverstand. Dat jullie nu zeggen dat iedere TS de titel van de volgende MvB topic mag bepalen terwijl er in die topic beweerd wordt dat die titel een vaststaande en niet te veranderen traditie is. En als jullie als mods dus nu pas duidelijk zeggen dat dat niét zo is kan je mij de verwarring en opwinding toch ook niet kwalijk nemen?quote:Verder heb ik het gevoel dat de users prima weten wat de centrale topics zijn. En als er soms een dubbeltopic geopend wordt dan sluiten wij die met een verwijzing naar het centrale topic. No big deal. Iedereen blij.
Wel lekker overzichtelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
Wat zal het forum saai worden alles alle topics zo heten.
[Trainer] Co Adriaanse.
[Trainer] Marco van Basten.
[Trainer] Mario Been.
Verder heb ik het gevoel dat de users prima weten wat de centrale topics zijn. En als er soms een dubbeltopic geopend wordt dan sluiten wij die met een verwijzing naar het centrale topic. No big deal. Iedereen blij.
Dit denk ik nog meer.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel lekker overzichtelijk.
ok, slaap ze!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:02 schreef RayMania het volgende:
Tennessee, ik reageer morgen op je post. Ik ga nu offline, lange dag geweest voor mij namelijk.
[..]
Dit denk ik nog meer.
Op alfabet, alle centrale topics in VBL in één oogopslag te zien en dus niet alleen de lijst die je nu ziet in VBL (t/m 18-09).
Tot morgen.
Tja...., betrokken mods diequote:Op vrijdag 28 september 2007 01:10 schreef tong80 het volgende:
Mijn God
[TV-tip] 27-09-2007 21:25 :De vergeten voetbalramp Moskou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |