abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:46:04 #1
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_47273532
Jaja onze huub is weer geod bezig. Daarom maak ik maar een topic over hem, omdat ik em niet in de search kon vinden.

Huub Stevens Verein: HSV



Hij heeft het erg op gezag, orde en regelmaat. Daarom moet iedereen 's ochtends op half negen aan het ontbijt zitten. Zelfs de technische staf en fysiotherapeuten nemen deel aan dit proces.

Huub heeft al verschillende clubs onder zijn leiding gehad met wisselend succes. Bij de een was het een goed huwelijk, buij de ander scheidden de wegen zich al snel.

Huub Stevens (Sittard, 29 november 1953) is een Nederlands voetbalcoach en voormalig voetballer. Na zijn carričre als voetballer bij diverse Nederlandse topclubs (o.a. PSV Eindhoven en Fortuna Sittard) is hij op het moment een succesvolle trainer.

Huub Stevens begon zijn trainerscarričre in 1993 bij Roda JC uit Kerkrade. Van oktober 1996 tot juni 2002 was Stevens trainer van de Duitse club Schalke 04. In 1997 won Stevens met Schalke 04 de UEFA cup. In 2001 en 2002 won de club onder leiding van Stevens de Duitse beker (DFB-Pokal). Na Schalke 04 ging Huub Stevens Hertha BSC Berlin trainen. Bij deze club werd hij op 4 december 2003 weggestuurd wegens gebrek aan succes. Hierna was hij van 14 juni 2004 tot 22 mei 2005 trainer van 1. FC Köln. In mei 2005 keerde Stevens weer terug naar Nederland, waar hij opnieuw trainer werd van de voetbalclub Roda JC. Deze functie vervulde hij tot 2 februari 2007. Op 3 februari 2007 maakte Stevens de overstap naar het laaggeklasseerde HSV. Raymond Atteveld neemt nu zijn taken bij roda jc waar.


Gelukkig was Roda JC bereid om hem voor een flinke zak geld te laten gaan om HSV weer naar de top te helpen en tot nu toe gaat het hem goed af.

woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_47275600
Huub

Hij had gewoon trainer van Feyenoord moeten zijn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2007 @ 19:46:31 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47275688
is er niet al een topic over hem?
Zo nee dan had dit topic al veel eerder geopend moeten worden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 woensdag 14 maart 2007 @ 20:06:47 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_47276459
Goeie trainerr met een mooie loopbaan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_47304836
Goede trainer idd, en toch klasse van hem dat die HSV weer aan het voetballen krijgt en ook weer puntjes pakt met de club!
I'd rather die like a man than live like a coward
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:34:32 #6
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_47305500
Van degredatiekandidaat tot kanshebber voor Europees voetbal

If you have a problem, and no one else can help, and if you can find him..
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_47307378
Had naar PSV moeten gaan
pi_47310597
'bij wijze van spreken uh uh uh uh'
Nee Huub is niet meer wat ie ooit geweest is ook al doet ie het nu zo goed met hsv
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:15:13 #9
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47310753
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:34 schreef Rave_NL het volgende:
Van degredatiekandidaat tot kanshebber voor Europees voetbal

If you have a problem, and no one else can help, and if you can find him..
howhow, ze staan nog steeds één punt boven de degradatiestreep hoor.
pi_47677548
quote:
Hoofdcoach Huub Stevens moet voorlopig de trainingen bij zijn Duitse club Hamburger SV aan zijn assistent Markus Schupp overlaten. De Nederlandse trainer is teruggekeerd naar zijn woonplaats Eindhoven om zijn ernstig zieke vrouw bij te staan. De echtgenote van Stevens wordt na een spoedoperatie sinds afgelopen woensdag in een kunstmatige coma gehouden.

Het bestuur van HSV geeft Stevens in deze privézaak alle vrijheid van handelen. De Duitse clubleiding houdt er rekening mee dat assistent-coach Schupp zondag ook eindverantwoordelijk is in de competitiewedstrijd tegen VfL Wolfsburg.

Onder nieuwkomer Stevens, die begin februari van Roda JC naar degradatiekandidaat HSV overstapte, behaalde de ploeg van de internationals Rafael van der Vaart, Nigel de Jong en Joris Mathijsen veertien punten uit zeven duels.
Vervelende situatie zeg .
pi_47677719
heel erg inderdaad
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47678029
Jezus wel klote dit voor Huub en zn vrouw.
  maandag 26 maart 2007 @ 17:08:08 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_47678161
Gun je niemand
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_47678610
Sterkte Huub
  maandag 26 maart 2007 @ 17:53:43 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_47679698
Kwam terug naar Roda om dichter bij zijn zieke vrouw te zijn, toen het goed ging met d'r vertrok die meteen...

Niet dat ik het ze gun, beterschap aan zijn vrouwke!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_47680974
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef DANILXL het volgende:
diverse Nederlandse topclubs (o.a. PSV Eindhoven en Fortuna Sittard)
  maandag 26 maart 2007 @ 18:58:03 #18
159022 AminBen
El Maestro
pi_47681894
Voetbal is een leuk spelletje, maar dit
pi_47681972
Ai.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 maart 2007 @ 19:02:30 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47682035
da's erg vervelend
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 maandag 26 maart 2007 @ 19:13:17 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_47682402
Triest nieuws


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_47684712
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:53 schreef DarkShine het volgende:
Kwam terug naar Roda om dichter bij zijn zieke vrouw te zijn, toen het goed ging met d'r vertrok die meteen...

Niet dat ik het ze gun, beterschap aan zijn vrouwke!
dacht dat die problemen met z'n vrouw al na een half jaar verdwenen waren, tenminste dat zei ie destijds zelf. Blijkbaar niet dus
pi_54744483
Ouder, gekickt Huub Stevens topic gesloten. Dit wordt het centrale topic.

De laatste twee reacties:
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Droom van Stevens in vervulling
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Zo heb je geen trainer, zo heb je er drie. PSV presenteerde gisteren officieel een oefenmeester voor de komende wedstrijden (Jan Wouters), iemand voor de periode vanaf 1 januari (Sef Vergoossen) en een trainer die volgende zomer aan de slag gaat: Huub Stevens.

Met het trainerschap van PSV gaat voor Huub Stevens een droom in vervulling. Toch had de oefenmeester het nieuws graag nog even geheim gehouden, omdat hem bij zijn huidige club Hamburger SV nog een paar cruciale maanden wachten. Dat laatste was voor PSV echter onbespreekbaar. ,,We zijn nu gebaat bij duidelijkheid,’’ zei algemeen directeur Jan Reker.

Er was PSV alles aan gelegen om een einde te maken aan de ondoorzichtige en rommelige situatie die is ontstaan na het vertrek van Ronald Koeman, bijna drie weken geleden. En daarbij deden het gevoel en de belangen van Stevens even niet ter zake. ,,Ik heb Huub uit moeten leggen dat we niet meer konden wachten,’’ aldus Reker. ,,Dit aspect was niet zo makkelijk voor hem.’’

Reker vertelde Stevens zelfs hoe hij de boodschap in Duitsland moest brengen. De oefenmeester, dicteerde Reker, zou meer thuis moeten zijn, bij zijn familie en zieke vrouw. En niet meer steeds urenlang achter het stuur moeten zitten tussen Hamburg en Brabant.

Dus wat zei Stevens gisteren op zíjn persconferentie in Hamburg, nadat hij ’s ochtends de Nederlandse HSV-internationals (Van der Vaart, Mathijsen, De Jong) had gebeld? ,,Het was een heel moeilijke beslissing en die is volledig gebaseerd op privé-omstandigheden. In Nederland kan ik werk en mijn familie simpelweg beter combineren.’’

De eerste contacten tussen Reker en Stevens dateren van anderhalve week geleden. Toen de directeur voelde dat hij na Martin Jol ook bij Fred Rutten bot zou vangen, belde hij met Stevens. Een paar telefoontjes en één gesprek later was de zaak beklonken. ,,Stevens is voor ons een droomkandidaat,’’ zei Reker gisteren.

Die mening baseerde hij op de achtergrond van Stevens die als speler van PSV het Nederlands elftal haalde. Na zijn carričre werkte hij in de Eindhovense jeugdopleiding. Als hoofdtrainer boetseerde hij Roda JC tot de nummer twee van Nederland, won hij met Schalke 04 de UEFA Cup, promoveerde hij met FC Köln en haalde hij HSV vorig jaar uit een diep dal. Bij PSV tekent hij een contract voor twee seizoenen.

Stevens staat bekend als een spijkerharde trainer. Met name het meer gevoelige Zuid-Amerikaanse smaldeel binnen de selectie van PSV had daarom een voorkeur voor Martin Jol. ,,Ach,’’ zegt Reker. ,,Huub is ook wat ouder geworden. Je krijgt alleen problemen met hem als je je best niet doet.’’

Het dienstverband van Stevens in Eindhoven begint op 1 juli. De honneurs worden in de tussenliggende periode waargenomen door Sef Vergoossen en Jan Wouters. Het is de bedoeling dat Vergoossen - tot 1 januari in dienst van Nagoya Grampus Eight in Japan - zich in het nieuwe jaar meldt. Tot die tijd is Wouters de baas op het trainingsveld van PSV.

Vergoossen neemt zijn huidige assistent Dwight Lodeweges mee naar Eindhoven. ,,Sef is iemand met de warmte die we op dit moment nodig hebben,’’ aldus Reker. ,,Na Guus is dat toch minder geworden. Ronald Koeman was een ander type trainer, veel directer in zijn benadering van spelers. Dat is geen diskwalificatie, ik ben daar helemaal geen tegenstander van.’’

Overigens heeft Vergoossen de afgelopen dagen bij zijn Japanse club het idee gekregen dat er tóch te praten valt over een vroegtijdig vertrek. ,,Vóór het weekeinde had ik geen hoop dat hierover overeenstemming kon worden bereikt, maar opeens is dat anders,’’ zegt Vergoossen vanuit Japan. ,,Ik heb het gevoel dat Nagoya langzaam beseft dat het interessant is me voortijdig te laten gaan.

,,Ze kunnen er misschien goede contacten aan overhouden en het staat mooi om te kunnen zeggen dat hun trainer naar PSV is vertrokken. Ik verwacht hier binnen enkele dagen meer duidelijkheid over te kunnen geven. En ik stap sowieso in het vliegtuig op het moment dat we uitgeschakeld zijn in de beker.’’

Van dat voortschrijdend inzicht wist Reker gisteren nog niets. De man die eindelijk duidelijkheid over PSVs toekomst had gegeven, werd wat overvallen door de woorden van Vergoossen. ,,Dit moet ik even op me laten inwerken, ik zou het ook even moeten overleggen met Jan Wouters,’’ zei de directeur. ,,Laten we er voorlopig maar vanuit gaan dat Sef gewoon in januari begint.’’
quote:
‘Het is een keuze voor de liefde’, schrijft zelfs Bild mild
Door EDDY VAN DER LEY

ROTTERDAM/HAMBURG - Hamburger SV verkeert in een staat van shock. Het aangekondigde vertrek van wonderdokter Huub Stevens valt directie, spelers en supporters zwaar. Er is respect voor zijn beslissing, maar ook angst voor de toekomst. Want wie anders dan de ‘Huubnotiseur’ kan HSV in het spoor van succes houden?

Verdediger Collin Benjamin noemt het vertrek van Stevens een ‘kleine catastrofe’. ,,Maar er is geen andere keus dan zijn beslissing te respecteren en er begrip voor opbrengen.’’

Doelman Frank Rost spreekt van ‘een grote aderlating’ en Bernd Hoffman, voorzitter van de Raad van Commissarissen, rept van een voldongen feit. ,,Want er zijn momenten dat het geen zin heeft iemand nog te willen ompraten. Omdat het niet van redelijkheid zou getuigen.’’

Dat de beslissing van Stevens meer is ingegeven door de ziekte van zijn vrouw dan door de sportieve uitdaging bij PSV, maakt het vertrek van de oefenmeester in Hamburg nog enigszins draaglijk.

In Duitsland geldt de familie heel nadrukkelijk als hoeksteen van de samenleving. ‘Het is de keuze voor de liefde’, kopte de anders zo kritische Bild-zeitung haast liefdevol. En ook de Hamburger Morgenpost toonde zich mild: ‘Hij gaat niet om geld, maar om gezondheid.’

Pijn doet het vertrek van Stevens in Hamburg. De Limburger staat bij HSV symbool voor de omwenteling. Op het moment dat hij - in het begin dit kalenderjaar - Roda JC verliet om de falende Thomas Doll af te lossen, stevende de club uit Hamburg rechtstreeks op degradatie af. Mét Stevens, eerder in Duitsland actief bij Schalke 04, 1. FC Köln en Hertha SC, brak HSV de vrije val en maakte ze een flitsende doorstart, resulterend in een zevende plek en een ticket voor de Intertoto-Cup.

Ook dit seizoen verricht Stevens in de Duitse havenstad uitstekend werk. Met vier Nederlandse internationals aan boord (Rafael van der Vaart, Joris Mathijsen, Nigel de Jong en Romeo Castelen) staat HSV na dertien wedstrijden een punt achter op de gedoodverfde titelfavoriet Bayern München. ,,Huub heeft onmiskenbaar voor een solide fundament gezorgd,’’ zegt technisch directeur Manfred Beiersdorfer. ,,Al zal het moeilijk worden een kandidaat te vinden die zijn werk op gepaste wijze kan voortzetten. Maar goed, door zijn vroege beslissing hebben we daar ruim de tijd voor.’’

Die vroege bekendmaking kan ook een averechts effect hebben. Ofschoon Stevens bij directie, supporters en media een oneindig krediet lijkt te hebben, is het de vraag hoe een mindere reeks resultaten zal worden ontvangen. De gezaghebbende boulevardkrant Bild-zeitung, met het hoofdkantoor zetelend in Hamburg, stelt zich nu poeslief op, maar die houding kan in een handomdraai veranderen
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:42 schreef dndiek het volgende:
He's coming home
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54744492
Kick van HSV naar PSV
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:27:52 #25
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54744606
lol, ik was helemaal vergeten dat ik een topic over hem had gemaakt
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')