wegwezen hier dan!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet lief
Je hebt het bij kijken gehouden zie ik.quote:Op zondag 4 november 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:
ik ga eens kijken
quote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er staat nog echt een compleet liveverslag, het is toch niet zo'n moeite dat allemaal aan te vinken en dan delete te drukken?
AFC Ajax-topic #821 - Roda thuis
Jij bent welhaast de definitie van het omgekeerde van niet lief.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet lief
Pfff... Je kunt het ook overdrijven natuurlijk...quote:Op maandag 5 november 2007 22:26 schreef SteveBallmer het volgende:
Hè heerlijk, weer ... op echte Ajacieden.![]()
Allemaal neppersssssss!
Bericht 5% gewijzigd door dndiek op 05-11-2007 22:42 ]
Daar moeten wij het toch van hebben?quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef Beschouw het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #98 | je kan nog meedoen
Kan hier #98 van gemaakt worden?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef sjimz het volgende:
Het grote Ismaël Urzaíz-topic: Ideaal breekijzer?
Kan het ?-teken uit het topic weg?
El Tanque heeft zich natuurlijk al lang bewezen!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef rubbereend het volgende:
maar natuurlijk! Wel jammer dat die meter in je sig zo'n vertekend beeld geeft over deze topper
Heldquote:Op woensdag 7 november 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
ik heb hem zelfs een uitroepteken meegegeven!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef rubbereend het volgende:
maar natuurlijk! Wel jammer dat die meter in je sig zo'n vertekend beeld geeft over deze topper
fixedquote:Op donderdag 8 november 2007 10:27 schreef Happel het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan die vlag in het Feijenoordtopic. Gaat nergens over en dit is niet POL.
Lekker snel, thx!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:33 schreef RayMania het volgende:
Bij dezen.
Aangepast, en maakt niet uit. Daarvoor zijn we juistquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:25 schreef Dos37 het volgende:
[RTL7 live] Voetballen op vrijdag #4: NEC - Heracles Almelo.
TT change NEC - Heracles, ja ik blijf jullie bezig houden.
Thanks, aangepast.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Het grote Feyenoord-topic #331: Bijna de Klassieker!
Spam
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef De_Ananas het volgende:
RTL 7 is een jodenkliek!!
Waarom is mijn mooie topic dicht?
Alstuquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 deel 2
Zou een mod daar de OP van Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 kunnen plaatsen?
Zeker wel, RayMania doet regelmatig updates!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef DarkShine het volgende:
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
Worden die ook bijgehouden trouwens?
Het VVV-topic zal bij de volgende update terug te vinden zijnquote:Op zondag 11 november 2007 03:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik mis het VVV topic, en vond hem ook zo effe niet. Wel een recent topic (iets met VVV en rechtstreekse degradatie ofzo) en daarin verwees een blauwe wel naar het centrale topic + slotje...
Roda topic heeft ook nieuwe link
Kon niet anders, helaasquote:Op zondag 11 november 2007 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
SuperrrrSunday: Even allemaal lezen!
Lekker makkelijk.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over alles waar ik mening over heb, heb ik gezien. Anders is er geen mening
quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Doc het volgende:
Fernando Torres Topic nr1
Wat hij ziet heeft evenveel met de werkelijkheid te maken als wat een hippie op een dagelijk dieet van LSD, paddestoelen en een fles wodka ziet.
100% goede omschrijving van DAM.quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Doc het volgende:
Wat hij ziet heeft evenveel met de werkelijkheid te maken als wat een hippie op een dagelijk dieet van LSD, paddestoelen en een fles wodka ziet.
Achja dat weer iedereen toch. Elk dorp heeft zn gek, zo ook VBL.quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Doc het volgende:
Fernando Torres Topic nr1
Je kan beter vragen of DAM eindelijk de medicatie tegen zijn hallucinaties heeft ingenomen. Die gast ziet dwergen van ruim 1 meter 80, ziet kopduels waar een iemand kopt en heeft een mening over het seksleven van Torres.
[..]
Aangepastquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef DarkShine het volgende:
[RTL7 live] Voetballen op vrijdag #4: NAC Breda - Roda JC
Volgende is NAC Breda - Roda JC.
Ja.quote:Op maandag 12 november 2007 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Siem de Jong topic #1: De nieuwe belofte van de Ajax.
Kan 'de' weg? Thanks.
Maar hij haalt wel het bloed onder je nagels vandaan, met zijn klote manier van 'discussieren'.quote:Op zondag 11 november 2007 22:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja dat weer iedereen toch. Elk dorp heeft zn gek, zo ook VBL.
Een reactie is teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Pfff... Je kunt het ook overdrijven natuurlijk...
Als "kankeren" in de zin van klagen/zeiken nu ook al verwijderd wordt....
Huillie, ik heb het gelezen. Tevredenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een reactie is teveel gevraagd?
Moeilijk he, omgaan met kritiek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:26 schreef dndiek het volgende:
Huillie, ik heb het geleze. Tevreden?
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeilijk he, omgaan met kritiek.
Jawel, want blijkbaar kan/wil je niet toegeven dat je fout zat. En reageren met "Huillie" en een "quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef dndiek het volgende:
Nee hoor
Van het weekend hele update.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor het linkjestopic.
Hedwiges Maduro, moet lekker bij Ajax blijven! #3
Afonso Alves topic #10 Haha, ben je gek?
Het grote Leo Beenhakker topic. Er staat nog steeds de fouten gesloten in de lijst.
Het Siem de Jong topic #1: De nieuwe belofte van Ajax.
Wij hebben het prima onder controle ja, vind ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Adothehague het volgende:
Wat is het rustig in dit voetbaltopic. Heb je alles onder controle Ray-mania?
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij hebben het prima onder controle ja, vind ik.
Rellen, rellen...valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?
Vroeger had je 3 kutmods, nu nog maar 1.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?
ai, ik was er vroeger ook alquote:Op donderdag 15 november 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vroeger had je 3 kutmods, nu nog maar 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |