Hey! I resent that!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
LOSERS
ik zeg goedemorgen en gelijk gaan ze naar een ander topic!
valt wel op hoor!
Goedemorgen vriend!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
LOSERS
ik zeg goedemorgen en gelijk gaan ze naar een ander topic!
valt wel op hoor!
Vluchten ja!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga naar Utrecht, tentamen maken!![]()
Dank jequote:Op donderdag 1 november 2007 07:57 schreef OA het volgende:
Ik heb geen idee waardoor jouw ochtend gisteren is verpest... dus bij deze een hele goede morgen gewenst.![]()
Aaaaawquote:Op donderdag 1 november 2007 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je [afbeelding].
Het was niet alleen mijn ochtend die gisteren kut was, ook de rest van de dag. Kat van mijn ouders was al tijdje ziek, maar ze hebben haar gisteren moeten laten inslapen.
Succes collegaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga naar Utrecht, tentamen maken! [afbeelding]
* indahnesia.com weg isquote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
LOSERS [afbeelding]
ik zeg goedemorgen en gelijk gaan ze naar een ander topic! [afbeelding]
valt wel op hoor!
Veel kans op een grote boem?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
@fruts; aantal bevingen in de Kelud-vulkaan is in de zes-uurs periode 06:00 - 12:00 lokale tijd vanochtend 570, dit tegenover 16 in dezelfde periode woensdag. [afbeelding] Ik heb mijn rugzak maar weer klaargezet. Wie weet.
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
@fruts; aantal bevingen in de Kelud-vulkaan is in de zes-uurs periode 06:00 - 12:00 lokale tijd vanochtend 570, dit tegenover 16 in dezelfde periode woensdag.Ik heb mijn rugzak maar weer klaargezet. Wie weet.
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, nog altijd, maar die kans is dus sinds vanochtend weer flink toegenomen.
hopelijk krijg ik in de morgen te horen dat het zo ver is, dan kan ik nog redelijk droog in de buurt komen.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[afbeelding] das een behoorlijk aantal [afbeelding]
Ben benieuwd! Go for it!
gelukt!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
tvp [afbeelding] [afbeelding]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-postenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte is een traditie of niet? het 'punt'-posten
dergelijke posts kunnen bepaalde mensen hier op Fok toch gewoon weghalen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-posten [afbeelding]
minder zuupenquote:
lokalized!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef JortK het volgende:
KSC localization post.... [afbeelding]
kan, maar tradities hebben ook hun charmequote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dergelijke posts kunnen bepaalde mensen hier op Fok toch gewoon weghalen?
Wie danquote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pheno's punt weghalen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou kunnen ja..quote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
WPzquote:Op donderdag 1 november 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheno's punt weghalen? [afbeelding]
Heiligschennis! [afbeelding]
Je kan net zo goed cafeïne uiy koffie halen [afbeelding]
Yeahquote:
Oh, da's best netjesquote:Op donderdag 1 november 2007 12:07 schreef crossover het volgende:
Ik heb er net maar 3 minuten over gedaan om een slotje te kunnen zetten!
Rommelschquote:Op donderdag 1 november 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Yeah [afbeelding] Ik had gewoon moeten overstappen op water.
Maarja, ze schonken dommelsch [afbeelding]
beetje.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
Eer-ik
Hoe is het nu? Vannacht wat geslapen?
Vullis.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
[..]
YeahIk had gewoon moeten overstappen op water.
Maarja, ze schonken dommelsch
* JortK zuipt gewoon van meet af aan whiskeyquote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beetje.
[..]
Vullis.
Alleen overstappen op water doe ik nooit.
Als ik het bier zat ben, stap ik over op sterk
iig beter dan nietquote:
quote:[..]
Vullis.
Alleen overstappen op water doe ik nooit.
Als ik het bier zat ben, stap ik over op sterk [afbeelding]
Wij begrijpen elkaarquote:
* MPG vergelijkt zijn whisky-smaak met zijn budget en ziet daar een kleine deficiëntiequote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
[..]
* ]JortK zuipt gewoon van meet af aan whiskey [afbeelding
Ik zuip liever rum.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK zuipt gewoon van meet af aan whiskey
Komt wel goed.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef MPG het volgende:
iig beter dan niet
hopelijk komt er snel verbetering in kerel, we maken ons zorgen
quote:Wij begrijpen elkaar![]()
GMTAquote:Op donderdag 1 november 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat ik vandaag helemaal niks ga doen! dalijk ff naar de winkel, wat eten/drinken halen om de dag mee door te komen.
Beetje in bed films kijken ofzo
Daarom zitten jullie ook samen op SESquote:
Ach zuip je toch gewoon Bekende Gansquote:Op donderdag 1 november 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vergelijkt zijn whisky-smaak met zijn budget en ziet daar een kleine deficiëntie![]()
Bekende Gans 12yr single malt is best te doenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach zuip je toch gewoon Bekende Gans [afbeelding]
Ga huilen of zo. En ander doet een zwaai smiley, maakt kutkwartetten etc. Maar een . is dan weer een ramp.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-posten
Pheno lukt het wel om een . te zettenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
fok werkt weer lekker mee
tis zo fucking snel dat ik net een . kan zetten voor ie weer gaat fucken [afbeelding]
met een kwartet kutten is ook niets misquote:Op donderdag 1 november 2007 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga huilen of zo. En ander doet een zwaai smiley, maakt kutkwartetten etc. Maar een . is dan weer een ramp.
quote:
Ach, fouten zijn menselijkquote:Op donderdag 1 november 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
Ribpijn
En ik werd niet gebeld zoals afgesproken, blijk ik niet eens in de agenda te staan vandaag. Mooi man, zo'n ziekenhuis.
Doodgaan ook, maar toch zijn er mensen die daar moeite mee hebben.quote:
quote:
nee nog lang nietquote:Op donderdag 1 november 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Feli!
Ben je nu professor-dokter?![]()
Uit principe ga ik nietquote:Op donderdag 1 november 2007 16:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee nog lang niet
FQR SC Topic
daar is het wel lekker snel![]()
Irritant is dat.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:55 schreef OA het volgende:
Cursus was interessant.![]()
Maar er zat een eneurme bal...![]()
Iedereen moest weten dat ie chemicus is en universitair is afgestudeerd...![]()
Hij wist ook alles "beter"... gelukkig is hem meerdere malen de les gelezen door de docent!![]()
Ik heb Quickquote en QuickEdit van FQR plotseling aktief.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
txt only ofzo?
Dit ziet er echt heel ral uitquote:Op donderdag 1 november 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
txt only ofzo?
dat is een ding dat zeker isquote:Op donderdag 1 november 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ral uit![]()
Iddquote:Op donderdag 1 november 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ral uit![]()
Iddquote:
Alleen de harde kern blijft over denk ikquote:Op donderdag 1 november 2007 18:45 schreef OA het volgende:
eea heeft wel tot gevolg dat alles nu weer redelijk snel is...
Leukquote:
Het gaat prima hoor!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Maar OA, hoe is't nou? [afbeelding]
Deels, heb er even doorheen gebladerd, maar ik moet zeggen dat ik niet alle grote verhalen heb gelezenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:52 schreef OA het volgende:
Spammen zit er niet in, want ik ga straks fitnessen.
[..]
Het gaat prima hoor!
Druk op m'n werk. Vandaag cursus gehad.
Heb je trouwens al wat van mijn reisverhalen gelezen?
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:54 schreef DaMart het volgende:
FOK! heeft nu de uitstraling van een ochtendkrant die je openslaat naast je ontbijtbord, terwijl je een slok van je koffie thee neemt uit een namaakporceleinen kopje met bloemetjesmotief [afbeelding].
JJquote:Op donderdag 1 november 2007 19:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
Bonsoir...!!!
jaaaa...!!!! en je hebt PM.....quote:Op donderdag 1 november 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
JJ![]()
![]()
![]()
Alles goed??!
Ik ga weer verder met leren, maar zag dat je er weer was![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaa...!!!! en je hebt PM.....
JJ is ook goed JortK.....quote:Op donderdag 1 november 2007 19:19 schreef JortK het volgende:
juon_jacket1, ieder is op de TEXT-ONLY gezet, zie MED
Spuit 11quote:Op donderdag 1 november 2007 19:03 schreef JortK het volgende:
En de FQR werkt weer in text-only [afbeelding]
Ik denk ik doe eens de moeitequote:
Sorry hoor azijnzeikerquote:Op donderdag 1 november 2007 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spuit 11 [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb niet eens smilies..!!!!
En juist dan is iedereen stilquote:Op donderdag 1 november 2007 20:02 schreef eer-ik het volgende:
Het is waarempel een soort van snel zo.
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:45 schreef crossover het volgende:
Oeh, lekker gegeten weerEn de afwas is gedaan 14.gif
Shoarma (oid) met pitabroodjes en saladequote:
Ach, net ook gedaan en met z'n drieen was het zo gebeurdquote:
toilet schoonmaken is ook zo gedaan, maar welquote:Op donderdag 1 november 2007 21:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach, net ook gedaan en met z'n drieen was het zo gebeurd
Ja oke. Maar afwassen doe ik pas weer sinds kort dus daar heb ik nog niet zo'n grote hekel aan.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toilet schoonmaken is ook zo gedaan, maar wel
Ik spaar het altijd een week op en doe het dan 1 keerquote:Op donderdag 1 november 2007 21:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja oke. Maar afwassen doe ik pas weer sinds kort dus daar heb ik nog niet zo'n grote hekel aan.
Bovendien doet hier iedereen z'n eigen spul meestal gewoon.
Bijna-ultieme student ftwquote:Op donderdag 1 november 2007 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik spaar het altijd een week op en doe het dan 1 keer
Klopt.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:05 schreef Houniet het volgende:
oke, maar daar heb je toch meerdere versies inik kom 1, 2 en 3 enzo tegen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 06:45 schreef OA het volgende:
Zo, de laatste werkdag van de week is aangebroken en zoals ik gisteren al zei, verwacht ik weinig rust...![]()
Schandalig voor een doodnormale vrijdag...![]()
Hoi BXquote:Op vrijdag 2 november 2007 06:47 schreef BrandX het volgende:
[..]moggûh, beste OA!
Hier idem zo. Drukke dag vandaag. Hectische week gehad. Volgende week hoop ik een stuk rustiger!!!!
Jij iig ook veel succes vandaag
nieuwe uitdagingen dus!quote:Op vrijdag 2 november 2007 06:54 schreef OA het volgende:
[..]
Hoi BX![]()
Het werk voor volgende week kan ik bij wijze van spreken al zien liggen....![]()
Maar goed, eigenlijk moet ik niet zeuren, want ik doe eens wat anders dan normaal... Vertaalwerk, allerlei dingen in orde maken voor een nieuwe wetgeving op het gebied van chemische stoffen en wat cursussen volgen.![]()
pompstations ftw!quote:Op vrijdag 2 november 2007 06:58 schreef OA het volgende:
Hmmm...![]()
Ik zou een brood bakken... vergeten....Nu heb ik dus niets te eten en niets om mee te nemen...
![]()
Stupid me![]()
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:10 schreef OA het volgende:
M'n kat doet raar. Wij denken dat ie blaasontsteking heeft...![]()
Hij gaat echt tig keer per dag naar de bak, maar probeert z'n plasjes ook op het parket te doen... Ik ben al lang blij dat ie niet het kleed of de bank heeft uitgekozen...Wel een rugzak overigens...
![]()
iig, vanmiddag gaat ie naar de dierenarts.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:22 schreef crossover het volgende:
Ik heb echt geen zin in college tentamen
Sterkte met de zieke katquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:10 schreef OA het volgende:
M'n kat doet raar. Wij denken dat ie blaasontsteking heeft...![]()
Hij gaat echt tig keer per dag naar de bak, maar probeert z'n plasjes ook op het parket te doen... Ik ben al lang blij dat ie niet het kleed of de bank heeft uitgekozen...Wel een rugzak overigens...
![]()
iig, vanmiddag gaat ie naar de dierenarts.
Heb jij nog text onlyquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hmzz.. reclame in de text_only
maar de FQR werkt nog
Hoe is het nou indah? Is de vulkaan nog lekker bezig?quote:
Handig, maar draai dan in ieder geval de silver lay-outquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hmzz.. reclame in de text_only
maar de FQR werkt nog
Ja, vooral dat laatstequote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef Pheno het volgende:
text only is voor n00bs en mensen die niet willen opvallen op hun werk
da's het enige wat werkt vanuit Indonesiequote:Op vrijdag 2 november 2007 07:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij nog text only [afbeelding]
dat eerste dan maar, aangezien ik geen werk hebquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef Pheno het volgende:
text only is voor n00bs en mensen die niet willen opvallen op hun werk [afbeelding]
silver? werkt hier niet goedquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het nou indah? Is de vulkaan nog lekker bezig? [afbeelding]
[..]
Handig, maar draai dan in ieder geval de silver lay-out [afbeelding]
Ik heb dat wel eens in de trein, als ik muziek (radio) luisterquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik lach wel eens hardop, dat is pas irritant....als je op je werk zit. Nu ook, maar dat komt omdat lachen, diep inademen, hoesten, niezen etc pijn doet
Bummerquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
silver? werkt hier niet goed
Werkse DaMartquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:55 schreef DaMart het volgende:
@ Pheno:
Ja, onder werktijd moeten mensen gewoong een grappige dingen posten.... dan moet ik weer gaan uitleggen waarom ik ineens spontaan een binnenpretje heb.
En voor jou is het ook te hopen dat men niet al te veel leuke dingen gaat zeggen vandaag. In ieder geval sterkte met de rib.
Maar goed, ik ga nu maar eens richting werk.
alt+tabquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste [afbeelding].
Al helpt het ook om FOK! niet in een volledig scherm te bekijken [afbeelding].
ok, jij je zinquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
apple +tab hier ftw [afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:21 schreef crossover het volgende:
[..]
succes!
Het forum doet het weer :8
Dank.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterkte met de zieke kat.
En een goedemorgen.
Wij denken dus dat het blaasontsteking is, omdat hij constant heel hard en vreemd loopt te mauwen als ie moet plassen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja, klote van je kat OA. Wij hebben er hier ook een rondlopen die dat doet. Plast vaak bij de deur en is al naar de dierenarts geweest, maar ze doet het nog steeds
Werkse ook!
Whehe.. ik ook...quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik lach wel eens hardop, dat is pas irritant....als je op je werk zit. Nu ook, maar dat komt omdat lachen, diep inademen, hoesten, niezen etc pijn doet
Die ligt er erg mooi bijquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Dank. [afbeelding]
[..]
Wij denken dus dat het blaasontsteking is, omdat hij constant heel hard en vreemd loopt te mauwen als ie moet plassen... [afbeelding]
[..]
Whehe.. ik ook... [afbeelding] Maar het scheelt dat ik alleen op een kamer zit. [afbeelding]
Verder wel kut Ph. [afbeelding]
Speaking about een vulkaan...
Hier een plaatje dat ik geschoten heb van de Pomerape vulkaan in Bolivia, vanaf de Chileense kant.
[afbeelding,link]
quote:
Samengevat: moggequote:
quote:
Ik heb een nog veel mooiere foto van een vulkaan.. wel thuis though...quote:
doei crossquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:15 schreef crossover het volgende:
Ben weg, college. 'Brain and Behavior' [afbeelding]
[afbeelding]
Coolquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Samengevat: mogge![]()
![]()
[..]
[..]
Ik heb een nog veel mooiere foto van een vulkaan.. wel thuis though...![]()
Helemaal besneeuwd, met rookpluim en een perfecte conische vorm (volgens de boekjes)
Goed, lekker snel ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het hier?
Veel plezier hè!quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:15 schreef crossover het volgende:
Ben weg, college. 'Brain and Behavior'
Dat viel mij ook al op ja... al was text only ook niet langzaam.quote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Je ziet het meteen, die perfecte conische vorm
![]()
Nou ja, naar mate de avond vorderde ging het niet al te rap meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja... al was text only ook niet langzaam.![]()
hey fruts! Het rommelt flink hier in de buurt, ben druk stukjes aan het schrijven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het hier?
mooi hoor, om te zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Samengevat: mogge [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[..]
Ik heb een nog veel mooiere foto van een vulkaan.. wel thuis though... [afbeelding]
Helemaal besneeuwd, met rookpluim en een perfecte conische vorm (volgens de boekjes [afbeelding] )
gezellig johquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar dan ben ik toch al weg![]()
Hehe, vooral blijven schrijven.. als er straks echt een flinke big bang komt, heb ik zat info voor de FPquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey fruts! Het rommelt flink hier in de buurt, ben druk stukjes aan het schrijven.
text_only zit geen (weinig) overbodige zut in, perfect te doen vanuit Indonesie dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, naar mate de avond vorderde ging het niet al te rap meer.
Dit daarentegen gaat stukken beter [afbeelding]
Jah, dan kun je vooruit. Als het meezit kun je ook wel wat foto's van de website plukken tegen die tijd. Rugzak staat klaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, vooral blijven schrijven.. als er straks echt een flinke big bang komt, heb ik zat info voor de FP [afbeelding]
quote:
dat is waar natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja tentamen, daar heb ik ook niet om gevraagd
Tering, ze doen het er omquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Straks zal ik weer proberen een stukje te schrijven, inclusief de hierboven getoonde foto.![]()
d.w.z. áls ik tijd heb...Ik vroeg me net af of m'n collega in de file staat en toen realiseerde ik me dat hij vrij is... alsof ik het nog niet druk genoeg heb....
![]()
owh, dat zijn de mindere dagenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Straks zal ik weer proberen een stukje te schrijven, inclusief de hierboven getoonde foto. [afbeelding]
d.w.z. áls ik tijd heb... [afbeelding] Ik vroeg me net af of m'n collega in de file staat en toen realiseerde ik me dat hij vrij is... alsof ik het nog niet druk genoeg heb.... [afbeelding]
Mogguhquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom ben ik zo vroeg wakker?![]()
hey Papierquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Waarom ben ik zo vroeg wakker? [afbeelding]
Ik ben nog niet lang genoeg werkloosquote:
Hi BXquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:nog even een quick hi, nice to see you! na vanochtend. Over een half uurtje begint het feest hier
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet lang genoeg werkloos [afbeelding]
hey BXquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] nog even een quick hi, nice to see you! na vanochtend. Over een half uurtje begint het feest hier [afbeelding]
WIzquote:
ffies kijken danquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:00 schreef JortK het volgende:
Goed topic trouwens [afbeelding]
FOK!forum is "door omstandigheden" traag deel 5
wel weer ok. nog een beetje downquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:02 schreef Papierversnipperaar het volgende: [quote]Op vrijdag 2 november 2007 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey BX
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
zit iedereen nu in de text_only? Vandaar die reclame ineens erbij [afbeelding]
owh, minder ja, dat IEquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet als je IE hebt op het werk [afbeelding]
Welke layout moet je dan gebruiken?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
dus iedereen kan weer FQR-en [afbeelding]
nee jij nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik deed niets hoor Fruts.
Zijn gangetje.. slecht geslapen... nergens zin in gevoelquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Oké, tof. Hoe is het hier?
Dat helaas niet. Maar ja, doe je nix anquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
Och, hier alles tof hoor. Een echt vrijdaggevoel.
Och, dan gaat je dag wel snel voorbij.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:05 schreef OA het volgende:
Hier niet alles tof.
Alles gaat wel goed, maar het is veels te druk voor de vrijdag.![]()
das waarquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, dan gaat je dag wel snel voorbij.
Wat ga je precies doen dan?quote:
Kut is datquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:22 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
ik zie er echt niet uit vandaag. ben een beetje ziekjes.
Tis nu vrijdag dus ff niet zeurenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:23 schreef Pheno het volgende:
De week gaat al langzaam voorbij....
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
zit iedereen nu in de text_only? Vandaar die reclame ineens erbij [afbeelding]
Ik zit al twee weken thuis. Vrijdag boeit me dus niet.quote:
Insgelijksquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik zit vreselijk te snotteren. [afbeelding]
Alleen maar voor die ribben, of ook nog voor iets anders?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit al twee weken thuis. Vrijdag boeit me dus niet.
Werkschuwquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen maar voor die ribben, of ook nog voor iets anders? [afbeelding]
Dat is ie ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |