quote:
Ach, fouten zijn menselijkquote:Op donderdag 1 november 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
Ribpijn
En ik werd niet gebeld zoals afgesproken, blijk ik niet eens in de agenda te staan vandaag. Mooi man, zo'n ziekenhuis.
Doodgaan ook, maar toch zijn er mensen die daar moeite mee hebben.quote:
quote:
nee nog lang nietquote:Op donderdag 1 november 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Feli!
Ben je nu professor-dokter?![]()
Uit principe ga ik nietquote:Op donderdag 1 november 2007 16:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee nog lang niet
FQR SC Topic
daar is het wel lekker snel![]()
Irritant is dat.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:55 schreef OA het volgende:
Cursus was interessant.![]()
Maar er zat een eneurme bal...![]()
Iedereen moest weten dat ie chemicus is en universitair is afgestudeerd...![]()
Hij wist ook alles "beter"... gelukkig is hem meerdere malen de les gelezen door de docent!![]()
Ik heb Quickquote en QuickEdit van FQR plotseling aktief.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
txt only ofzo?
Dit ziet er echt heel ral uitquote:Op donderdag 1 november 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
txt only ofzo?
dat is een ding dat zeker isquote:Op donderdag 1 november 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ral uit![]()
Iddquote:Op donderdag 1 november 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ral uit![]()
Iddquote:
Alleen de harde kern blijft over denk ikquote:Op donderdag 1 november 2007 18:45 schreef OA het volgende:
eea heeft wel tot gevolg dat alles nu weer redelijk snel is...
Leukquote:
Het gaat prima hoor!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Maar OA, hoe is't nou? [afbeelding]
Deels, heb er even doorheen gebladerd, maar ik moet zeggen dat ik niet alle grote verhalen heb gelezenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:52 schreef OA het volgende:
Spammen zit er niet in, want ik ga straks fitnessen.
[..]
Het gaat prima hoor!
Druk op m'n werk. Vandaag cursus gehad.
Heb je trouwens al wat van mijn reisverhalen gelezen?
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:54 schreef DaMart het volgende:
FOK! heeft nu de uitstraling van een ochtendkrant die je openslaat naast je ontbijtbord, terwijl je een slok van je koffie thee neemt uit een namaakporceleinen kopje met bloemetjesmotief [afbeelding].
JJquote:Op donderdag 1 november 2007 19:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
Bonsoir...!!!
jaaaa...!!!! en je hebt PM.....quote:Op donderdag 1 november 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
JJ![]()
![]()
![]()
Alles goed??!
Ik ga weer verder met leren, maar zag dat je er weer was![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaa...!!!! en je hebt PM.....
JJ is ook goed JortK.....quote:Op donderdag 1 november 2007 19:19 schreef JortK het volgende:
juon_jacket1, ieder is op de TEXT-ONLY gezet, zie MED
Spuit 11quote:Op donderdag 1 november 2007 19:03 schreef JortK het volgende:
En de FQR werkt weer in text-only [afbeelding]
Ik denk ik doe eens de moeitequote:
Sorry hoor azijnzeikerquote:Op donderdag 1 november 2007 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spuit 11 [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb niet eens smilies..!!!!
En juist dan is iedereen stilquote:Op donderdag 1 november 2007 20:02 schreef eer-ik het volgende:
Het is waarempel een soort van snel zo.
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:45 schreef crossover het volgende:
Oeh, lekker gegeten weerEn de afwas is gedaan 14.gif
Shoarma (oid) met pitabroodjes en saladequote:
Ach, net ook gedaan en met z'n drieen was het zo gebeurdquote:
toilet schoonmaken is ook zo gedaan, maar welquote:Op donderdag 1 november 2007 21:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach, net ook gedaan en met z'n drieen was het zo gebeurd
Ja oke. Maar afwassen doe ik pas weer sinds kort dus daar heb ik nog niet zo'n grote hekel aan.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toilet schoonmaken is ook zo gedaan, maar wel
Ik spaar het altijd een week op en doe het dan 1 keerquote:Op donderdag 1 november 2007 21:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja oke. Maar afwassen doe ik pas weer sinds kort dus daar heb ik nog niet zo'n grote hekel aan.
Bovendien doet hier iedereen z'n eigen spul meestal gewoon.
Bijna-ultieme student ftwquote:Op donderdag 1 november 2007 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik spaar het altijd een week op en doe het dan 1 keer
Klopt.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:05 schreef Houniet het volgende:
oke, maar daar heb je toch meerdere versies inik kom 1, 2 en 3 enzo tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |