quote:
Ach, fouten zijn menselijkquote:Op donderdag 1 november 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
Ribpijn
En ik werd niet gebeld zoals afgesproken, blijk ik niet eens in de agenda te staan vandaag. Mooi man, zo'n ziekenhuis.
Doodgaan ook, maar toch zijn er mensen die daar moeite mee hebben.quote:
quote:
nee nog lang nietquote:Op donderdag 1 november 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Feli!
Ben je nu professor-dokter?![]()
Uit principe ga ik nietquote:Op donderdag 1 november 2007 16:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee nog lang niet
FQR SC Topic
daar is het wel lekker snel![]()
Irritant is dat.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:55 schreef OA het volgende:
Cursus was interessant.![]()
Maar er zat een eneurme bal...![]()
Iedereen moest weten dat ie chemicus is en universitair is afgestudeerd...![]()
Hij wist ook alles "beter"... gelukkig is hem meerdere malen de les gelezen door de docent!![]()
Ik heb Quickquote en QuickEdit van FQR plotseling aktief.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
txt only ofzo?
Dit ziet er echt heel ral uitquote:Op donderdag 1 november 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
txt only ofzo?
dat is een ding dat zeker isquote:Op donderdag 1 november 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ral uit![]()
Iddquote:Op donderdag 1 november 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ral uit![]()
Iddquote:
Alleen de harde kern blijft over denk ikquote:Op donderdag 1 november 2007 18:45 schreef OA het volgende:
eea heeft wel tot gevolg dat alles nu weer redelijk snel is...
Leukquote:
Het gaat prima hoor!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Maar OA, hoe is't nou? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |