Hey! I resent that!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
LOSERS
ik zeg goedemorgen en gelijk gaan ze naar een ander topic!
valt wel op hoor!
Goedemorgen vriend!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
LOSERS
ik zeg goedemorgen en gelijk gaan ze naar een ander topic!
valt wel op hoor!
Vluchten ja!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga naar Utrecht, tentamen maken!![]()
Dank jequote:Op donderdag 1 november 2007 07:57 schreef OA het volgende:
Ik heb geen idee waardoor jouw ochtend gisteren is verpest... dus bij deze een hele goede morgen gewenst.![]()
Aaaaawquote:Op donderdag 1 november 2007 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je [afbeelding].
Het was niet alleen mijn ochtend die gisteren kut was, ook de rest van de dag. Kat van mijn ouders was al tijdje ziek, maar ze hebben haar gisteren moeten laten inslapen.
Succes collegaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga naar Utrecht, tentamen maken! [afbeelding]
* indahnesia.com weg isquote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
LOSERS [afbeelding]
ik zeg goedemorgen en gelijk gaan ze naar een ander topic! [afbeelding]
valt wel op hoor!
Veel kans op een grote boem?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
@fruts; aantal bevingen in de Kelud-vulkaan is in de zes-uurs periode 06:00 - 12:00 lokale tijd vanochtend 570, dit tegenover 16 in dezelfde periode woensdag. [afbeelding] Ik heb mijn rugzak maar weer klaargezet. Wie weet.
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
@fruts; aantal bevingen in de Kelud-vulkaan is in de zes-uurs periode 06:00 - 12:00 lokale tijd vanochtend 570, dit tegenover 16 in dezelfde periode woensdag.Ik heb mijn rugzak maar weer klaargezet. Wie weet.
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, nog altijd, maar die kans is dus sinds vanochtend weer flink toegenomen.
hopelijk krijg ik in de morgen te horen dat het zo ver is, dan kan ik nog redelijk droog in de buurt komen.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[afbeelding] das een behoorlijk aantal [afbeelding]
Ben benieuwd! Go for it!
gelukt!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
tvp [afbeelding] [afbeelding]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-postenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte is een traditie of niet? het 'punt'-posten
dergelijke posts kunnen bepaalde mensen hier op Fok toch gewoon weghalen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-posten [afbeelding]
minder zuupenquote:
lokalized!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef JortK het volgende:
KSC localization post.... [afbeelding]
kan, maar tradities hebben ook hun charmequote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dergelijke posts kunnen bepaalde mensen hier op Fok toch gewoon weghalen?
Wie danquote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pheno's punt weghalen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou kunnen ja..quote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
WPzquote:Op donderdag 1 november 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheno's punt weghalen? [afbeelding]
Heiligschennis! [afbeelding]
Je kan net zo goed cafeïne uiy koffie halen [afbeelding]
Yeahquote:
Oh, da's best netjesquote:Op donderdag 1 november 2007 12:07 schreef crossover het volgende:
Ik heb er net maar 3 minuten over gedaan om een slotje te kunnen zetten!
Rommelschquote:Op donderdag 1 november 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Yeah [afbeelding] Ik had gewoon moeten overstappen op water.
Maarja, ze schonken dommelsch [afbeelding]
beetje.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
Eer-ik
Hoe is het nu? Vannacht wat geslapen?
Vullis.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
[..]
YeahIk had gewoon moeten overstappen op water.
Maarja, ze schonken dommelsch
* JortK zuipt gewoon van meet af aan whiskeyquote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beetje.
[..]
Vullis.
Alleen overstappen op water doe ik nooit.
Als ik het bier zat ben, stap ik over op sterk
iig beter dan nietquote:
quote:[..]
Vullis.
Alleen overstappen op water doe ik nooit.
Als ik het bier zat ben, stap ik over op sterk [afbeelding]
Wij begrijpen elkaarquote:
* MPG vergelijkt zijn whisky-smaak met zijn budget en ziet daar een kleine deficiëntiequote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
[..]
* ]JortK zuipt gewoon van meet af aan whiskey [afbeelding
Ik zuip liever rum.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK zuipt gewoon van meet af aan whiskey
Komt wel goed.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef MPG het volgende:
iig beter dan niet
hopelijk komt er snel verbetering in kerel, we maken ons zorgen
quote:Wij begrijpen elkaar![]()
GMTAquote:Op donderdag 1 november 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat ik vandaag helemaal niks ga doen! dalijk ff naar de winkel, wat eten/drinken halen om de dag mee door te komen.
Beetje in bed films kijken ofzo
Daarom zitten jullie ook samen op SESquote:
Ach zuip je toch gewoon Bekende Gansquote:Op donderdag 1 november 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vergelijkt zijn whisky-smaak met zijn budget en ziet daar een kleine deficiëntie![]()
Bekende Gans 12yr single malt is best te doenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach zuip je toch gewoon Bekende Gans [afbeelding]
Ga huilen of zo. En ander doet een zwaai smiley, maakt kutkwartetten etc. Maar een . is dan weer een ramp.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-posten
Pheno lukt het wel om een . te zettenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
fok werkt weer lekker mee
tis zo fucking snel dat ik net een . kan zetten voor ie weer gaat fucken [afbeelding]
met een kwartet kutten is ook niets misquote:Op donderdag 1 november 2007 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga huilen of zo. En ander doet een zwaai smiley, maakt kutkwartetten etc. Maar een . is dan weer een ramp.
quote:
Ach, fouten zijn menselijkquote:Op donderdag 1 november 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
Ribpijn
En ik werd niet gebeld zoals afgesproken, blijk ik niet eens in de agenda te staan vandaag. Mooi man, zo'n ziekenhuis.
Doodgaan ook, maar toch zijn er mensen die daar moeite mee hebben.quote:
quote:
nee nog lang nietquote:Op donderdag 1 november 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Feli!
Ben je nu professor-dokter?![]()
Uit principe ga ik nietquote:Op donderdag 1 november 2007 16:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee nog lang niet
FQR SC Topic
daar is het wel lekker snel![]()
Irritant is dat.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:55 schreef OA het volgende:
Cursus was interessant.![]()
Maar er zat een eneurme bal...![]()
Iedereen moest weten dat ie chemicus is en universitair is afgestudeerd...![]()
Hij wist ook alles "beter"... gelukkig is hem meerdere malen de les gelezen door de docent!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |