wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-postenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte is een traditie of niet? het 'punt'-posten
dergelijke posts kunnen bepaalde mensen hier op Fok toch gewoon weghalen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-posten [afbeelding]
minder zuupenquote:
lokalized!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef JortK het volgende:
KSC localization post.... [afbeelding]
kan, maar tradities hebben ook hun charmequote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dergelijke posts kunnen bepaalde mensen hier op Fok toch gewoon weghalen?
Wie danquote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pheno's punt weghalen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou kunnen ja..quote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
WPzquote:Op donderdag 1 november 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheno's punt weghalen? [afbeelding]
Heiligschennis! [afbeelding]
Je kan net zo goed cafeïne uiy koffie halen [afbeelding]
Yeahquote:
Oh, da's best netjesquote:Op donderdag 1 november 2007 12:07 schreef crossover het volgende:
Ik heb er net maar 3 minuten over gedaan om een slotje te kunnen zetten!
Rommelschquote:Op donderdag 1 november 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Yeah [afbeelding] Ik had gewoon moeten overstappen op water.
Maarja, ze schonken dommelsch [afbeelding]
beetje.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
Eer-ik
Hoe is het nu? Vannacht wat geslapen?
Vullis.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
[..]
YeahIk had gewoon moeten overstappen op water.
Maarja, ze schonken dommelsch
* JortK zuipt gewoon van meet af aan whiskeyquote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beetje.
[..]
Vullis.
Alleen overstappen op water doe ik nooit.
Als ik het bier zat ben, stap ik over op sterk
iig beter dan nietquote:
quote:[..]
Vullis.
Alleen overstappen op water doe ik nooit.
Als ik het bier zat ben, stap ik over op sterk [afbeelding]
Wij begrijpen elkaarquote:
* MPG vergelijkt zijn whisky-smaak met zijn budget en ziet daar een kleine deficiëntiequote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
[..]
* ]JortK zuipt gewoon van meet af aan whiskey [afbeelding
Ik zuip liever rum.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK zuipt gewoon van meet af aan whiskey
Komt wel goed.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef MPG het volgende:
iig beter dan niet
hopelijk komt er snel verbetering in kerel, we maken ons zorgen
quote:Wij begrijpen elkaar![]()
GMTAquote:Op donderdag 1 november 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat ik vandaag helemaal niks ga doen! dalijk ff naar de winkel, wat eten/drinken halen om de dag mee door te komen.
Beetje in bed films kijken ofzo
Daarom zitten jullie ook samen op SESquote:
Ach zuip je toch gewoon Bekende Gansquote:Op donderdag 1 november 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vergelijkt zijn whisky-smaak met zijn budget en ziet daar een kleine deficiëntie![]()
Bekende Gans 12yr single malt is best te doenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach zuip je toch gewoon Bekende Gans [afbeelding]
Ga huilen of zo. En ander doet een zwaai smiley, maakt kutkwartetten etc. Maar een . is dan weer een ramp.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-posten
Pheno lukt het wel om een . te zettenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
fok werkt weer lekker mee
tis zo fucking snel dat ik net een . kan zetten voor ie weer gaat fucken [afbeelding]
met een kwartet kutten is ook niets misquote:Op donderdag 1 november 2007 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga huilen of zo. En ander doet een zwaai smiley, maakt kutkwartetten etc. Maar een . is dan weer een ramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |