Hey! I resent that!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
LOSERS
ik zeg goedemorgen en gelijk gaan ze naar een ander topic!
valt wel op hoor!
Goedemorgen vriend!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
LOSERS
ik zeg goedemorgen en gelijk gaan ze naar een ander topic!
valt wel op hoor!
Vluchten ja!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga naar Utrecht, tentamen maken!![]()
Dank jequote:Op donderdag 1 november 2007 07:57 schreef OA het volgende:
Ik heb geen idee waardoor jouw ochtend gisteren is verpest... dus bij deze een hele goede morgen gewenst.![]()
Aaaaawquote:Op donderdag 1 november 2007 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je [afbeelding].
Het was niet alleen mijn ochtend die gisteren kut was, ook de rest van de dag. Kat van mijn ouders was al tijdje ziek, maar ze hebben haar gisteren moeten laten inslapen.
Succes collegaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga naar Utrecht, tentamen maken! [afbeelding]
* indahnesia.com weg isquote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
LOSERS [afbeelding]
ik zeg goedemorgen en gelijk gaan ze naar een ander topic! [afbeelding]
valt wel op hoor!
Veel kans op een grote boem?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
@fruts; aantal bevingen in de Kelud-vulkaan is in de zes-uurs periode 06:00 - 12:00 lokale tijd vanochtend 570, dit tegenover 16 in dezelfde periode woensdag. [afbeelding] Ik heb mijn rugzak maar weer klaargezet. Wie weet.
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
@fruts; aantal bevingen in de Kelud-vulkaan is in de zes-uurs periode 06:00 - 12:00 lokale tijd vanochtend 570, dit tegenover 16 in dezelfde periode woensdag.Ik heb mijn rugzak maar weer klaargezet. Wie weet.
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, nog altijd, maar die kans is dus sinds vanochtend weer flink toegenomen.
hopelijk krijg ik in de morgen te horen dat het zo ver is, dan kan ik nog redelijk droog in de buurt komen.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[afbeelding] das een behoorlijk aantal [afbeelding]
Ben benieuwd! Go for it!
gelukt!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
tvp [afbeelding] [afbeelding]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-postenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte is een traditie of niet? het 'punt'-posten
dergelijke posts kunnen bepaalde mensen hier op Fok toch gewoon weghalen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt een gewoonte of niet? het 'punt'-posten [afbeelding]
minder zuupenquote:
lokalized!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef JortK het volgende:
KSC localization post.... [afbeelding]
kan, maar tradities hebben ook hun charmequote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dergelijke posts kunnen bepaalde mensen hier op Fok toch gewoon weghalen?
Wie danquote:Op donderdag 1 november 2007 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dergelijke posts kunnen bepaalde mensen hier op Fok toch gewoon weghalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |