Ik heb Quickquote en QuickEdit van FQR plotseling aktief.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
txt only ofzo?
Dit ziet er echt heel ral uitquote:Op donderdag 1 november 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
txt only ofzo?
dat is een ding dat zeker isquote:Op donderdag 1 november 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ral uit![]()
Iddquote:Op donderdag 1 november 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit ziet er echt heel ral uit![]()
Iddquote:
Alleen de harde kern blijft over denk ikquote:Op donderdag 1 november 2007 18:45 schreef OA het volgende:
eea heeft wel tot gevolg dat alles nu weer redelijk snel is...
Leukquote:
Het gaat prima hoor!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Maar OA, hoe is't nou? [afbeelding]
Deels, heb er even doorheen gebladerd, maar ik moet zeggen dat ik niet alle grote verhalen heb gelezenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:52 schreef OA het volgende:
Spammen zit er niet in, want ik ga straks fitnessen.
[..]
Het gaat prima hoor!
Druk op m'n werk. Vandaag cursus gehad.
Heb je trouwens al wat van mijn reisverhalen gelezen?
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:54 schreef DaMart het volgende:
FOK! heeft nu de uitstraling van een ochtendkrant die je openslaat naast je ontbijtbord, terwijl je een slok van je koffie thee neemt uit een namaakporceleinen kopje met bloemetjesmotief [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |