quote:
Samengevat: moggequote:
quote:
Ik heb een nog veel mooiere foto van een vulkaan.. wel thuis though...quote:
doei crossquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:15 schreef crossover het volgende:
Ben weg, college. 'Brain and Behavior' [afbeelding]
[afbeelding]
Coolquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Samengevat: mogge![]()
![]()
[..]
[..]
Ik heb een nog veel mooiere foto van een vulkaan.. wel thuis though...![]()
Helemaal besneeuwd, met rookpluim en een perfecte conische vorm (volgens de boekjes)
Goed, lekker snel ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het hier?
Veel plezier hè!quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:15 schreef crossover het volgende:
Ben weg, college. 'Brain and Behavior'
Dat viel mij ook al op ja... al was text only ook niet langzaam.quote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Je ziet het meteen, die perfecte conische vorm
![]()
Nou ja, naar mate de avond vorderde ging het niet al te rap meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja... al was text only ook niet langzaam.![]()
hey fruts! Het rommelt flink hier in de buurt, ben druk stukjes aan het schrijven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het hier?
mooi hoor, om te zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:19 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Samengevat: mogge [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[..]
Ik heb een nog veel mooiere foto van een vulkaan.. wel thuis though... [afbeelding]
Helemaal besneeuwd, met rookpluim en een perfecte conische vorm (volgens de boekjes [afbeelding] )
gezellig johquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar dan ben ik toch al weg![]()
Hehe, vooral blijven schrijven.. als er straks echt een flinke big bang komt, heb ik zat info voor de FPquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey fruts! Het rommelt flink hier in de buurt, ben druk stukjes aan het schrijven.
text_only zit geen (weinig) overbodige zut in, perfect te doen vanuit Indonesie dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, naar mate de avond vorderde ging het niet al te rap meer.
Dit daarentegen gaat stukken beter [afbeelding]
Jah, dan kun je vooruit. Als het meezit kun je ook wel wat foto's van de website plukken tegen die tijd. Rugzak staat klaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, vooral blijven schrijven.. als er straks echt een flinke big bang komt, heb ik zat info voor de FP [afbeelding]
quote:
dat is waar natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja tentamen, daar heb ik ook niet om gevraagd
Tering, ze doen het er omquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Straks zal ik weer proberen een stukje te schrijven, inclusief de hierboven getoonde foto.![]()
d.w.z. áls ik tijd heb...Ik vroeg me net af of m'n collega in de file staat en toen realiseerde ik me dat hij vrij is... alsof ik het nog niet druk genoeg heb....
![]()
owh, dat zijn de mindere dagenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Straks zal ik weer proberen een stukje te schrijven, inclusief de hierboven getoonde foto. [afbeelding]
d.w.z. áls ik tijd heb... [afbeelding] Ik vroeg me net af of m'n collega in de file staat en toen realiseerde ik me dat hij vrij is... alsof ik het nog niet druk genoeg heb.... [afbeelding]
Mogguhquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom ben ik zo vroeg wakker?![]()
hey Papierquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Waarom ben ik zo vroeg wakker? [afbeelding]
Ik ben nog niet lang genoeg werkloosquote:
Hi BXquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:nog even een quick hi, nice to see you! na vanochtend. Over een half uurtje begint het feest hier
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet lang genoeg werkloos [afbeelding]
hey BXquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] nog even een quick hi, nice to see you! na vanochtend. Over een half uurtje begint het feest hier [afbeelding]
WIzquote:
ffies kijken danquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:00 schreef JortK het volgende:
Goed topic trouwens [afbeelding]
FOK!forum is "door omstandigheden" traag deel 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |