quote:Op vrijdag 2 november 2007 06:45 schreef OA het volgende:
Zo, de laatste werkdag van de week is aangebroken en zoals ik gisteren al zei, verwacht ik weinig rust...![]()
Schandalig voor een doodnormale vrijdag...![]()
Hoi BXquote:Op vrijdag 2 november 2007 06:47 schreef BrandX het volgende:
[..]moggûh, beste OA!
Hier idem zo. Drukke dag vandaag. Hectische week gehad. Volgende week hoop ik een stuk rustiger!!!!
Jij iig ook veel succes vandaag
nieuwe uitdagingen dus!quote:Op vrijdag 2 november 2007 06:54 schreef OA het volgende:
[..]
Hoi BX![]()
Het werk voor volgende week kan ik bij wijze van spreken al zien liggen....![]()
Maar goed, eigenlijk moet ik niet zeuren, want ik doe eens wat anders dan normaal... Vertaalwerk, allerlei dingen in orde maken voor een nieuwe wetgeving op het gebied van chemische stoffen en wat cursussen volgen.![]()
pompstations ftw!quote:Op vrijdag 2 november 2007 06:58 schreef OA het volgende:
Hmmm...![]()
Ik zou een brood bakken... vergeten....Nu heb ik dus niets te eten en niets om mee te nemen...
![]()
Stupid me![]()
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:10 schreef OA het volgende:
M'n kat doet raar. Wij denken dat ie blaasontsteking heeft...![]()
Hij gaat echt tig keer per dag naar de bak, maar probeert z'n plasjes ook op het parket te doen... Ik ben al lang blij dat ie niet het kleed of de bank heeft uitgekozen...Wel een rugzak overigens...
![]()
iig, vanmiddag gaat ie naar de dierenarts.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:22 schreef crossover het volgende:
Ik heb echt geen zin in college tentamen
Sterkte met de zieke katquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:10 schreef OA het volgende:
M'n kat doet raar. Wij denken dat ie blaasontsteking heeft...![]()
Hij gaat echt tig keer per dag naar de bak, maar probeert z'n plasjes ook op het parket te doen... Ik ben al lang blij dat ie niet het kleed of de bank heeft uitgekozen...Wel een rugzak overigens...
![]()
iig, vanmiddag gaat ie naar de dierenarts.
Heb jij nog text onlyquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hmzz.. reclame in de text_only
maar de FQR werkt nog
Hoe is het nou indah? Is de vulkaan nog lekker bezig?quote:
Handig, maar draai dan in ieder geval de silver lay-outquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hmzz.. reclame in de text_only
maar de FQR werkt nog
Ja, vooral dat laatstequote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef Pheno het volgende:
text only is voor n00bs en mensen die niet willen opvallen op hun werk
da's het enige wat werkt vanuit Indonesiequote:Op vrijdag 2 november 2007 07:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij nog text only [afbeelding]
dat eerste dan maar, aangezien ik geen werk hebquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef Pheno het volgende:
text only is voor n00bs en mensen die niet willen opvallen op hun werk [afbeelding]
silver? werkt hier niet goedquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het nou indah? Is de vulkaan nog lekker bezig? [afbeelding]
[..]
Handig, maar draai dan in ieder geval de silver lay-out [afbeelding]
Ik heb dat wel eens in de trein, als ik muziek (radio) luisterquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik lach wel eens hardop, dat is pas irritant....als je op je werk zit. Nu ook, maar dat komt omdat lachen, diep inademen, hoesten, niezen etc pijn doet
Bummerquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
silver? werkt hier niet goed
Werkse DaMartquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:55 schreef DaMart het volgende:
@ Pheno:
Ja, onder werktijd moeten mensen gewoong een grappige dingen posten.... dan moet ik weer gaan uitleggen waarom ik ineens spontaan een binnenpretje heb.
En voor jou is het ook te hopen dat men niet al te veel leuke dingen gaat zeggen vandaag. In ieder geval sterkte met de rib.
Maar goed, ik ga nu maar eens richting werk.
alt+tabquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste [afbeelding].
Al helpt het ook om FOK! niet in een volledig scherm te bekijken [afbeelding].
ok, jij je zinquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
apple +tab hier ftw [afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:21 schreef crossover het volgende:
[..]
succes!
Het forum doet het weer :8
Dank.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterkte met de zieke kat.
En een goedemorgen.
Wij denken dus dat het blaasontsteking is, omdat hij constant heel hard en vreemd loopt te mauwen als ie moet plassen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja, klote van je kat OA. Wij hebben er hier ook een rondlopen die dat doet. Plast vaak bij de deur en is al naar de dierenarts geweest, maar ze doet het nog steeds
Werkse ook!
Whehe.. ik ook...quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik lach wel eens hardop, dat is pas irritant....als je op je werk zit. Nu ook, maar dat komt omdat lachen, diep inademen, hoesten, niezen etc pijn doet
Die ligt er erg mooi bijquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Dank. [afbeelding]
[..]
Wij denken dus dat het blaasontsteking is, omdat hij constant heel hard en vreemd loopt te mauwen als ie moet plassen... [afbeelding]
[..]
Whehe.. ik ook... [afbeelding] Maar het scheelt dat ik alleen op een kamer zit. [afbeelding]
Verder wel kut Ph. [afbeelding]
Speaking about een vulkaan...
Hier een plaatje dat ik geschoten heb van de Pomerape vulkaan in Bolivia, vanaf de Chileense kant.
[afbeelding,link]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |