De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef onemangang het volgende:
vrijdag 19 oktober 2007
De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat het restaurant van de Tweede Kamer geen italiaanse bollen, parmahammen en pizza's meer mag serveren. De fractie is verontwaardigd dat dit deze week wel is gebeurd en heeft het bestuur van het parlement vrijdag per brief om opheldering gevraagd.
Den Haag, 19 oktober 2007
Geachte Leden van het Presidium,
Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. pizza op de kaart stond, te weten pizza met parmaham en mozzarella.
De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht afkomstig van een land dat zeer anti-nederlands is in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de italianisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.
Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer pizza's in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.
Met vriendelijke groet en hoogachting,
Don Grauw
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal
Partij voor de Vrijheid
www.partijvoordevrijheid.nl
Kijk eens naar zijn usericon. Ja? Gezien?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:
...Of ben je zelf Moslim...
"In het juiste perspectief plaatsen" is een betere benaming.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef CLM het volgende:
Liever Italianisering dan Islamisering. Punt.
Plus, het is een beetje een afgezaagde manier om het werkelijke onderwerp (de Islamisereing van Europa) te bagatelliseren.
Stel je niet aan man. Alsof je door het eten van een broodje kebab de islam steunt. Of door het eten van een broodje falafel het zionisme propageert. Op pizza's kan ook vlees van dieren die geleden hebben zitten. Zoals ham van onverdoofd gecastreerde varkens. Net zo dieronvriendelijk. Maar ja, daarmee vallen geen moslims mee te bashen dus daar zwijgt de PVV over, zo hypocriet is men wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:
[..]
De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?
Whehequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Fides het volgende:
En na Salafisten nu ook Salamisten!
Ja, de PVV. Een partij naar mijn hart.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef onemangang het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Alsof je door het eten van een broodje kebab de islam steunt. Of door het eten van een broodje falafel het zionisme propageert. Op pizza's kan ook vlees van dieren die geleden hebben zitten. Zoals ham van onverdoofd gecastreerde varkens. Net zo dieronvriendelijk. Maar ja, daarmee vallen geen moslims mee te bashen dus daar zwijgt de PVV over, zo hypocriet is men wel.
Kijk jou feestvieren dan. Als je van zoiets al vrolijk wordt zegt dat een hoopquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:06 schreef Flashwin het volgende:
wehehe kijk al die rechtse huillies in dit topic nou
quote:Goed topic, legt de hypocrisie van pvv en consorten lekker bloot.
'Dagelijks beroven achter je rollator', mijn god wat heb jij een verwrongen beeld van de werkelijkheid zeg. Ik vraag me echt af waar die mensen wonen die zo geterroriseerd worden door Marokkanen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:19 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de moslim terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
Zelfs dat getal is schromelijk overdreven. Waarom? Omdat het CBS helemaal geen betrouwbare telling van moslims er op na houdt, dit is feitelijk het getal allochtonen en tweede/derde generatie. Het CBS noemt 'iedereen afkomstig van een islamitisch land' automatisch moslim. Dus ook iraniërs die gevlucht zijn voor het ayatolla-regime, ex-moslims en de 2e en 3e generatie die bij lange na niet zo gelovig plegen te zijn als hun ouders. Onlangs stelde D66 lid Pechtold heel terecht dat deze telling gecorrigeerd dient te worden omdat het aantal '1 miljoen' ook gebruikt wordt om bv het aantal uren zendtijd aan de NMO te geven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef sneakypete het volgende:
Het CBS rekende onlangs uit dat er in 2050 als ik het goed heb zo'n 1,5 miljoen moslims in ons land wonen.
Mooi hè?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Het meest deprimerende is dat er heel serieus op gereageerd wordt hier en er argumenten genoemd worden waarom de OP niet klopt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef Gabry het volgende:
Italianisering klinkt helemaal niet zo slecht. Helaas is daar geen sprake van.
Waarom niet? Zelfs deze oplettende en intelligente burger ziet nog niet het hele probleem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Whehe![]()
On topic: ik vind het een creatieve post, maar je snapt natuurlijk dat je die vergelijking niet helemaal kunt doortrekken naar "de Islamisering" volgens Wilders.
Whehequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef wijsneus het volgende:
[..]
![]()
Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de Italiaanse terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
Chinezering van de Nederlandse cultuur!quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:01 schreef AngelWings het volgende:
ik wil graag een vrije dag voor het chineze nieuwjaar!
De liefde van de man gaat door de maag?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
TS:
Wat hebben handelsproducten te maken met islamisering of wat je er ook bij verzint?
HP de Tijd had er laatst een artikel over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef Gabry het volgende:
Ja, en dan die serie op tv, The Soprano's. Waarin ze zogenaamd geen Italiaans meer spreken als ze in Italië op het matje geroepen worden. En waarin de afdeling in de VSvA zich zogenaamd onafhankelijk opstelt. Allemaal zand in de ogen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
HP de Tijd had er laatst een artikel over.
Ook de VS Italianiseert. Pizza's, echte koffie. De Amerikanen zijn al zover gehersenspoeld dat ze menen dat het typisch Amerikaans is.
hoe kan een geloof van 1400 jaar oud fascistich zijn terwijl het fascisme pas rond 1900 ontstaan is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:
[..]
De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef wijsneus het volgende:
[..]
![]()
Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de Italiaanse terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
Het gaat hier over italianisering, niet over islamisering. Alle buitenlandse handelsprodukten zijn feitelijk vijanden van de Nederlandse cultuur omdat ze een andere cultuur vertegenwoordigen. Maar ik kan je wel wat voorbeeldjes opsommen om aan te tonen dat italianisering een veel grotere bedreiging is voor onze Nederlandse identiteit dan islamisering:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
TS:
Wat hebben handelsproducten te maken met islamisering of wat je er ook bij verzint?
..het komt echt nog dichterbij dan je denkt...quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
... Willy Alberti bezondigden zich aan het italiaans.![]()
En woorden als saldo (meervoud saldi) en conto uit elke boekhouding! Zo sluipend kan dat gaan. Zelfs dat sommige mensen zogenaamd grappig "euri" zeggen in plaats van het autochtoon Nederlandse "euro's" zet mensen niet aan het denken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:00 schreef kkendall het volgende:
[..]
..het komt echt nog dichterbij dan je denkt...![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En woorden als saldo (meervoud saldi) en conto uit elke boekhouding! Zo sluipend kan dat gaan. Zelfs dat sommige mensen zogenaamd grappig "euri" zeggen in plaats van het autochtoon Nederlandse "euro's" zet mensen niet aan het denken.
Schande!
Gen kwestie van een hetze! We hebben niks tegen Italianen. We mogen zelfs graag hun land bezoeken. Maar de dreigende Italianisering van ons vaderlandje, die baart ons grote zorgen. Een schande vinden we het.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:56 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik stel me nu voor dat wat begon als een grapje om de moslimbashers in hun hemd te zetten, uitgroeit tot een ware hetze tegen Italiaanse emigranten wereldwijd en katholieken. Erg vermakelijke gedachte.![]()
Och, ik moest lachen. Goedverzorgde OP.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:22 schreef NDAsilenced het volgende:
Zoals veel vergelijkingen gaat ook deze niet op. Leuk ook dat je de boel nog maar eens bagatelliseerd ermee.
Welke boel wordt gebagatelliseerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:22 schreef NDAsilenced het volgende:
Zoals veel vergelijkingen gaat ook deze niet op. Leuk ook dat je de boel nog maar eens bagatelliseerdt ermee.
Verre van Geniaal.
Door de keuze om Islam, in welke vorm dan ook, af te schilderen als iets waar we allemaal vrijwillig voor kiezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Welke boel wordt gebagatelliseerd?
Ook na verovering en geweld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:49 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Door de keuze om Islam, in welke vorm dan ook, af te schilderen als iets waar we allemaal vrijwillig voor kiezen.
Italië en alles wat Italiaans/Rooms is heeft een veel veel veel grotere culturele connectie met Nederland dan de Islam.
Zet het dan in ONZIN, maar ik betwijfel of je dat zult doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ook na verovering en geweld.
En doe niet zo zuur over de OP, die is gewoon grappig.
Het gaat helemaal niet om islamisering! Dat is maar een randverschijnsel vergeleken met de italianisering. Dat laat je zelf al zien door te zeggen dat Italië en Italiaans/Rooms een grote culturele connectie heeft met Nederland. Je bent al helemaal geïndoctrineerd!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:49 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Door de keuze om Islam, in welke vorm dan ook, af te schilderen als iets waar we allemaal vrijwillig voor kiezen.
Italië en alles wat Italiaans/Rooms is heeft een veel veel veel grotere culturele connectie met Nederland dan de Islam.
Zo, hehe, jip en janneke taal. duidelijk genoeg?
Niet alle humor is onzin.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:52 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Zet het dan in ONZIN, maar ik betwijfel of je dat zult doen.
Dit onderwerp is ook helemaal geen onzin! Zo zou je het graag afdoen, omdat je bang bent dat de Italianisering openlijk aan het licht gebracht wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:52 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Zet het dan in ONZIN, maar ik betwijfel of je dat zult doen.
Zeer zeker niet, je draait het om, de Italianisering heeft nu juist daardoor een veel kleinere impact dan de islamisering, juist vanwege die al bestaande connectie met Italiëquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om islamisering! Dat is maar een randverschijnsel vergeleken met de italianisering. Dat laat je zelf al zien door te zeggen dat Italië en Italiaans/Rooms een grote culturele connectie heeft met Nederland.
Minstens. Je kunt je afvragen of beide 'connecties' wenselijk zijn, maar van grote invloed zijn ze zeker.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:01 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Wil je beweren dat Nederland een net zo grote connectie heeft met de Islam als Italië?
Angst?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:56 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Niet alle humor is onzin.![]()
Zover ik kan zien, is dit verhaal bedoeld ter relativering van de angst die er in de samenleving leeft voor culturele beïnvloeding door de islam.
Je snapte hopelijk wel dat ik met 'groot' in historisch en cultureel opzicht bedoelde?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:05 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Minstens. Je kunt je afvragen of beide 'connecties' wenselijk zijn, maar van grote invloed zijn ze zeker.
Het is goed zoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef NDAsilenced het volgende:
- werk in uitvoering
Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:02 schreef Gabry het volgende:
Als zoveel mensen zich daadwerkelijk bedreigd zouden voelen vanwege de Italianisering, dan zou dat zeker op de politieke agenda moeten komen. Maar in praktijk lijken maar weinig mensen zich te storen aan Italianisering en bovendien zijn de aangekaarte problemen in de OP alleen onzinnige voorbeelden van onwaarheden.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.
Daarom steekt TS dapper zijn nek uit om een niet voldoende onderkend probleem, tegen de algemene opinie in, toch op de politieke kaart te zetten.
Hulde voor TS![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken de plaat. Heel mooi!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:22 schreef NDAsilenced het volgende:
nee sorry, die vond ik gewoon te grappig om niet te posten.
Hopelijk kan TS jullie bevrijden. Veel sterkte met de pizzaproblematiek!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.
Daarom steekt TS dapper zijn nek uit om een niet voldoende onderkend probleem, tegen de algemene opinie in, toch op de politieke kaart te zetten.
Hulde voor TS![]()
![]()
![]()
![]()
Om de 'Amerikaanse cultivering' niet als hoofdzakelijk ook de onze te beschouwen is om een bord voor je hoofd te hebben. Je noemt automerken, snelle eetgelegenheden, filmindustrie, kledingmakerij. discutabel democratisch genomen besluiten, man's eigen natuur.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:24 schreef Mejoon het volgende:
en wat dacht je van de Amerikaanse cultivering? Jeep, Chrysler, Dodge en Ford. Fastfood en Hollywood. Leerfabrieken, zorginstellingen die bedrijven zijn geworden. En hoe moeilijk is het tegenwoordig nog om een restaurant te vinden zonder dat je in een vreettent terecht komt? Kleding, ideaalbeeld van de vrouw...en idd dan zeiken we over de Islam..ik begrijp TS
Ik niet maar veel mensen welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:39 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Om de 'Amerikaanse cultivering' niet als hoofdzakelijk ook de onze te beschouwen is om een bord voor je hoofd te hebben. Je noemt automerken, snelle eetgelegenheden, filmindustrie, kledingmakerij. discutabel democratisch genomen besluiten, man's eigen natuur.
Nee daar hebben we echt Amerika voor nodig
En moeite om een fatsoenlijk restaurant te vinden? kom nou toch.
Jouw opa wil ik wel eens ontmoetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:44 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Ik niet maar veel mensen welach het is al laat enzo...maar mijn opa is aan heeft een ranch in Texas en denk wel dat veel mensen hier in nederland hetzelfde zouden willen doen
![]()
Nee dat wil je nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:55 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Jouw opa wil ik wel eens ontmoeten![]()
Zeg moet jij niet verder leren voor je tentamen of verder werken aan die opdrachten?quote:
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat die angst terecht is?quote:
Natuurlijk. De Nederlandse cultuur is toch beïnvloed door islamieten? Er wonen er nu 800.000 van in dit land: hoe zouden die géén grote invloed kunnen hebben?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Je snapte hopelijk wel dat ik met 'groot' in historisch en cultureel opzicht bedoelde?
Geschokt moet je als weldenkend mens minimaal wel zijn ja, als na eeuwen weer een kunstenaar om zijn expressie vermoord wordt door een godsdienstfanaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat die angst terecht is?
Moet ik nu geschokt zijn en denken: "inderdaad! Van Gogh! weg met de moslims!"
Oh dan is het duidelijk, we zouden dus eigenlijk gewoon veel meer moslims moeten toelatenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:11 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Natuurlijk. De Nederlandse cultuur is toch beïnvloed door islamieten? Er wonen er nu 800.000 van in dit land: hoe zouden die géén grote invloed kunnen hebben?![]()
Zij wonen binnen Nederland en maken dus deel uit van deze cultuur.
Van Gogh is vermoord door een individu, niet door alle moslims in Nederland.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Oh dan is het duidelijk, we zouden dus eigenlijk gewoon veel meer moslims moeten toelaten.
Die van Gogh was toch eigenlijk wel een provocateur van heb ik jou daar.
...
hmm, mischien heb ik die connectie inderdaad onderschat. bedankt!
Ik ben niet geschokt als mensen in een discussie over de culturele invloed van de islam met foto's van een dode Van Gogh aan komen zetten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Geschokt moet je als weldenkend mens minimaal wel zijn ja, als na eeuwen weer een kunstenaar om zijn expressie vermoord wordt door een godsdienstfanaat
Oef.. Owned!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef oxylus11 het volgende:
Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?
Dit was dus niet het edit knopje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef oxylus11 het volgende:
Jemig zeg, schrijft iemand een grappig parodierend stukje, gaan er nog mensen serieus op in ook. Mensen relax een beetje. Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?
PS: Ik vetrek morgen naar Rome. Om de vijand te kunnen verslaan moet je hem eerst leren kennen natuurlijk.![]()
Wat te denken van Gironingen? De Giro is ook in Nederland geinfilteerd!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En je denkt dat het in Nederland erg is met de "Italianisering" ? In België wonen momenteel al meer dan 800.000 inwoners van Italiaanse afkomst (die Italiaanse mijnimmigranten van destijds kweken als konijnen !). De belangrijkste politicus uit Wallonië heet Elio Di Rupo en onze nationale ploeg zit al jaren vol met spelers met namen als Proto, Sterchele, Scifo, ... Meer nog , vorig jaar was zelfs de start van de wielerronde van Italië , de Giro D'Italia in het Belgische Luik !
En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:46 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Wat te denken van Gironingen? De Giro is ook in Nederland geinfilteerd!
De Italianen zijn overduidelijk uit op wereldheerschappij!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...![]()
En al niet voor het eerst in de geschiedenis ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Italianen zijn overduidelijk uit op wereldheerschappij!
Eh... salamitactiek betekent toch echt iets anders. Vandaag openen ze een pizzeria en dat vindt iedereen leuk en gezellig, maar voordat je het weet ben jij nog de enige Nederlander in je eigen straat. Het sluipende verloop van dit proces wordt als 'salamitactiek' beschreven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Ik zou trouwens de extreme Italianen / Italianisten willen omschrijven als Salamiïsten, omdat we er natuurlijk voor moeten waken niet de gewone goedwillende Italiaan (en die zijn er ook!) te stigmatiseren. Dan raken we namelijk alleen maar verder van huis en worden goedwillenden vanzelf ook radicaler. De zogeheten salamitactiek: je bent vóór of tegen.
Heb ik ook wel eens gehoord ja, dat er ook gewone, goedwillende Italianen zouden zijn. Wel raar dan dat je zo zelden tegenkomt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Ik zou trouwens de extreme Italianen / Italianisten willen omschrijven als Salamiïsten, omdat we er natuurlijk voor moeten waken niet de gewone goedwillende Italiaan (en die zijn er ook!) te stigmatiseren. Dan raken we namelijk alleen maar verder van huis en worden goedwillenden vanzelf ook radicaler. De zogeheten salamitactiek: je bent vóór of tegen.
We doen dit ook voor jouw bestwil hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hopelijk kan TS jullie bevrijden. Veel sterkte met de pizzaproblematiek!
Italië is een goed voorbeeld van een Christelijk land inclusief macho cultuur. Corruptie zit in het systeem en via het Europese parlement proberen ze hun fundamentalistische ideeën zelfs aan Nederland op te dringen. Schande!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef Kees22 het volgende:
Een barbaarse cultuur is het en ondemocratisch ook nog. Waar het geen enkel probleem is als de president corrupt is en diverse tv-maatschappijen in eigen bezit heeft. Wat kun je dan nog geloven: ze gaan zo maar snijden in documentaires over evolutie of zo.
En dan het Vaticaan, dat zogenaamd een souvereine staat is. Maar zich ondertussen vrijelijk bemoeit met de politiek van Italië. Je zou haast gaan denken dat Italië een mantelorganisatie van het Vaticaan is.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef oxylus11 het volgende:
Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?
Precies, schande!, schandalig! en schandelijk! Binnenkort wordt Kopspijkers nog verboden!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:45 schreef onemangang het volgende:
[..]
Wat nou, het zijn vooral de Italianen die geen gevoel voor humor hebben. Neem nou dit bericht:
ROME –– De Italiaanse pre-
mier Berlusconi vindt dat de
Italiaanse staatstelevisie RAI
hem en zijn regering systema-
tisch belachelijk maakt.
Berlusconi noemde gisteren
de namen van zeven satirici die
hem zouden ridiculiseren. De
laatste keer dat hij klaagde
over werknemers bij de RAI, in
2002, verloren zij korte tijd la-
ter hun baan.
Dit bericht stond in de Spits van 25 oktober 2005. We zijn nu precies 2 jaar verder. En, zeg nou zelf. Heb je daarna nog ooit van deze satirici gehoord? Nou? Het is een schande dat deze satiricikwestie zo gebagatelliseerd en doodgezwegen wordt.
Precies!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Italië is een goed voorbeeld van een Christelijk land inclusief macho cultuur. Corruptie zit in het systeem en via het Europese parlement proberen ze hun fundamentalistische ideeën zelfs aan Nederland op te dringen. Schande!
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
We doen dit ook voor jouw bestwil hoor!![]()
Later als je groot bent zul je het wel begrijpen!quote:
Als hij groot is ? Gaan we ze nu nog laten opgroeien ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Later als je groot bent zul je het wel begrijpen!![]()
Ai!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als hij groot is ? Gaan we ze nu nog laten opgroeien ook![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:45 schreef onemangang het volgende:
Zaterdag, 27 wijnmaand 2007
Landgenoten, er moet me iets van het hart. Precies een week geleden werd een van de dochters van kroonprins Willem-Alexander gedoopt in een bedrijfsruimte van een grote Italiaanse boevenbende. Deze doping was op de linkse multikulomroep te volgen en u kon daar allemaal zien dat er heel erg veel hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. De in Brussels kant geklede Ariane werd gedoopt met Jordaans water dat onderzocht is op de aanwezigheid van terroristische bacillen. De beveiliging was tiptop in orde gezien de enorme rekening die we zojuist gepresenteerd hebben gekregen van de heren van Blackwater.
Nou is het natuurlijk het goede recht van iedereen om hun kinderen te wassen in een kerk. Alleen betrof het hier een lid van de Koninklijke familie waardoor niet zij maar u voor de enorme kosten van dit feestje heeft moeten opdraaien waarvan de opbrengsten linea recta naar Rome zijn gegaan. Wat mij betreft is dat echt de allerlaatste keer; als ze kinderen willen dopen dan doen ze dat de volgende keer maar zonder hulp van de Roomse mafia. Voor toekomstige staatshoofden is het namelijk van den gekke dat ze in plaats van geboorteoffers bij een heilige eik te leggen kiezen voor een achterlijk italiaans ritueel. Zijn ze de volgende keer weer niet van plan om te kiezen voor een Nederlands ritueel dan mogen ze wat mij betreft op monsterboard.nl een ander baantje gaan zoeken.
Vatikaan STAD Een religieus fundamentalistische staat die zich stad noemt!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:12 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Vaticaan is een eigen land..... Je vergelijking slaat dus de plank mis.
Je denkt dat een organisatie met tentakels in bijna alle landen van de wereld geen schimmige constructie kan bedenken om de Italiaanse belangen af te dekken? Dat is juist het verraderlijke er aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:12 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Vaticaan is een eigen land..... Je vergelijking slaat dus de plank mis.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De antichrist is niet Al Gore maar de paus, dat wisten de vroeger hervormers al. Het vaticaan is de zetel van de hogepriester van de zonnegod. De paus draagt de vissenmeiter van Dagon, de god die de gestorven zonnegod hielp bij zijn wederopstanding uit de onderwereld, en de malthezerkruisen van Horus, het gebroken kruis van satanisten, de drievoudige kroon van Mithras, etcetera. Het vaticaan vertegenwordigt de antichristelijke babylonische religie zoals die in de bijbel beschreven wordt, krijgt haar macht van de draak, is druk bezig met het opbouwen van haar nieuwe wereldorde waarin zij de dienst uitmaakt zoals in de middeleeuwen en misleidt dus miljoenen goedbedoelende christenen.
Het vaticaan is het enige instituut dat aan álle karakteristieken van de antichrist voldoet. Ze heeft de wetten van God veranderd (de tien geboden uit de catechismus van de katholieke kerk zijn anders dan de tien geboden uit de bijbel), ze heeft de tijden veranderd (wij houden de kalender van paus Gregorius aan zodat de heidense feesten precies op de juiste data vallen), zij heeft de bijbelse drie-eenheid van Vader, Zoon, Heilige Geest gemorphed in die heidense drie-eenheid van Vader (God), Moeder (Maria), Kind (Jezus). Haar kleuren zijn scharlaken rood en purper. De paus claimt God op aarde te zijn en absoluut heerser, degene die zonden kan vergeven, de 'bruggenbouwer' tussen hemel en aarde (pontifex maximus) terwijl Jezus Christus claimt de brug te zijn. Verder is het sint pietersplein symbool van deze arrogantie, aangezien er een zonnewiel in een zonnewiel is afgebeeld met een gigantische obelisk (phallussymbool) in het midden, terwijl de troon van God ook wordt beschreven als een wiel in een wiel! God is dus vervangen voor Baal, Osirius, Nimrod, noem ze allemaal maar op. Het vaticaan is de grote hoer uit openbaringen en misleidt de gehele wereld. Het vaticaan controleert Vrijmetselarij, de illuminati, Skulll & Bones, alle andere genootschappen, is de stichter van zowel wereldoorlog 1, 2 en de komende wereldoorlog 3. Communisme is ontsproten uit het brein van een Jezuiet en eerst getest in Paraguay voordat het in Rusland geïmplementeerd werd, Mein Kampf is niet geschreven door Hitler maar door een Jezuiet, Fascisme is de vorm van regeren die volgens het vaticaan zelf het meest lijkt op hoe het vaticaan regeert! Zij verdeelt de wereld volgens hegeliaanse filosofie, zet naties en religies tegen elkaar op, creëert haat en verdeling, om uiteindelijk de gehele wereld in een apocalyptische oorlog te storten waarna satan zelf de dienst uit zal kunnen maken in een verenigde wereld onder het gezag van de antichrist, de paus.
Amen.... al die rechtse rascisten proberen eromheen te lullen, maar jij kaart op een leuke manier aan hoe ongelovelijk TRIEST er al jaren lang sinds 2001 ze de boel gewoon overdrijven en bedonderen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:26 schreef onemangang het volgende:
[..]
Zelfs dat getal is schromelijk overdreven. Waarom? Omdat het CBS helemaal geen betrouwbare telling van moslims er op na houdt, dit is feitelijk het getal allochtonen en tweede/derde generatie. Het CBS noemt 'iedereen afkomstig van een islamitisch land' automatisch moslim. Dus ook iraniërs die gevlucht zijn voor het ayatolla-regime, ex-moslims en de 2e en 3e generatie die bij lange na niet zo gelovig plegen te zijn als hun ouders. Onlangs stelde D66 lid Pechtold heel terecht dat deze telling gecorrigeerd dient te worden omdat het aantal '1 miljoen' ook gebruikt wordt om bv het aantal uren zendtijd aan de NMO te geven.
Er bestaat een officieuze schatting van het aantal moslims gebaseerd op moskeebezoek: 250.000. Dit zal wellicht ook een beetje stijgen maar men houdt daarbij geen rekening dat het moskeebezoek allesbehalve 'explosief groeit'. Steeds meer jongeren met islamitische ouders realiseren zich domweg dat Allah niet bestaat.
En de Spanjolen komen naar Assenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...![]()
De pizza's van de plaatselijke Turk smaken beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef Gabry het volgende:
Daarmee toon je twee dingen aan:quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
De pizza's van de plaatselijke Turk smaken beter![]()
Ik vrees dat onze collega Ali K. voor zijn leven gaat moeten vrezen. Donner zal wel zeggen, dat hij maar naar de VSvA moet gaan en zal het gevaar wel niet onderkennen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[.Leerzaam citaat van de deskundige Ali K..]
Het zou mij niks verbazen al Ali K. een (ex)-italiaan is die de boel van binnenuit op probeert te blazen. Ik ben helemaal voor een getuigenbeschermingsprogramma voor deze held!quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vrees dat onze collega Ali K. voor zijn leven gaat moeten vrezen. Donner zal wel zeggen, dat hij maar naar de VSvA moet gaan en zal het gevaar wel niet onderkennen.
Dus misschien moeten we maar fondsen gaan werven voor zijn beveiliging.
Ik vind, dat we zo'n held van het vrije woord niet onbeschermd mogen laten. Hijzelf zal, zijn moed kennende, wel zijn leven veil hebben voor zijn idealen en de waarheid, maar ik vind dat wij deze held niet in de kou mogen laten staan.
Zal ik een girorekening openen, waar we allemaal een luttel bedrag op storten? Alles voor de veiligheid van Ali K. en tegen de italianisering natuurlijk!
Wat een argument.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
De pizza's van de plaatselijke Turk smaken beter![]()
Hier hebben wij een Turkse pizzeria/shoarmazaak die over datum vlees haalt bij de lokale supermarkt. Even braden en niemand die er wat van merkt. Dat is de overtreffende trap. Als jij beweert dat Turkse pizzeria's superieure kwaliteit aanbieden dan is dat een grove generalisatie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar de Italianen die knoeien met conserven.
Inderdaad, dus stort royaal!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen al Ali K. een (ex)-italiaan is die de boel van binnenuit op probeert te blazen. Ik ben helemaal voor een getuigenbeschermingsprogramma voor deze held!
Ik stel enkel dat de pizza's van de plaatselijke turk beter smakenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hier hebben wij een Turkse pizzeria/shoarmazaak die over datum vlees haalt bij de lokale supermarkt. Even braden en niemand die er wat van merkt. Dat is de overtreffende trap. Als jij beweert dat Turkse pizzeria's superieure kwaliteit aanbieden dan is dat een grove generalisatie.
Die smaakt niet beter!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik stel enkel dat de pizza's van de plaatselijke turk beter smaken. Dat jij daar weer hele conclusies aan wilt verbinden moet je zelf weten natuurlijk.
Ontkenningsfase? Of poging tot misleiding of zelfs intimidatie?quote:
Beschuldigingen? Vingertje of zelfs intimidatie?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ontkenningsfase? Of poging tot misleiding of zelfs intimidatie?
Zwak hoor: de wedervraagtruc.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef Gabry het volgende:
[..]
Beschuldigingen? Vingertje of zelfs intimidatie?
Daar heb jij dan weer gelijk in, ze steken er van alles in. Ze lullen ook nog van amore, maar ik zou zeggen: laat ze ouweho(e)ren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar de Italianen die knoeien met conserven.
Niet te vertrouwen, dat zeg ik je!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk in, ze steken er van alles in. Ze lullen ook nog van amore, maar ik zou zeggen: laat ze ouweho(e)ren.
Het boek is wel in het Duits, maar de auteur is duidelijk van Italiaanse afkomst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:40 schreef NoCigar het volgende:
Enige jaren geleden verscheen hier een boek over, Francesco Carotta's War Jesus Caesar? : 2000 Jahre Anbetung einer Kopie?, dat enig rumoer losmaakte, maar voor zover ik begrepen had, wetenschappelijk weinig voorstelde.
Ik geef onmiddellijk toe dat ik me er destijds niet erg in verdiept heb, mij leek het zo'n Holy Blood Holy Grail verhaal: leuk als het goed gedaan is, zoals bij HBHG, maar andere onderzoekers laten er vaak echter weinig van heel.
Vanavond zag ik bij 'De wereld draait door' een man met een enigszins opgejaagde blik die hierover een documentaire had gemaakt, en zelf, zo bleek, een uitgesproken aanhanger van de theorie was.
Hier is het tt-bericht over de uitzending.
“De VARA brengt een documentaire uit over de theorie dat de evangeliën over Jezus een hervertelling zijn van het leven van de Romeinse heerser Caesar.
De documentaire heeft als titel 'Het evangelie van Caesar'. Hij is in 4 jaar tijd gemaakt door regisseur Jan van Friesland. Die is uitgegaan van een boek van een Italiaanse taalkundige en kreeg steun van een rooms-katholieke priester uit Spanje.
De taalkundige somt een groot aantal overeenkomsten op tussen de evangeliën en de biografie van Caesar. Hij noemt de biografie de bron waaruit het verhaal over Jezus is ontstaan.”
De documentairemaker, Jan van Friesland, schermde veelvuldig met 'internationale' wetenschappers die bewijs voor de stelling aandragen en een paradigmawisseling teweeg hadden gebracht.
On-line kunnen we hier een aardig, maar oud artikeltje van een specialist over de zaak vinden met als conclusie: “Wie het zijpad van pseudo-wetenschap en bijgeloof inslaat, laat doorgaans alle rede varen, en vindt daarom zelden de weg naar de waarheid terug.” Maar het is ook rethoriek.
Veel van die kritiek verwierp van Friesland vanavond nogal achteloos als achterhaald. Bovendien vond ik hem nogal stelling in het presenteren van het feit dat Jezus niet bestaan heeft: "dat weten we." Volgens mij weten we dat helemaal niet zo zeker. Er is in ieder geval echt geen historische overeenstemming over.
De reeks lijkt me in ieder geval de moeite van het kijken waard en misschien ook de moeite waard vanwege de discussie die het zal losmaken. En hopelijk zijn er straks mensen die gaan geloven dat Julius Caesar en Maria Magdalena na -44 v. Chr nog lang ewn gelukkig in Zuid-Frankrijk hebben doorleefd.
Oud-Nederlandse saté saus xD ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef Kees22 het volgende:
Vanmiddag sta ik in mijn vertrouwde natuurvoedingswinkel. Kijk ik om me heen, zie ik Italiaanse olijven, biologische pesto, biologisch-dynamische citrusvruchten, biologische mozarella. Waar zijn de oud-Nederlandse mayonnaise en satésaus gebleven, gemaakt van lokale producten van boeren en tuinders uit de streek?
Onemangang: je hebt me de ogen geopend!
Ja maar, dat is nou juist het probleem dat de dreiging niet voldoende onderkend wordt. De AIVD let wel op moslims en misschien ook nog wel op neonazi's, maar niet op de pizzaconnectie.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:23 schreef tsijben het volgende:
[..]
Oud-Nederlandse saté saus xD ?
Geweldig geschreven door onemangang, alleen gaan jullie er wel een beetje diep en discriminerend op inHou het luchtig ^^
Volgens mij is heel NL het daarmee eensquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef CLM het volgende:
Liever Italianisering dan Islamisering. Punt.
Plus, het is een beetje een afgezaagde manier om het werkelijke onderwerp (de Islamisereing van Europa) te bagatelliseren.
En is dat ook op feiten gebaseerd? Nee!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is heel NL het daarmee eens![]()
Dit brengt me beelden in herinnring uit een documentaire over Filippijnse gezinnen die op vuilnisbelten wonen. Katholiek! Wat zou de connectie zijn? Zouden de Italianen via de katholieke experimenten uitgevoerd hebben in de Filippijnen? Zouden ze in het geheim de Filippijnen proberen te koloniseren?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:00 schreef en_door_slecht het volgende:
De Italiaanse cultuur is een achterlijke cultuur. Ze lopen honderden jaren op ons achter. In het zuiden van dat land zijn ze niets eens in staat het huisvuil op te halen en te verwerken en leven de mensen in het huisvuil.
[ afbeelding ]
Ik roep dan ook al jaren dat we die islamieten moeten steunen, omdat ze, net als wij, door intolerante Italianisten worden geterroriseerd. Maar dan word ik beschuldigd van discriminatie! Het moet niet gekker worden in dit land!quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:48 schreef Kees22 het volgende:
Je zou zowaar sympathie gaan krijgen voor de islamitische bevrijdingsbewegingen daar.
En dan schijnen er nog mensen te zijn, die het Nederlandstalige deel van België willen annexeren!quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:53 schreef K-Billy het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de Italiaanse religie inmiddels de grootste religie in Nederland is? Ik stel voor dat we de geïtalianiseerde gebieden (Limburg en Brabant) onder een strikt militair regime plaatsen en het Italiaanse geloof daar verbieden. Je ziet trouwens dat de Italianisering in België al helemaal uit de hand is gelopen, dat is echt een Italiaanse heilstaat geworden!
Overloper!quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:33 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ben wakkergeschud !
Weg met die italianen !
Wordt wakker !
IK EIS WRAAK !
BLOEDWRAAK EIS IK !!!
VENDETTA !![]()
Ik wist niet dat het bagatelliseerbaar was...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef CLM het volgende:
Je zeker zelf een Italiaan, hé?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:33 schreef ukga het volgende:
ik heb nog nooit ruzie gehad met een italiaan... wel met moslims
Een infiltrant!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef onemangang het volgende:
Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer pizza's in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.
Met vriendelijke groet en hoogachting,
Don Grauw
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal
Partij voor de Vrijheid
www.partijvoordevrijheid.nl
Ik neem even voor het gemak aan dat je NL vs ITA bedoelt, dus ik zal dit in NL vs ARAB doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef DrDarwin het volgende:
De Italianen leven mooier,
Ooit arabisch gegeten? Naast de snack Donner Kebab (zelfs dat vergelijken met de nederlandse snack zegt al genoeg)quote:eten beter
, Ok die geef ik jequote:, drinken lekkerder,
kleden zich stijlvoller
quote:hebben meer cultuur
quote:![]()
, maken betere muziek
quote:en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jij gooit zomaar onze eigen cultuur te grabbel!! Wat een slappe houding weer!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef DrDarwin het volgende:
Ik heb niets tegen die Italianisering van Nederland, op een enkele cosa nostra achtige maffioos na dan. De Italianen leven mooier, eten beter, drinken lekkerder, kleden zich stijlvoller, hebben meer cultuur, maken betere muziek en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dan neem ik die kerk wel op de koop toe, want daar stoor ik me niet aan.
Dat kan ik van die andere 'ísering' overigens niet zeggen.
Italianen dumpen meer afval in de natuur dan andere volkerenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef Martijn_77 het volgende:
TS is trouwens nog een belangrijk item vergeten de milieumaffia
[..]quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik neem even voor het gemak aan dat je NL vs ITA bedoelt, dus ik zal dit in NL vs ARAB doen
De Marokkanen leven ook mooier (ik gok dat je landschap bedoelt, want italianen wonen niet in betere huizen van nederlanders):
[..]
Ooit arabisch gegeten? Naast de snack Donner Kebab (zelfs dat vergelijken met de nederlandse snack zegt al genoeg)
[..]
, Ok die geef ik je
ahem, dat heb ik maar niet gehoord okee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef DrDarwin het volgende:
Ik heb niets tegen die Italianisering van Nederland, op een enkele cosa nostra achtige maffioos na dan. De Italianen leven mooier, eten beter, drinken lekkerder, kleden zich stijlvoller, hebben meer cultuur, maken betere muziek en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dan neem ik die kerk wel op de koop toe, want daar stoor ik me niet aan.
Dat kan ik van die andere 'ísering' overigens niet zeggen.
Eh, ja. En dat is integraal onderdeel van de mafia en big business.quote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef Elseetje het volgende:
Italianen dumpen meer afval in de natuur dan andere volkeren
Ik kan wel met je meevoelen, op een punt na: Hollandse Philipslampen en andere macihnes kan helemaal niet. Philips is ontstaan in Brabant en pas een paar jaar geleden is het hoofdkantoor verhuisd naar Amsterdam in Holland. Om dan meteen te zeggen dat Philips Hollands is, is me wat al te kort door de bocht.quote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Babyloniaa het volgende:
Nu ik begrijp het probleem van de Italianen maar al te goed maar ja, ik weet niet of jullie er ook last van hebben maar overal zie ik chinesen opduiken de laatste jaren. Naast de vele restaurants zijn mijn schoenen, mijn onderbroeken en sokken, mijn koffiemachine hele winkels als Casa, Blokker, GIFI en de helft van de warenhuizen gevuld met chinese produkten. Ik loop helemaal verloren. Waar zijn mijn hollandse philips lampen, koffimachines, radios en alles??
Nu vind ik dat van dat eten niet zo erg, alhoewel de chinese saus die ik 4 jaar geleden kocht (zon lekker pikante zoete weet je wel) heb ik toch maar weg gegooid want volgens mij is het giftig als dat spul vier jaar goed blijft...ik was die fles vergeten in de kast. Ze stond half open. Het rook en smaakte nog goed maar toch.. enfin wat zei ik? Volgens mij zijn de chinezen minstens zo een groot gevaar als de Italianen.
Gelukkig zijn de autos nog uit Japan... anders Sluipend he is dat! Je staat erbij en je keek erna.
Kunnen we een douanestop in laten voeren door Wilders voor chinese producten?
Nieuw programmapunt.
De Chinesisering van Nederland en 2x nummer 56 met extra rijst.quote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Babyloniaa het volgende:
Nieuw programmapunt.
Dat bedoel ik: de Chinezen worden wakker en de werkvoorwaarden zullen strenger worden. Dus de prijzen zullen omhoog gaan. Daardoor zullen ze de Chinese munt hier niet zomaar kunnen invoeren: de euro is vrijwel even sterk als de dollar, of zelfs sterker.quote:Op maandag 31 december 2007 00:33 schreef Babyloniaa het volgende:
hela hela ham naar Italie sturen Hier die ham! Je hebt gelijk!
Die Chinezen toch niet te licht over gaan. Ze hielden dit jaar, ja ga even zitten, want dit is belangrijk nieuws, maar liefst 2 6 0 0 0 stakingen.
Daar word je stil van he?
Dat wist ik wel. Gedaan met geodkope sokken...
Pech onderweg.
Maar het ergste is volgens mij dat ze hier de chineze MUNT gaan invoeren. Ze kopen nl alle leningen op.
Als ik mag kiezen he, dan toch maar liever marokkaanse munt
Thee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |