abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54040644
Landgenoten, de maat is vol. Hoelang blijven we nog sollen met onze Nederlandse identiteit? Nederlanders eten meer pizza, macaroni en spagetti dan spruitjes, onze snelwegen slibben dicht met Alfa Romeo’s, Fiats en Lancia’s, en tasjesrovers zitten op scooters van Italiaanse makelij. De italianisering is een feit dat we niet langer zouden moeten negeren. Zoals we allemaal weten uit het verleden zijn de Italianen niet te vertrouwen en zijn ze er op uit om Nederland in te lijven. Zo vielen ze nog niet eens zo lang geleden, ± 50 voor Christus, ons land binnen. U weet allemaal wat niet lang daarna gebeurde. Een grote italiaanse onderneming bouwde ons land vol met kerken waarin Nederlanders zodanig werden gehersenspoeld dat ze hun eigen vrouwen voor heksen aanzagen en op de brandstapel wierpen. De mannen werden vervolgens door dezelfde onderneming geïndoctrineerd en gedwongen om een groot deel van hun inkomsten te doneren omdat ze anders in een vuur zouden worden geworpen. Zoals u allemaal weet behoort deze onderneming, die gevestigd is in Rome, inmiddels tot de machtigste ter wereld en heeft het vestigingen in bijna alle landen ter wereld. Onlangs kwam mij ter ore dat ze een aanhang hebben van meer dan 1,1 miljard personen. De italianisering van Nederland, landgenoten, is in volle gang.

Deze week verscheen er een nieuw rapport van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst, waaruit blijkt dat veruit de meeste tasjesroven worden gedaan met behulp van Italiaanse scooters. Ook bleek dat de Italiaanse mafia de meest bekeken criminele organisatie is op de Nederlandse televisie. Daarnaast, zo blijkt uit het rapport, is er sprake van een tsunami van terroristische verkeersactiviteiten door pizzakoeriers. Maandag nog meldde de Telegraaf dat er eentje die 120 km per uur reed werd aangehouden in 's-Gravenzand. Het aantal italiaanse pizzas dat deze koeriers de nederlandse samenleving door de strot hebben geduwd is de afgelopen jaren explosief gestegen, met dramatische gevolgen voor onze gezondheidszorg en spruitjesboeren. Zo kon u zelf lezen in de Privé dat spruitjesboer en voormalig elfstedentochtwinnaar Ted Angenent is overgestapt op melkvee vanwege de stijgende vraag naar mozzarella. Dit is absoluut onacceptabel! Dit kabinet wil in de door links Nederland gecreëerde multicultikletskoek blijven geloven. Onze identiteit moet verdedigd worden, de capitulatie voor Italië moet gestopt worden. Want als we dat nalaten, zullen uw kleinkinderen geen onderdaan zijn van het Koninkrijk der Nederlanden, maar van groot-Italië, en dat mag nooit gebeuren! En dan bedoel ik niet wéér de dialoog aangaan met een kopje cappucino, maar nu eens echt actie ondernemen. Laten we in ieder geval, om te beginnen, onmiddellijk de pizzerias en de italiaanse scooterhandel sluiten en alle pizzakoeriers direct het land uitzetten. Want alleen door daadkrachtig optreden kunnen we een halt toeroepen aan de terreur van de Italiaan en onze eigen Nederlandse identiteit behouden.

G. Widlers
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_54040721
Goede OP! Creatief.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54040744
Goh, ik lach me dood...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:50:19 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54040812
Whehe zo waar.
pi_54040872
vrijdag 19 oktober 2007
De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat het restaurant van de Tweede Kamer geen italiaanse bollen, parmahammen en pizza's meer mag serveren. De fractie is verontwaardigd dat dit deze week wel is gebeurd en heeft het bestuur van het parlement vrijdag per brief om opheldering gevraagd.
Den Haag, 19 oktober 2007

Geachte Leden van het Presidium,

Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. pizza op de kaart stond, te weten pizza met parmaham en mozzarella.

De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht afkomstig van een land dat zeer anti-nederlands is in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de italianisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.

Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer pizza's in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.

Met vriendelijke groet en hoogachting,

Don Grauw
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal

Partij voor de Vrijheid
www.partijvoordevrijheid.nl
pi_54040912
Romaniseren .
pi_54041115
Liever Italianisering dan Islamisering. Punt.

Plus, het is een beetje een afgezaagde manier om het werkelijke onderwerp (de Islamisereing van Europa) te bagatelliseren.
Not everyone can relate to what you and I appreciate.
pi_54041148
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef onemangang het volgende:
vrijdag 19 oktober 2007
De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat het restaurant van de Tweede Kamer geen italiaanse bollen, parmahammen en pizza's meer mag serveren. De fractie is verontwaardigd dat dit deze week wel is gebeurd en heeft het bestuur van het parlement vrijdag per brief om opheldering gevraagd.
Den Haag, 19 oktober 2007

Geachte Leden van het Presidium,

Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. pizza op de kaart stond, te weten pizza met parmaham en mozzarella.

De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht afkomstig van een land dat zeer anti-nederlands is in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de italianisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.

Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer pizza's in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.

Don Grauw

Partij voor de Vrijheid
De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?
pi_54041193
En na Salafisten nu ook Salamisten!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:14:10 #10
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_54041378
Siamo Tutti Antifascisti!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:17:35 #11
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_54041453
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:
...Of ben je zelf Moslim...
Kijk eens naar zijn usericon. Ja? Gezien?

Nou nooit meer doen he.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:21:58 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54041568
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef CLM het volgende:

Plus, het is een beetje een afgezaagde manier om het werkelijke onderwerp (de Islamisereing van Europa) te bagatelliseren.
"In het juiste perspectief plaatsen" is een betere benaming.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:22:01 #13
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_54041571
Ja, ok.

Ik wil wel even opmerken, dat alle communicatie in de kamer precies in deze stijf formele vorm plaatsvind.

Dus best funny om te doen alsof die gasten niet normaal kunnen lullen, maar alle stukken van elke partij zijn min of meer in deze vorm.

Maar goed
pi_54041582
quote:

[..]

De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?
Stel je niet aan man. Alsof je door het eten van een broodje kebab de islam steunt. Of door het eten van een broodje falafel het zionisme propageert. Op pizza's kan ook vlees van dieren die geleden hebben zitten. Zoals ham van onverdoofd gecastreerde varkens. Net zo dieronvriendelijk. Maar ja, daarmee vallen geen moslims mee te bashen dus daar zwijgt de PVV over, zo hypocriet is men wel.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:22:37 #15
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_54041591
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Fides het volgende:
En na Salafisten nu ook Salamisten!
Whehe

On topic: ik vind het een creatieve post, maar je snapt natuurlijk dat je die vergelijking niet helemaal kunt doortrekken naar "de Islamisering" volgens Wilders.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:37:58 #16
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54041964
Erg leuk geschreven... Alleen niet erg feitelijk.

Ten eerste is de Pizza van oorsprong niet Italiaans. Net zo min als pasta. De gemiddelde pizzabezorger is allochttoon. Daarnaast rijden ze overwegend op Aziatische scooters. Daarnaast is het eten van halal vlees wel gekoppeld aan de islam. Tenslotte zouden deze dieren niet op een rituele wijze geslacht worden als er geen Islam bestond. Daarnaast is het zo dat we nu niet meer in het jaar 0 leven waar we als germaanse stammen moesten capituleren onder de druk van een groot machtig Romeins leger. Ook zijn de Romeinen geen Italianen. Maar Italianen wel Romeinen.

Daarnaast denk ik niet zozeer dat de problematiek in Nederland alleen maar door de Islam komt. Ook natuurlijk door andere culturele waarden. De Islam maakt daar wel een groot deel van uit.

De Islam is per definitie gewoon een slechte indoctrinatie. Degenen die dat niet zien zijn blind en zullen over een jaar of 20 erg teleurgesteld zijn in de Nederlandse maatschappij.....
pi_54042032
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef onemangang het volgende:

[..]

Stel je niet aan man. Alsof je door het eten van een broodje kebab de islam steunt. Of door het eten van een broodje falafel het zionisme propageert. Op pizza's kan ook vlees van dieren die geleden hebben zitten. Zoals ham van onverdoofd gecastreerde varkens. Net zo dieronvriendelijk. Maar ja, daarmee vallen geen moslims mee te bashen dus daar zwijgt de PVV over, zo hypocriet is men wel.
Ja, de PVV. Een partij naar mijn hart.

Gast, als je zo bijdehand bent om zo'n stukje te plaatsen moet je er niet gelijk vanuit gaan dat iedereen die kritiek uit op je simpele manier van benaderen dan gelijk een PVV fan is.

Ik vind religie in elke vorm dikke onzin. Dus vlees bereidt volgens een bepaalde traditie omdat het dan "beter" is vind ik gewoon crap. En mijn voorkeur gaat er naar uit om dat dus vooral niet te doen. Vindt je dat goed? Of mag ik dat niet vinden omdat het niet ruimdenkend genoeg is? Moslims mogen ons vlees wel af keuren omdat het niet "halal" is maar owee als je het andersom vind.
pi_54042581
Onemangang
There is no love sincerer than the love of food.
pi_54042640
wehehe kijk al die rechtse huillies in dit topic nou
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:39:24 #20
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_54043443
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:06 schreef Flashwin het volgende:
wehehe kijk al die rechtse huillies in dit topic nou
Kijk jou feestvieren dan. Als je van zoiets al vrolijk wordt zegt dat een hoop
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_54044157
Het CBS rekende onlangs uit dat er in 2050 als ik het goed heb zo'n 1,5 miljoen moslims in ons land wonen.

Geen kleine groep natuurlijk, maar ook zeker geen meerderheid.

Nederland zal zoals het er nu naar uit ziet gewoonweg nooit een islamitische staat worden, hooguit wordt de invloed merkbaarder. Maar dat is een logisch gevolg van integratie, toch?

Goed topic, legt de hypocrisie van pvv en consorten lekker bloot.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:19:57 #22
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54044358
quote:
Goed topic, legt de hypocrisie van pvv en consorten lekker bloot.

Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de moslim terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
pi_54044602
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:19 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de moslim terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
'Dagelijks beroven achter je rollator', mijn god wat heb jij een verwrongen beeld van de werkelijkheid zeg. Ik vraag me echt af waar die mensen wonen die zo geterroriseerd worden door Marokkanen. Zelf heb ik er in Amsterdam en Leiden in ieder gevaal totaal geen last van. Hoogstens bij een paar voetbalwedstrijdjes ruzie gehad met dat soort lui (maargoed, dat was dan ook niet enkel voorbehouden aan Marokkanen).
Mijn oma woont nota bene in Slotervaart (wijk: Nieuw Sloten) en heeft nooit last van Marokkaantjes hoor, sterker nog haar werkster en thuishulp zijn Marokkaans en Egyptisch.
pi_54049046
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef sneakypete het volgende:
Het CBS rekende onlangs uit dat er in 2050 als ik het goed heb zo'n 1,5 miljoen moslims in ons land wonen.
Zelfs dat getal is schromelijk overdreven. Waarom? Omdat het CBS helemaal geen betrouwbare telling van moslims er op na houdt, dit is feitelijk het getal allochtonen en tweede/derde generatie. Het CBS noemt 'iedereen afkomstig van een islamitisch land' automatisch moslim. Dus ook iraniërs die gevlucht zijn voor het ayatolla-regime, ex-moslims en de 2e en 3e generatie die bij lange na niet zo gelovig plegen te zijn als hun ouders. Onlangs stelde D66 lid Pechtold heel terecht dat deze telling gecorrigeerd dient te worden omdat het aantal '1 miljoen' ook gebruikt wordt om bv het aantal uren zendtijd aan de NMO te geven.

Er bestaat een officieuze schatting van het aantal moslims gebaseerd op moskeebezoek: 250.000. Dit zal wellicht ook een beetje stijgen maar men houdt daarbij geen rekening dat het moskeebezoek allesbehalve 'explosief groeit'. Steeds meer jongeren met islamitische ouders realiseren zich domweg dat Allah niet bestaat.
pi_54049228

TS:

Wat hebben handelsproducten te maken met islamisering of wat je er ook bij verzint?
pi_54049401
Prachtig gedaan!

Het is Henk Angenent
pi_54049588
Prachtige OP
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54055029
pi_54055508
Het meest deprimerende is dat er heel serieus op gereageerd wordt hier en er argumenten genoemd worden waarom de OP niet klopt.
pi_54055536
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Het meest deprimerende is dat er heel serieus op gereageerd wordt hier en er argumenten genoemd worden waarom de OP niet klopt.
Mooi hè?
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:18:46 #31
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54055874
Italianisering klinkt helemaal niet zo slecht. Helaas is daar geen sprake van.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gabry op 20-10-2007 19:40:45 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:34:42 #32
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_54059429
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef Gabry het volgende:

Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de Italiaanse terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
pi_54066215
Hij is sterk!
En de reacties zijn ook heel leuk!!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54066280
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Whehe

On topic: ik vind het een creatieve post, maar je snapt natuurlijk dat je die vergelijking niet helemaal kunt doortrekken naar "de Islamisering" volgens Wilders.
Waarom niet? Zelfs deze oplettende en intelligente burger ziet nog niet het hele probleem.
Hij is de Italiaanse ijssalons nog vergeten. Waarom denk je dat die alleen in de zomermaanden open zijn en in de donkere wintermaanden dicht? Nou?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54066321
ik wil graag een vrije dag voor het chineze nieuwjaar!
zucht
  zondag 21 oktober 2007 @ 03:03:29 #36
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_54066340
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef wijsneus het volgende:

[..]

Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de Italiaanse terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
Whehe

Je doet je naam eer aan.
  zondag 21 oktober 2007 @ 03:05:21 #37
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_54066364
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 03:01 schreef AngelWings het volgende:
ik wil graag een vrije dag voor het chineze nieuwjaar!
Chinezering van de Nederlandse cultuur!
pi_54066368
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

TS:

Wat hebben handelsproducten te maken met islamisering of wat je er ook bij verzint?
De liefde van de man gaat door de maag?
Hij heeft het toch niet over islamisering?
En het gaat ook niet alleen om handelsproducten, die zijn alleen de dekmantel. Zoals de hamburgers en de cola de dekmantel zijn van de sluipende binnendringing van de cultuur van de VSvA.
De pizza en het Italiaanse ijs sluipen onze cultuur binnen en verdringen de stamppot en leiden de aandacht af van ons harde waterijs waar we op schaatsen (nou ja: de Friezen onder ons!)
pi_54069119
quote:
HP de Tijd had er laatst een artikel over.

Ook de VS Italianiseert. Pizza's, echte koffie. De Amerikanen zijn al zover gehersenspoeld dat ze menen dat het typisch Amerikaans is .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54080027
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:37 schreef sigme het volgende:

[..]

HP de Tijd had er laatst een artikel over.

Ook de VS Italianiseert. Pizza's, echte koffie. De Amerikanen zijn al zover gehersenspoeld dat ze menen dat het typisch Amerikaans is .
Ja, en dan die serie op tv, The Soprano's. Waarin ze zogenaamd geen Italiaans meer spreken als ze in Italië op het matje geroepen worden. En waarin de afdeling in de VSvA zich zogenaamd onafhankelijk opstelt. Allemaal zand in de ogen!
pi_54080086
In de katholieke kerk gaan ze ook weer het Latijn invoeren, las ik laatst. Waarbij de priester ook weer met het gezicht naar het kruis en de rug naar de parochie gaat staan.
Met de rug naar de parochie, dat doe je toch niet! Dat is toch onbeschoft!
pi_54080146
Mooie OP.
pi_54080205
quote:

[..]

hoe kan een geloof van 1400 jaar oud fascistich zijn terwijl het fascisme pas rond 1900 ontstaan is?
pi_54080220
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef wijsneus het volgende:

[..]

pi_54089404
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

TS:

Het gaat hier over italianisering, niet over islamisering. Alle buitenlandse handelsprodukten zijn feitelijk vijanden van de Nederlandse cultuur omdat ze een andere cultuur vertegenwoordigen. Maar ik kan je wel wat voorbeeldjes opsommen om aan te tonen dat italianisering een veel grotere bedreiging is voor onze Nederlandse identiteit dan islamisering:

Islamisering = koran, italianisering = katholieke bijbel. De bijbel wordt aanzienlijk meer gelezen in Nederland
Islamisering = moskee, italianisering = kerk. Er staan aanzienlijk meer kerken dan moskees in Nederland.
Islamisering = hoofddoekje, italianisering = italiaanse mode. De italiaanse mode (denk aan schoenen) maakt de dienst uit, niet het hoofddoekje.
Islamisering = baard, italianisering = gel. Er wordt aanzienlijk meer gel in de haren gedaan dan dat er baarden blijven staan.
Islamisering = arabische taal, italianisering = latijn. In tegenstelling tot arabisch wordt er op menig gymnasium wel latijn, maar geen arabisch gegeven.
Islamisering = halal eten, italianisering = italiaans eten. Er worden aanzienlijk meer pizza's en macaroni gegeten dan kebab en couscous.
en ga zo maar door....

Wordt wakker Nederland! Zo kan het echt niet langer!
pi_54091812
Onemangang AKKBAR!!!

Perfecte parallel!
  maandag 22 oktober 2007 @ 16:55:44 #47
pi_54091942
Hebben we het al gehad over taalverloedering? Je moet ze de kost geven die links en rechts bongiorno of chiao roepen. Zelfs rechtgeaarde volkszangers als André Hazes en Willy Alberti bezondigden zich aan het italiaans.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_54092038
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
... Willy Alberti bezondigden zich aan het italiaans.
..het komt echt nog dichterbij dan je denkt...
pi_54100461
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:00 schreef kkendall het volgende:

[..]

..het komt echt nog dichterbij dan je denkt...
En woorden als saldo (meervoud saldi) en conto uit elke boekhouding! Zo sluipend kan dat gaan. Zelfs dat sommige mensen zogenaamd grappig "euri" zeggen in plaats van het autochtoon Nederlandse "euro's" zet mensen niet aan het denken.
Schande!
pi_54100622
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:49 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En woorden als saldo (meervoud saldi) en conto uit elke boekhouding! Zo sluipend kan dat gaan. Zelfs dat sommige mensen zogenaamd grappig "euri" zeggen in plaats van het autochtoon Nederlandse "euro's" zet mensen niet aan het denken.
Schande!

Ik stel me nu voor dat wat begon als een grapje om de moslimbashers in hun hemd te zetten, uitgroeit tot een ware hetze tegen Italiaanse emigranten wereldwijd en katholieken. Erg vermakelijke gedachte.
pi_54102683
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:56 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Ik stel me nu voor dat wat begon als een grapje om de moslimbashers in hun hemd te zetten, uitgroeit tot een ware hetze tegen Italiaanse emigranten wereldwijd en katholieken. Erg vermakelijke gedachte.
Gen kwestie van een hetze! We hebben niks tegen Italianen. We mogen zelfs graag hun land bezoeken. Maar de dreigende Italianisering van ons vaderlandje, die baart ons grote zorgen. Een schande vinden we het.
pi_54105841
In Rome is hij de grote afwezige. Geert Widlers, leider van de Partij van de Nederlander, voelt niets voor handjes schudden en Sambuca drinken in de zon. Zijn collega-fractieleiders
landden gisteravond in Rome voor een werkbezoek aan Italië. Op datzelfde moment kwam Widlers aan in Sri Lanka, waar hij de komende dagen Nederlandse forten bezoekt.
“Die reisjes van de fractievoorzitters naar Rome zijn uitgegroeid tot een verplicht nummer. Leuk die traditie, maar ik ga liever inhoudelijk aan de slag. Het in stand houden van het Nederlandse erfgoed vind ik nu eenmaal belangrijker dan een beetje cappucinodrinken en shoppen in Rome, Napels en Milaan” zegt Wilders.

Hij laat de gesprekken met bestuurders in Rome graag over aan zijn collega’s. Maar Widlers heeft wel een boodschap voor Rome: ,,Er is nu afgesproken dat het ministerie van OCW de Prix de Rome nog éénmaal geldelijk zal ondersteunen. Maar dit is wel de allerlaatste keer. We hebben de afgelopen jaren bakken met geld naar Rome gebracht. Geld dat we in Nederland ook heel goed kunnen gebruiken.

Het is de hoogste tijd dat Nederland een vuist maakt, zegt de PVN-leider. ,,Ik ben er zelf ook geweest. Het is mooi weer In Rome. Maar verder is het een grote boevenbende. Zo werd mijn vrouw aldaar al na twee dagen slachtoffer van een op een scooter rijdende tasjesdief. Dat zegt toch wel wat over de italiaanse cultuur. Maar het is net als met een vervelend kind. Die luisteren ook niet als je ze niet stevig aanpakt. Dit is een unieke kans voor Rome. Wij lossen nog één keer alle financiële problemen op bij de Prix de Rome. Maar dan moeten ze daar ook schoon schip maken.

bron
pi_54142929
Eerst Napels zien, dan sterven..

En alle wegen leiden naar Rome..
(via via desnoods, en denk dáár maar eens over na!)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54150350
Wordt het niet eens tijd dat we iets gaan doen tegen al die kerken. Waar door Latijn sprekende pastoors haat gepreekt wordt. Met in de ene hand een misdienaar en in de andere een kelk miswijn. Misselijke praktijken!
Bij het vormsel in de katholieke kerk belooft de vormeling ook om soldaat voor christus te zijn en te strijden voor de heilige moederkerk. Over dubbele loyaliteit gesproken!
pi_54150374
Ik stel voor dat we het komende halfjaar de Italiaanse ijssalons, die broeinesten van italianisering, gaan boycotten. Dat zal ze leren.
pi_54150477
Geniaal.
pi_54151103
Zoals veel vergelijkingen gaat ook deze niet op. Leuk ook dat je de boel nog maar eens bagatelliseerd ermee.

Verre van Geniaal.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 01:23:32 #58
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54151119
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:22 schreef NDAsilenced het volgende:
Zoals veel vergelijkingen gaat ook deze niet op. Leuk ook dat je de boel nog maar eens bagatelliseerd ermee.
Och, ik moest lachen. Goedverzorgde OP.
pi_54151254
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:22 schreef NDAsilenced het volgende:
Zoals veel vergelijkingen gaat ook deze niet op. Leuk ook dat je de boel nog maar eens bagatelliseerdt ermee.

Verre van Geniaal.
Welke boel wordt gebagatelliseerd?
TS heeft gewoon gelijk! Het wordt tijd om hem in de Tweede Kamer te kiezen om die hele italianisering eens grondig aan de kaak te stellen. Door Kamervragen de Ministers dwingen om iets aan deze schandelijke misstanden te doen.
Natuurlijk moet TS dan wel adequate beveiliging krijgen, dat lijkt me logisch.
pi_54151503
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Welke boel wordt gebagatelliseerd?
Door de keuze om Islam, in welke vorm dan ook, af te schilderen als iets waar we allemaal vrijwillig voor kiezen.
Italië en alles wat Italiaans/Rooms is heeft een veel veel veel grotere culturele connectie met Nederland waar de Islam niet eens van durft te dromen.

Zo, hehe, jip en janneke taal. duidelijk genoeg?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 01:50:38 #61
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54151512
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:49 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Door de keuze om Islam, in welke vorm dan ook, af te schilderen als iets waar we allemaal vrijwillig voor kiezen.
Italië en alles wat Italiaans/Rooms is heeft een veel veel veel grotere culturele connectie met Nederland dan de Islam.
Ook na verovering en geweld.

En doe niet zo zuur over de OP, die is gewoon grappig.
pi_54151528
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ook na verovering en geweld.

En doe niet zo zuur over de OP, die is gewoon grappig.
Zet het dan in ONZIN, maar ik betwijfel of je dat zult doen.
pi_54151542
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:49 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Italië en alles wat Italiaans/Rooms is heeft een veel veel veel grotere culturele connectie met Nederland dan de Islam.

Zo, hehe, jip en janneke taal. duidelijk genoeg?
Het gaat helemaal niet om islamisering! Dat is maar een randverschijnsel vergeleken met de italianisering. Dat laat je zelf al zien door te zeggen dat Italië en Italiaans/Rooms een grote culturele connectie heeft met Nederland. Je bent al helemaal geïndoctrineerd!
Terwijl de islamisering met 15 % verminderd is, verdedig jij de Italiaans/Roomse connectie met Nederland?
pi_54151554
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:52 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Niet alle humor is onzin.

Zover ik kan zien, is dit verhaal bedoeld ter relativering van de angst die er in de samenleving leeft voor culturele beïnvloeding door de islam.
pi_54151564
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:52 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Dit onderwerp is ook helemaal geen onzin! Zo zou je het graag afdoen, omdat je bang bent dat de Italianisering openlijk aan het licht gebracht wordt.
pi_54151611
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om islamisering! Dat is maar een randverschijnsel vergeleken met de italianisering. Dat laat je zelf al zien door te zeggen dat Italië en Italiaans/Rooms een grote culturele connectie heeft met Nederland.
Zeer zeker niet, je draait het om, de Italianisering heeft nu juist daardoor een veel kleinere impact dan de islamisering, juist vanwege die al bestaande connectie met Italië

Wil je beweren dat Nederland een net zo grote connectie heeft met de Islam als Italië?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:02:22 #67
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54151623
Als zoveel mensen zich daadwerkelijk bedreigd zouden voelen vanwege de Italianisering, dan zou dat zeker op de politieke agenda moeten komen. Maar in praktijk lijken maar weinig mensen zich te storen aan Italianisering en bovendien zijn de aangekaarte problemen in de OP alleen onzinnige voorbeelden van onwaarheden.
pi_54151643
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:01 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Wil je beweren dat Nederland een net zo grote connectie heeft met de Islam als Italië?
Minstens. Je kunt je afvragen of beide 'connecties' wenselijk zijn, maar van grote invloed zijn ze zeker.
pi_54151646
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:56 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Niet alle humor is onzin.

Zover ik kan zien, is dit verhaal bedoeld ter relativering van de angst die er in de samenleving leeft voor culturele beïnvloeding door de islam.
Angst?
pi_54151650
Mijn vader werkt bij de AIVD en heeft onlangs een Alfa Romeo 159 Strada gekocht
pi_54151659
oops
pi_54151672
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:05 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Minstens. Je kunt je afvragen of beide 'connecties' wenselijk zijn, maar van grote invloed zijn ze zeker.
Je snapte hopelijk wel dat ik met 'groot' in historisch en cultureel opzicht bedoelde?
pi_54151687
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef NDAsilenced het volgende:
- werk in uitvoering
Dank
pi_54151704
quote:
- werk in uitvoering
Het is goed zo
pi_54151721
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:10 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Het is goed zo
pi_54151731
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:02 schreef Gabry het volgende:
Als zoveel mensen zich daadwerkelijk bedreigd zouden voelen vanwege de Italianisering, dan zou dat zeker op de politieke agenda moeten komen. Maar in praktijk lijken maar weinig mensen zich te storen aan Italianisering en bovendien zijn de aangekaarte problemen in de OP alleen onzinnige voorbeelden van onwaarheden.
Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.
Daarom steekt TS dapper zijn nek uit om een niet voldoende onderkend probleem, tegen de algemene opinie in, toch op de politieke kaart te zetten.
Hulde voor TS
pi_54151793
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.
Daarom steekt TS dapper zijn nek uit om een niet voldoende onderkend probleem, tegen de algemene opinie in, toch op de politieke kaart te zetten.
Hulde voor TS
pi_54151799
nee sorry, die vond ik gewoon te grappig om niet te posten.
pi_54151813
en wat dacht je van de Amerikaanse cultivering? Jeep, Chrysler, Dodge en Ford. Fastfood en Hollywood. Leerfabrieken, zorginstellingen die bedrijven zijn geworden. En hoe moeilijk is het tegenwoordig nog om een restaurant te vinden zonder dat je in een vreettent terecht komt? Kleding, ideaalbeeld van de vrouw...en idd dan zeiken we over de Islam..ik begrijp TS
pi_54151838
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:22 schreef NDAsilenced het volgende:
nee sorry, die vond ik gewoon te grappig om niet te posten.
Ik ken de plaat. Heel mooi!
En ik snap je plezier!
Maar weet je: Grote Beer heeft gelijk! Het is niet zomaar die MP die vlak voor de oorlog zei: "U kunt rustig gaan slapen."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:29:16 #81
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54151848
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hulde voor TS
Hopelijk kan TS jullie bevrijden. Veel sterkte met de pizzaproblematiek!
pi_54151924
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:24 schreef Mejoon het volgende:
en wat dacht je van de Amerikaanse cultivering? Jeep, Chrysler, Dodge en Ford. Fastfood en Hollywood. Leerfabrieken, zorginstellingen die bedrijven zijn geworden. En hoe moeilijk is het tegenwoordig nog om een restaurant te vinden zonder dat je in een vreettent terecht komt? Kleding, ideaalbeeld van de vrouw...en idd dan zeiken we over de Islam..ik begrijp TS
Om de 'Amerikaanse cultivering' niet als hoofdzakelijk ook de onze te beschouwen is om een bord voor je hoofd te hebben. Je noemt automerken, snelle eetgelegenheden, filmindustrie, kledingmakerij. discutabel democratisch genomen besluiten, man's eigen natuur.
Nee daar hebben we echt Amerika voor nodig

En moeite om een fatsoenlijk restaurant te vinden? kom nou toch.
pi_54151957
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:39 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Om de 'Amerikaanse cultivering' niet als hoofdzakelijk ook de onze te beschouwen is om een bord voor je hoofd te hebben. Je noemt automerken, snelle eetgelegenheden, filmindustrie, kledingmakerij. discutabel democratisch genomen besluiten, man's eigen natuur.
Nee daar hebben we echt Amerika voor nodig

En moeite om een fatsoenlijk restaurant te vinden? kom nou toch.
Ik niet maar veel mensen wel ach het is al laat enzo...maar mijn opa is aan heeft een ranch in Texas en denk wel dat veel mensen hier in nederland hetzelfde zouden willen doen
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:50:18 #84
194261 Boyce
Smile, tomorrow will be worse
pi_54151992
Ik zie het gevaar in deze, niet.
pi_54152017
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:44 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Ik niet maar veel mensen wel ach het is al laat enzo...maar mijn opa is aan heeft een ranch in Texas en denk wel dat veel mensen hier in nederland hetzelfde zouden willen doen
Jouw opa wil ik wel eens ontmoeten
pi_54152039
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:55 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Jouw opa wil ik wel eens ontmoeten
Nee dat wil je niet
pi_54152079
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:59 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Nee dat wil je niet
Zeg moet jij niet verder leren voor je tentamen of verder werken aan die opdrachten?

that reminds me
  donderdag 25 oktober 2007 @ 03:24:36 #88
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_54152112
En je denkt dat het in Nederland erg is met de "Italianisering" ? In België wonen momenteel al meer dan 800.000 inwoners van Italiaanse afkomst (die Italiaanse mijnimmigranten van destijds kweken als konijnen !). De belangrijkste politicus uit Wallonië heet Elio Di Rupo en onze nationale ploeg zit al jaren vol met spelers met namen als Proto, Sterchele, Scifo, ... Meer nog , vorig jaar was zelfs de start van de wielerronde van Italië , de Giro D'Italia in het Belgische Luik !
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_54152164
Allemaal onzin, het waren de Spanjaarden
pi_54152473
Laten we niet vergeten dat Italie vroeger samen met hitler werkte
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:27:47 #91
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_54155533
Che cazzo! Dieteh ieseh kewoone discriminaatsieje !
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_54156429
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:05 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Angst?
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat die angst terecht is?

Moet ik nu geschokt zijn en denken: "inderdaad! Van Gogh! weg met de moslims! "
pi_54156496
quote:

[..]

Je snapte hopelijk wel dat ik met 'groot' in historisch en cultureel opzicht bedoelde?
Natuurlijk. De Nederlandse cultuur is toch beïnvloed door islamieten? Er wonen er nu 800.000 van in dit land: hoe zouden die géén grote invloed kunnen hebben?

Zij wonen binnen Nederland en maken dus deel uit van deze cultuur.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:17:24 #94
3647 B.R.Oekhoest
pi_54156622
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat die angst terecht is?

Moet ik nu geschokt zijn en denken: "inderdaad! Van Gogh! weg met de moslims! "
Geschokt moet je als weldenkend mens minimaal wel zijn ja, als na eeuwen weer een kunstenaar om zijn expressie vermoord wordt door een godsdienstfanaat
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_54157526
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:11 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Natuurlijk. De Nederlandse cultuur is toch beïnvloed door islamieten? Er wonen er nu 800.000 van in dit land: hoe zouden die géén grote invloed kunnen hebben?

Zij wonen binnen Nederland en maken dus deel uit van deze cultuur.
Oh dan is het duidelijk, we zouden dus eigenlijk gewoon veel meer moslims moeten toelaten .
Die van Gogh was toch eigenlijk wel een provocateur van heb ik jou daar.
...
hmm, mischien heb ik die connectie inderdaad onderschat. bedankt!
pi_54158358
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Oh dan is het duidelijk, we zouden dus eigenlijk gewoon veel meer moslims moeten toelaten .
Die van Gogh was toch eigenlijk wel een provocateur van heb ik jou daar.
...
hmm, mischien heb ik die connectie inderdaad onderschat. bedankt!
Van Gogh is vermoord door een individu, niet door alle moslims in Nederland.

Of je meer of minder moslims wilt toelaten is nog enigszins te reguleren, culturele uitwisseling is dat niet. De cultuur in Nederland is in de loop der eeuwen ontstaan uit een mengelmoes van oude culturen en zal in de komende jaren blijven veranderen, hoeveel moslims je ook toelaat.

Ik stel me nu een boze, koppige oude man voor, die driftig met zijn hoofd blijft schudden wanneer iemand hem verteld dat er vredelievende, sympathieke mensen zijn, die tegelijk moslim zijn.
pi_54158469
Jemig zeg, schrijft iemand een grappig parodierend stukje, gaan er nog mensen serieus op in ook. Mensen relax een beetje. Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?
pi_54158471
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Geschokt moet je als weldenkend mens minimaal wel zijn ja, als na eeuwen weer een kunstenaar om zijn expressie vermoord wordt door een godsdienstfanaat
Ik ben niet geschokt als mensen in een discussie over de culturele invloed van de islam met foto's van een dode Van Gogh aan komen zetten.
pi_54158507
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef oxylus11 het volgende:
Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?
Oef.. Owned!
pi_54158522
quote:
Jemig zeg, schrijft iemand een grappig parodierend stukje, gaan er nog mensen serieus op in ook. Mensen relax een beetje. Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?

PS: Ik vetrek morgen naar Rome. Om de vijand te kunnen verslaan moet je hem eerst leren kennen natuurlijk.
Dit was dus niet het edit knopje.
pi_54158601
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 03:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En je denkt dat het in Nederland erg is met de "Italianisering" ? In België wonen momenteel al meer dan 800.000 inwoners van Italiaanse afkomst (die Italiaanse mijnimmigranten van destijds kweken als konijnen !). De belangrijkste politicus uit Wallonië heet Elio Di Rupo en onze nationale ploeg zit al jaren vol met spelers met namen als Proto, Sterchele, Scifo, ... Meer nog , vorig jaar was zelfs de start van de wielerronde van Italië , de Giro D'Italia in het Belgische Luik !
Wat te denken van Gironingen? De Giro is ook in Nederland geinfilteerd!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:39:43 #102
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_54162171
Wat een meesterlijk topic!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_54166744
De islamisering geeft hier iop mijn werk ook al toegeslagen! Zojuist een borrel gehad met italiaanse wijn, olijven en pizza. De romanisering kent dus echt geen grenzen. Wat is er gebeurd met de borrels waar je nog gewoon bier, bitterballen en pinda's kreeg?

Chiao Oxylus
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:28:33 #104
pi_54167178
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:46 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Wat te denken van Gironingen? De Giro is ook in Nederland geinfilteerd!
En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:31:41 #105
pi_54167234
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...
De Italianen zijn overduidelijk uit op wereldheerschappij!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:33:23 #106
pi_54167265
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De Italianen zijn overduidelijk uit op wereldheerschappij!
En al niet voor het eerst in de geschiedenis ook.

pi_54167316
Ik zou trouwens de extreme Italianen / Italianisten willen omschrijven als Salamiïsten, omdat we er natuurlijk voor moeten waken niet de gewone goedwillende Italiaan (en die zijn er ook!) te stigmatiseren. Dan raken we namelijk alleen maar verder van huis en worden goedwillenden vanzelf ook radicaler. De zogeheten salamitactiek: je bent vóór of tegen.
pi_54168053
Schriftelijk kamervragen aan de Minister van Justitie

1.) Heeft u kennis genomen van het artikel
Italiaanse maffia zet drie keer zo veel om als Philips?

2.) Is er inderdaad sprake van een omzet van de Italiaanse mafia van om en nabij de 90 miljard euro?

3.) Bent u op de hoogte van het feit dat Joep van den Nieuwenhuizen vlak bij Italië is aangehouden op verdenkingen van italiaanse mafiapraktijken?

4.) Heeft u in het televisiefragment bij het NOS-journaal vanavond de heer Nieuwenhuizen met de heer Balkenende zien praten?

5.) Kunt u ons vertellen waar dat gesprek over ging?
pi_54168199
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Ik zou trouwens de extreme Italianen / Italianisten willen omschrijven als Salamiïsten, omdat we er natuurlijk voor moeten waken niet de gewone goedwillende Italiaan (en die zijn er ook!) te stigmatiseren. Dan raken we namelijk alleen maar verder van huis en worden goedwillenden vanzelf ook radicaler. De zogeheten salamitactiek: je bent vóór of tegen.
Eh... salamitactiek betekent toch echt iets anders. Vandaag openen ze een pizzeria en dat vindt iedereen leuk en gezellig, maar voordat je het weet ben jij nog de enige Nederlander in je eigen straat. Het sluipende verloop van dit proces wordt als 'salamitactiek' beschreven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2007 22:46:33 ]
pi_54170408
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Heb ik ook wel eens gehoord ja, dat er ook gewone, goedwillende Italianen zouden zijn. Wel raar dan dat je zo zelden tegenkomt.
pi_54170449
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:29 schreef Gabry het volgende:

[..]

Hopelijk kan TS jullie bevrijden. Veel sterkte met de pizzaproblematiek!
We doen dit ook voor jouw bestwil hoor!
Of ben jij soms zo'n linkse geitenwollesok die uit de staatsruif loopt te vreten en ondertussen met zijn Italiaanse vriendjes op onze kosten mooi weer loopt te spelen. Van kijk mij eens goed bezig zijn! Maar je wel laten onderhouden door de hardwerkende Nederlander!
pi_54170639
Een barbaarse cultuur is het en ondemocratisch ook nog. Waar het geen enkel probleem is als de president corrupt is en diverse tv-maatschappijen in eigen bezit heeft. Wat kun je dan nog geloven: ze gaan zo maar snijden in documentaires over evolutie of zo.

En dan het Vaticaan, dat zogenaamd een souvereine staat is. Maar zich ondertussen vrijelijk bemoeit met de politiek van Italië. Je zou haast gaan denken dat Italië een mantelorganisatie van het Vaticaan is.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:51:38 #113
pi_54170898
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef Kees22 het volgende:
Een barbaarse cultuur is het en ondemocratisch ook nog. Waar het geen enkel probleem is als de president corrupt is en diverse tv-maatschappijen in eigen bezit heeft. Wat kun je dan nog geloven: ze gaan zo maar snijden in documentaires over evolutie of zo.

En dan het Vaticaan, dat zogenaamd een souvereine staat is. Maar zich ondertussen vrijelijk bemoeit met de politiek van Italië. Je zou haast gaan denken dat Italië een mantelorganisatie van het Vaticaan is.
Italië is een goed voorbeeld van een Christelijk land inclusief macho cultuur. Corruptie zit in het systeem en via het Europese parlement proberen ze hun fundamentalistische ideeën zelfs aan Nederland op te dringen. Schande!
pi_54172306
quote:
Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?

Wat nou, het zijn vooral de Italianen die geen gevoel voor humor hebben. Neem nou dit bericht:

ROME –– De Italiaanse pre-
mier Berlusconi vindt dat de
Italiaanse staatstelevisie RAI
hem en zijn regering systema-
tisch belachelijk maakt.
Berlusconi noemde gisteren
de namen van zeven satirici die
hem zouden ridiculiseren. De
laatste keer dat hij klaagde
over werknemers bij de RAI, in
2002, verloren zij korte tijd la-
ter hun baan.

Dit bericht stond in de Spits van 25 oktober 2005. We zijn nu precies 2 jaar verder. En, zeg nou zelf. Heb je daarna nog ooit van deze satirici gehoord? Nou? Het is een schande dat deze satiricikwestie zo gebagatelliseerd en doodgezwegen wordt.
pi_54174127
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:45 schreef onemangang het volgende:

[..]

Wat nou, het zijn vooral de Italianen die geen gevoel voor humor hebben. Neem nou dit bericht:

ROME –– De Italiaanse pre-
mier Berlusconi vindt dat de
Italiaanse staatstelevisie RAI
hem en zijn regering systema-
tisch belachelijk maakt.
Berlusconi noemde gisteren
de namen van zeven satirici die
hem zouden ridiculiseren. De
laatste keer dat hij klaagde
over werknemers bij de RAI, in
2002, verloren zij korte tijd la-
ter hun baan.

Dit bericht stond in de Spits van 25 oktober 2005. We zijn nu precies 2 jaar verder. En, zeg nou zelf. Heb je daarna nog ooit van deze satirici gehoord? Nou? Het is een schande dat deze satiricikwestie zo gebagatelliseerd en doodgezwegen wordt.
Precies, schande!, schandalig! en schandelijk! Binnenkort wordt Kopspijkers nog verboden!
En dan maar zeuren over de islam! Terwijl die met 15 % gekrompen blijkt te zijn, in het afgelopen jaar.
pi_54174179
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Italië is een goed voorbeeld van een Christelijk land inclusief macho cultuur. Corruptie zit in het systeem en via het Europese parlement proberen ze hun fundamentalistische ideeën zelfs aan Nederland op te dringen. Schande!
Precies!
En een minachting voor de andere Europese landen! Een Duitse diplomaat toevoegen dat hij misschien maar beter oppasser in een concentratiekamp kan worden, zoals een paar jaar geleden! Waar haal je het lef vandaan, met je eigen zwarte verleden?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:21:15 #117
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54184141
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

We doen dit ook voor jouw bestwil hoor!
Ik denk het niet.
pi_54193478
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:21 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Later als je groot bent zul je het wel begrijpen!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:23:57 #119
pi_54194083
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Later als je groot bent zul je het wel begrijpen!
Als hij groot is ? Gaan we ze nu nog laten opgroeien ook
pi_54194770
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als hij groot is ? Gaan we ze nu nog laten opgroeien ook
Ai!
Je wilt toch niet zeggen dat ik een adder aan mijn borst gekoesterd heb!
pi_54197930
Zaterdag, 27 wijnmaand 2007

Landgenoten, er moet me iets van het hart. Precies een week geleden werd een van de dochters van kroonprins Willem-Alexander gedoopt in een bedrijfsruimte van een grote Italiaanse boevenbende. Deze doping was op de linkse multikulomroep te volgen en u kon daar allemaal zien dat er heel erg veel hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. De in Brussels kant geklede Ariane werd gedoopt met Jordaans water dat onderzocht is op de aanwezigheid van terroristische bacillen. De beveiliging was tiptop in orde gezien de enorme rekening die we zojuist gepresenteerd hebben gekregen van de heren van Blackwater.

Nou is het natuurlijk het goede recht van iedereen om hun kinderen te wassen in een kerk. Alleen betrof het hier een lid van de Koninklijke familie waardoor niet zij maar u voor de enorme kosten van dit feestje heeft moeten opdraaien waarvan de opbrengsten linea recta naar Rome zijn gegaan. Wat mij betreft is dat echt de allerlaatste keer; als ze kinderen willen dopen dan doen ze dat de volgende keer maar zonder hulp van de Roomse mafia. Voor toekomstige staatshoofden is het namelijk van den gekke dat ze in plaats van geboorteoffers bij een heilige eik te leggen kiezen voor een achterlijk italiaans ritueel. Zijn ze de volgende keer weer niet van plan om te kiezen voor een Nederlands ritueel dan mogen ze wat mij betreft op monsterboard.nl een ander baantje gaan zoeken.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:12:58 #122
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54199079
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:45 schreef onemangang het volgende:
Zaterdag, 27 wijnmaand 2007

Landgenoten, er moet me iets van het hart. Precies een week geleden werd een van de dochters van kroonprins Willem-Alexander gedoopt in een bedrijfsruimte van een grote Italiaanse boevenbende. Deze doping was op de linkse multikulomroep te volgen en u kon daar allemaal zien dat er heel erg veel hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. De in Brussels kant geklede Ariane werd gedoopt met Jordaans water dat onderzocht is op de aanwezigheid van terroristische bacillen. De beveiliging was tiptop in orde gezien de enorme rekening die we zojuist gepresenteerd hebben gekregen van de heren van Blackwater.

Nou is het natuurlijk het goede recht van iedereen om hun kinderen te wassen in een kerk. Alleen betrof het hier een lid van de Koninklijke familie waardoor niet zij maar u voor de enorme kosten van dit feestje heeft moeten opdraaien waarvan de opbrengsten linea recta naar Rome zijn gegaan. Wat mij betreft is dat echt de allerlaatste keer; als ze kinderen willen dopen dan doen ze dat de volgende keer maar zonder hulp van de Roomse mafia. Voor toekomstige staatshoofden is het namelijk van den gekke dat ze in plaats van geboorteoffers bij een heilige eik te leggen kiezen voor een achterlijk italiaans ritueel. Zijn ze de volgende keer weer niet van plan om te kiezen voor een Nederlands ritueel dan mogen ze wat mij betreft op monsterboard.nl een ander baantje gaan zoeken.

Vaticaan is een eigen land..... Je vergelijking slaat dus de plank mis.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:21:13 #123
pi_54199188
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:12 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Vatikaan STAD Een religieus fundamentalistische staat die zich stad noemt! De christenen geloven vast dat ze "ongelovigen" mogen bedriegen en misleiden.
pi_54209352
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:12 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Je denkt dat een organisatie met tentakels in bijna alle landen van de wereld geen schimmige constructie kan bedenken om de Italiaanse belangen af te dekken? Dat is juist het verraderlijke er aan.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:51:43 #125
pi_54209868
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De antichrist is niet Al Gore maar de paus, dat wisten de vroeger hervormers al. Het vaticaan is de zetel van de hogepriester van de zonnegod. De paus draagt de vissenmeiter van Dagon, de god die de gestorven zonnegod hielp bij zijn wederopstanding uit de onderwereld, en de malthezerkruisen van Horus, het gebroken kruis van satanisten, de drievoudige kroon van Mithras, etcetera. Het vaticaan vertegenwordigt de antichristelijke babylonische religie zoals die in de bijbel beschreven wordt, krijgt haar macht van de draak, is druk bezig met het opbouwen van haar nieuwe wereldorde waarin zij de dienst uitmaakt zoals in de middeleeuwen en misleidt dus miljoenen goedbedoelende christenen.

Het vaticaan is het enige instituut dat aan álle karakteristieken van de antichrist voldoet. Ze heeft de wetten van God veranderd (de tien geboden uit de catechismus van de katholieke kerk zijn anders dan de tien geboden uit de bijbel), ze heeft de tijden veranderd (wij houden de kalender van paus Gregorius aan zodat de heidense feesten precies op de juiste data vallen), zij heeft de bijbelse drie-eenheid van Vader, Zoon, Heilige Geest gemorphed in die heidense drie-eenheid van Vader (God), Moeder (Maria), Kind (Jezus). Haar kleuren zijn scharlaken rood en purper. De paus claimt God op aarde te zijn en absoluut heerser, degene die zonden kan vergeven, de 'bruggenbouwer' tussen hemel en aarde (pontifex maximus) terwijl Jezus Christus claimt de brug te zijn. Verder is het sint pietersplein symbool van deze arrogantie, aangezien er een zonnewiel in een zonnewiel is afgebeeld met een gigantische obelisk (phallussymbool) in het midden, terwijl de troon van God ook wordt beschreven als een wiel in een wiel! God is dus vervangen voor Baal, Osirius, Nimrod, noem ze allemaal maar op. Het vaticaan is de grote hoer uit openbaringen en misleidt de gehele wereld. Het vaticaan controleert Vrijmetselarij, de illuminati, Skulll & Bones, alle andere genootschappen, is de stichter van zowel wereldoorlog 1, 2 en de komende wereldoorlog 3. Communisme is ontsproten uit het brein van een Jezuiet en eerst getest in Paraguay voordat het in Rusland geïmplementeerd werd, Mein Kampf is niet geschreven door Hitler maar door een Jezuiet, Fascisme is de vorm van regeren die volgens het vaticaan zelf het meest lijkt op hoe het vaticaan regeert! Zij verdeelt de wereld volgens hegeliaanse filosofie, zet naties en religies tegen elkaar op, creëert haat en verdeling, om uiteindelijk de gehele wereld in een apocalyptische oorlog te storten waarna satan zelf de dienst uit zal kunnen maken in een verenigde wereld onder het gezag van de antichrist, de paus.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:36:27 #126
192297 R_Type
The Grand Master
pi_54212208
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:26 schreef onemangang het volgende:

[..]

Zelfs dat getal is schromelijk overdreven. Waarom? Omdat het CBS helemaal geen betrouwbare telling van moslims er op na houdt, dit is feitelijk het getal allochtonen en tweede/derde generatie. Het CBS noemt 'iedereen afkomstig van een islamitisch land' automatisch moslim. Dus ook iraniërs die gevlucht zijn voor het ayatolla-regime, ex-moslims en de 2e en 3e generatie die bij lange na niet zo gelovig plegen te zijn als hun ouders. Onlangs stelde D66 lid Pechtold heel terecht dat deze telling gecorrigeerd dient te worden omdat het aantal '1 miljoen' ook gebruikt wordt om bv het aantal uren zendtijd aan de NMO te geven.

Er bestaat een officieuze schatting van het aantal moslims gebaseerd op moskeebezoek: 250.000. Dit zal wellicht ook een beetje stijgen maar men houdt daarbij geen rekening dat het moskeebezoek allesbehalve 'explosief groeit'. Steeds meer jongeren met islamitische ouders realiseren zich domweg dat Allah niet bestaat.
Amen.... al die rechtse rascisten proberen eromheen te lullen, maar jij kaart op een leuke manier aan hoe ongelovelijk TRIEST er al jaren lang sinds 2001 ze de boel gewoon overdrijven en bedonderen.

en de term 'moslims' die deze fascistisch boeren hanteren is helemaal lachwekkend.
scheer alle turken, marokkanen, overige arabieren, indonezen, surinamers (ja er staan moskeen in suriname ja) en alles maar over 1 grote kam.

want ze zijn natuurlijk ALLEMAAL radicaal he? en gaan ALLEMAAL intolerant om met alles wat niet islamitisch is..... gatver... bekrompen boeren zitten hier op fok.

immers alles wat niet blank is en wel de islam aanhangt en toch niet uit 1 cultuur/land bestaat is maar
'DE MOSLIM' toch?. Zodra je een moslim bent heb je het al gedaan... de grote boeman

zo verschrikkelijk gegeneraliseerd als hier wordt gedaan is onvoorstelbaar..

9 van de 10 die hier lopen te janken over moslims hebben nooit oog in oog met 1 'moslim' gestaan.
en al was het wel zo.... dan wisten ze bij god niet wat de afkomst van die persoon zou zijn...

Mensen..... gedraag je na 6/7 jaar gewoon is voor 1 KEER......
en open je fcking ogen....

onderscheid de terroristen/radicale criminelen van de mensen die geen moer met hun te maken willen hebben...

ja klinkt erg cliche he?

en alsnog is 't aan dovemans oren gericht

de groeten.
pi_54212801
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En de Spanjolen komen naar Assen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54212851
quote:
De pizza's van de plaatselijke Turk smaken beter
pi_54226826
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarmee toon je twee dingen aan:

1) De italianisering blijft niet beperkt tot West-Europa
2) De Italianen proberen ons hun inferieure producten door de strot te salamiseren.

Schande, schandelijk en schandalig!
pi_54226911
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[.Leerzaam citaat van de deskundige Ali K..]
Ik vrees dat onze collega Ali K. voor zijn leven gaat moeten vrezen. Donner zal wel zeggen, dat hij maar naar de VSvA moet gaan en zal het gevaar wel niet onderkennen.
Dus misschien moeten we maar fondsen gaan werven voor zijn beveiliging.
Ik vind, dat we zo'n held van het vrije woord niet onbeschermd mogen laten. Hijzelf zal, zijn moed kennende, wel zijn leven veil hebben voor zijn idealen en de waarheid, maar ik vind dat wij deze held niet in de kou mogen laten staan.
Zal ik een girorekening openen, waar we allemaal een luttel bedrag op storten? Alles voor de veiligheid van Ali K. en tegen de italianisering natuurlijk!
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:13:52 #131
pi_54228946
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik vrees dat onze collega Ali K. voor zijn leven gaat moeten vrezen. Donner zal wel zeggen, dat hij maar naar de VSvA moet gaan en zal het gevaar wel niet onderkennen.
Dus misschien moeten we maar fondsen gaan werven voor zijn beveiliging.
Ik vind, dat we zo'n held van het vrije woord niet onbeschermd mogen laten. Hijzelf zal, zijn moed kennende, wel zijn leven veil hebben voor zijn idealen en de waarheid, maar ik vind dat wij deze held niet in de kou mogen laten staan.
Zal ik een girorekening openen, waar we allemaal een luttel bedrag op storten? Alles voor de veiligheid van Ali K. en tegen de italianisering natuurlijk!
Het zou mij niks verbazen al Ali K. een (ex)-italiaan is die de boel van binnenuit op probeert te blazen. Ik ben helemaal voor een getuigenbeschermingsprogramma voor deze held!
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:03:41 #132
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54229961
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat een argument.
pi_54230883
Zelfs onze reclames zijn tegenwoordig in het Italiaans.
pi_54231738
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:03 schreef Gabry het volgende:

[..]

Wat een argument.
Maar de Italianen die knoeien met conserven.
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:41:12 #135
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54231875
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hier hebben wij een Turkse pizzeria/shoarmazaak die over datum vlees haalt bij de lokale supermarkt. Even braden en niemand die er wat van merkt. Dat is de overtreffende trap. Als jij beweert dat Turkse pizzeria's superieure kwaliteit aanbieden dan is dat een grove generalisatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gabry op 28-10-2007 21:49:55 ]
pi_54232323
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het zou mij niks verbazen al Ali K. een (ex)-italiaan is die de boel van binnenuit op probeert te blazen. Ik ben helemaal voor een getuigenbeschermingsprogramma voor deze held!
Inderdaad, dus stort royaal!

Als hij een (ex-)Italiaan is, is zijn leven zeker in gevaar, want afvalligheid wordt niet erg op prijs gesteld door Italianen, maffia of het Vaticaan!

Dan moeten we extra alert zijn op zelfmoordpizzabezorgers of op pizza's met iets ergs erin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kees22 op 28-10-2007 22:28:51 ]
pi_54232531
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:41 schreef Gabry het volgende:

[..]

Hier hebben wij een Turkse pizzeria/shoarmazaak die over datum vlees haalt bij de lokale supermarkt. Even braden en niemand die er wat van merkt. Dat is de overtreffende trap. Als jij beweert dat Turkse pizzeria's superieure kwaliteit aanbieden dan is dat een grove generalisatie.
Ik stel enkel dat de pizza's van de plaatselijke turk beter smaken . Dat jij daar weer hele conclusies aan wilt verbinden moet je zelf weten natuurlijk.
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:18:45 #138
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54232744
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik stel enkel dat de pizza's van de plaatselijke turk beter smaken . Dat jij daar weer hele conclusies aan wilt verbinden moet je zelf weten natuurlijk.
Die smaakt niet beter!
pi_54232946
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Gabry het volgende:

[..]

Die smaakt niet beter!
Ontkenningsfase? Of poging tot misleiding of zelfs intimidatie?
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:28:55 #140
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54232964
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ontkenningsfase? Of poging tot misleiding of zelfs intimidatie?
Beschuldigingen? Vingertje of zelfs intimidatie?
pi_54234126
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef Gabry het volgende:

[..]

Beschuldigingen? Vingertje of zelfs intimidatie?
Zwak hoor: de wedervraagtruc.
Kijk, laat ik aannemen dat jullie het over dezelfde pizza's hebben.
Dan is het ofwel een kwestie van kwaliteit of je een pizza lekkerder vindt dan een andere ofwel een kwestie van smaak.
Als het een kwestie is van kwaliteit, en je stelt toch dat de vieze (Italiaanse) pizza beter is dan de lekkere (Turkse) zit je in de ontkenningsfase of je probeert te misleiden of te intimideren.
Als de kwaliteit van beide pizza's goed is, is het een kwestie van smaak. In dat geval is het geen ontkenning om de ene pizza lekkerder te vinden (want een slechte smaak is je eigen probleem), maar wel een kwestie van intimidatie om te proberen die mening door te drukken.
pi_54261470
Vragen aan de Minister van OCW en de Minister van Justitie over het bericht (*) 16-jarige jongen slaat medescholier gebroken schedel?
1.)
Bent u op de hoogte van het bericht 16-jarige jongen slaat medescholier gebroken schedel?
2.)
Zo neen, waarom niet?
3.)
Deelt u de mening dat deze uiting van geweld een voortvloeisel is van het type onderwijs dat deze leerling volgde? Zo neen, waarom niet?
4.)
Staat de Christelijke scholengemeenschap Ubbo Emmius bekend als een school waar bijbellessen gegeven uit het Oude Testament waar 'stenigen' als een aanvaardbare straf wordt geopperd? Zo ja, bent u ook van mening dat de oorzaak van dit incident is terug te voeren op deze bijbellessen?
5.)
Kunt u met een lijst ‘christelijke’ scholen komen en ervoor zorgen dat er binnen deze scholen de nodige veiligheidsmaatregelen worden getroffen, om dit soort excessen te voorkomen?

(*) Fok: 16-jarige jongen slaat medescholier gebroken schedel , 30 oktober 2007
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:50:45 #143
3647 B.R.Oekhoest
pi_54262986
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar heb jij dan weer gelijk in, ze steken er van alles in. Ze lullen ook nog van amore, maar ik zou zeggen: laat ze ouweho(e)ren.
pi_54273064
Vanmiddag sta ik in mijn vertrouwde natuurvoedingswinkel. Kijk ik om me heen, zie ik Italiaanse olijven, biologische pesto, biologisch-dynamische citrusvruchten, biologische mozarella. Waar zijn de oud-Nederlandse mayonnaise en satésaus gebleven, gemaakt van lokale producten van boeren en tuinders uit de streek?
Onemangang: je hebt me de ogen geopend!
pi_54273184
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Daar heb jij dan weer gelijk in, ze steken er van alles in. Ze lullen ook nog van amore, maar ik zou zeggen: laat ze ouweho(e)ren.
Niet te vertrouwen, dat zeg ik je!

Kees, hun zogenaamde pasta verdringt zelfs de oerhollandse gestampte pot .
pi_54273205
En waarom zouden vrijwel alle pausen Italianen zijn geweest?
Ja, de laatste twee: een Pool en een Duitser. Cosmetische maatregelen om het groeiende wantrouwen te sussen. En lang geleden ooit een onbetekenende Nederlander.
pi_54273911
In een ander onderwerp wordt een opvallende invalshoek belicht:
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:40 schreef NoCigar het volgende:
Enige jaren geleden verscheen hier een boek over, Francesco Carotta's War Jesus Caesar? : 2000 Jahre Anbetung einer Kopie?, dat enig rumoer losmaakte, maar voor zover ik begrepen had, wetenschappelijk weinig voorstelde.
Ik geef onmiddellijk toe dat ik me er destijds niet erg in verdiept heb, mij leek het zo'n Holy Blood Holy Grail verhaal: leuk als het goed gedaan is, zoals bij HBHG, maar andere onderzoekers laten er vaak echter weinig van heel.

Vanavond zag ik bij 'De wereld draait door' een man met een enigszins opgejaagde blik die hierover een documentaire had gemaakt, en zelf, zo bleek, een uitgesproken aanhanger van de theorie was.
Hier is het tt-bericht over de uitzending.

“De VARA brengt een documentaire uit over de theorie dat de evangeliën over Jezus een hervertelling zijn van het leven van de Romeinse heerser Caesar.
De documentaire heeft als titel 'Het evangelie van Caesar'. Hij is in 4 jaar tijd gemaakt door regisseur Jan van Friesland. Die is uitgegaan van een boek van een Italiaanse taalkundige en kreeg steun van een rooms-katholieke priester uit Spanje.
De taalkundige somt een groot aantal overeenkomsten op tussen de evangeliën en de biografie van Caesar. Hij noemt de biografie de bron waaruit het verhaal over Jezus is ontstaan.”

De documentairemaker, Jan van Friesland, schermde veelvuldig met 'internationale' wetenschappers die bewijs voor de stelling aandragen en een paradigmawisseling teweeg hadden gebracht.

On-line kunnen we hier een aardig, maar oud artikeltje van een specialist over de zaak vinden met als conclusie: “Wie het zijpad van pseudo-wetenschap en bijgeloof inslaat, laat doorgaans alle rede varen, en vindt daarom zelden de weg naar de waarheid terug.” Maar het is ook rethoriek.
Veel van die kritiek verwierp van Friesland vanavond nogal achteloos als achterhaald. Bovendien vond ik hem nogal stelling in het presenteren van het feit dat Jezus niet bestaan heeft: "dat weten we." Volgens mij weten we dat helemaal niet zo zeker. Er is in ieder geval echt geen historische overeenstemming over.

De reeks lijkt me in ieder geval de moeite van het kijken waard en misschien ook de moeite waard vanwege de discussie die het zal losmaken. En hopelijk zijn er straks mensen die gaan geloven dat Julius Caesar en Maria Magdalena na -44 v. Chr nog lang ewn gelukkig in Zuid-Frankrijk hebben doorleefd.
Het boek is wel in het Duits, maar de auteur is duidelijk van Italiaanse afkomst.
pi_54764200
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54765152
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef Kees22 het volgende:
Vanmiddag sta ik in mijn vertrouwde natuurvoedingswinkel. Kijk ik om me heen, zie ik Italiaanse olijven, biologische pesto, biologisch-dynamische citrusvruchten, biologische mozarella. Waar zijn de oud-Nederlandse mayonnaise en satésaus gebleven, gemaakt van lokale producten van boeren en tuinders uit de streek?
Onemangang: je hebt me de ogen geopend!
Oud-Nederlandse saté saus xD ?

Geweldig geschreven door onemangang, alleen gaan jullie er wel een beetje diep en discriminerend op in Hou het luchtig ^^
pi_54773694
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:23 schreef tsijben het volgende:

[..]

Oud-Nederlandse saté saus xD ?

Geweldig geschreven door onemangang, alleen gaan jullie er wel een beetje diep en discriminerend op in Hou het luchtig ^^
Ja maar, dat is nou juist het probleem dat de dreiging niet voldoende onderkend wordt. De AIVD let wel op moslims en misschien ook nog wel op neonazi's, maar niet op de pizzaconnectie.
En discriminerend? We zijn gewoon realistisch en onderkennen het gevaar wel. Wij kunnen er toch niks aan doen dat zij zo zijn?
pi_54775922
quote:

Volgens mij is heel NL het daarmee eens
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54776159
quote:
Op donderdag 22 november 2007 07:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Volgens mij is heel NL het daarmee eens
En is dat ook op feiten gebaseerd? Nee!

Kijk bijvoorbeeld eens naar de schoolprestaties.
Van alle autochtonen gaat 35% naar het VWO, van alle Turkse kinderen 9%, van de Italiaanse kinderen slechts 8%.
Van alle autochtonen haalt 37% een goed cijfer op rekenen/wiskunde, van alle Turkse kinderen 15%, van alle Italiaanse kinderen slechts 11%.
Van alle autochtonen haalt 60% een fatsoenlijk cijfer op taal, van alle Turkse kinderen 25%, van de Italiaanse kinderen slechts 19%.
(bron)

En we weten allemaal hoe dat afloopt: met veel vroegtijdig schoolverlaters, bijstandsuitkeringen en criminaliteit.

Nee, ook de cijfers tonen aan dat de Italianisering duidelijk een groter probleem is dan de Islamisering.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2007 08:02:19 ]
pi_54776603
De Italiaanse cultuur is een achterlijke cultuur. Ze lopen honderden jaren op ons achter. In het zuiden van dat land zijn ze niets eens in staat het huisvuil op te halen en te verwerken en leven de mensen in het huisvuil.
pi_54793819
Ik heb nog eens wat teruggelezen. En het viel me op, dat ik al een tijdje niks meer van Ali K. gehoord heb. Zou hij dan toch in het getuigenbeschermingsprogamma zitten? Dat zou dan wel een signaal zijn, dat de AIVD (gelukkig ) de salamisering serieuzer neemt dan we vreesden. Misschien moeten we er verder, in het kader van omerta en de veiligheid van Ali, maar het zwijgen toe doen.

Al vind ik het wel zuur dat we ons monddood moeten laten maken door degenen die ons bedreigen!
pi_54793884
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:00 schreef en_door_slecht het volgende:
De Italiaanse cultuur is een achterlijke cultuur. Ze lopen honderden jaren op ons achter. In het zuiden van dat land zijn ze niets eens in staat het huisvuil op te halen en te verwerken en leven de mensen in het huisvuil.
[ afbeelding ]
Dit brengt me beelden in herinnring uit een documentaire over Filippijnse gezinnen die op vuilnisbelten wonen. Katholiek! Wat zou de connectie zijn? Zouden de Italianen via de katholieke experimenten uitgevoerd hebben in de Filippijnen? Zouden ze in het geheim de Filippijnen proberen te koloniseren?

Je zou zowaar sympathie gaan krijgen voor de islamitische bevrijdingsbewegingen daar.
  vrijdag 23 november 2007 @ 01:53:30 #156
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_54793921
Wisten jullie trouwens dat de Italiaanse religie inmiddels de grootste religie in Nederland is? Ik stel voor dat we de geïtalianiseerde gebieden (Limburg en Brabant) onder een strikt militair regime plaatsen en het Italiaanse geloof daar verbieden. Je ziet trouwens dat de Italianisering in België al helemaal uit de hand is gelopen, dat is echt een Italiaanse heilstaat geworden!
  vrijdag 23 november 2007 @ 01:56:55 #157
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_54793943
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 01:48 schreef Kees22 het volgende:

Je zou zowaar sympathie gaan krijgen voor de islamitische bevrijdingsbewegingen daar.
Ik roep dan ook al jaren dat we die islamieten moeten steunen, omdat ze, net als wij, door intolerante Italianisten worden geterroriseerd. Maar dan word ik beschuldigd van discriminatie! Het moet niet gekker worden in dit land!
pi_54794125
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 01:53 schreef K-Billy het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de Italiaanse religie inmiddels de grootste religie in Nederland is? Ik stel voor dat we de geïtalianiseerde gebieden (Limburg en Brabant) onder een strikt militair regime plaatsen en het Italiaanse geloof daar verbieden. Je ziet trouwens dat de Italianisering in België al helemaal uit de hand is gelopen, dat is echt een Italiaanse heilstaat geworden!
En dan schijnen er nog mensen te zijn, die het Nederlandstalige deel van België willen annexeren!
Ik kom zelf uit Brabant maar heb me gelukkig in Gelderland kunnen ontworstelen aan de onderdrukking uit mijn jeugd. Kijken we naar Wilders (die met opzet de aandacht de verkeerde kant op richt, als je het mij vraagt), dan kan ik niet anders dan je gelijk geven. In de kiem smoren, lijkt me het beste.
Vergeet niet dat de Italianen voortkomen uit de Romeinen. En de geschiedenis leert ons: geef de Romeinen een militaire vinger, en ze nemen de hele hand.
  vrijdag 23 november 2007 @ 02:33:21 #159
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54794173
Ik ben wakkergeschud !

Weg met die italianen !
Wordt wakker !
IK EIS WRAAK !
BLOEDWRAAK EIS IK !!!

VENDETTA !
zzz
  vrijdag 23 november 2007 @ 04:10:33 #160
pi_54794473
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 02:33 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ben wakkergeschud !

Weg met die italianen !
Wordt wakker !
IK EIS WRAAK !
BLOEDWRAAK EIS IK !!!

VENDETTA !
Overloper! Verrader!
pi_54795657
quote:

Ik wist niet dat het bagatelliseerbaar was...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55255634
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:33:09 #163
97111 ukga
Siewosie baas
pi_55626391
ik heb nog nooit ruzie gehad met een italiaan... wel met moslims
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:43:11 #164
pi_55626562
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:33 schreef ukga het volgende:
ik heb nog nooit ruzie gehad met een italiaan... wel met moslims
Je zeker zelf een Italiaan, hé?
pi_55627990
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef onemangang het volgende:

Don Grauw

Partij voor de Vrijheid
Een infiltrant!
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:31:59 #166
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_55629072
TS is trouwens nog een belangrijk item vergeten de milieumaffia
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:16:53 #167
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_55633574
Ik heb niets tegen die Italianisering van Nederland, op een enkele cosa nostra achtige maffioos na dan. De Italianen leven mooier, eten beter, drinken lekkerder, kleden zich stijlvoller, hebben meer cultuur, maken betere muziek en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dan neem ik die kerk wel op de koop toe, want daar stoor ik me niet aan.
Dat kan ik van die andere 'ísering' overigens niet zeggen.
pi_55638180
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef DrDarwin het volgende:
De Italianen leven mooier,
Ik neem even voor het gemak aan dat je NL vs ITA bedoelt, dus ik zal dit in NL vs ARAB doen
De Marokkanen leven ook mooier (ik gok dat je landschap bedoelt, want italianen wonen niet in betere huizen van nederlanders):
quote:
eten beter
Ooit arabisch gegeten? Naast de snack Donner Kebab (zelfs dat vergelijken met de nederlandse snack zegt al genoeg)
quote:
, drinken lekkerder,
kleden zich stijlvoller
, Ok die geef ik je
[/quote]
quote:
hebben meer cultuur
quote:

, maken betere muziek
quote:
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_55639585
quote:
Ik heb niets tegen die Italianisering van Nederland, op een enkele cosa nostra achtige maffioos na dan. De Italianen leven mooier, eten beter, drinken lekkerder, kleden zich stijlvoller, hebben meer cultuur, maken betere muziek en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jij gooit zomaar onze eigen cultuur te grabbel!! Wat een slappe houding weer!
Zo'n 1500 jaar geleden waren de Romeinen eindelijk verdreven uit ons prachtige vaderland en konden we ons weer wijden aan onze eigen godsdienst en onze eigen gebruiken en normen en waarden. Dan dringen ze een paar honderd jaar later via de Ierse omweg alsnog ons land binnen in de vermomming van een heilsleer. De eerste is door oplettende Friezen een kopje kleiner gemaakt, gelukkig. Maar in Utrecht zaten ze kennelijk te slapen en hebben een navolger zelfs bisschop laten worden!
En nu? De schoenfabrieken zijn al weg, op een enkele dappere familie na. Je zag het zelf: de altijd wakkere PvV is de enige die het gevaar van pizza's in de Tweede kamer onderkent. Het zou me niks verbazen als ze daar onduidelijke verslavende substanties in deden, die de kamerleden ongemerkt tot willoze marionetten maken.
Je smaak is al duidelijk nadelig beïnvloed, je bent al helemaal kromgemaakt door die sluipende Italianisering. Vergis je niet: pizza's en katholicisme zijn slechts de uiterlijke verschijningsvormen. De innerlijke doorwoekering is veel gevaarlijker.

Triest om te zien hoe een echte Nederlander (dat ben je toch wel, mag ik hopen, of ben je eigenlijk een vermomde Italiaan??) langzaam afglijdt tot het niveau van een slappe pizza met halfgesmolten kaas en lauwe tomaten.
pi_55639624
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef Martijn_77 het volgende:
TS is trouwens nog een belangrijk item vergeten de milieumaffia
Italianen dumpen meer afval in de natuur dan andere volkeren

De schoften!
pi_55639934
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef Xith het volgende:

[..]

Ik neem even voor het gemak aan dat je NL vs ITA bedoelt, dus ik zal dit in NL vs ARAB doen
De Marokkanen leven ook mooier (ik gok dat je landschap bedoelt, want italianen wonen niet in betere huizen van nederlanders):
[..]

Ooit arabisch gegeten? Naast de snack Donner Kebab (zelfs dat vergelijken met de nederlandse snack zegt al genoeg)
[..]

, Ok die geef ik je
[..]

[..]

[..]

[/quote]Ik begrijp de vergelijking wel, maar vind haar erg gevaarlijk. Het zou namelijk kunnen lijken dat je de Italianisering bagatelliseert.
Er zijn amper moskeeën in Nederland, maar het stikt hier van de kerken. Verder is Arabisering niet makkelijk, alleen al vanwege het schrift, waarin de klinkers ontbreken. En dan de taal, met de lelijke harde rochelende g.
Goed, sommige woorden, zoals alcohol en algebra, stammen uit het Arabisch, net zoals we de cijfers via de Arabieren hebben leren kennen. Maar de invloed van het Italiaans is veel groter en ondoorzichtiger, mede omdat het Italiaans een Indogermaanse taal is en we van oudsher (helaas) veel Latijnse woorden overgenomen hebben.
En via de EU zijn onze grenzen helemaal open voor Italianen en niet voor Arabieren.

Juist het sluipende eraan is gevaarlijk.
pi_55639945
quote:
ahem, dat heb ik maar niet gehoord okee.
pi_55647413
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef Elseetje het volgende:
Italianen dumpen meer afval in de natuur dan andere volkeren
Eh, ja. En dat is integraal onderdeel van de mafia en big business.
  zondag 30 december 2007 @ 22:51:48 #174
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55666213
Nu ik begrijp het probleem van de Italianen maar al te goed maar ja, ik weet niet of jullie er ook last van hebben maar overal zie ik chinesen opduiken de laatste jaren. Naast de vele restaurants zijn mijn schoenen, mijn onderbroeken en sokken, mijn koffiemachine hele winkels als Casa, Blokker, GIFI en de helft van de warenhuizen gevuld met chinese produkten. Ik loop helemaal verloren. Waar zijn mijn hollandse philips lampen, koffimachines, radios en alles??
Nu vind ik dat van dat eten niet zo erg, alhoewel de chinese saus die ik 4 jaar geleden kocht (zon lekker pikante zoete weet je wel) heb ik toch maar weg gegooid want volgens mij is het giftig als dat spul vier jaar goed blijft...ik was die fles vergeten in de kast. Ze stond half open. Het rook en smaakte nog goed maar toch.. enfin wat zei ik? Volgens mij zijn de chinezen minstens zo een groot gevaar als de Italianen.
Gelukkig zijn de autos nog uit Japan... anders Sluipend he is dat! Je staat erbij en je keek erna.
Kunnen we een douanestop in laten voeren door Wilders voor chinese producten?
Nieuw programmapunt.
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
pi_55669164
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Babyloniaa het volgende:
Nu ik begrijp het probleem van de Italianen maar al te goed maar ja, ik weet niet of jullie er ook last van hebben maar overal zie ik chinesen opduiken de laatste jaren. Naast de vele restaurants zijn mijn schoenen, mijn onderbroeken en sokken, mijn koffiemachine hele winkels als Casa, Blokker, GIFI en de helft van de warenhuizen gevuld met chinese produkten. Ik loop helemaal verloren. Waar zijn mijn hollandse philips lampen, koffimachines, radios en alles??
Nu vind ik dat van dat eten niet zo erg, alhoewel de chinese saus die ik 4 jaar geleden kocht (zon lekker pikante zoete weet je wel) heb ik toch maar weg gegooid want volgens mij is het giftig als dat spul vier jaar goed blijft...ik was die fles vergeten in de kast. Ze stond half open. Het rook en smaakte nog goed maar toch.. enfin wat zei ik? Volgens mij zijn de chinezen minstens zo een groot gevaar als de Italianen.
Gelukkig zijn de autos nog uit Japan... anders Sluipend he is dat! Je staat erbij en je keek erna.
Kunnen we een douanestop in laten voeren door Wilders voor chinese producten?
Nieuw programmapunt.
Ik kan wel met je meevoelen, op een punt na: Hollandse Philipslampen en andere macihnes kan helemaal niet. Philips is ontstaan in Brabant en pas een paar jaar geleden is het hoofdkantoor verhuisd naar Amsterdam in Holland. Om dan meteen te zeggen dat Philips Hollands is, is me wat al te kort door de bocht.
Ik denk, dat de Chinese tsunami vanzelf af zal nemen als daar de lonen omhoog gaan, de arbeidsomstandigheden beter worden en de milieueisen aangescherpt worden. En natuurlijk kunnen we gewoon een normale prijs gaan betalen voor de spullen die we kopen.
Maar de italianisering is veel geniepiger en sluipender.
Onze varkens worden naar Italië vervoerd onder abominabele omstandighden, daar geslacht en dan als zogenaamde Parmaham o.i.d. weer teruggebracht. Alsof we zelf geen goede ham kunnen maken!
  † In Memoriam † maandag 31 december 2007 @ 00:23:50 #176
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55669369
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Babyloniaa het volgende:
Nieuw programmapunt.
De Chinesisering van Nederland en 2x nummer 56 met extra rijst.
Carpe Libertatem
  maandag 31 december 2007 @ 00:33:22 #177
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55669714
hela hela ham naar Italie sturen Hier die ham! Je hebt gelijk!
Die Chinezen toch niet te licht over gaan. Ze hielden dit jaar, ja ga even zitten, want dit is belangrijk nieuws, maar liefst 2 6 0 0 0 stakingen.
Daar word je stil van he?
Dat wist ik wel. Gedaan met geodkope sokken...
Pech onderweg.
Maar het ergste is volgens mij dat ze hier de chineze MUNT gaan invoeren. Ze kopen nl alle leningen op.
Als ik mag kiezen he, dan toch maar liever marokkaanse munt
Thee.
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
pi_55671128
quote:
Op maandag 31 december 2007 00:33 schreef Babyloniaa het volgende:
hela hela ham naar Italie sturen Hier die ham! Je hebt gelijk!
Die Chinezen toch niet te licht over gaan. Ze hielden dit jaar, ja ga even zitten, want dit is belangrijk nieuws, maar liefst 2 6 0 0 0 stakingen.
Daar word je stil van he?
Dat wist ik wel. Gedaan met geodkope sokken...
Pech onderweg.
Maar het ergste is volgens mij dat ze hier de chineze MUNT gaan invoeren. Ze kopen nl alle leningen op.
Als ik mag kiezen he, dan toch maar liever marokkaanse munt
Thee.
Dat bedoel ik: de Chinezen worden wakker en de werkvoorwaarden zullen strenger worden. Dus de prijzen zullen omhoog gaan. Daardoor zullen ze de Chinese munt hier niet zomaar kunnen invoeren: de euro is vrijwel even sterk als de dollar, of zelfs sterker.
26.000 stakingen is een goed bericht: het betekent dat de arbeider actie onderneemt en invloed krijgt.
Voor ons, de concurrenten, is dat goed nieuws.
Voor ons, de afnemers, is dat slecht nieuws.

Doet allemaal niks af aan de Italianisering: door de euro zijn we aan elkaar gekoppeld, of we dat willen of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')