hoe kan een geloof van 1400 jaar oud fascistich zijn terwijl het fascisme pas rond 1900 ontstaan is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:
[..]
De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef wijsneus het volgende:
[..]
![]()
Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de Italiaanse terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
Het gaat hier over italianisering, niet over islamisering. Alle buitenlandse handelsprodukten zijn feitelijk vijanden van de Nederlandse cultuur omdat ze een andere cultuur vertegenwoordigen. Maar ik kan je wel wat voorbeeldjes opsommen om aan te tonen dat italianisering een veel grotere bedreiging is voor onze Nederlandse identiteit dan islamisering:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
TS:
Wat hebben handelsproducten te maken met islamisering of wat je er ook bij verzint?
..het komt echt nog dichterbij dan je denkt...quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
... Willy Alberti bezondigden zich aan het italiaans.![]()
En woorden als saldo (meervoud saldi) en conto uit elke boekhouding! Zo sluipend kan dat gaan. Zelfs dat sommige mensen zogenaamd grappig "euri" zeggen in plaats van het autochtoon Nederlandse "euro's" zet mensen niet aan het denken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:00 schreef kkendall het volgende:
[..]
..het komt echt nog dichterbij dan je denkt...![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En woorden als saldo (meervoud saldi) en conto uit elke boekhouding! Zo sluipend kan dat gaan. Zelfs dat sommige mensen zogenaamd grappig "euri" zeggen in plaats van het autochtoon Nederlandse "euro's" zet mensen niet aan het denken.
Schande!
Gen kwestie van een hetze! We hebben niks tegen Italianen. We mogen zelfs graag hun land bezoeken. Maar de dreigende Italianisering van ons vaderlandje, die baart ons grote zorgen. Een schande vinden we het.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:56 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ik stel me nu voor dat wat begon als een grapje om de moslimbashers in hun hemd te zetten, uitgroeit tot een ware hetze tegen Italiaanse emigranten wereldwijd en katholieken. Erg vermakelijke gedachte.![]()
Och, ik moest lachen. Goedverzorgde OP.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:22 schreef NDAsilenced het volgende:
Zoals veel vergelijkingen gaat ook deze niet op. Leuk ook dat je de boel nog maar eens bagatelliseerd ermee.
Welke boel wordt gebagatelliseerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:22 schreef NDAsilenced het volgende:
Zoals veel vergelijkingen gaat ook deze niet op. Leuk ook dat je de boel nog maar eens bagatelliseerdt ermee.
Verre van Geniaal.
Door de keuze om Islam, in welke vorm dan ook, af te schilderen als iets waar we allemaal vrijwillig voor kiezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Welke boel wordt gebagatelliseerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |