De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef onemangang het volgende:
vrijdag 19 oktober 2007
De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat het restaurant van de Tweede Kamer geen italiaanse bollen, parmahammen en pizza's meer mag serveren. De fractie is verontwaardigd dat dit deze week wel is gebeurd en heeft het bestuur van het parlement vrijdag per brief om opheldering gevraagd.
Den Haag, 19 oktober 2007
Geachte Leden van het Presidium,
Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. pizza op de kaart stond, te weten pizza met parmaham en mozzarella.
De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht afkomstig van een land dat zeer anti-nederlands is in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de italianisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.
Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer pizza's in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.
Met vriendelijke groet en hoogachting,
Don Grauw
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal
Partij voor de Vrijheid
www.partijvoordevrijheid.nl
Kijk eens naar zijn usericon. Ja? Gezien?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:
...Of ben je zelf Moslim...
"In het juiste perspectief plaatsen" is een betere benaming.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef CLM het volgende:
Liever Italianisering dan Islamisering. Punt.
Plus, het is een beetje een afgezaagde manier om het werkelijke onderwerp (de Islamisereing van Europa) te bagatelliseren.
Stel je niet aan man. Alsof je door het eten van een broodje kebab de islam steunt. Of door het eten van een broodje falafel het zionisme propageert. Op pizza's kan ook vlees van dieren die geleden hebben zitten. Zoals ham van onverdoofd gecastreerde varkens. Net zo dieronvriendelijk. Maar ja, daarmee vallen geen moslims mee te bashen dus daar zwijgt de PVV over, zo hypocriet is men wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:
[..]
De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?
Whehequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Fides het volgende:
En na Salafisten nu ook Salamisten!
Ja, de PVV. Een partij naar mijn hart.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef onemangang het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Alsof je door het eten van een broodje kebab de islam steunt. Of door het eten van een broodje falafel het zionisme propageert. Op pizza's kan ook vlees van dieren die geleden hebben zitten. Zoals ham van onverdoofd gecastreerde varkens. Net zo dieronvriendelijk. Maar ja, daarmee vallen geen moslims mee te bashen dus daar zwijgt de PVV over, zo hypocriet is men wel.
Kijk jou feestvieren dan. Als je van zoiets al vrolijk wordt zegt dat een hoopquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:06 schreef Flashwin het volgende:
wehehe kijk al die rechtse huillies in dit topic nou
quote:Goed topic, legt de hypocrisie van pvv en consorten lekker bloot.
'Dagelijks beroven achter je rollator', mijn god wat heb jij een verwrongen beeld van de werkelijkheid zeg. Ik vraag me echt af waar die mensen wonen die zo geterroriseerd worden door Marokkanen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:19 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de moslim terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
Zelfs dat getal is schromelijk overdreven. Waarom? Omdat het CBS helemaal geen betrouwbare telling van moslims er op na houdt, dit is feitelijk het getal allochtonen en tweede/derde generatie. Het CBS noemt 'iedereen afkomstig van een islamitisch land' automatisch moslim. Dus ook iraniërs die gevlucht zijn voor het ayatolla-regime, ex-moslims en de 2e en 3e generatie die bij lange na niet zo gelovig plegen te zijn als hun ouders. Onlangs stelde D66 lid Pechtold heel terecht dat deze telling gecorrigeerd dient te worden omdat het aantal '1 miljoen' ook gebruikt wordt om bv het aantal uren zendtijd aan de NMO te geven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef sneakypete het volgende:
Het CBS rekende onlangs uit dat er in 2050 als ik het goed heb zo'n 1,5 miljoen moslims in ons land wonen.
Mooi hè?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Het meest deprimerende is dat er heel serieus op gereageerd wordt hier en er argumenten genoemd worden waarom de OP niet klopt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef Gabry het volgende:
Italianisering klinkt helemaal niet zo slecht. Helaas is daar geen sprake van.
Waarom niet? Zelfs deze oplettende en intelligente burger ziet nog niet het hele probleem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Whehe![]()
On topic: ik vind het een creatieve post, maar je snapt natuurlijk dat je die vergelijking niet helemaal kunt doortrekken naar "de Islamisering" volgens Wilders.
Whehequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef wijsneus het volgende:
[..]
![]()
Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de Italiaanse terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
Chinezering van de Nederlandse cultuur!quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:01 schreef AngelWings het volgende:
ik wil graag een vrije dag voor het chineze nieuwjaar!
De liefde van de man gaat door de maag?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
TS:
Wat hebben handelsproducten te maken met islamisering of wat je er ook bij verzint?
HP de Tijd had er laatst een artikel over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef Gabry het volgende:
Italianisering klinkt helemaal niet zo slecht. Helaas is daar geen sprake van.
Ja, en dan die serie op tv, The Soprano's. Waarin ze zogenaamd geen Italiaans meer spreken als ze in Italië op het matje geroepen worden. En waarin de afdeling in de VSvA zich zogenaamd onafhankelijk opstelt. Allemaal zand in de ogen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
HP de Tijd had er laatst een artikel over.
Ook de VS Italianiseert. Pizza's, echte koffie. De Amerikanen zijn al zover gehersenspoeld dat ze menen dat het typisch Amerikaans is.
hoe kan een geloof van 1400 jaar oud fascistich zijn terwijl het fascisme pas rond 1900 ontstaan is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:
[..]
De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef wijsneus het volgende:
[..]
![]()
Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de Italiaanse terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
Het gaat hier over italianisering, niet over islamisering. Alle buitenlandse handelsprodukten zijn feitelijk vijanden van de Nederlandse cultuur omdat ze een andere cultuur vertegenwoordigen. Maar ik kan je wel wat voorbeeldjes opsommen om aan te tonen dat italianisering een veel grotere bedreiging is voor onze Nederlandse identiteit dan islamisering:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
TS:
Wat hebben handelsproducten te maken met islamisering of wat je er ook bij verzint?
..het komt echt nog dichterbij dan je denkt...quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
... Willy Alberti bezondigden zich aan het italiaans.![]()
En woorden als saldo (meervoud saldi) en conto uit elke boekhouding! Zo sluipend kan dat gaan. Zelfs dat sommige mensen zogenaamd grappig "euri" zeggen in plaats van het autochtoon Nederlandse "euro's" zet mensen niet aan het denken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:00 schreef kkendall het volgende:
[..]
..het komt echt nog dichterbij dan je denkt...![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En woorden als saldo (meervoud saldi) en conto uit elke boekhouding! Zo sluipend kan dat gaan. Zelfs dat sommige mensen zogenaamd grappig "euri" zeggen in plaats van het autochtoon Nederlandse "euro's" zet mensen niet aan het denken.
Schande!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |