abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54040644
Landgenoten, de maat is vol. Hoelang blijven we nog sollen met onze Nederlandse identiteit? Nederlanders eten meer pizza, macaroni en spagetti dan spruitjes, onze snelwegen slibben dicht met Alfa Romeo’s, Fiats en Lancia’s, en tasjesrovers zitten op scooters van Italiaanse makelij. De italianisering is een feit dat we niet langer zouden moeten negeren. Zoals we allemaal weten uit het verleden zijn de Italianen niet te vertrouwen en zijn ze er op uit om Nederland in te lijven. Zo vielen ze nog niet eens zo lang geleden, ± 50 voor Christus, ons land binnen. U weet allemaal wat niet lang daarna gebeurde. Een grote italiaanse onderneming bouwde ons land vol met kerken waarin Nederlanders zodanig werden gehersenspoeld dat ze hun eigen vrouwen voor heksen aanzagen en op de brandstapel wierpen. De mannen werden vervolgens door dezelfde onderneming geïndoctrineerd en gedwongen om een groot deel van hun inkomsten te doneren omdat ze anders in een vuur zouden worden geworpen. Zoals u allemaal weet behoort deze onderneming, die gevestigd is in Rome, inmiddels tot de machtigste ter wereld en heeft het vestigingen in bijna alle landen ter wereld. Onlangs kwam mij ter ore dat ze een aanhang hebben van meer dan 1,1 miljard personen. De italianisering van Nederland, landgenoten, is in volle gang.

Deze week verscheen er een nieuw rapport van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst, waaruit blijkt dat veruit de meeste tasjesroven worden gedaan met behulp van Italiaanse scooters. Ook bleek dat de Italiaanse mafia de meest bekeken criminele organisatie is op de Nederlandse televisie. Daarnaast, zo blijkt uit het rapport, is er sprake van een tsunami van terroristische verkeersactiviteiten door pizzakoeriers. Maandag nog meldde de Telegraaf dat er eentje die 120 km per uur reed werd aangehouden in 's-Gravenzand. Het aantal italiaanse pizzas dat deze koeriers de nederlandse samenleving door de strot hebben geduwd is de afgelopen jaren explosief gestegen, met dramatische gevolgen voor onze gezondheidszorg en spruitjesboeren. Zo kon u zelf lezen in de Privé dat spruitjesboer en voormalig elfstedentochtwinnaar Ted Angenent is overgestapt op melkvee vanwege de stijgende vraag naar mozzarella. Dit is absoluut onacceptabel! Dit kabinet wil in de door links Nederland gecreëerde multicultikletskoek blijven geloven. Onze identiteit moet verdedigd worden, de capitulatie voor Italië moet gestopt worden. Want als we dat nalaten, zullen uw kleinkinderen geen onderdaan zijn van het Koninkrijk der Nederlanden, maar van groot-Italië, en dat mag nooit gebeuren! En dan bedoel ik niet wéér de dialoog aangaan met een kopje cappucino, maar nu eens echt actie ondernemen. Laten we in ieder geval, om te beginnen, onmiddellijk de pizzerias en de italiaanse scooterhandel sluiten en alle pizzakoeriers direct het land uitzetten. Want alleen door daadkrachtig optreden kunnen we een halt toeroepen aan de terreur van de Italiaan en onze eigen Nederlandse identiteit behouden.

G. Widlers
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_54040721
Goede OP! Creatief.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54040744
Goh, ik lach me dood...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:50:19 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54040812
Whehe zo waar.
pi_54040872
vrijdag 19 oktober 2007
De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat het restaurant van de Tweede Kamer geen italiaanse bollen, parmahammen en pizza's meer mag serveren. De fractie is verontwaardigd dat dit deze week wel is gebeurd en heeft het bestuur van het parlement vrijdag per brief om opheldering gevraagd.
Den Haag, 19 oktober 2007

Geachte Leden van het Presidium,

Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. pizza op de kaart stond, te weten pizza met parmaham en mozzarella.

De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht afkomstig van een land dat zeer anti-nederlands is in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de italianisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.

Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer pizza's in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.

Met vriendelijke groet en hoogachting,

Don Grauw
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal

Partij voor de Vrijheid
www.partijvoordevrijheid.nl
pi_54040912
Romaniseren .
pi_54041115
Liever Italianisering dan Islamisering. Punt.

Plus, het is een beetje een afgezaagde manier om het werkelijke onderwerp (de Islamisereing van Europa) te bagatelliseren.
Not everyone can relate to what you and I appreciate.
pi_54041148
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef onemangang het volgende:
vrijdag 19 oktober 2007
De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat het restaurant van de Tweede Kamer geen italiaanse bollen, parmahammen en pizza's meer mag serveren. De fractie is verontwaardigd dat dit deze week wel is gebeurd en heeft het bestuur van het parlement vrijdag per brief om opheldering gevraagd.
Den Haag, 19 oktober 2007

Geachte Leden van het Presidium,

Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. pizza op de kaart stond, te weten pizza met parmaham en mozzarella.

De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht afkomstig van een land dat zeer anti-nederlands is in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de italianisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.

Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer pizza's in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.

Met vriendelijke groet en hoogachting,

Don Grauw
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal

Partij voor de Vrijheid
www.partijvoordevrijheid.nl
De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?
pi_54041193
En na Salafisten nu ook Salamisten!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:14:10 #10
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_54041378
Siamo Tutti Antifascisti!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:17:35 #11
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_54041453
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:
...Of ben je zelf Moslim...
Kijk eens naar zijn usericon. Ja? Gezien?

Nou nooit meer doen he.
Siamo Tutti Antifascisti!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:21:58 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54041568
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef CLM het volgende:
Liever Italianisering dan Islamisering. Punt.

Plus, het is een beetje een afgezaagde manier om het werkelijke onderwerp (de Islamisereing van Europa) te bagatelliseren.
"In het juiste perspectief plaatsen" is een betere benaming.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:22:01 #13
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_54041571
Ja, ok.

Ik wil wel even opmerken, dat alle communicatie in de kamer precies in deze stijf formele vorm plaatsvind.

Dus best funny om te doen alsof die gasten niet normaal kunnen lullen, maar alle stukken van elke partij zijn min of meer in deze vorm.

Maar goed
pi_54041582
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef CLM het volgende:

[..]

De Pizza is niet gekoppeld aan een fascistich geloof. Halal geslacht vlees wel. Ik neem aan dat je dat verschil wel begrijpt? Of ben je zelf Moslim en geef je de voorkeur aan je eigen "betere" versie van alles?
Stel je niet aan man. Alsof je door het eten van een broodje kebab de islam steunt. Of door het eten van een broodje falafel het zionisme propageert. Op pizza's kan ook vlees van dieren die geleden hebben zitten. Zoals ham van onverdoofd gecastreerde varkens. Net zo dieronvriendelijk. Maar ja, daarmee vallen geen moslims mee te bashen dus daar zwijgt de PVV over, zo hypocriet is men wel.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:22:37 #15
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_54041591
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Fides het volgende:
En na Salafisten nu ook Salamisten!
Whehe

On topic: ik vind het een creatieve post, maar je snapt natuurlijk dat je die vergelijking niet helemaal kunt doortrekken naar "de Islamisering" volgens Wilders.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:37:58 #16
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54041964
Erg leuk geschreven... Alleen niet erg feitelijk.

Ten eerste is de Pizza van oorsprong niet Italiaans. Net zo min als pasta. De gemiddelde pizzabezorger is allochttoon. Daarnaast rijden ze overwegend op Aziatische scooters. Daarnaast is het eten van halal vlees wel gekoppeld aan de islam. Tenslotte zouden deze dieren niet op een rituele wijze geslacht worden als er geen Islam bestond. Daarnaast is het zo dat we nu niet meer in het jaar 0 leven waar we als germaanse stammen moesten capituleren onder de druk van een groot machtig Romeins leger. Ook zijn de Romeinen geen Italianen. Maar Italianen wel Romeinen.

Daarnaast denk ik niet zozeer dat de problematiek in Nederland alleen maar door de Islam komt. Ook natuurlijk door andere culturele waarden. De Islam maakt daar wel een groot deel van uit.

De Islam is per definitie gewoon een slechte indoctrinatie. Degenen die dat niet zien zijn blind en zullen over een jaar of 20 erg teleurgesteld zijn in de Nederlandse maatschappij.....
pi_54042032
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef onemangang het volgende:

[..]

Stel je niet aan man. Alsof je door het eten van een broodje kebab de islam steunt. Of door het eten van een broodje falafel het zionisme propageert. Op pizza's kan ook vlees van dieren die geleden hebben zitten. Zoals ham van onverdoofd gecastreerde varkens. Net zo dieronvriendelijk. Maar ja, daarmee vallen geen moslims mee te bashen dus daar zwijgt de PVV over, zo hypocriet is men wel.
Ja, de PVV. Een partij naar mijn hart.

Gast, als je zo bijdehand bent om zo'n stukje te plaatsen moet je er niet gelijk vanuit gaan dat iedereen die kritiek uit op je simpele manier van benaderen dan gelijk een PVV fan is.

Ik vind religie in elke vorm dikke onzin. Dus vlees bereidt volgens een bepaalde traditie omdat het dan "beter" is vind ik gewoon crap. En mijn voorkeur gaat er naar uit om dat dus vooral niet te doen. Vindt je dat goed? Of mag ik dat niet vinden omdat het niet ruimdenkend genoeg is? Moslims mogen ons vlees wel af keuren omdat het niet "halal" is maar owee als je het andersom vind.
pi_54042581
Onemangang
There is no love sincerer than the love of food.
pi_54042640
wehehe kijk al die rechtse huillies in dit topic nou
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:39:24 #20
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_54043443
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:06 schreef Flashwin het volgende:
wehehe kijk al die rechtse huillies in dit topic nou
Kijk jou feestvieren dan. Als je van zoiets al vrolijk wordt zegt dat een hoop
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_54044157
Het CBS rekende onlangs uit dat er in 2050 als ik het goed heb zo'n 1,5 miljoen moslims in ons land wonen.

Geen kleine groep natuurlijk, maar ook zeker geen meerderheid.

Nederland zal zoals het er nu naar uit ziet gewoonweg nooit een islamitische staat worden, hooguit wordt de invloed merkbaarder. Maar dat is een logisch gevolg van integratie, toch?

Goed topic, legt de hypocrisie van pvv en consorten lekker bloot.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:19:57 #22
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54044358
quote:
Goed topic, legt de hypocrisie van pvv en consorten lekker bloot.

Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de moslim terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
pi_54044602
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:19 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Blijf maar lekker in Brabant wonen en tegen 2050 als de moslim terreur (lees 8 jarige kutventjes) jouw contreien heeft bereikt en je dagelijks je beroven achter je rollator spreken we elkaar nog weleens....
'Dagelijks beroven achter je rollator', mijn god wat heb jij een verwrongen beeld van de werkelijkheid zeg. Ik vraag me echt af waar die mensen wonen die zo geterroriseerd worden door Marokkanen. Zelf heb ik er in Amsterdam en Leiden in ieder gevaal totaal geen last van. Hoogstens bij een paar voetbalwedstrijdjes ruzie gehad met dat soort lui (maargoed, dat was dan ook niet enkel voorbehouden aan Marokkanen).
Mijn oma woont nota bene in Slotervaart (wijk: Nieuw Sloten) en heeft nooit last van Marokkaantjes hoor, sterker nog haar werkster en thuishulp zijn Marokkaans en Egyptisch.
pi_54049046
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef sneakypete het volgende:
Het CBS rekende onlangs uit dat er in 2050 als ik het goed heb zo'n 1,5 miljoen moslims in ons land wonen.
Zelfs dat getal is schromelijk overdreven. Waarom? Omdat het CBS helemaal geen betrouwbare telling van moslims er op na houdt, dit is feitelijk het getal allochtonen en tweede/derde generatie. Het CBS noemt 'iedereen afkomstig van een islamitisch land' automatisch moslim. Dus ook iraniërs die gevlucht zijn voor het ayatolla-regime, ex-moslims en de 2e en 3e generatie die bij lange na niet zo gelovig plegen te zijn als hun ouders. Onlangs stelde D66 lid Pechtold heel terecht dat deze telling gecorrigeerd dient te worden omdat het aantal '1 miljoen' ook gebruikt wordt om bv het aantal uren zendtijd aan de NMO te geven.

Er bestaat een officieuze schatting van het aantal moslims gebaseerd op moskeebezoek: 250.000. Dit zal wellicht ook een beetje stijgen maar men houdt daarbij geen rekening dat het moskeebezoek allesbehalve 'explosief groeit'. Steeds meer jongeren met islamitische ouders realiseren zich domweg dat Allah niet bestaat.
pi_54049228

TS:

Wat hebben handelsproducten te maken met islamisering of wat je er ook bij verzint?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')