abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54197930
Zaterdag, 27 wijnmaand 2007

Landgenoten, er moet me iets van het hart. Precies een week geleden werd een van de dochters van kroonprins Willem-Alexander gedoopt in een bedrijfsruimte van een grote Italiaanse boevenbende. Deze doping was op de linkse multikulomroep te volgen en u kon daar allemaal zien dat er heel erg veel hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. De in Brussels kant geklede Ariane werd gedoopt met Jordaans water dat onderzocht is op de aanwezigheid van terroristische bacillen. De beveiliging was tiptop in orde gezien de enorme rekening die we zojuist gepresenteerd hebben gekregen van de heren van Blackwater.

Nou is het natuurlijk het goede recht van iedereen om hun kinderen te wassen in een kerk. Alleen betrof het hier een lid van de Koninklijke familie waardoor niet zij maar u voor de enorme kosten van dit feestje heeft moeten opdraaien waarvan de opbrengsten linea recta naar Rome zijn gegaan. Wat mij betreft is dat echt de allerlaatste keer; als ze kinderen willen dopen dan doen ze dat de volgende keer maar zonder hulp van de Roomse mafia. Voor toekomstige staatshoofden is het namelijk van den gekke dat ze in plaats van geboorteoffers bij een heilige eik te leggen kiezen voor een achterlijk italiaans ritueel. Zijn ze de volgende keer weer niet van plan om te kiezen voor een Nederlands ritueel dan mogen ze wat mij betreft op monsterboard.nl een ander baantje gaan zoeken.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:12:58 #122
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54199079
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:45 schreef onemangang het volgende:
Zaterdag, 27 wijnmaand 2007

Landgenoten, er moet me iets van het hart. Precies een week geleden werd een van de dochters van kroonprins Willem-Alexander gedoopt in een bedrijfsruimte van een grote Italiaanse boevenbende. Deze doping was op de linkse multikulomroep te volgen en u kon daar allemaal zien dat er heel erg veel hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. De in Brussels kant geklede Ariane werd gedoopt met Jordaans water dat onderzocht is op de aanwezigheid van terroristische bacillen. De beveiliging was tiptop in orde gezien de enorme rekening die we zojuist gepresenteerd hebben gekregen van de heren van Blackwater.

Nou is het natuurlijk het goede recht van iedereen om hun kinderen te wassen in een kerk. Alleen betrof het hier een lid van de Koninklijke familie waardoor niet zij maar u voor de enorme kosten van dit feestje heeft moeten opdraaien waarvan de opbrengsten linea recta naar Rome zijn gegaan. Wat mij betreft is dat echt de allerlaatste keer; als ze kinderen willen dopen dan doen ze dat de volgende keer maar zonder hulp van de Roomse mafia. Voor toekomstige staatshoofden is het namelijk van den gekke dat ze in plaats van geboorteoffers bij een heilige eik te leggen kiezen voor een achterlijk italiaans ritueel. Zijn ze de volgende keer weer niet van plan om te kiezen voor een Nederlands ritueel dan mogen ze wat mij betreft op monsterboard.nl een ander baantje gaan zoeken.

Vaticaan is een eigen land..... Je vergelijking slaat dus de plank mis.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:21:13 #123
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_54199188
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:12 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Vatikaan STAD Een religieus fundamentalistische staat die zich stad noemt! De christenen geloven vast dat ze "ongelovigen" mogen bedriegen en misleiden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54209352
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:12 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Je denkt dat een organisatie met tentakels in bijna alle landen van de wereld geen schimmige constructie kan bedenken om de Italiaanse belangen af te dekken? Dat is juist het verraderlijke er aan.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:51:43 #125
pi_54209868
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De antichrist is niet Al Gore maar de paus, dat wisten de vroeger hervormers al. Het vaticaan is de zetel van de hogepriester van de zonnegod. De paus draagt de vissenmeiter van Dagon, de god die de gestorven zonnegod hielp bij zijn wederopstanding uit de onderwereld, en de malthezerkruisen van Horus, het gebroken kruis van satanisten, de drievoudige kroon van Mithras, etcetera. Het vaticaan vertegenwordigt de antichristelijke babylonische religie zoals die in de bijbel beschreven wordt, krijgt haar macht van de draak, is druk bezig met het opbouwen van haar nieuwe wereldorde waarin zij de dienst uitmaakt zoals in de middeleeuwen en misleidt dus miljoenen goedbedoelende christenen.

Het vaticaan is het enige instituut dat aan álle karakteristieken van de antichrist voldoet. Ze heeft de wetten van God veranderd (de tien geboden uit de catechismus van de katholieke kerk zijn anders dan de tien geboden uit de bijbel), ze heeft de tijden veranderd (wij houden de kalender van paus Gregorius aan zodat de heidense feesten precies op de juiste data vallen), zij heeft de bijbelse drie-eenheid van Vader, Zoon, Heilige Geest gemorphed in die heidense drie-eenheid van Vader (God), Moeder (Maria), Kind (Jezus). Haar kleuren zijn scharlaken rood en purper. De paus claimt God op aarde te zijn en absoluut heerser, degene die zonden kan vergeven, de 'bruggenbouwer' tussen hemel en aarde (pontifex maximus) terwijl Jezus Christus claimt de brug te zijn. Verder is het sint pietersplein symbool van deze arrogantie, aangezien er een zonnewiel in een zonnewiel is afgebeeld met een gigantische obelisk (phallussymbool) in het midden, terwijl de troon van God ook wordt beschreven als een wiel in een wiel! God is dus vervangen voor Baal, Osirius, Nimrod, noem ze allemaal maar op. Het vaticaan is de grote hoer uit openbaringen en misleidt de gehele wereld. Het vaticaan controleert Vrijmetselarij, de illuminati, Skulll & Bones, alle andere genootschappen, is de stichter van zowel wereldoorlog 1, 2 en de komende wereldoorlog 3. Communisme is ontsproten uit het brein van een Jezuiet en eerst getest in Paraguay voordat het in Rusland geďmplementeerd werd, Mein Kampf is niet geschreven door Hitler maar door een Jezuiet, Fascisme is de vorm van regeren die volgens het vaticaan zelf het meest lijkt op hoe het vaticaan regeert! Zij verdeelt de wereld volgens hegeliaanse filosofie, zet naties en religies tegen elkaar op, creëert haat en verdeling, om uiteindelijk de gehele wereld in een apocalyptische oorlog te storten waarna satan zelf de dienst uit zal kunnen maken in een verenigde wereld onder het gezag van de antichrist, de paus.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:36:27 #126
192297 R_Type
The Grand Master
pi_54212208
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:26 schreef onemangang het volgende:

[..]

Zelfs dat getal is schromelijk overdreven. Waarom? Omdat het CBS helemaal geen betrouwbare telling van moslims er op na houdt, dit is feitelijk het getal allochtonen en tweede/derde generatie. Het CBS noemt 'iedereen afkomstig van een islamitisch land' automatisch moslim. Dus ook iraniërs die gevlucht zijn voor het ayatolla-regime, ex-moslims en de 2e en 3e generatie die bij lange na niet zo gelovig plegen te zijn als hun ouders. Onlangs stelde D66 lid Pechtold heel terecht dat deze telling gecorrigeerd dient te worden omdat het aantal '1 miljoen' ook gebruikt wordt om bv het aantal uren zendtijd aan de NMO te geven.

Er bestaat een officieuze schatting van het aantal moslims gebaseerd op moskeebezoek: 250.000. Dit zal wellicht ook een beetje stijgen maar men houdt daarbij geen rekening dat het moskeebezoek allesbehalve 'explosief groeit'. Steeds meer jongeren met islamitische ouders realiseren zich domweg dat Allah niet bestaat.
Amen.... al die rechtse rascisten proberen eromheen te lullen, maar jij kaart op een leuke manier aan hoe ongelovelijk TRIEST er al jaren lang sinds 2001 ze de boel gewoon overdrijven en bedonderen.

en de term 'moslims' die deze fascistisch boeren hanteren is helemaal lachwekkend.
scheer alle turken, marokkanen, overige arabieren, indonezen, surinamers (ja er staan moskeen in suriname ja) en alles maar over 1 grote kam.

want ze zijn natuurlijk ALLEMAAL radicaal he? en gaan ALLEMAAL intolerant om met alles wat niet islamitisch is..... gatver... bekrompen boeren zitten hier op fok.

immers alles wat niet blank is en wel de islam aanhangt en toch niet uit 1 cultuur/land bestaat is maar
'DE MOSLIM' toch?. Zodra je een moslim bent heb je het al gedaan... de grote boeman

zo verschrikkelijk gegeneraliseerd als hier wordt gedaan is onvoorstelbaar..

9 van de 10 die hier lopen te janken over moslims hebben nooit oog in oog met 1 'moslim' gestaan.
en al was het wel zo.... dan wisten ze bij god niet wat de afkomst van die persoon zou zijn...

Mensen..... gedraag je na 6/7 jaar gewoon is voor 1 KEER......
en open je fcking ogen....

onderscheid de terroristen/radicale criminelen van de mensen die geen moer met hun te maken willen hebben...

ja klinkt erg cliche he?

en alsnog is 't aan dovemans oren gericht

de groeten.
pi_54212801
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...
En de Spanjolen komen naar Assen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54212851
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef Gabry het volgende:
Italianisering klinkt helemaal niet zo slecht. Helaas is daar geen sprake van.
De pizza's van de plaatselijke Turk smaken beter
pi_54226826
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarmee toon je twee dingen aan:

1) De italianisering blijft niet beperkt tot West-Europa
2) De Italianen proberen ons hun inferieure producten door de strot te salamiseren.

Schande, schandelijk en schandalig!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54226911
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[.Leerzaam citaat van de deskundige Ali K..]
Ik vrees dat onze collega Ali K. voor zijn leven gaat moeten vrezen. Donner zal wel zeggen, dat hij maar naar de VSvA moet gaan en zal het gevaar wel niet onderkennen.
Dus misschien moeten we maar fondsen gaan werven voor zijn beveiliging.
Ik vind, dat we zo'n held van het vrije woord niet onbeschermd mogen laten. Hijzelf zal, zijn moed kennende, wel zijn leven veil hebben voor zijn idealen en de waarheid, maar ik vind dat wij deze held niet in de kou mogen laten staan.
Zal ik een girorekening openen, waar we allemaal een luttel bedrag op storten? Alles voor de veiligheid van Ali K. en tegen de italianisering natuurlijk!
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:13:52 #131
pi_54228946
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik vrees dat onze collega Ali K. voor zijn leven gaat moeten vrezen. Donner zal wel zeggen, dat hij maar naar de VSvA moet gaan en zal het gevaar wel niet onderkennen.
Dus misschien moeten we maar fondsen gaan werven voor zijn beveiliging.
Ik vind, dat we zo'n held van het vrije woord niet onbeschermd mogen laten. Hijzelf zal, zijn moed kennende, wel zijn leven veil hebben voor zijn idealen en de waarheid, maar ik vind dat wij deze held niet in de kou mogen laten staan.
Zal ik een girorekening openen, waar we allemaal een luttel bedrag op storten? Alles voor de veiligheid van Ali K. en tegen de italianisering natuurlijk!
Het zou mij niks verbazen al Ali K. een (ex)-italiaan is die de boel van binnenuit op probeert te blazen. Ik ben helemaal voor een getuigenbeschermingsprogramma voor deze held!
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:03:41 #132
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54229961
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat een argument.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54230883
Zelfs onze reclames zijn tegenwoordig in het Italiaans.
pi_54231738
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:03 schreef Gabry het volgende:

[..]

Wat een argument.
Maar de Italianen die knoeien met conserven.
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:41:12 #135
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54231875
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar de Italianen die knoeien met conserven.
Hier hebben wij een Turkse pizzeria/shoarmazaak die over datum vlees haalt bij de lokale supermarkt. Even braden en niemand die er wat van merkt. Dat is de overtreffende trap. Als jij beweert dat Turkse pizzeria's superieure kwaliteit aanbieden dan is dat een grove generalisatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gabry op 28-10-2007 21:49:55 ]
pi_54232323
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het zou mij niks verbazen al Ali K. een (ex)-italiaan is die de boel van binnenuit op probeert te blazen. Ik ben helemaal voor een getuigenbeschermingsprogramma voor deze held!
Inderdaad, dus stort royaal!

Als hij een (ex-)Italiaan is, is zijn leven zeker in gevaar, want afvalligheid wordt niet erg op prijs gesteld door Italianen, maffia of het Vaticaan!

Dan moeten we extra alert zijn op zelfmoordpizzabezorgers of op pizza's met iets ergs erin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kees22 op 28-10-2007 22:28:51 ]
pi_54232531
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:41 schreef Gabry het volgende:

[..]

Hier hebben wij een Turkse pizzeria/shoarmazaak die over datum vlees haalt bij de lokale supermarkt. Even braden en niemand die er wat van merkt. Dat is de overtreffende trap. Als jij beweert dat Turkse pizzeria's superieure kwaliteit aanbieden dan is dat een grove generalisatie.
Ik stel enkel dat de pizza's van de plaatselijke turk beter smaken . Dat jij daar weer hele conclusies aan wilt verbinden moet je zelf weten natuurlijk.
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:18:45 #138
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54232744
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik stel enkel dat de pizza's van de plaatselijke turk beter smaken . Dat jij daar weer hele conclusies aan wilt verbinden moet je zelf weten natuurlijk.
Die smaakt niet beter!
pi_54232946
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Gabry het volgende:

[..]

Die smaakt niet beter!
Ontkenningsfase? Of poging tot misleiding of zelfs intimidatie?
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:28:55 #140
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54232964
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ontkenningsfase? Of poging tot misleiding of zelfs intimidatie?
Beschuldigingen? Vingertje of zelfs intimidatie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')