Bronnen... oke, daar gaan we.
Je kunt je misschien voorstellen dat ik dit niet zelf zomaar verzin. Misschien anderen dan weer wel. Ik blijf skeptisch maar zie wel veel tekenen aan de wand die voorspeld worden.
Het onderwerp van het laten vallen van het geldsysteem heb ik zo'n 3,5 jaar geleden ontdekt. Het stond beschreven in een document van een Orde wat diep weg gestopt en als Highly confidential gold. Ik heb dit document niet bewaard, wel helemaal doorgelezen. het sprak over het brengen van chaos en depressie om mensen de hoop te ontnemen en 85% van de bevolking weg te werken.
Aan dit document was het project Denver Airport gekoppeld.
Misschien kun je eens Google gebruiken op " Weird Ass Mural" + " Denver Airport" was het geloof ik. Dan zie je het plan in een muur schilderij vorm aanwezig. Ook zul je via die link beschrijvingen vinden van een Bunker voor de Elite hoog beschermd tussen de Rocky Mountains, Colorado. Het Britse koningshuis heeft daar enorme stukken grond gekocht nadat Bush tot ridder werd geslagen in Britannie na de inval op Irak.
De bunker is dus voor een elite groep, voorzien van voedsel, water, luchtzuivering en zelfs een Cold Fusion systeem, onbeperkte energie dus.
Ik kan de schildering voor je uitleggen, maar probeer dat zelf eerst, er zit heel veel symboliek in, ook de Maya kalender en bepaalde bloed lijnen die "weg gewerkt" dienen te worden. let ook op de vogel in de glazen kubus. De vogel is de belangrijkste vogel uit Zuid Amerika en wordt de Quetzal genoemd. Deze staat als nationaal teken voor vrijheid. Op het bord bij de vogel staat "Quetzal - extinct ?". Dat betekent dus: "Vrijheid definitief weg"? Vandaar ook de glazen kooi.
Er schijnen enorme landingsbanen bij het complex te zijn en grote open plekken met uitkijktorens waarbij de hekken naar binnen gericht staan met gewapende punten. Het is dus om "iets" binnen te houden.
Er is ook een vage conspiracy theorie die vertelt dat de landingsbanen zijn om gechipte overlevenden van de chaos binnen te brengen net zoals de joden destijds per trein werden vervoerd naar de gaskamers.
Anyway, op Denver Airport is enorm veel symboliek te vinden, zo is er en Capstone in de hoofdzaal die verwijst naar de Masons en er zijn reptielen in de tegels weergegeven.
Wat betreft de info omtrent Mass Control en Staged Alien Invasion verwijs ik je door naar:
http://video.google.com/videoplay?docid=1243402004150073691&hl=nlSteward Swerdlow dus.
Deze meneer volg ik al een tijdje en hij legt expirimenten op mensen uit en waarom de boeren de afgelopen 25 jaar klem gezet worden, wilde dieren uitgeschakeld wordt, vissen moeilijk gemaakt wordt en alle voedsel steeds meer gecontroleerd wordt verstrekt.
Het zijn dus eigenlijk geen bronnen. Het zijn stukken info die vaag zijn en dat zal altijd zo blijven omtrent de onderwerpen die we hier bespreken.