abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2007 @ 13:34:23 #26
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54624346
Inderdaad Jogy,

De volgende stap in Mass Control wordt waarschijnlijk " Staged Alien Invasion ".

Hier gaan veel conspiracy's over.

Er zijn een aantal mensen die beweren dat er voor 2012 een grote schoonmaak gehouden zal worden, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Op een bepaald punt in tijd zal een regering (waarschijnlijk USA) het nieuws naar buiten brengen dat ze contact hebben gelegd met E.T.

E.T. zal dan gepresenteerd worden als "redder" van de mensheid op aarde. Sommige bronnen vertellen over de Gevallen Engelen die dan worden onder verdeeld in 3 categorien. Reptielmensen, The Grey en gevallen engelen die zich onder ons bevinden.

De bronnen vertellen dus dat de Gevallen Engelen zich al op aarde bevinden en al 60.000 jaar proberen weg te komen. Een theorie is ook dat het StarWars project opgezet was om een gat te schieten door de ozonlaag met de bedoeling een ontsnappingspoging. Gaat mij een beetje ver, maar wel interessant om te lezen.

Ik ben zelf benieuwd of de theorie werkelijkheid wordt als de regeringen op een dag de doctrine van de Gevallen Engelen uitvoeren om mensen massaal de gaskamers in te voeren naar Denver Airport. Wat ook een New World Airport genoemd wordt en omgeven is door Mason symboliek. Er is ook een vreemde muurschildering te vinden op internet die het hele zuiverings plan verteld. De vertaling ervan heeft mij veel tijd gekost.

Dit gaat gepaard met "het laten vallen van het geld systeem". De theorie is dat als "ze" het geldsysteem laten vallen iedereen's bankrekening nummer op 0 komt te staan. Je kunt je voorstellen wat zoiets doet. je maakt mensen afhankelijk van een systeem ipv eigen voedsel te verbouwen, vissen en jagen wat steeds meer ingeperkt wordt en worden we dus afhankelijk van ingepakt voedsel uit de supermarkt. Als een dergelijk systeem gesaboteerd wordt, vallen dus alle zekerheden opeens weg en is het ieder mens voor zichzelf in de straten, op zoek naar voedsel en drinken., want op die dag zullen de vakkenvullers de vakken niet meer bijvullen vermoed ik.

Rastafari verteld dit ons al langer middels liedjes, het is "het vallen van Babylon en allen die van de wijn dronken". Of dit dan weer op Macro of Micro gebied is is dan weer de vraag.

Voordat en -als- dit gebeuren zal, zal dus volgens de theorie E.T. worden ingeluid als redder van de mensheid. Maar geen nood, geloof in jezelf.

Kortom, dat "iets anders" wat je aangeeft zal waarschijnlijk de inluiding zijn van Staged Alien Invasion. We wachten af...

[ Bericht 9% gewijzigd door DaantjeF op 15-11-2007 13:56:14 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_54649390
Heb je bronnen?
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:38:33 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54651057
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:37 schreef Loppe het volgende:
Heb je bronnen?
Heb je de openingspost gelezen, ben je bekend met het woord 'filosoferen'? Dan is de bron meestal de hersenpan van degene die het vermoeden heeft .

Van de laatste post is het volgens mij onder andere Micheal tsarion, tenminste daar heb ik ook van die dingen gehoord, moet je even opzoeken in google oid. Hijheeft 60 uur aan DVD in elkaar geluld: Origins and Oracles. Have fun .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:48:56 #29
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54651352
Bronnen... oke, daar gaan we.

Je kunt je misschien voorstellen dat ik dit niet zelf zomaar verzin. Misschien anderen dan weer wel. Ik blijf skeptisch maar zie wel veel tekenen aan de wand die voorspeld worden.

Het onderwerp van het laten vallen van het geldsysteem heb ik zo'n 3,5 jaar geleden ontdekt. Het stond beschreven in een document van een Orde wat diep weg gestopt en als Highly confidential gold. Ik heb dit document niet bewaard, wel helemaal doorgelezen. het sprak over het brengen van chaos en depressie om mensen de hoop te ontnemen en 85% van de bevolking weg te werken.

Aan dit document was het project Denver Airport gekoppeld.

Misschien kun je eens Google gebruiken op " Weird Ass Mural" + " Denver Airport" was het geloof ik. Dan zie je het plan in een muur schilderij vorm aanwezig. Ook zul je via die link beschrijvingen vinden van een Bunker voor de Elite hoog beschermd tussen de Rocky Mountains, Colorado. Het Britse koningshuis heeft daar enorme stukken grond gekocht nadat Bush tot ridder werd geslagen in Britannie na de inval op Irak.

De bunker is dus voor een elite groep, voorzien van voedsel, water, luchtzuivering en zelfs een Cold Fusion systeem, onbeperkte energie dus.

Ik kan de schildering voor je uitleggen, maar probeer dat zelf eerst, er zit heel veel symboliek in, ook de Maya kalender en bepaalde bloed lijnen die "weg gewerkt" dienen te worden. let ook op de vogel in de glazen kubus. De vogel is de belangrijkste vogel uit Zuid Amerika en wordt de Quetzal genoemd. Deze staat als nationaal teken voor vrijheid. Op het bord bij de vogel staat "Quetzal - extinct ?". Dat betekent dus: "Vrijheid definitief weg"? Vandaar ook de glazen kooi.

Er schijnen enorme landingsbanen bij het complex te zijn en grote open plekken met uitkijktorens waarbij de hekken naar binnen gericht staan met gewapende punten. Het is dus om "iets" binnen te houden.

Er is ook een vage conspiracy theorie die vertelt dat de landingsbanen zijn om gechipte overlevenden van de chaos binnen te brengen net zoals de joden destijds per trein werden vervoerd naar de gaskamers.

Anyway, op Denver Airport is enorm veel symboliek te vinden, zo is er en Capstone in de hoofdzaal die verwijst naar de Masons en er zijn reptielen in de tegels weergegeven.

Wat betreft de info omtrent Mass Control en Staged Alien Invasion verwijs ik je door naar:
http://video.google.com/videoplay?docid=1243402004150073691&hl=nl
Steward Swerdlow dus.

Deze meneer volg ik al een tijdje en hij legt expirimenten op mensen uit en waarom de boeren de afgelopen 25 jaar klem gezet worden, wilde dieren uitgeschakeld wordt, vissen moeilijk gemaakt wordt en alle voedsel steeds meer gecontroleerd wordt verstrekt.

Het zijn dus eigenlijk geen bronnen. Het zijn stukken info die vaag zijn en dat zal altijd zo blijven omtrent de onderwerpen die we hier bespreken.
pi_54652147
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:24 schreef DaantjeF het volgende:
Edit: Ik meen me nu opeens te herinneren dat iemand een keer op Fok! ook een gespiegeld Christen kruis had gespot in een van zijn monitor presentaties...
Ja, de Antichrist wil heel sluw de wereld overnemen en dan gaat hij easy hints weggeven door stiekum gespiegelde kruisen te tonen enzo. Hij houd natuurlijk van een uitdaging en wil het zo spannend maken
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:00:03 #31
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54661514
Ach, de 13 bloedlijnen tonen ons, het schapenvolk ook trots overal hun Zonne Dragon Occulte Symboliek... Dus het is maar hoe je het bekijkt.

De meeste mensen lopen langs die monumenten en denken, "wat mooi"... Er niet eens bij stil staand welke ware inhoud er wordt presenteerd.

Vraag jezelf eens af, ik deed dat ook jaren geleden.

Snap je de werkelijke betekenis van het Vrijheidsbeeld, het Phoenix vuur, de stralenkrans en het boek der wet? Of de Obeliksen (gebruiken de Mets ook graag - Cult van de Fallus) die "trots" opgesteld staan? Heb je je wel eens afgevraagd waar de mijter voor staat die de paus draagt; wortel 3 transformatie.. en waarom hij iedere keer het Kristos kruis tegen zijn voorhoofd houdt? Of uberhaupt wel eens het beeld op het dak van the White House bestudeerd en waaraan deze "God" nou precies refereert?

Het antwoord is waarschijnlijk(op dit moment nog); nee.

Ik zeg het je: We worden uitgelachen...

[ Bericht 3% gewijzigd door DaantjeF op 16-11-2007 22:06:20 ]
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:05:41 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54661629
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:17 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Ja, de Antichrist wil heel sluw de wereld overnemen en dan gaat hij easy hints weggeven door stiekum gespiegelde kruisen te tonen enzo. Hij houd natuurlijk van een uitdaging en wil het zo spannend maken
Tja, uiteraard is daar ook weer een theorie over die natuurlijk niet strookt met het overheersende beeld van onze collectieve werkelijkheid. Die theorie geeft dus aan dat ze inderdaad hints afgeven en met tekens strooien van hun alliantie aan [vul maar in] De anti christ hoeft nog niet eens iets te zijn met speciale krachten ofzo. Het is meer een organisatie volgens veel van de mensen die er wel waarheid in zien. Niet om het spannend te maken maar om de vrije keus intact te houden, grotendeels ceremonisch.
Vrijheid
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:09:20 #33
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_54809730
tvp
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_54845767
Waarom zouden de 'rijken en machtigen' zoveel moeite willen doen om 6 miljard mensen totaal te gaan beheersen als ze dat nu ook al doen en ze NU AL een perfect leventje hebben waar het ze aan niets ontbreekt??
  maandag 26 november 2007 @ 14:11:06 #35
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_54847009
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:17 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Een "oude" variant van de kaart de dwaas in het tarrotspel van Rider de Waite waar een jongeman omgekeerd aan het kruis hangt. Het betekend niet zozeer het ultieme lijden wat demonen veroorzaken, maar juist zaken vanuit een ander perspectief zien in een tijd waarin het kruis wordt gedraaid.
  maandag 26 november 2007 @ 14:13:30 #36
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_54847063
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:07 schreef LaTiNo het volgende:
Waarom zouden de 'rijken en machtigen' zoveel moeite willen doen om 6 miljard mensen totaal te gaan beheersen als ze dat nu ook al doen en ze NU AL een perfect leventje hebben waar het ze aan niets ontbreekt??
Totstandkoming van de ultieme cyclus van de aarde, oneindige creatie en destructie.

create and destroy
  woensdag 28 november 2007 @ 22:31:09 #37
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_54906952
Hitler was de Anti-Christ
  woensdag 28 november 2007 @ 22:34:44 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54907073
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef aightZz het volgende:
Hitler was de Anti-Christ
Neh, want daarna hebben we niet echt de rest van het verhaal mee mogen maken dus die vieger gaat niet helemaal op.
Vrijheid
  donderdag 29 november 2007 @ 18:44:19 #39
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54925217
nvrmnd

[ Bericht 24% gewijzigd door DaantjeF op 29-11-2007 20:55:18 ]
  donderdag 29 november 2007 @ 20:47:10 #40
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_54928930
--laat maar--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')