abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54158601
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 03:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En je denkt dat het in Nederland erg is met de "Italianisering" ? In België wonen momenteel al meer dan 800.000 inwoners van Italiaanse afkomst (die Italiaanse mijnimmigranten van destijds kweken als konijnen !). De belangrijkste politicus uit Wallonië heet Elio Di Rupo en onze nationale ploeg zit al jaren vol met spelers met namen als Proto, Sterchele, Scifo, ... Meer nog , vorig jaar was zelfs de start van de wielerronde van Italië , de Giro D'Italia in het Belgische Luik !
Wat te denken van Gironingen? De Giro is ook in Nederland geinfilteerd!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:39:43 #102
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_54162171
Wat een meesterlijk topic!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_54166744
De islamisering geeft hier iop mijn werk ook al toegeslagen! Zojuist een borrel gehad met italiaanse wijn, olijven en pizza. De romanisering kent dus echt geen grenzen. Wat is er gebeurd met de borrels waar je nog gewoon bier, bitterballen en pinda's kreeg?

Chiao Oxylus
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:28:33 #104
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_54167178
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:46 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Wat te denken van Gironingen? De Giro is ook in Nederland geinfilteerd!
En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:31:41 #105
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54167234
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...
De Italianen zijn overduidelijk uit op wereldheerschappij!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:33:23 #106
pi_54167265
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De Italianen zijn overduidelijk uit op wereldheerschappij!
En al niet voor het eerst in de geschiedenis ook.

pi_54167316
Ik zou trouwens de extreme Italianen / Italianisten willen omschrijven als Salamiïsten, omdat we er natuurlijk voor moeten waken niet de gewone goedwillende Italiaan (en die zijn er ook!) te stigmatiseren. Dan raken we namelijk alleen maar verder van huis en worden goedwillenden vanzelf ook radicaler. De zogeheten salamitactiek: je bent vóór of tegen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54168053
Schriftelijk kamervragen aan de Minister van Justitie

1.) Heeft u kennis genomen van het artikel
Italiaanse maffia zet drie keer zo veel om als Philips?

2.) Is er inderdaad sprake van een omzet van de Italiaanse mafia van om en nabij de 90 miljard euro?

3.) Bent u op de hoogte van het feit dat Joep van den Nieuwenhuizen vlak bij Italië is aangehouden op verdenkingen van italiaanse mafiapraktijken?

4.) Heeft u in het televisiefragment bij het NOS-journaal vanavond de heer Nieuwenhuizen met de heer Balkenende zien praten?

5.) Kunt u ons vertellen waar dat gesprek over ging?
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_54168199
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Ik zou trouwens de extreme Italianen / Italianisten willen omschrijven als Salamiïsten, omdat we er natuurlijk voor moeten waken niet de gewone goedwillende Italiaan (en die zijn er ook!) te stigmatiseren. Dan raken we namelijk alleen maar verder van huis en worden goedwillenden vanzelf ook radicaler. De zogeheten salamitactiek: je bent vóór of tegen.
Eh... salamitactiek betekent toch echt iets anders. Vandaag openen ze een pizzeria en dat vindt iedereen leuk en gezellig, maar voordat je het weet ben jij nog de enige Nederlander in je eigen straat. Het sluipende verloop van dit proces wordt als 'salamitactiek' beschreven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2007 22:46:33 ]
pi_54170408
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Heb ik ook wel eens gehoord ja, dat er ook gewone, goedwillende Italianen zouden zijn. Wel raar dan dat je zo zelden tegenkomt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54170449
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:29 schreef Gabry het volgende:

[..]

Hopelijk kan TS jullie bevrijden. Veel sterkte met de pizzaproblematiek!
We doen dit ook voor jouw bestwil hoor!
Of ben jij soms zo'n linkse geitenwollesok die uit de staatsruif loopt te vreten en ondertussen met zijn Italiaanse vriendjes op onze kosten mooi weer loopt te spelen. Van kijk mij eens goed bezig zijn! Maar je wel laten onderhouden door de hardwerkende Nederlander!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54170639
Een barbaarse cultuur is het en ondemocratisch ook nog. Waar het geen enkel probleem is als de president corrupt is en diverse tv-maatschappijen in eigen bezit heeft. Wat kun je dan nog geloven: ze gaan zo maar snijden in documentaires over evolutie of zo.

En dan het Vaticaan, dat zogenaamd een souvereine staat is. Maar zich ondertussen vrijelijk bemoeit met de politiek van Italië. Je zou haast gaan denken dat Italië een mantelorganisatie van het Vaticaan is.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:51:38 #113
pi_54170898
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef Kees22 het volgende:
Een barbaarse cultuur is het en ondemocratisch ook nog. Waar het geen enkel probleem is als de president corrupt is en diverse tv-maatschappijen in eigen bezit heeft. Wat kun je dan nog geloven: ze gaan zo maar snijden in documentaires over evolutie of zo.

En dan het Vaticaan, dat zogenaamd een souvereine staat is. Maar zich ondertussen vrijelijk bemoeit met de politiek van Italië. Je zou haast gaan denken dat Italië een mantelorganisatie van het Vaticaan is.
Italië is een goed voorbeeld van een Christelijk land inclusief macho cultuur. Corruptie zit in het systeem en via het Europese parlement proberen ze hun fundamentalistische ideeën zelfs aan Nederland op te dringen. Schande!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_54172306
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef oxylus11 het volgende:
Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?

Wat nou, het zijn vooral de Italianen die geen gevoel voor humor hebben. Neem nou dit bericht:

ROME –– De Italiaanse pre-
mier Berlusconi vindt dat de
Italiaanse staatstelevisie RAI
hem en zijn regering systema-
tisch belachelijk maakt.
Berlusconi noemde gisteren
de namen van zeven satirici die
hem zouden ridiculiseren. De
laatste keer dat hij klaagde
over werknemers bij de RAI, in
2002, verloren zij korte tijd la-
ter hun baan.

Dit bericht stond in de Spits van 25 oktober 2005. We zijn nu precies 2 jaar verder. En, zeg nou zelf. Heb je daarna nog ooit van deze satirici gehoord? Nou? Het is een schande dat deze satiricikwestie zo gebagatelliseerd en doodgezwegen wordt.
pi_54174127
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:45 schreef onemangang het volgende:

[..]

Wat nou, het zijn vooral de Italianen die geen gevoel voor humor hebben. Neem nou dit bericht:

ROME –– De Italiaanse pre-
mier Berlusconi vindt dat de
Italiaanse staatstelevisie RAI
hem en zijn regering systema-
tisch belachelijk maakt.
Berlusconi noemde gisteren
de namen van zeven satirici die
hem zouden ridiculiseren. De
laatste keer dat hij klaagde
over werknemers bij de RAI, in
2002, verloren zij korte tijd la-
ter hun baan.

Dit bericht stond in de Spits van 25 oktober 2005. We zijn nu precies 2 jaar verder. En, zeg nou zelf. Heb je daarna nog ooit van deze satirici gehoord? Nou? Het is een schande dat deze satiricikwestie zo gebagatelliseerd en doodgezwegen wordt.
Precies, schande!, schandalig! en schandelijk! Binnenkort wordt Kopspijkers nog verboden!
En dan maar zeuren over de islam! Terwijl die met 15 % gekrompen blijkt te zijn, in het afgelopen jaar.
pi_54174179
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Italië is een goed voorbeeld van een Christelijk land inclusief macho cultuur. Corruptie zit in het systeem en via het Europese parlement proberen ze hun fundamentalistische ideeën zelfs aan Nederland op te dringen. Schande!
Precies!
En een minachting voor de andere Europese landen! Een Duitse diplomaat toevoegen dat hij misschien maar beter oppasser in een concentratiekamp kan worden, zoals een paar jaar geleden! Waar haal je het lef vandaan, met je eigen zwarte verleden?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:21:15 #117
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54184141
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

We doen dit ook voor jouw bestwil hoor!
Ik denk het niet.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54193478
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:21 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Later als je groot bent zul je het wel begrijpen!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:23:57 #119
pi_54194083
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Later als je groot bent zul je het wel begrijpen!
Als hij groot is ? Gaan we ze nu nog laten opgroeien ook
pi_54194770
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als hij groot is ? Gaan we ze nu nog laten opgroeien ook
Ai!
Je wilt toch niet zeggen dat ik een adder aan mijn borst gekoesterd heb!
pi_54197930
Zaterdag, 27 wijnmaand 2007

Landgenoten, er moet me iets van het hart. Precies een week geleden werd een van de dochters van kroonprins Willem-Alexander gedoopt in een bedrijfsruimte van een grote Italiaanse boevenbende. Deze doping was op de linkse multikulomroep te volgen en u kon daar allemaal zien dat er heel erg veel hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. De in Brussels kant geklede Ariane werd gedoopt met Jordaans water dat onderzocht is op de aanwezigheid van terroristische bacillen. De beveiliging was tiptop in orde gezien de enorme rekening die we zojuist gepresenteerd hebben gekregen van de heren van Blackwater.

Nou is het natuurlijk het goede recht van iedereen om hun kinderen te wassen in een kerk. Alleen betrof het hier een lid van de Koninklijke familie waardoor niet zij maar u voor de enorme kosten van dit feestje heeft moeten opdraaien waarvan de opbrengsten linea recta naar Rome zijn gegaan. Wat mij betreft is dat echt de allerlaatste keer; als ze kinderen willen dopen dan doen ze dat de volgende keer maar zonder hulp van de Roomse mafia. Voor toekomstige staatshoofden is het namelijk van den gekke dat ze in plaats van geboorteoffers bij een heilige eik te leggen kiezen voor een achterlijk italiaans ritueel. Zijn ze de volgende keer weer niet van plan om te kiezen voor een Nederlands ritueel dan mogen ze wat mij betreft op monsterboard.nl een ander baantje gaan zoeken.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:12:58 #122
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54199079
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:45 schreef onemangang het volgende:
Zaterdag, 27 wijnmaand 2007

Landgenoten, er moet me iets van het hart. Precies een week geleden werd een van de dochters van kroonprins Willem-Alexander gedoopt in een bedrijfsruimte van een grote Italiaanse boevenbende. Deze doping was op de linkse multikulomroep te volgen en u kon daar allemaal zien dat er heel erg veel hoogwaardigheidsbekleders aanwezig waren. De in Brussels kant geklede Ariane werd gedoopt met Jordaans water dat onderzocht is op de aanwezigheid van terroristische bacillen. De beveiliging was tiptop in orde gezien de enorme rekening die we zojuist gepresenteerd hebben gekregen van de heren van Blackwater.

Nou is het natuurlijk het goede recht van iedereen om hun kinderen te wassen in een kerk. Alleen betrof het hier een lid van de Koninklijke familie waardoor niet zij maar u voor de enorme kosten van dit feestje heeft moeten opdraaien waarvan de opbrengsten linea recta naar Rome zijn gegaan. Wat mij betreft is dat echt de allerlaatste keer; als ze kinderen willen dopen dan doen ze dat de volgende keer maar zonder hulp van de Roomse mafia. Voor toekomstige staatshoofden is het namelijk van den gekke dat ze in plaats van geboorteoffers bij een heilige eik te leggen kiezen voor een achterlijk italiaans ritueel. Zijn ze de volgende keer weer niet van plan om te kiezen voor een Nederlands ritueel dan mogen ze wat mij betreft op monsterboard.nl een ander baantje gaan zoeken.

Vaticaan is een eigen land..... Je vergelijking slaat dus de plank mis.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:21:13 #123
pi_54199188
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:12 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Vatikaan STAD Een religieus fundamentalistische staat die zich stad noemt! De christenen geloven vast dat ze "ongelovigen" mogen bedriegen en misleiden.
pi_54209352
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:12 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Je denkt dat een organisatie met tentakels in bijna alle landen van de wereld geen schimmige constructie kan bedenken om de Italiaanse belangen af te dekken? Dat is juist het verraderlijke er aan.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:51:43 #125
pi_54209868
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De antichrist is niet Al Gore maar de paus, dat wisten de vroeger hervormers al. Het vaticaan is de zetel van de hogepriester van de zonnegod. De paus draagt de vissenmeiter van Dagon, de god die de gestorven zonnegod hielp bij zijn wederopstanding uit de onderwereld, en de malthezerkruisen van Horus, het gebroken kruis van satanisten, de drievoudige kroon van Mithras, etcetera. Het vaticaan vertegenwordigt de antichristelijke babylonische religie zoals die in de bijbel beschreven wordt, krijgt haar macht van de draak, is druk bezig met het opbouwen van haar nieuwe wereldorde waarin zij de dienst uitmaakt zoals in de middeleeuwen en misleidt dus miljoenen goedbedoelende christenen.

Het vaticaan is het enige instituut dat aan álle karakteristieken van de antichrist voldoet. Ze heeft de wetten van God veranderd (de tien geboden uit de catechismus van de katholieke kerk zijn anders dan de tien geboden uit de bijbel), ze heeft de tijden veranderd (wij houden de kalender van paus Gregorius aan zodat de heidense feesten precies op de juiste data vallen), zij heeft de bijbelse drie-eenheid van Vader, Zoon, Heilige Geest gemorphed in die heidense drie-eenheid van Vader (God), Moeder (Maria), Kind (Jezus). Haar kleuren zijn scharlaken rood en purper. De paus claimt God op aarde te zijn en absoluut heerser, degene die zonden kan vergeven, de 'bruggenbouwer' tussen hemel en aarde (pontifex maximus) terwijl Jezus Christus claimt de brug te zijn. Verder is het sint pietersplein symbool van deze arrogantie, aangezien er een zonnewiel in een zonnewiel is afgebeeld met een gigantische obelisk (phallussymbool) in het midden, terwijl de troon van God ook wordt beschreven als een wiel in een wiel! God is dus vervangen voor Baal, Osirius, Nimrod, noem ze allemaal maar op. Het vaticaan is de grote hoer uit openbaringen en misleidt de gehele wereld. Het vaticaan controleert Vrijmetselarij, de illuminati, Skulll & Bones, alle andere genootschappen, is de stichter van zowel wereldoorlog 1, 2 en de komende wereldoorlog 3. Communisme is ontsproten uit het brein van een Jezuiet en eerst getest in Paraguay voordat het in Rusland geïmplementeerd werd, Mein Kampf is niet geschreven door Hitler maar door een Jezuiet, Fascisme is de vorm van regeren die volgens het vaticaan zelf het meest lijkt op hoe het vaticaan regeert! Zij verdeelt de wereld volgens hegeliaanse filosofie, zet naties en religies tegen elkaar op, creëert haat en verdeling, om uiteindelijk de gehele wereld in een apocalyptische oorlog te storten waarna satan zelf de dienst uit zal kunnen maken in een verenigde wereld onder het gezag van de antichrist, de paus.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:36:27 #126
192297 R_Type
The Grand Master
pi_54212208
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:26 schreef onemangang het volgende:

[..]

Zelfs dat getal is schromelijk overdreven. Waarom? Omdat het CBS helemaal geen betrouwbare telling van moslims er op na houdt, dit is feitelijk het getal allochtonen en tweede/derde generatie. Het CBS noemt 'iedereen afkomstig van een islamitisch land' automatisch moslim. Dus ook iraniërs die gevlucht zijn voor het ayatolla-regime, ex-moslims en de 2e en 3e generatie die bij lange na niet zo gelovig plegen te zijn als hun ouders. Onlangs stelde D66 lid Pechtold heel terecht dat deze telling gecorrigeerd dient te worden omdat het aantal '1 miljoen' ook gebruikt wordt om bv het aantal uren zendtijd aan de NMO te geven.

Er bestaat een officieuze schatting van het aantal moslims gebaseerd op moskeebezoek: 250.000. Dit zal wellicht ook een beetje stijgen maar men houdt daarbij geen rekening dat het moskeebezoek allesbehalve 'explosief groeit'. Steeds meer jongeren met islamitische ouders realiseren zich domweg dat Allah niet bestaat.
Amen.... al die rechtse rascisten proberen eromheen te lullen, maar jij kaart op een leuke manier aan hoe ongelovelijk TRIEST er al jaren lang sinds 2001 ze de boel gewoon overdrijven en bedonderen.

en de term 'moslims' die deze fascistisch boeren hanteren is helemaal lachwekkend.
scheer alle turken, marokkanen, overige arabieren, indonezen, surinamers (ja er staan moskeen in suriname ja) en alles maar over 1 grote kam.

want ze zijn natuurlijk ALLEMAAL radicaal he? en gaan ALLEMAAL intolerant om met alles wat niet islamitisch is..... gatver... bekrompen boeren zitten hier op fok.

immers alles wat niet blank is en wel de islam aanhangt en toch niet uit 1 cultuur/land bestaat is maar
'DE MOSLIM' toch?. Zodra je een moslim bent heb je het al gedaan... de grote boeman

zo verschrikkelijk gegeneraliseerd als hier wordt gedaan is onvoorstelbaar..

9 van de 10 die hier lopen te janken over moslims hebben nooit oog in oog met 1 'moslim' gestaan.
en al was het wel zo.... dan wisten ze bij god niet wat de afkomst van die persoon zou zijn...

Mensen..... gedraag je na 6/7 jaar gewoon is voor 1 KEER......
en open je fcking ogen....

onderscheid de terroristen/radicale criminelen van de mensen die geen moer met hun te maken willen hebben...

ja klinkt erg cliche he?

en alsnog is 't aan dovemans oren gericht

de groeten.
pi_54212801
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En de Spanjolen komen naar Assen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54212851
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:18 schreef Gabry het volgende:
Italianisering klinkt helemaal niet zo slecht. Helaas is daar geen sprake van.
De pizza's van de plaatselijke Turk smaken beter
pi_54226826
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarmee toon je twee dingen aan:

1) De italianisering blijft niet beperkt tot West-Europa
2) De Italianen proberen ons hun inferieure producten door de strot te salamiseren.

Schande, schandelijk en schandalig!
pi_54226911
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[.Leerzaam citaat van de deskundige Ali K..]
Ik vrees dat onze collega Ali K. voor zijn leven gaat moeten vrezen. Donner zal wel zeggen, dat hij maar naar de VSvA moet gaan en zal het gevaar wel niet onderkennen.
Dus misschien moeten we maar fondsen gaan werven voor zijn beveiliging.
Ik vind, dat we zo'n held van het vrije woord niet onbeschermd mogen laten. Hijzelf zal, zijn moed kennende, wel zijn leven veil hebben voor zijn idealen en de waarheid, maar ik vind dat wij deze held niet in de kou mogen laten staan.
Zal ik een girorekening openen, waar we allemaal een luttel bedrag op storten? Alles voor de veiligheid van Ali K. en tegen de italianisering natuurlijk!
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:13:52 #131
pi_54228946
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik vrees dat onze collega Ali K. voor zijn leven gaat moeten vrezen. Donner zal wel zeggen, dat hij maar naar de VSvA moet gaan en zal het gevaar wel niet onderkennen.
Dus misschien moeten we maar fondsen gaan werven voor zijn beveiliging.
Ik vind, dat we zo'n held van het vrije woord niet onbeschermd mogen laten. Hijzelf zal, zijn moed kennende, wel zijn leven veil hebben voor zijn idealen en de waarheid, maar ik vind dat wij deze held niet in de kou mogen laten staan.
Zal ik een girorekening openen, waar we allemaal een luttel bedrag op storten? Alles voor de veiligheid van Ali K. en tegen de italianisering natuurlijk!
Het zou mij niks verbazen al Ali K. een (ex)-italiaan is die de boel van binnenuit op probeert te blazen. Ik ben helemaal voor een getuigenbeschermingsprogramma voor deze held!
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:03:41 #132
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54229961
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat een argument.
pi_54230883
Zelfs onze reclames zijn tegenwoordig in het Italiaans.
pi_54231738
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:03 schreef Gabry het volgende:

[..]

Wat een argument.
Maar de Italianen die knoeien met conserven.
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:41:12 #135
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54231875
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hier hebben wij een Turkse pizzeria/shoarmazaak die over datum vlees haalt bij de lokale supermarkt. Even braden en niemand die er wat van merkt. Dat is de overtreffende trap. Als jij beweert dat Turkse pizzeria's superieure kwaliteit aanbieden dan is dat een grove generalisatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gabry op 28-10-2007 21:49:55 ]
pi_54232323
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het zou mij niks verbazen al Ali K. een (ex)-italiaan is die de boel van binnenuit op probeert te blazen. Ik ben helemaal voor een getuigenbeschermingsprogramma voor deze held!
Inderdaad, dus stort royaal!

Als hij een (ex-)Italiaan is, is zijn leven zeker in gevaar, want afvalligheid wordt niet erg op prijs gesteld door Italianen, maffia of het Vaticaan!

Dan moeten we extra alert zijn op zelfmoordpizzabezorgers of op pizza's met iets ergs erin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kees22 op 28-10-2007 22:28:51 ]
pi_54232531
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:41 schreef Gabry het volgende:

[..]

Hier hebben wij een Turkse pizzeria/shoarmazaak die over datum vlees haalt bij de lokale supermarkt. Even braden en niemand die er wat van merkt. Dat is de overtreffende trap. Als jij beweert dat Turkse pizzeria's superieure kwaliteit aanbieden dan is dat een grove generalisatie.
Ik stel enkel dat de pizza's van de plaatselijke turk beter smaken . Dat jij daar weer hele conclusies aan wilt verbinden moet je zelf weten natuurlijk.
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:18:45 #138
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54232744
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik stel enkel dat de pizza's van de plaatselijke turk beter smaken . Dat jij daar weer hele conclusies aan wilt verbinden moet je zelf weten natuurlijk.
Die smaakt niet beter!
pi_54232946
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Gabry het volgende:

[..]

Die smaakt niet beter!
Ontkenningsfase? Of poging tot misleiding of zelfs intimidatie?
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:28:55 #140
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54232964
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ontkenningsfase? Of poging tot misleiding of zelfs intimidatie?
Beschuldigingen? Vingertje of zelfs intimidatie?
pi_54234126
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef Gabry het volgende:

[..]

Beschuldigingen? Vingertje of zelfs intimidatie?
Zwak hoor: de wedervraagtruc.
Kijk, laat ik aannemen dat jullie het over dezelfde pizza's hebben.
Dan is het ofwel een kwestie van kwaliteit of je een pizza lekkerder vindt dan een andere ofwel een kwestie van smaak.
Als het een kwestie is van kwaliteit, en je stelt toch dat de vieze (Italiaanse) pizza beter is dan de lekkere (Turkse) zit je in de ontkenningsfase of je probeert te misleiden of te intimideren.
Als de kwaliteit van beide pizza's goed is, is het een kwestie van smaak. In dat geval is het geen ontkenning om de ene pizza lekkerder te vinden (want een slechte smaak is je eigen probleem), maar wel een kwestie van intimidatie om te proberen die mening door te drukken.
pi_54261470
Vragen aan de Minister van OCW en de Minister van Justitie over het bericht (*) 16-jarige jongen slaat medescholier gebroken schedel?
1.)
Bent u op de hoogte van het bericht 16-jarige jongen slaat medescholier gebroken schedel?
2.)
Zo neen, waarom niet?
3.)
Deelt u de mening dat deze uiting van geweld een voortvloeisel is van het type onderwijs dat deze leerling volgde? Zo neen, waarom niet?
4.)
Staat de Christelijke scholengemeenschap Ubbo Emmius bekend als een school waar bijbellessen gegeven uit het Oude Testament waar 'stenigen' als een aanvaardbare straf wordt geopperd? Zo ja, bent u ook van mening dat de oorzaak van dit incident is terug te voeren op deze bijbellessen?
5.)
Kunt u met een lijst ‘christelijke’ scholen komen en ervoor zorgen dat er binnen deze scholen de nodige veiligheidsmaatregelen worden getroffen, om dit soort excessen te voorkomen?

(*) Fok: 16-jarige jongen slaat medescholier gebroken schedel , 30 oktober 2007
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:50:45 #143
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_54262986
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar heb jij dan weer gelijk in, ze steken er van alles in. Ze lullen ook nog van amore, maar ik zou zeggen: laat ze ouweho(e)ren.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_54273064
Vanmiddag sta ik in mijn vertrouwde natuurvoedingswinkel. Kijk ik om me heen, zie ik Italiaanse olijven, biologische pesto, biologisch-dynamische citrusvruchten, biologische mozarella. Waar zijn de oud-Nederlandse mayonnaise en satésaus gebleven, gemaakt van lokale producten van boeren en tuinders uit de streek?
Onemangang: je hebt me de ogen geopend!
pi_54273184
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Daar heb jij dan weer gelijk in, ze steken er van alles in. Ze lullen ook nog van amore, maar ik zou zeggen: laat ze ouweho(e)ren.
Niet te vertrouwen, dat zeg ik je!

Kees, hun zogenaamde pasta verdringt zelfs de oerhollandse gestampte pot .
pi_54273205
En waarom zouden vrijwel alle pausen Italianen zijn geweest?
Ja, de laatste twee: een Pool en een Duitser. Cosmetische maatregelen om het groeiende wantrouwen te sussen. En lang geleden ooit een onbetekenende Nederlander.
pi_54273911
In een ander onderwerp wordt een opvallende invalshoek belicht:
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:40 schreef NoCigar het volgende:
Enige jaren geleden verscheen hier een boek over, Francesco Carotta's War Jesus Caesar? : 2000 Jahre Anbetung einer Kopie?, dat enig rumoer losmaakte, maar voor zover ik begrepen had, wetenschappelijk weinig voorstelde.
Ik geef onmiddellijk toe dat ik me er destijds niet erg in verdiept heb, mij leek het zo'n Holy Blood Holy Grail verhaal: leuk als het goed gedaan is, zoals bij HBHG, maar andere onderzoekers laten er vaak echter weinig van heel.

Vanavond zag ik bij 'De wereld draait door' een man met een enigszins opgejaagde blik die hierover een documentaire had gemaakt, en zelf, zo bleek, een uitgesproken aanhanger van de theorie was.
Hier is het tt-bericht over de uitzending.

“De VARA brengt een documentaire uit over de theorie dat de evangeliën over Jezus een hervertelling zijn van het leven van de Romeinse heerser Caesar.
De documentaire heeft als titel 'Het evangelie van Caesar'. Hij is in 4 jaar tijd gemaakt door regisseur Jan van Friesland. Die is uitgegaan van een boek van een Italiaanse taalkundige en kreeg steun van een rooms-katholieke priester uit Spanje.
De taalkundige somt een groot aantal overeenkomsten op tussen de evangeliën en de biografie van Caesar. Hij noemt de biografie de bron waaruit het verhaal over Jezus is ontstaan.”

De documentairemaker, Jan van Friesland, schermde veelvuldig met 'internationale' wetenschappers die bewijs voor de stelling aandragen en een paradigmawisseling teweeg hadden gebracht.

On-line kunnen we hier een aardig, maar oud artikeltje van een specialist over de zaak vinden met als conclusie: “Wie het zijpad van pseudo-wetenschap en bijgeloof inslaat, laat doorgaans alle rede varen, en vindt daarom zelden de weg naar de waarheid terug.” Maar het is ook rethoriek.
Veel van die kritiek verwierp van Friesland vanavond nogal achteloos als achterhaald. Bovendien vond ik hem nogal stelling in het presenteren van het feit dat Jezus niet bestaan heeft: "dat weten we." Volgens mij weten we dat helemaal niet zo zeker. Er is in ieder geval echt geen historische overeenstemming over.

De reeks lijkt me in ieder geval de moeite van het kijken waard en misschien ook de moeite waard vanwege de discussie die het zal losmaken. En hopelijk zijn er straks mensen die gaan geloven dat Julius Caesar en Maria Magdalena na -44 v. Chr nog lang ewn gelukkig in Zuid-Frankrijk hebben doorleefd.
Het boek is wel in het Duits, maar de auteur is duidelijk van Italiaanse afkomst.
pi_54764200
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54765152
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef Kees22 het volgende:
Vanmiddag sta ik in mijn vertrouwde natuurvoedingswinkel. Kijk ik om me heen, zie ik Italiaanse olijven, biologische pesto, biologisch-dynamische citrusvruchten, biologische mozarella. Waar zijn de oud-Nederlandse mayonnaise en satésaus gebleven, gemaakt van lokale producten van boeren en tuinders uit de streek?
Onemangang: je hebt me de ogen geopend!
Oud-Nederlandse saté saus xD ?

Geweldig geschreven door onemangang, alleen gaan jullie er wel een beetje diep en discriminerend op in Hou het luchtig ^^
pi_54773694
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:23 schreef tsijben het volgende:

[..]

Oud-Nederlandse saté saus xD ?

Geweldig geschreven door onemangang, alleen gaan jullie er wel een beetje diep en discriminerend op in Hou het luchtig ^^
Ja maar, dat is nou juist het probleem dat de dreiging niet voldoende onderkend wordt. De AIVD let wel op moslims en misschien ook nog wel op neonazi's, maar niet op de pizzaconnectie.
En discriminerend? We zijn gewoon realistisch en onderkennen het gevaar wel. Wij kunnen er toch niks aan doen dat zij zo zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')