Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:02 schreef Gabry het volgende:
Als zoveel mensen zich daadwerkelijk bedreigd zouden voelen vanwege de Italianisering, dan zou dat zeker op de politieke agenda moeten komen. Maar in praktijk lijken maar weinig mensen zich te storen aan Italianisering en bovendien zijn de aangekaarte problemen in de OP alleen onzinnige voorbeelden van onwaarheden.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.
Daarom steekt TS dapper zijn nek uit om een niet voldoende onderkend probleem, tegen de algemene opinie in, toch op de politieke kaart te zetten.
Hulde voor TS![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken de plaat. Heel mooi!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:22 schreef NDAsilenced het volgende:
nee sorry, die vond ik gewoon te grappig om niet te posten.
Hopelijk kan TS jullie bevrijden. Veel sterkte met de pizzaproblematiek!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.
Daarom steekt TS dapper zijn nek uit om een niet voldoende onderkend probleem, tegen de algemene opinie in, toch op de politieke kaart te zetten.
Hulde voor TS![]()
![]()
![]()
![]()
Om de 'Amerikaanse cultivering' niet als hoofdzakelijk ook de onze te beschouwen is om een bord voor je hoofd te hebben. Je noemt automerken, snelle eetgelegenheden, filmindustrie, kledingmakerij. discutabel democratisch genomen besluiten, man's eigen natuur.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:24 schreef Mejoon het volgende:
en wat dacht je van de Amerikaanse cultivering? Jeep, Chrysler, Dodge en Ford. Fastfood en Hollywood. Leerfabrieken, zorginstellingen die bedrijven zijn geworden. En hoe moeilijk is het tegenwoordig nog om een restaurant te vinden zonder dat je in een vreettent terecht komt? Kleding, ideaalbeeld van de vrouw...en idd dan zeiken we over de Islam..ik begrijp TS
Ik niet maar veel mensen welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:39 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Om de 'Amerikaanse cultivering' niet als hoofdzakelijk ook de onze te beschouwen is om een bord voor je hoofd te hebben. Je noemt automerken, snelle eetgelegenheden, filmindustrie, kledingmakerij. discutabel democratisch genomen besluiten, man's eigen natuur.
Nee daar hebben we echt Amerika voor nodig
En moeite om een fatsoenlijk restaurant te vinden? kom nou toch.
Jouw opa wil ik wel eens ontmoetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:44 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Ik niet maar veel mensen welach het is al laat enzo...maar mijn opa is aan heeft een ranch in Texas en denk wel dat veel mensen hier in nederland hetzelfde zouden willen doen
![]()
Nee dat wil je nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:55 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Jouw opa wil ik wel eens ontmoeten![]()
Zeg moet jij niet verder leren voor je tentamen of verder werken aan die opdrachten?quote:
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat die angst terecht is?quote:
Natuurlijk. De Nederlandse cultuur is toch beïnvloed door islamieten? Er wonen er nu 800.000 van in dit land: hoe zouden die géén grote invloed kunnen hebben?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Je snapte hopelijk wel dat ik met 'groot' in historisch en cultureel opzicht bedoelde?
Geschokt moet je als weldenkend mens minimaal wel zijn ja, als na eeuwen weer een kunstenaar om zijn expressie vermoord wordt door een godsdienstfanaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat die angst terecht is?
Moet ik nu geschokt zijn en denken: "inderdaad! Van Gogh! weg met de moslims!"
Oh dan is het duidelijk, we zouden dus eigenlijk gewoon veel meer moslims moeten toelatenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:11 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Natuurlijk. De Nederlandse cultuur is toch beïnvloed door islamieten? Er wonen er nu 800.000 van in dit land: hoe zouden die géén grote invloed kunnen hebben?![]()
Zij wonen binnen Nederland en maken dus deel uit van deze cultuur.
Van Gogh is vermoord door een individu, niet door alle moslims in Nederland.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Oh dan is het duidelijk, we zouden dus eigenlijk gewoon veel meer moslims moeten toelaten.
Die van Gogh was toch eigenlijk wel een provocateur van heb ik jou daar.
...
hmm, mischien heb ik die connectie inderdaad onderschat. bedankt!
Ik ben niet geschokt als mensen in een discussie over de culturele invloed van de islam met foto's van een dode Van Gogh aan komen zetten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Geschokt moet je als weldenkend mens minimaal wel zijn ja, als na eeuwen weer een kunstenaar om zijn expressie vermoord wordt door een godsdienstfanaat
Oef.. Owned!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef oxylus11 het volgende:
Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?
Dit was dus niet het edit knopje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef oxylus11 het volgende:
Jemig zeg, schrijft iemand een grappig parodierend stukje, gaan er nog mensen serieus op in ook. Mensen relax een beetje. Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?
PS: Ik vetrek morgen naar Rome. Om de vijand te kunnen verslaan moet je hem eerst leren kennen natuurlijk.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |