abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2007 @ 01:50:38 #61
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54151512
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:49 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Door de keuze om Islam, in welke vorm dan ook, af te schilderen als iets waar we allemaal vrijwillig voor kiezen.
Italië en alles wat Italiaans/Rooms is heeft een veel veel veel grotere culturele connectie met Nederland dan de Islam.
Ook na verovering en geweld.

En doe niet zo zuur over de OP, die is gewoon grappig.
pi_54151528
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ook na verovering en geweld.

En doe niet zo zuur over de OP, die is gewoon grappig.
Zet het dan in ONZIN, maar ik betwijfel of je dat zult doen.
pi_54151542
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:49 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Door de keuze om Islam, in welke vorm dan ook, af te schilderen als iets waar we allemaal vrijwillig voor kiezen.
Italië en alles wat Italiaans/Rooms is heeft een veel veel veel grotere culturele connectie met Nederland dan de Islam.

Zo, hehe, jip en janneke taal. duidelijk genoeg?
Het gaat helemaal niet om islamisering! Dat is maar een randverschijnsel vergeleken met de italianisering. Dat laat je zelf al zien door te zeggen dat Italië en Italiaans/Rooms een grote culturele connectie heeft met Nederland. Je bent al helemaal geïndoctrineerd!
Terwijl de islamisering met 15 % verminderd is, verdedig jij de Italiaans/Roomse connectie met Nederland?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54151554
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:52 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Niet alle humor is onzin.

Zover ik kan zien, is dit verhaal bedoeld ter relativering van de angst die er in de samenleving leeft voor culturele beïnvloeding door de islam.
pi_54151564
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:52 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Dit onderwerp is ook helemaal geen onzin! Zo zou je het graag afdoen, omdat je bang bent dat de Italianisering openlijk aan het licht gebracht wordt.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54151611
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om islamisering! Dat is maar een randverschijnsel vergeleken met de italianisering. Dat laat je zelf al zien door te zeggen dat Italië en Italiaans/Rooms een grote culturele connectie heeft met Nederland.
Zeer zeker niet, je draait het om, de Italianisering heeft nu juist daardoor een veel kleinere impact dan de islamisering, juist vanwege die al bestaande connectie met Italië

Wil je beweren dat Nederland een net zo grote connectie heeft met de Islam als Italië?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:02:22 #67
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54151623
Als zoveel mensen zich daadwerkelijk bedreigd zouden voelen vanwege de Italianisering, dan zou dat zeker op de politieke agenda moeten komen. Maar in praktijk lijken maar weinig mensen zich te storen aan Italianisering en bovendien zijn de aangekaarte problemen in de OP alleen onzinnige voorbeelden van onwaarheden.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54151643
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:01 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Wil je beweren dat Nederland een net zo grote connectie heeft met de Islam als Italië?
Minstens. Je kunt je afvragen of beide 'connecties' wenselijk zijn, maar van grote invloed zijn ze zeker.
pi_54151646
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:56 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Niet alle humor is onzin.

Zover ik kan zien, is dit verhaal bedoeld ter relativering van de angst die er in de samenleving leeft voor culturele beïnvloeding door de islam.
Angst?
pi_54151650
Mijn vader werkt bij de AIVD en heeft onlangs een Alfa Romeo 159 Strada gekocht
pi_54151659
oops
pi_54151672
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:05 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Minstens. Je kunt je afvragen of beide 'connecties' wenselijk zijn, maar van grote invloed zijn ze zeker.
Je snapte hopelijk wel dat ik met 'groot' in historisch en cultureel opzicht bedoelde?
pi_54151687
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef NDAsilenced het volgende:
- werk in uitvoering
Dank
pi_54151704
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef NDAsilenced het volgende:
- werk in uitvoering
Het is goed zo
pi_54151721
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:10 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Het is goed zo
pi_54151731
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:02 schreef Gabry het volgende:
Als zoveel mensen zich daadwerkelijk bedreigd zouden voelen vanwege de Italianisering, dan zou dat zeker op de politieke agenda moeten komen. Maar in praktijk lijken maar weinig mensen zich te storen aan Italianisering en bovendien zijn de aangekaarte problemen in de OP alleen onzinnige voorbeelden van onwaarheden.
Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.
Daarom steekt TS dapper zijn nek uit om een niet voldoende onderkend probleem, tegen de algemene opinie in, toch op de politieke kaart te zetten.
Hulde voor TS
pi_54151793
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.
Daarom steekt TS dapper zijn nek uit om een niet voldoende onderkend probleem, tegen de algemene opinie in, toch op de politieke kaart te zetten.
Hulde voor TS
pi_54151799
nee sorry, die vond ik gewoon te grappig om niet te posten.
pi_54151813
en wat dacht je van de Amerikaanse cultivering? Jeep, Chrysler, Dodge en Ford. Fastfood en Hollywood. Leerfabrieken, zorginstellingen die bedrijven zijn geworden. En hoe moeilijk is het tegenwoordig nog om een restaurant te vinden zonder dat je in een vreettent terecht komt? Kleding, ideaalbeeld van de vrouw...en idd dan zeiken we over de Islam..ik begrijp TS
pi_54151838
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:22 schreef NDAsilenced het volgende:
nee sorry, die vond ik gewoon te grappig om niet te posten.
Ik ken de plaat. Heel mooi!
En ik snap je plezier!
Maar weet je: Grote Beer heeft gelijk! Het is niet zomaar die MP die vlak voor de oorlog zei: "U kunt rustig gaan slapen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')