abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:29:16 #81
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54151848
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het probleem is nou juist, dat de Italianisering al langer geleden langzaam onze cultuur binnengeslopen is. Dat weinig mensen zich daaraan storen, is alleen maar een slecht teken: men is in slaap gesust door jarenlange geleidelijke indoctirnatie.
Daarom steekt TS dapper zijn nek uit om een niet voldoende onderkend probleem, tegen de algemene opinie in, toch op de politieke kaart te zetten.
Hulde voor TS
Hopelijk kan TS jullie bevrijden. Veel sterkte met de pizzaproblematiek!
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54151924
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:24 schreef Mejoon het volgende:
en wat dacht je van de Amerikaanse cultivering? Jeep, Chrysler, Dodge en Ford. Fastfood en Hollywood. Leerfabrieken, zorginstellingen die bedrijven zijn geworden. En hoe moeilijk is het tegenwoordig nog om een restaurant te vinden zonder dat je in een vreettent terecht komt? Kleding, ideaalbeeld van de vrouw...en idd dan zeiken we over de Islam..ik begrijp TS
Om de 'Amerikaanse cultivering' niet als hoofdzakelijk ook de onze te beschouwen is om een bord voor je hoofd te hebben. Je noemt automerken, snelle eetgelegenheden, filmindustrie, kledingmakerij. discutabel democratisch genomen besluiten, man's eigen natuur.
Nee daar hebben we echt Amerika voor nodig

En moeite om een fatsoenlijk restaurant te vinden? kom nou toch.
pi_54151957
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:39 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Om de 'Amerikaanse cultivering' niet als hoofdzakelijk ook de onze te beschouwen is om een bord voor je hoofd te hebben. Je noemt automerken, snelle eetgelegenheden, filmindustrie, kledingmakerij. discutabel democratisch genomen besluiten, man's eigen natuur.
Nee daar hebben we echt Amerika voor nodig

En moeite om een fatsoenlijk restaurant te vinden? kom nou toch.
Ik niet maar veel mensen wel ach het is al laat enzo...maar mijn opa is aan heeft een ranch in Texas en denk wel dat veel mensen hier in nederland hetzelfde zouden willen doen
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:50:18 #84
194261 Boyce
Smile, tomorrow will be worse
pi_54151992
Ik zie het gevaar in deze, niet.
pi_54152017
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:44 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Ik niet maar veel mensen wel ach het is al laat enzo...maar mijn opa is aan heeft een ranch in Texas en denk wel dat veel mensen hier in nederland hetzelfde zouden willen doen
Jouw opa wil ik wel eens ontmoeten
pi_54152039
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:55 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Jouw opa wil ik wel eens ontmoeten
Nee dat wil je niet
pi_54152079
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:59 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Nee dat wil je niet
Zeg moet jij niet verder leren voor je tentamen of verder werken aan die opdrachten?

that reminds me
  donderdag 25 oktober 2007 @ 03:24:36 #88
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_54152112
En je denkt dat het in Nederland erg is met de "Italianisering" ? In België wonen momenteel al meer dan 800.000 inwoners van Italiaanse afkomst (die Italiaanse mijnimmigranten van destijds kweken als konijnen !). De belangrijkste politicus uit Wallonië heet Elio Di Rupo en onze nationale ploeg zit al jaren vol met spelers met namen als Proto, Sterchele, Scifo, ... Meer nog , vorig jaar was zelfs de start van de wielerronde van Italië , de Giro D'Italia in het Belgische Luik !
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_54152164
Allemaal onzin, het waren de Spanjaarden
pi_54152473
Laten we niet vergeten dat Italie vroeger samen met hitler werkte
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:27:47 #91
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_54155533
Che cazzo! Dieteh ieseh kewoone discriminaatsieje !
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_54156429
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:05 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Angst?
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat die angst terecht is?

Moet ik nu geschokt zijn en denken: "inderdaad! Van Gogh! weg met de moslims! "
pi_54156496
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Je snapte hopelijk wel dat ik met 'groot' in historisch en cultureel opzicht bedoelde?
Natuurlijk. De Nederlandse cultuur is toch beïnvloed door islamieten? Er wonen er nu 800.000 van in dit land: hoe zouden die géén grote invloed kunnen hebben?

Zij wonen binnen Nederland en maken dus deel uit van deze cultuur.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:17:24 #94
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_54156622
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat die angst terecht is?

Moet ik nu geschokt zijn en denken: "inderdaad! Van Gogh! weg met de moslims! "
Geschokt moet je als weldenkend mens minimaal wel zijn ja, als na eeuwen weer een kunstenaar om zijn expressie vermoord wordt door een godsdienstfanaat
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_54157526
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:11 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Natuurlijk. De Nederlandse cultuur is toch beïnvloed door islamieten? Er wonen er nu 800.000 van in dit land: hoe zouden die géén grote invloed kunnen hebben?

Zij wonen binnen Nederland en maken dus deel uit van deze cultuur.
Oh dan is het duidelijk, we zouden dus eigenlijk gewoon veel meer moslims moeten toelaten .
Die van Gogh was toch eigenlijk wel een provocateur van heb ik jou daar.
...
hmm, mischien heb ik die connectie inderdaad onderschat. bedankt!
pi_54158358
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Oh dan is het duidelijk, we zouden dus eigenlijk gewoon veel meer moslims moeten toelaten .
Die van Gogh was toch eigenlijk wel een provocateur van heb ik jou daar.
...
hmm, mischien heb ik die connectie inderdaad onderschat. bedankt!
Van Gogh is vermoord door een individu, niet door alle moslims in Nederland.

Of je meer of minder moslims wilt toelaten is nog enigszins te reguleren, culturele uitwisseling is dat niet. De cultuur in Nederland is in de loop der eeuwen ontstaan uit een mengelmoes van oude culturen en zal in de komende jaren blijven veranderen, hoeveel moslims je ook toelaat.

Ik stel me nu een boze, koppige oude man voor, die driftig met zijn hoofd blijft schudden wanneer iemand hem verteld dat er vredelievende, sympathieke mensen zijn, die tegelijk moslim zijn.
pi_54158469
Jemig zeg, schrijft iemand een grappig parodierend stukje, gaan er nog mensen serieus op in ook. Mensen relax een beetje. Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?
pi_54158471
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Geschokt moet je als weldenkend mens minimaal wel zijn ja, als na eeuwen weer een kunstenaar om zijn expressie vermoord wordt door een godsdienstfanaat
Ik ben niet geschokt als mensen in een discussie over de culturele invloed van de islam met foto's van een dode Van Gogh aan komen zetten.
pi_54158507
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef oxylus11 het volgende:
Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?
Oef.. Owned!
pi_54158522
quote:
Jemig zeg, schrijft iemand een grappig parodierend stukje, gaan er nog mensen serieus op in ook. Mensen relax een beetje. Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?

PS: Ik vetrek morgen naar Rome. Om de vijand te kunnen verslaan moet je hem eerst leren kennen natuurlijk.
Dit was dus niet het edit knopje.
pi_54158601
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 03:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En je denkt dat het in Nederland erg is met de "Italianisering" ? In België wonen momenteel al meer dan 800.000 inwoners van Italiaanse afkomst (die Italiaanse mijnimmigranten van destijds kweken als konijnen !). De belangrijkste politicus uit Wallonië heet Elio Di Rupo en onze nationale ploeg zit al jaren vol met spelers met namen als Proto, Sterchele, Scifo, ... Meer nog , vorig jaar was zelfs de start van de wielerronde van Italië , de Giro D'Italia in het Belgische Luik !
Wat te denken van Gironingen? De Giro is ook in Nederland geinfilteerd!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:39:43 #102
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_54162171
Wat een meesterlijk topic!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_54166744
De islamisering geeft hier iop mijn werk ook al toegeslagen! Zojuist een borrel gehad met italiaanse wijn, olijven en pizza. De romanisering kent dus echt geen grenzen. Wat is er gebeurd met de borrels waar je nog gewoon bier, bitterballen en pinda's kreeg?

Chiao Oxylus
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:28:33 #104
pi_54167178
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:46 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Wat te denken van Gironingen? De Giro is ook in Nederland geinfilteerd!
En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:31:41 #105
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54167234
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En de Giro komt in 2010 al terug naar Nederland voor een Giro-start. Beschouwen ze de Benelux ondertussen al als Noord-Italië ofzo misschien ...
De Italianen zijn overduidelijk uit op wereldheerschappij!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:33:23 #106
pi_54167265
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De Italianen zijn overduidelijk uit op wereldheerschappij!
En al niet voor het eerst in de geschiedenis ook.

pi_54167316
Ik zou trouwens de extreme Italianen / Italianisten willen omschrijven als Salamiïsten, omdat we er natuurlijk voor moeten waken niet de gewone goedwillende Italiaan (en die zijn er ook!) te stigmatiseren. Dan raken we namelijk alleen maar verder van huis en worden goedwillenden vanzelf ook radicaler. De zogeheten salamitactiek: je bent vóór of tegen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_54168053
Schriftelijk kamervragen aan de Minister van Justitie

1.) Heeft u kennis genomen van het artikel
Italiaanse maffia zet drie keer zo veel om als Philips?

2.) Is er inderdaad sprake van een omzet van de Italiaanse mafia van om en nabij de 90 miljard euro?

3.) Bent u op de hoogte van het feit dat Joep van den Nieuwenhuizen vlak bij Italië is aangehouden op verdenkingen van italiaanse mafiapraktijken?

4.) Heeft u in het televisiefragment bij het NOS-journaal vanavond de heer Nieuwenhuizen met de heer Balkenende zien praten?

5.) Kunt u ons vertellen waar dat gesprek over ging?
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_54168199
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Ik zou trouwens de extreme Italianen / Italianisten willen omschrijven als Salamiïsten, omdat we er natuurlijk voor moeten waken niet de gewone goedwillende Italiaan (en die zijn er ook!) te stigmatiseren. Dan raken we namelijk alleen maar verder van huis en worden goedwillenden vanzelf ook radicaler. De zogeheten salamitactiek: je bent vóór of tegen.
Eh... salamitactiek betekent toch echt iets anders. Vandaag openen ze een pizzeria en dat vindt iedereen leuk en gezellig, maar voordat je het weet ben jij nog de enige Nederlander in je eigen straat. Het sluipende verloop van dit proces wordt als 'salamitactiek' beschreven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2007 22:46:33 ]
pi_54170408
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef sigme het volgende:
Heb ik ook wel eens gehoord ja, dat er ook gewone, goedwillende Italianen zouden zijn. Wel raar dan dat je zo zelden tegenkomt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54170449
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:29 schreef Gabry het volgende:

[..]

Hopelijk kan TS jullie bevrijden. Veel sterkte met de pizzaproblematiek!
We doen dit ook voor jouw bestwil hoor!
Of ben jij soms zo'n linkse geitenwollesok die uit de staatsruif loopt te vreten en ondertussen met zijn Italiaanse vriendjes op onze kosten mooi weer loopt te spelen. Van kijk mij eens goed bezig zijn! Maar je wel laten onderhouden door de hardwerkende Nederlander!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54170639
Een barbaarse cultuur is het en ondemocratisch ook nog. Waar het geen enkel probleem is als de president corrupt is en diverse tv-maatschappijen in eigen bezit heeft. Wat kun je dan nog geloven: ze gaan zo maar snijden in documentaires over evolutie of zo.

En dan het Vaticaan, dat zogenaamd een souvereine staat is. Maar zich ondertussen vrijelijk bemoeit met de politiek van Italië. Je zou haast gaan denken dat Italië een mantelorganisatie van het Vaticaan is.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:51:38 #113
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54170898
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef Kees22 het volgende:
Een barbaarse cultuur is het en ondemocratisch ook nog. Waar het geen enkel probleem is als de president corrupt is en diverse tv-maatschappijen in eigen bezit heeft. Wat kun je dan nog geloven: ze gaan zo maar snijden in documentaires over evolutie of zo.

En dan het Vaticaan, dat zogenaamd een souvereine staat is. Maar zich ondertussen vrijelijk bemoeit met de politiek van Italië. Je zou haast gaan denken dat Italië een mantelorganisatie van het Vaticaan is.
Italië is een goed voorbeeld van een Christelijk land inclusief macho cultuur. Corruptie zit in het systeem en via het Europese parlement proberen ze hun fundamentalistische ideeën zelfs aan Nederland op te dringen. Schande!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54172306
quote:
Of is het eerste wat de nederlanders van de islamieten hebben overgenomen het gebrek aan humor en relativeringsvermogen?

Wat nou, het zijn vooral de Italianen die geen gevoel voor humor hebben. Neem nou dit bericht:

ROME –– De Italiaanse pre-
mier Berlusconi vindt dat de
Italiaanse staatstelevisie RAI
hem en zijn regering systema-
tisch belachelijk maakt.
Berlusconi noemde gisteren
de namen van zeven satirici die
hem zouden ridiculiseren. De
laatste keer dat hij klaagde
over werknemers bij de RAI, in
2002, verloren zij korte tijd la-
ter hun baan.

Dit bericht stond in de Spits van 25 oktober 2005. We zijn nu precies 2 jaar verder. En, zeg nou zelf. Heb je daarna nog ooit van deze satirici gehoord? Nou? Het is een schande dat deze satiricikwestie zo gebagatelliseerd en doodgezwegen wordt.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_54174127
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:45 schreef onemangang het volgende:

[..]

Wat nou, het zijn vooral de Italianen die geen gevoel voor humor hebben. Neem nou dit bericht:

ROME –– De Italiaanse pre-
mier Berlusconi vindt dat de
Italiaanse staatstelevisie RAI
hem en zijn regering systema-
tisch belachelijk maakt.
Berlusconi noemde gisteren
de namen van zeven satirici die
hem zouden ridiculiseren. De
laatste keer dat hij klaagde
over werknemers bij de RAI, in
2002, verloren zij korte tijd la-
ter hun baan.

Dit bericht stond in de Spits van 25 oktober 2005. We zijn nu precies 2 jaar verder. En, zeg nou zelf. Heb je daarna nog ooit van deze satirici gehoord? Nou? Het is een schande dat deze satiricikwestie zo gebagatelliseerd en doodgezwegen wordt.
Precies, schande!, schandalig! en schandelijk! Binnenkort wordt Kopspijkers nog verboden!
En dan maar zeuren over de islam! Terwijl die met 15 % gekrompen blijkt te zijn, in het afgelopen jaar.
pi_54174179
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Italië is een goed voorbeeld van een Christelijk land inclusief macho cultuur. Corruptie zit in het systeem en via het Europese parlement proberen ze hun fundamentalistische ideeën zelfs aan Nederland op te dringen. Schande!
Precies!
En een minachting voor de andere Europese landen! Een Duitse diplomaat toevoegen dat hij misschien maar beter oppasser in een concentratiekamp kan worden, zoals een paar jaar geleden! Waar haal je het lef vandaan, met je eigen zwarte verleden?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:21:15 #117
125878 Gabry
Lento Violento
pi_54184141
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

We doen dit ook voor jouw bestwil hoor!
Ik denk het niet.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_54193478
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:21 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Later als je groot bent zul je het wel begrijpen!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:23:57 #119
pi_54194083
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Later als je groot bent zul je het wel begrijpen!
Als hij groot is ? Gaan we ze nu nog laten opgroeien ook
pi_54194770
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als hij groot is ? Gaan we ze nu nog laten opgroeien ook
Ai!
Je wilt toch niet zeggen dat ik een adder aan mijn borst gekoesterd heb!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')