Ik wist niet dat het bagatelliseerbaar was...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef CLM het volgende:
Plus, het is een beetje een afgezaagde manier om het werkelijke onderwerp (de Islamisereing van Europa) te bagatelliseren.
Je zeker zelf een Italiaan, hé?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:33 schreef ukga het volgende:
ik heb nog nooit ruzie gehad met een italiaan... wel met moslims
Een infiltrant!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef onemangang het volgende:
Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer pizza's in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.
Met vriendelijke groet en hoogachting,
Don Grauw
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal
Partij voor de Vrijheid
www.partijvoordevrijheid.nl
Ik neem even voor het gemak aan dat je NL vs ITA bedoelt, dus ik zal dit in NL vs ARAB doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef DrDarwin het volgende:
De Italianen leven mooier,
Ooit arabisch gegeten? Naast de snack Donner Kebab (zelfs dat vergelijken met de nederlandse snack zegt al genoeg)quote:eten beter
, Ok die geef ik jequote:, drinken lekkerder,
kleden zich stijlvoller
quote:hebben meer cultuur
quote:![]()
, maken betere muziek
quote:en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jij gooit zomaar onze eigen cultuur te grabbel!! Wat een slappe houding weer!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef DrDarwin het volgende:
Ik heb niets tegen die Italianisering van Nederland, op een enkele cosa nostra achtige maffioos na dan. De Italianen leven mooier, eten beter, drinken lekkerder, kleden zich stijlvoller, hebben meer cultuur, maken betere muziek en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dan neem ik die kerk wel op de koop toe, want daar stoor ik me niet aan.
Dat kan ik van die andere 'ísering' overigens niet zeggen.
Italianen dumpen meer afval in de natuur dan andere volkerenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef Martijn_77 het volgende:
TS is trouwens nog een belangrijk item vergeten de milieumaffia
[..]quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik neem even voor het gemak aan dat je NL vs ITA bedoelt, dus ik zal dit in NL vs ARAB doen
De Marokkanen leven ook mooier (ik gok dat je landschap bedoelt, want italianen wonen niet in betere huizen van nederlanders):
[..]
Ooit arabisch gegeten? Naast de snack Donner Kebab (zelfs dat vergelijken met de nederlandse snack zegt al genoeg)
[..]
, Ok die geef ik je
ahem, dat heb ik maar niet gehoord okee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef DrDarwin het volgende:
Ik heb niets tegen die Italianisering van Nederland, op een enkele cosa nostra achtige maffioos na dan. De Italianen leven mooier, eten beter, drinken lekkerder, kleden zich stijlvoller, hebben meer cultuur, maken betere muziek en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dan neem ik die kerk wel op de koop toe, want daar stoor ik me niet aan.
Dat kan ik van die andere 'ísering' overigens niet zeggen.
Eh, ja. En dat is integraal onderdeel van de mafia en big business.quote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef Elseetje het volgende:
Italianen dumpen meer afval in de natuur dan andere volkeren
Ik kan wel met je meevoelen, op een punt na: Hollandse Philipslampen en andere macihnes kan helemaal niet. Philips is ontstaan in Brabant en pas een paar jaar geleden is het hoofdkantoor verhuisd naar Amsterdam in Holland. Om dan meteen te zeggen dat Philips Hollands is, is me wat al te kort door de bocht.quote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Babyloniaa het volgende:
Nu ik begrijp het probleem van de Italianen maar al te goed maar ja, ik weet niet of jullie er ook last van hebben maar overal zie ik chinesen opduiken de laatste jaren. Naast de vele restaurants zijn mijn schoenen, mijn onderbroeken en sokken, mijn koffiemachine hele winkels als Casa, Blokker, GIFI en de helft van de warenhuizen gevuld met chinese produkten. Ik loop helemaal verloren. Waar zijn mijn hollandse philips lampen, koffimachines, radios en alles??
Nu vind ik dat van dat eten niet zo erg, alhoewel de chinese saus die ik 4 jaar geleden kocht (zon lekker pikante zoete weet je wel) heb ik toch maar weg gegooid want volgens mij is het giftig als dat spul vier jaar goed blijft...ik was die fles vergeten in de kast. Ze stond half open. Het rook en smaakte nog goed maar toch.. enfin wat zei ik? Volgens mij zijn de chinezen minstens zo een groot gevaar als de Italianen.
Gelukkig zijn de autos nog uit Japan... anders Sluipend he is dat! Je staat erbij en je keek erna.
Kunnen we een douanestop in laten voeren door Wilders voor chinese producten?
Nieuw programmapunt.
De Chinesisering van Nederland en 2x nummer 56 met extra rijst.quote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Babyloniaa het volgende:
Nieuw programmapunt.
Dat bedoel ik: de Chinezen worden wakker en de werkvoorwaarden zullen strenger worden. Dus de prijzen zullen omhoog gaan. Daardoor zullen ze de Chinese munt hier niet zomaar kunnen invoeren: de euro is vrijwel even sterk als de dollar, of zelfs sterker.quote:Op maandag 31 december 2007 00:33 schreef Babyloniaa het volgende:
hela hela ham naar Italie sturen Hier die ham! Je hebt gelijk!
Die Chinezen toch niet te licht over gaan. Ze hielden dit jaar, ja ga even zitten, want dit is belangrijk nieuws, maar liefst 2 6 0 0 0 stakingen.
Daar word je stil van he?
Dat wist ik wel. Gedaan met geodkope sokken...
Pech onderweg.
Maar het ergste is volgens mij dat ze hier de chineze MUNT gaan invoeren. Ze kopen nl alle leningen op.
Als ik mag kiezen he, dan toch maar liever marokkaanse munt
Thee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |