Ik ben er ook niet echt gerust op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef soccerroos het volgende:
word lastig denk ik zijn behoorlijk sterk
Geen grafstemming, ik heb er alleen niet zo'n goed gevoel over. Natuurlijk hoop ik dat ik er naast zit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:33 schreef ErikT het volgende:
Inderdaad, die grafstemming hier. Alsof we geen kans hebben ofzo. 2 jaar terug maakten we ze thuis nog appeltje-eitje af. Uit zien we daarna wel weer.
Dat lijkt me inderdaad het doel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:42 schreef ErikT het volgende:
Tegen Fenerbahçe moeten we een positief resultaat halen (minstens 3 punten met positief onderling resultaat). Dit wordt een mooi stel wedstrijden, bijna Europees knock-out, zoals het hoort.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef dndiek het volgende:
Uitkijken naar of voor?
Er is inderdaad een CC-verplichtingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef pekel het volgende:
Volgens mij heb ik geen enkele mogelijkheid om 3 kaartjes te fixen zonder (S)CC voor PSV - Fener?{Behalve dan tegen woekerprijzen op Marktplaats)
Ik las het. Niemand die toevallig 3 kaartjes kan regelen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er is inderdaad een CC-verplichting
Je kan ze voor die prijzen kopen en dan nog eens voor het dubbele verkopen aan een stel Turken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef pekel het volgende:
Volgens mij heb ik geen enkele mogelijkheid om 3 kaartjes te fixen zonder (S)CC voor PSV - Fener?{Behalve dan tegen woekerprijzen op Marktplaats)
Je mag wel mijn CC lenen om kaarten te kopen. Als ik hem maar weer terug krijg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik las het. Niemand die toevallig 3 kaartjes kan regelen?![]()
je kan hem voor veel meer geld uitlenen aan Duitse of Nederlandse Turkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je mag wel mijn CC lenen om kaarten te kopen. Als ik hem maar weer terug krijg.
Bron: vi.nlquote:Koeman twijfelt over inzetbaarheid Méndez
05/10/2007 16:48
Edison Méndez heeft het Champions League-duel met Internazionale niet goed verteerd. De Ecuadoriaanse PSV'er klaagt over een enkelblessure.
PSV-trainer Ronald Koeman moet nog afwachten of hij zaterdag tegen Willem II een beroep kan doen op Méndez. Achter de naam Björn van der Leegte staat een vraagteken vanwege een voetblessure.
Koeman hield vast aan de achttien man die in aanmerking kwamen voor het duel met Internazionale. Mike Zonneveld en Dirk Marcellis, die door een schorsing dinsdag verstek moesten laten gaan, voegen zich bij die achttienkoppige selectie. Ook om het eventuele wegvallen van Méndez en Van der Leegte te kunnen opvangen.
Ik heb 2 Supporters Club Cards en ben tijdens PSV-Fener in Italië (en de houder van die andere in China ofzo). Dus het zou evt kunnen ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik las het. Niemand die toevallig 3 kaartjes kan regelen?![]()
Ik ben geinteresseerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb 2 Supporters Club Cards en ben tijdens PSV-Fener in Italië (en de houder van die andere in China ofzo). Dus het zou evt kunnen ja.
Ik weet niet eens hoe dat moet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerdZal later op de avond je wel ff een pmmetje sturen.
Kun je je pm-box aanzetten?
quote:
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Gewoon op het envelopje bovenin klikken, en dan staat er wel iets van accepteren I think..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
jeeeemig, wat een kansloze campagne deze week zeg.
Wanneer volgt nu eens iemand PSV's goede voorbeeld
Doet het hier nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:09 schreef pascalheister het volgende:
Holland Sport 24 april 2005
vanaf minuutje 18, geweldig om weer te zien
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Zo optimistisch ben ik nog niet voor morgen.![]()
Ik ook niet. Al mag je toch wel 3 punten verwachten. Ik denk niet dat het een walk-over wordt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Mwa ik denk 4-1quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
zevenklappeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:57 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd wat de traditionele topictitel: Het Grote PSV Topic # zoveel?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:48 schreef andre347 het volgende:
Voor Aissati is het inderdaad beter dat hij gaat vertrekken. Ik snap echt niet waarom Culina beter moet/kan zijn dan Aissati
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:02 schreef mcyodogg het volgende:
Punt met Perez als middenvelder is, waar hij nu uitstekend presteert, is dat je naast Simons altijd nog een Culina of Mendez nodig hebt die ook verdedigend werk opknapt.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:47 schreef ganzenherder het volgende:
3-0 thuis tegen willem2 is opzich best matig, had toch wel rond de 5-0 verwacht. En dit zijn juist wedstrijden voor creatieve voetballers als Aissati die dan op de bank moet beginnen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:47 schreef ganzenherder het volgende:
3-0 thuis tegen willem2 is opzich best matig, had toch wel rond de 5-0 verwacht. En dit zijn juist wedstrijden voor creatieve voetballers als Aissati die dan op de bank moet beginnen![]()
Valt me ook op. PSV speelt zogenaamd bijna nooit goed..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:45 schreef Imperatore het volgende:
Ok toegegeven, het was niet best. Maar wat zat die commentator bij de samenvatting te zeiken zeg. Als dit slecht was in zijn ogen, dan spelen Ajax en AZ degradatievoetbal. Guttegut.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:04 schreef pascalheister het volgende:
Moet je nagaan als we goed spelen wat het dan wordt![]()
Ja, prutser dat ze zijnquote:Op zondag 7 oktober 2007 00:07 schreef okee6 het volgende:
Onze verdediging is ook slecht, 7 wedstrijden en dan al één bal 7 cm over de lijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat wordt echt veel te veel gezegd dit seizoen [afbeelding]
Hij wilde gewoon heel aanvallend voetballen, en vergat dat een aanval ook opgezet dient te worden en dat dat meestal op het middenveld gebeurt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Weer efkes op onze vetrouwde plek op de ranglijst
[..]
Denk dat Koeman het eens een keer met 'de 4 grote namen' wilde proberen voorin. Al had ik liever 4-4-2 gezien, met Aissati en Perez. Denk ook niet dat ie dit elke week gaat doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een walgelijke hond is die Lazovic toch ook. Die arrogante, verbitterde blik na afloop van de wedstrijd nadat hij niet had gescoord maar daar wel twee keer de mogelijkheid voor had. Het doet je schijnbaar pijn als je teamgenoot twee keer het net weet te vinden.
Koef
Lazovic![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:07 schreef okee6 het volgende:
Onze verdediging is ook slecht, 7 wedstrijden en dan al één bal 7 cm over de lijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is wel weer hartstikke knap, maar tegen clubs als NEC, Willem II, Heracles Almelo en NAC Breda mag je eigenlijk verwachten dat de nul wordt gehouden. De overwinning tegen Feyenoord was knap, maar Heerenveen, AZ, Groningen en Ajax moeten ook nog langs komen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:12 schreef ErikT het volgende:
Ik durfde het gisteren nog niet te zeggen, maar na vandaag staan we misschien nog steeds bovenaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Matige vertoning weer gisteren. Bij enkele spelers had ik het idee dat ze het na de 2-0 allemaal wel geloofde. Gevaarlijk, zo'n arrogante houding.
Willem II bewees idd dat het verschrikkelijk slecht kon voetballenquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tegen Willem II kan je je dat blijkbaar permitteren. Want zij creerden na de 2-0 dus helemaal niets meer.
Maar het was gisteren inderdaad behoorlijk tam. De momenten van goed voetbal waren schaars.
Ow en Sepp![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:19 schreef ErikT het volgende:
Ja hoe zit t nou met Sepp de Roover? Is hij nou nog van ons?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel mooi dat Ajax al zoveel punten laat liggen terwijl ze niet eens tegen goede ploegen hebben gespeeld. Allemaal ploegen als VVV, De Graafschap, Sparta, AZ, Groningen. Wij hebben tenminste al de nummers 1,4,5,6 gehad en staan er nog goed voor
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel mooi dat Ajax al zoveel punten laat liggen terwijl ze niet eens tegen goede ploegen hebben gespeeld. Allemaal ploegen als VVV, De Graafschap, Sparta, AZ, Groningen. Wij hebben tenminste al de nummers 1,4,5,6 gehad en staan er nog goed voor
Dat zie ik dan toch andersquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Groningen, Heerenveen en AZ vind ik prima tegenstanders waarbij punten verspelen minder erg is dan bij een andere tegenstander (Sparta nu bijvoorbeeld). PSV heeft van de goede tegenstanders Feyenoord en Twente gehad en onnodig punten verspeeld tegen NAC. Gaat dus goed gelijk op.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:44 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord haakt nog wel af. Het zal als vanouds tussen Ajax en PSV gaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:44 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord haakt nog wel af. Het zal als vanouds tussen Ajax en PSV gaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Feyenoord heeft het in vergelijking met Ajax veel beter op orde.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende wedstrijd tegen VVV, muwhahahaha.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:58 schreef Bartoli het volgende:
VVV wordt gezien het spelbeeld van de laatste weken wellicht zo opgerold als Heerenveen vandaag bij Heracles deed. Ik zie alleen Koevermans of Lazovic geen 7x scoren in 1 duel
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:05 schreef ganzenherder het volgende:
VVV heeft een waardeloze verdediging natuurlijk, als PSV normaal voetbalt moet het toch wel minimaal 5-0 worden ofzo. Maargoed echte monsterscores komen niet meer zo vaak voor tegenwoordig bij PSV helaas.
(En daarbij mag VVV ook niet te hard vernederd worden omdat het toch wel mn 2e clubje is)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:09 schreef WooZ het volgende:
020 laat ook weer punten liggen als het zo doorgaat
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de race om de titel zal naar mijn mening dan ook uiteindelijk tussen PSV en Feyenoord gaan
5-0 vind ik niet echt een monsterscore...quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vorig seizoen 1 keer 7-0 en 2 keer 5-0 toch?
Wij hebben altijd moeilijk tegen Twente en NAC.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Groningen, Heerenveen en AZ vind ik prima tegenstanders waarbij punten verspelen minder erg is dan bij een andere tegenstander (Sparta nu bijvoorbeeld). PSV heeft van de goede tegenstanders Feyenoord en Twente gehad en onnodig punten verspeeld tegen NAC. Gaat dus goed gelijk op.
Zekers te weten. Die jongen brengt weer leven in een ploeg en is een groot gevaar voor de tegenstander.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef WooZ het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Aisatti geblesseerd is geweest (stond op voetbal.nl). Maar die jongen moet echt een basisplaats krijgen, wat een verschil toen hij er in kwam gister. Meteen de opening zoeken op de spitsen, zoals alleen hij dat kan
Dat probleem hebben wij in onze laatse linie, dat gaat ons ook nog bakken vol punten kosten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:31 schreef WooZ het volgende:
wacht maar tot er geblesseerden komen bij feyenoord, dat komt na de winter wel, ze hebben amper volwaardige vervangers
Whehe, leuk gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WooZ het volgende:
020 - VVV:
Boer zoekt beker
[ afbeelding ]
PSV - Willem II
020 zoekt doelpunt, europa, trainer, fans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WooZ het volgende:
020 - VVV:
Boer zoekt beker
[ afbeelding ]
PSV - Willem II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans? Wil je die eens uitleggen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WooZ het volgende:
020 - VVV:
Boer zoekt beker
[ afbeelding ]
PSV - Willem II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zag niemand meer zitten in die graftombe na de 0-3 donderdagquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Fans? Wil je die eens uitleggen...
Het zou pas echt van klasse getuigen om die Ajacieden gewoon te negeren. Zoals Cruijff wel eens zei, "mensen die niet van mijn niveau zijn, kunnen mij niet raken."quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WooZ het volgende:
020 - VVV:
Boer zoekt beker
[ afbeelding ]
PSV - Willem II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zullen jullie nooit doen vrees ik. Keer op keer zijn jullie meer met Ajax bezig dan je eigen club.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het zou pas echt van klasse getuigen om die Ajacieden gewoon te negeren. Zoals Cruijff wel eens zei, "mensen die niet van mijn niveau zijn, kunnen mij niet raken."
Moet je horen wie het zegt, wat kom je hier dan doen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat zullen jullie nooit doen vrees ik. Keer op keer zijn jullie meer met Ajax bezig dan je eigen club.
Worden jullie daar zelf ook nooit moe van?
Het levert jullie niet echt een geloofwaardig imago op.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat zullen jullie nooit doen vrees ik. Keer op keer zijn jullie meer met Ajax bezig dan je eigen club.
Worden jullie daar zelf ook nooit moe van?
Het levert jullie niet echt een geloofwaardig imago op.
Ik kom hier omdat die desbetreffende foto's in het Ajax-topic werden gepost. Is het ook mogelijk dat je serieus antwoord kan geven op mijn vragen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt, wat kom je hier dan doen?![]()
Nee, joden neem ik niet serieus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik kom hier omdat die desbetreffende foto's in het Ajax-topic werden gepost. Is het ook mogelijk dat je serieus antwoord kan geven op mijn vragen?
En ik zie weer een bevestiging.quote:
Waarom antwoord geven op een vraag, die je stelt na een totaal uit de lucht gegrepen stelling.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik kom hier omdat die desbetreffende foto's in het Ajax-topic werden gepost. Is het ook mogelijk dat je serieus antwoord kan geven op mijn vragen?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ja dat Hofland bij hun loopt blijft een blunder.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wij in onze laatse linie, dat gaat ons ook nog bakken vol punten kosten.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=49563quote:Het wordt eens tijd dat er bij nederland wat pit komt en niet allemaal rijke luie spelers. Tijd voor danny buis, die heeft minder voetbalcapiciteit. Maar kan wel het team draaien, en daarin tegen vind ik hem alsnog beter dan Maduro. Beetje felheid zal oranje niet misstaan!!
Hey bedankt voor dit mp3'tje. Wat krijg ik hier weer een kriebels en warm gevoel van, heerlijk!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:31 schreef WooZ het volgende:
en moet ik dat ene doelpunt ook nog uitleggen?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:29 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Hey bedankt voor dit mp3'tje. Wat krijg ik hier weer een kriebels en warm gevoel van, heerlijk!
quote:Oefenduel PSV tegen Mechelen van de baan
PSV speelt donderdag geen oefenwedstrijd tegen KV Mechelen. De trainer van de Eindhovenaren, Ronald Koeman, wilde de wedstrijd gebruiken om tijdens de interlandperiode te oefenen met een team van niet-internationals aangevuld met Jong-PSV'ers en A1-spelers.
De lokale autoriteiten in Mechelen hebben echter geen toestemming voor het duel gegeven.
Bron: Fok! Sport
Ik dacht al dat jij iets te melden zou hebben over dat oefenduelquote:
Idd jammer. Tegen Atalanta heeft KVM het kortgeleden zeer goed gedaan, had het nu graag tegen PSV gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij iets te melden zou hebben over dat oefenduel
Jammer dat het niet doorgaat
Ik hoop echt Aissatiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:55 schreef Neoktheone het volgende:
Culina ligt er drie weken uit. Zou Aissati nu wel een kans krijgen?
In de CL niet, in de competitie tegen VVV welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind Aissati niet een logische vervanger voor Culina.
Aissati is inderdaad beter in aanvallend opzicht, Culina verdedigend ook goed meequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind Aissati niet een logische vervanger voor Culina.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:29 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Hey bedankt voor dit mp3'tje. Wat krijg ik hier weer een kriebels en warm gevoel van, heerlijk!
Je droge opmerkingquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:53 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Help me even, want de humor ontgaat mij volledig.
ik vat em ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:53 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Help me even, want de humor ontgaat mij volledig.
Achja, even de aandacht afleiden van die zeikerd die over Ajax en die spandoeken begon te zeuren.quote:
Nilisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:33 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5350
leuk filmpje
Heel netjes, ziet er mooi strak uit, is wel een mooie bannerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
Graag jullie op of aanmerkingen over de nieuwe banner
[ afbeelding ]
Ik vind de letters er nog niet zo uitkomen, kan zo 123 nog geen geschikte kleur vindenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Heel netjes, ziet er mooi strak uit, is wel een mooie banner
Tof!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
kwam ergens dit sjabloon tegen vond hem er wel leuk bijpassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tof!
Die sterren zijn van 't blauwdoek?
Timmy MOET er opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat bedacht ik me ook al, heb er nog wel een foto van liggen. Morgen er maar eens tussen prutsen.quote:
quote:
vind de huidige banner veel mooier, t komt professioneler en strakker over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niet wat daar moeilijk aan is?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij kan moeilijk zeggen: ''ja, ik ga verdomme toch niet naar die jodenclub toe, PSV FOR EVAHHHHHHHHHHHHHH''
Sibon is zo grapigquote:
kan ik wel mee inkomen, ik ga nog eens verder met stoeien en evt wat meerdere banners maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef KELDER het volgende:
[..]
vind de huidige banner veel mooier, t komt professioneler en strakker over.
Als je toch iets nieuws wil maken, zorg er dan iig voor dat de banner echt PSV blijft uitstralen, dat gevoel heb ik bij deze niet echt.
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:03 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar moeilijk aan is?![]()
Beter zou zijn al springend zingen: EN WIE NIET SPRINGT, DIE IS EEN JOOD, EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOOOOOD, EN WIE NIET SPRINGT....![]()
misschien nog wat leuke foto's van spelers:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan ik wel mee inkomen, ik ga nog eens verder met stoeien en evt wat meerdere banners maken.
*knikt instemmend*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Imperatore het volgende:
Jongens, dit kan toch niet. Maar goed dat Hiddink dit aanbod heeft afgewezen. Maar ik hoop dat hij dit niet louter heeft gedaan omdat hij het al naar zijn zin heeft in Ruskiland. Hiddink is en blijft een PSV-man en heeft bij Ajax niets te zoeken. Ik hoop dat hij loyaal aan ons blijft en dit zo houdt. Niet dat ik bang ben dat hij Ajax uit het slop trekt, dat is namelijk al een karwei op zich, maar Hiddink hoort gewoon bij PSV.
wat moet ik nu met guusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien nog wat leuke foto's van spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de banner zetten?quote:
eraf knippenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:01 schreef WooZ het volgende:
[..]
die gaat bijtekenen bij rusland dus vrij weinig
Het is zo'n briljant plaatje waar Gomes die schaal gewoon zo droog op z'n kop heeft gezetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eraf knippen
ik kwam het tegen en misschien dat je er iets aan hebt, zo niet dan blijven het mooie plaatjes om te zien nu
Er zit wel een kern van waarheid in, maar Foppe: kan dit niet gewoon buiten de media om?quote:De Haan laakt instelling Aissati
In Sportweek uit Jong Oranje coach Foppe de Haan wederom kritiek op PSV-talent Ismaël Aissati. De jonge middenvelder zou te weinig energie in zijn ontwikkeling stoppen. "Ik vind: als je zó goed kunt voetballen als hij, dan moet je méér betekenen dan alleen maar een beetje meevoetballen. Er moet ook ontwikkeling in zitten", aldus De Haan.
De bondscoach vertelt dat hij in de wedstrijden tegen Macedonië en Noorwegen een slechte Aissati gezien heeft, vanwege zijn instelling. Hij vervolgt: "Daar komt nog bij dat hij afgelopen zomer een paar keer geblesseerd is geweest aan zijn knie en dat hij bij PSV weinig aan spelen toekomt. Als je dat allemaal op een rij zet, denk ik: hij moet eerst maar gewoon heel basaal trainen en zorgen dat hij weer goed gaat spelen. Zorgen dat-ie in het eerste van PSV komt, of er op z’n minst tegenaan gaan aanduwen. Dan neem ik hem er vanzelf wel weer bij".
Ben ik de enige die geen zak van die laatste zin begrijpt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef okee6 het volgende:
Als Aissati zich doof houdt, heeft Foppe het volste recht. Sterker, moet jij als PSV-fan ook uitermate blij mee zijn. Koeman droeg (ook) PSV op om van Inter te verliezen, omdat dat normaal is.
Het is vrij normaal dat een clubcoach, die een dagelijkse relatie met de speler en team business heeft, dat ie Aissati wat laat. Dan is het prima dat Foppe daaroverheen feedback geeft. Hij kent Isi ook goed, dus heeft het volste recht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen zak van die laatste zin begrijpt?![]()
de Haan mag zeker feedback geven, maar waarom altijd via de media. En waarom steeds tegen Aissati.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef okee6 het volgende:
Als Aissati zich doof houdt, heeft Foppe het volste recht. Sterker, moet jij als PSV-fan ook uitermate blij mee zijn. Koeman droeg (ook) PSV op om van Inter te verliezen, omdat dat normaal is.
Mischien wel omdat Maduro anders in elkaar steekt dan Aissati. En de huidige voetbalsituatie van beiden verschilt ook nogal, dus de vergelijking gaat sowieso mank. Er is niet één algemeen goede aanpak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap trouwens niet dat de Haan dit altijd vooral doet over Aissati. Over Maduro heb ik hem zelden dit soort dingen horen zeggen, die neemt hij juist in bescherming
Vroeger had hij ook genoeg over Afellay te meldenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Haan mag zeker feedback geven, maar waarom altijd via de media. En waarom steeds tegen Aissati.
Zo geweldig vond ik Zlatan helemaal niet. Hij kreeg een strafschop, hij schoot em erin, en hij gaf een opvallende mislukte pass en dat was het wel. Als het een hoofdrol was, dan geen schitterende.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:48 schreef okee6 het volgende:
Ja zo kan je er ook tegenaan kijken. Mijn optiek is dat je de 10% kans die je had om daar te winnen (zware wedstrijd Roma en blessuregevoeligheid Zlatan benutten) beter had kunnen aangrijpen. Koeman verzandde in een niet-aanval en een niet-verdedigingstactiek en liet daarmee Zlatan de hoofdrol. Daar kots ik van.
Mag jij als mede-fan intussen gewoon lekker verder genieten van je lucky nederlaag, maar zo zie ik het.
Zo kan je het zien, maar om nou te stellen dat Koeman zijn ploeg opdroeg om te verliezen is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:48 schreef okee6 het volgende:
Ja zo kan je er ook tegenaan kijken. Mijn optiek is dat je de 10% kans die je had om daar te winnen (zware wedstrijd Roma en blessuregevoeligheid Zlatan benutten) beter had kunnen aangrijpen. Koeman verzandde in een niet-aanval en een niet-verdedigingstactiek en liet daarmee Zlatan de hoofdrol. Daar kots ik van.
Mag jij als mede-fan intussen gewoon lekker verder genieten van je lucky nederlaag, maar zo zie ik het.
ja en daar bleek hij ook nog eens te praten over achterhaalde feitenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vroeger had hij ook genoeg over Afellay te melden
Ik kreeg uit alles in die week het idee dat Koeman de ploeg poogde te laten ademen. PSV heeft nog wel wat aangevallen in Milaan, maar ook dat was niet overtuigend.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zo kan je het zien, maar om nou te stellen dat Koeman zijn ploeg opdroeg om te verliezen is natuurlijk onzin.
Er bestaat ook nog zoiets als kwaliteitsverschil tussen de kampioen van Italië en die van Nederland.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:15 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik kreeg uit alles in die week het idee dat Koeman de ploeg poogde te laten ademen. PSV heeft nog wel wat aangevallen in Milaan, maar ook dat was niet overtuigend.
Wat een onzinverhaal zeg, net of Aissati er wat aan kan doen dat Koeman hem al twee jaar negeert.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in, maar Foppe: kan dit niet gewoon buiten de media om?![]()
Dáár kan ik weer weinig mee. Als je logisch redeneert, even clubsympathie opzij zet, dan vermoed je dat deze wedstrijd aan de Italianen was verkocht. Zo is het CL-concept, daar draait het om. Dat ik dat niet leuk vind, en dat jij dat krankzinnig vindt klinken, jammer! Maar zo zou het feitelijk kunnen liggen, en al zou je willen, zou er zo weinig over te discussieren zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als kwaliteitsverschil tussen de kampioen van Italië en die van Nederland.
En welk idee jij ergens bij krijgt is natuurlijk niet van belang, daar kunnen we hier niks mee. Ik discussieer liever aan de hand van feitelijke gebeurtenissen en uitspraken.
Slecht, gelukkig zegt het niet zo veel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Hmm, een PSV zonder internationals verliest van Dender in een oefenduel. Onder de Vlaamse schutters was held David Destorme.
Opstelling PSV: Roorda (46. Cássio Ramos), Kromkamp (46. Heerkens), Alcides, Ter Horst, Zonneveld, Addo (46. Ojo), Van der Leegte, Fagner, Aissati, Bakkal (46. Hutten), Zeefuik.
Je moet ook niet zo'n pauperblad lezenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
En toch blijft Aktueel er mee komen he. Daar word ik zo strontziek van.Maar goed dat had ik al vermeld.
Blijft Amsterdamse arrogantie als je het mij vraagt.
Tsjah.. zit in het pakket met Revu en Panorame en een extra blad voor een mindere prijs...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo'n pauperblad lezen
Seizoen 71-72 in de 3de ronde van de UEFA Cup. 1-0 gewonnen van Lierse SKquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:47 schreef ruud.nl het volgende:
Wanneer is voor het laatst van een Belgische tegenstander gewonnen eigenlijk?
Ik kan het me in ieder geval niet herinneren.
Dan moet ik eerst mijn huidige visie op de voetbalwereld vervangen door er complottheoriën in te integreren her en der. En van daaruit zou ik dan logisch moeten gaan redeneren? Ik denk dat je te veel naar de X-Files hebt gekeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dáár kan ik weer weinig mee. Als je logisch redeneert, even clubsympathie opzij zet, dan vermoed je dat deze wedstrijd aan de Italianen was verkocht. Zo is het CL-concept, daar draait het om. Dat ik dat niet leuk vind, en dat jij dat krankzinnig vindt klinken, jammer! Maar zo zou het feitelijk kunnen liggen, en al zou je willen, zou er zo weinig over te discussieren zijn.
Goed nieuws lijkt mequote:Herfinanciering stadion nu toch bijna rond?
De Telegraaf meldt dat PSV dichtbij herfinanciering van het Philipsstadion is. In plaats van US Realty Advisors, zou nu Calyon Funding Company LLC, gelieerd aan de Franse bank Crédit Agricole, de tegenpartij zijn. Het bedrijf zou op dit moment bezig zijn beleggers te werven bij de herfinanciering, die ¤ 95 miljoen behelst.
Op dit moment bedraagt de hypotheek op het stadion ¤ 75 miljoen. De herfinanciering zou dus direct ¤ 20 miljoen cash opleveren. Daarnaast zouden de jaarlijkse lasten met 3 tot 4 miljoen omlaag kunnen. Wel heeft de Calyon bedongen dat PSV toestemming nodig heeft voor substantiele investeringen in het stadion. Daarnaast mag PSV alleen spelers aankopen als dat niet ten koste gaat van de betaalverplichting aan Calyon. Hoe dat verder uitgewerkt is, is niet bekend.
PSV wilde nog niet reageren op de stand van zaken. "Wij hebben afgesproken helemaal nergens op te reageren. Pas als wij het een goed moment vinden, treden we naar buiten" , aldus algemeen directeur Jan Reker.
Bron: PSV netwerk
Hopen dat het nu een keer rond komt, ik lees de laatste jaren wel vaker berichten dat de herfinanciering bijna rond is.quote:
waarschijnlijk heeft Koeman ze gezegd te verliezenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Hmm, een PSV zonder internationals verliest van Dender in een oefenduel. Onder de Vlaamse schutters was held David Destorme.
Opstelling PSV: Roorda (46. Cássio Ramos), Kromkamp (46. Heerkens), Alcides, Ter Horst, Zonneveld, Addo (46. Ojo), Van der Leegte, Fagner, Aissati, Bakkal (46. Hutten), Zeefuik.
dit ziet er betrouwbaarder uit dan de Amerikaanse investeerders die Westerhof op het oog hadquote:
Ik denk dat ze zijn omgekocht!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft Koeman ze gezegd te verliezen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft Koeman ze gezegd te verliezen
Net zo goed als al die vorige keren dat het bijna rond was!quote:
quote:
ach zolang het op het einde maar goed komtquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
We hadden ooit eens zo'n fantastische thuis reeks die terugliep tot Monaco, maar vorig jaar toch flink teleurstellend tegen Ajax en AZ.
Inderdaad al is het wel leuker om met aantrekkelijk goed voetbal de punten en prijzen te pakken. Al is dat niet het allerbelangrijkste.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
ach zolang het op het einde maar goed komt
Lijkt me wle prachtig jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou graag zien dat het Philips Stadion weer een soort van fort wordt, waar niemand (hoe groot de tegenstander ook) kan winnen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou graag zien dat het Philips Stadion weer een soort van fort wordt, waar niemand (hoe groot de tegenstander ook) kan winnen.
Wat bedoel je nuquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Wanneer was dat voor het laatst? 2004-2005 toch ergens? iig wel in de CL![]()
![]()
Had Rosenborg niet zoiets tot PSV langs kwam met Farfán en John de Jong?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ja, aan de andere kant: liever een overwinning en een nederlaag thuis, ipv 2 gelijke spelen.
14 Europese thuiswedstrijden waren ze toen ongeslagenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had Rosenborg niet zoiets tot PSV langs kwam met Farfán en John de Jong?
3-1 tegen AC Milanquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
En toch hadden er gerenommeerde tegenstanders gespeeld toen. Niemand had 3 punten verwacht voor PSV destijds.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
14 Europese thuiswedstrijden waren ze toen ongeslagen
Haha geweldig. Vier talen in 1 zin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5369
Held
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5370
Waarom praat hij Nederlands, Engels en Frans door elkaar? (En hij is Portugees geboren in Frankrijk)
Die was van Rosenborg BKquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die 14 keer ongeslagen reeks in de CL![]()
Een prachtseizoen indeed maar van die laatste halve finale wedstrijd (waar wij het verdiend hadden om naar de finale te gaan!) lig ik soms nog badend in het zweet van wakker. (ietwat overdreven maar hey.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
3-1 tegen AC Milan![]()
![]()
Prachtseizoen was dat.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Een prachtseizoen indeed maar van die laatste halve finale wedstrijd (waar wij het verdiend hadden om naar de finale te gaan!) lig ik soms nog badend in het zweet van wakker. (ietwat overdreven maar hey.)
Ik wil niet eens meer denken aan het 'wat als'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Toch blijf ik erbij, dat als wij in die finale hadden gestaan dat wij de champions league hadden gewonnen.
Nu had hij altijd wel een beetje een vreemd kapsel, maar dit slaat alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind dat staartje veel vreemder.
Zou best kunnen... Alleen Liverpool is wel een hele andere ploeg dan Arsenal en veel aanvallender.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Toch blijf ik erbij, dat als wij in die finale hadden gestaan dat wij de champions league hadden gewonnen.
Daar was ik toendertijd helemaal overtuigd van, nu denk ik dat we zeker een heel goede kans hadden gemaakt, maar zeker ben ik niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ik had het idee dat hij toch al meer voor Marokko voelde eigenlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef mcyodogg het volgende:
Mwa, zal toch niet in zo'n vaart lopen? Hij heeft nu vast een pesthekel aan De Haan, en heeft daarbij een punt. Maar daarom meteen voor Marokko kiezen?
Klopt, maar nadat hij werd uitgefloten bij die oefenwedstrijd wist hij het niet meer zeker. Hij springt toch van de hak op de tak. Foppe zoekt nu benadering, dus misschien is volgende week weer alles anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij toch al meer voor Marokko voelde eigenlijk.
Al gepostquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Gomes
Nergens gezien maarjaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al gepost
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21798
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Held
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5370
Waarom praat hij Nederlands, Engels en Frans door elkaar? (En hij is Portugees geboren in Frankrijk)
Ik geloof het wel hoorquote:
omdat Marcellis vooral een centrale verdediger is die ook uit de voeten kan op rechtsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:24 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom Marcellis niet meer speelminuten krijgt... Slechter dan Kromkamp in verdedigend opzicht kan hij toch niet zijn?![]()
*KUCH*centrale*KUCH*quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat Marcellis vooral een ventrale verdediger is die ook uit de voeten kan op rechts
19-08-2007 Heracles Almelo-PSV 0-2 (0-0)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoop dat we nu eindelijk eens wat meer doelpunten kunnen maken dan 3 of 4
Wat mij betreft is 3 à 4-0 een prima uitslag tegen VVV.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
19-08-2007 Heracles Almelo-PSV 0-2 (0-0)
25-08-2007 PSV-NEC 5-0 (2-0)
01-09-2007 FC Twente-PSV 0-0 (0-0)
15-09-2007 PSV-Vitesse SBV 1-0 (1-0)
23-09-2007 PSV-Feyenoord 4-0 (3-0)
29-09-2007 NAC Breda-PSV 1-1 (0-0)
Je doet net of we elke wedstrijd met 3,4-0 winnen...![]()
Ventraal betekent 'vooraan in het lichaam' bij anatomie. Nu mag PSV best de belichaming van ons gedachtengoed worden genoemd. Maar in dat geval zou ik Marcellis toch eerder op dorsaal zetten. In de achterhoede dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:23 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had ook al geen flauw benul wat hij bedoelde met ventrale![]()
![]()
Vooraf ja. Maar minder als je dalijk 3-0 wint en 5 'sitters' mist. Dit is toch een van de weinige wedstrijden dat je eens goed aan je doelsaldo kan werken, en het publiek een mooie show kan geven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wat mij betreft is 3 à 4-0 een prima uitslag tegen VVV.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ventraal betekent 'vooraan in het lichaam' bij anatomie. Nu mag PSV best de belichaming van ons gedachtengoed worden genoemd. Maar in dat geval zou ik Marcellis toch eerder op dorsaal zetten. In de achterhoede dus
Amenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ventraal betekent 'vooraan in het lichaam' bij anatomie. Nu mag PSV best de belichaming van ons gedachtengoed worden genoemd. Maar in dat geval zou ik Marcellis toch eerder op dorsaal zetten. In de achterhoede dus
Ventraal betekent "buikzijde" in de biologie of anatomie. Dorsaal betekent "rugzijde". Vooraan (mondzijde) is bijvoorbeeld rostraal en de achterzijde is dan caudaalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Mendez en Farfan krijgen rust Zaterdag.quote:Ronald Koeman hoopt volgende week weer over Ibrahim Afellay te kunnen beschikken. De coach van PSV is van plan om de middenvelder in de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam in te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |