abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53754122
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:04 schreef pascalheister het volgende:
Moet je nagaan als we goed spelen wat het dan wordt

Dat wordt echt veel te veel gezegd dit seizoen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53754214
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:07 schreef okee6 het volgende:
Onze verdediging is ook slecht, 7 wedstrijden en dan al één bal 7 cm over de lijn.
Ja, prutser dat ze zijn
pi_53754238
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:08 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat wordt echt veel te veel gezegd dit seizoen [afbeelding]

Jup. Brandts en HtC hebben dit nieuwe cliché al eens gebezigd dit seizoen. Henkie zelfs meerdere malen. Maar goed, we wachten wel af tot Ajax goed gaat voetballen...

..en we wachten..

..en wachten..

enfin..
  zondag 7 oktober 2007 @ 01:05:38 #79
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53755235
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Weer efkes op onze vetrouwde plek op de ranglijst
[..]

Denk dat Koeman het eens een keer met 'de 4 grote namen' wilde proberen voorin. Al had ik liever 4-4-2 gezien, met Aissati en Perez. Denk ook niet dat ie dit elke week gaat doen.
Hij wilde gewoon heel aanvallend voetballen, en vergat dat een aanval ook opgezet dient te worden en dat dat meestal op het middenveld gebeurt.
Ik vind Koevermans en Lazovic goede aankopen, maar één ervan moet op de bank.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53756138
Koevermans en Lazovic kan juist een goed koppel worden
pi_53756412
Wat een walgelijke hond is die Lazovic toch ook . Die arrogante, verbitterde blik na afloop van de wedstrijd nadat hij niet had gescoord maar daar wel twee keer de mogelijkheid voor had. Het doet je schijnbaar pijn als je teamgenoot twee keer het net weet te vinden.

Koef
Lazovic
pi_53756449
Danko schiet er wel 2 in als het dalijk wel moet
pi_53756807
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 02:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een walgelijke hond is die Lazovic toch ook . Die arrogante, verbitterde blik na afloop van de wedstrijd nadat hij niet had gescoord maar daar wel twee keer de mogelijkheid voor had. Het doet je schijnbaar pijn als je teamgenoot twee keer het net weet te vinden.

Koef
Lazovic

Die gozer heeft het gevoel voor het eerst echt een kans te krijgen bij een topclub. Hij is een spits, en weet dat er uiteindelijk vooral naar zijn doelpuntenteller gekeken wordt. Laat hem eerst het gevoel krijgen dat hij zich bewezen heeft, laat hem zichzelf eerst bewijzen tov het publeik. En zodra hij zich gemakkelijker voelt, zal je zien dat dat vanzelf minder wordt. Met twee assists in de laatste 2 competitieduels, kan je hem iig niet zelfzuchtig noemen.

En doe niet alsof hij nu zich echt slecht voelt na een overwinning. Maar tuurlijk is hij teleurgesteld dat hij niet gescoord heeft.
pi_53757158
Ik vind Lazovic wat dat betreft juist 100% mee vallen. Hij voetbalt gewoon onwijs goed mee, en is zeker niet te beroerd om de bal af te geven aan een speler die er beter voor staat. (2x Koeverrmans vanavond)

Enige nadeel aan Lazovic is dat ie te gefrustreerd raakt als ie zelf niet scoort. Helemaal niet nodig, want hij bewijst zijn nut ook zonder te scoren!
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:15:33 #85
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_53759207
Iedereen heeft die jongen gruwelijk op zijn sodemieter gegeven na Feyenoord. Hij neemt dat mee als kritiek en legt de bal nu gewoon af aan Koevermans. Hij doet iets met de kritiek en dan mag je van mij makkelijk een zuur gezicht hebben na de wedstrijd. Fel zijn op zichzelf maakt hem alleen maar scherper.
Dit, dus.
pi_53759333
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:07 schreef okee6 het volgende:
Onze verdediging is ook slecht, 7 wedstrijden en dan al één bal 7 cm over de lijn.

Het is wel weer hartstikke knap, maar tegen clubs als NEC, Willem II, Heracles Almelo en NAC Breda mag je eigenlijk verwachten dat de nul wordt gehouden. De overwinning tegen Feyenoord was knap, maar Heerenveen, AZ, Groningen en Ajax moeten ook nog langs komen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2007 @ 12:14:46 #87
135486 Manu82
How you doin'?
pi_53760183
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het is wel weer hartstikke knap, maar tegen clubs als NEC, Willem II, Heracles Almelo en NAC Breda mag je eigenlijk verwachten dat de nul wordt gehouden. De overwinning tegen Feyenoord was knap, maar Heerenveen, AZ, Groningen en Ajax moeten ook nog langs komen.

Vergeet Twente niet he Toch ook geen clubje om over het hoofd te zien en volgens mij speelde PSV daar ook vrij aardig
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_53760467
Ik wist trouwens niet dat Aisatti geblesseerd is geweest (stond op voetbal.nl). Maar die jongen moet echt een basisplaats krijgen, wat een verschil toen hij er in kwam gister. Meteen de opening zoeken op de spitsen, zoals alleen hij dat kan
pi_53762757
Matige vertoning weer gisteren. Bij enkele spelers had ik het idee dat ze het na de 2-0 allemaal wel geloofde. Gevaarlijk, zo'n arrogante houding.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53763197
020 laat ook weer punten liggen als het zo doorgaat
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:12:38 #92
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53763327
Ik durfde het gisteren nog niet te zeggen, maar na vandaag staan we misschien nog steeds bovenaan.

edit: ik begreep radio 1 verkeerd, ik dacht 1-0 in Arnhem.
pi_53763386
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:12 schreef ErikT het volgende:
Ik durfde het gisteren nog niet te zeggen, maar na vandaag staan we misschien nog steeds bovenaan.

Ik denk het niet hoor.
Feyenoord pakt de 3 punten wel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53763457
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Matige vertoning weer gisteren. Bij enkele spelers had ik het idee dat ze het na de 2-0 allemaal wel geloofde. Gevaarlijk, zo'n arrogante houding.

Tegen Willem II kan je je dat blijkbaar permitteren. Want zij creerden na de 2-0 dus helemaal niets meer.
Maar het was gisteren inderdaad behoorlijk tam. De momenten van goed voetbal waren schaars.

Ow en Sepp
pi_53763575
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:16 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Tegen Willem II kan je je dat blijkbaar permitteren. Want zij creerden na de 2-0 dus helemaal niets meer.
Maar het was gisteren inderdaad behoorlijk tam. De momenten van goed voetbal waren schaars.

Ow en Sepp
Willem II bewees idd dat het verschrikkelijk slecht kon voetballen . Maar ik blijf het gevaarlijk vinden om zo'n houding aan te nemen. Druk gewoon door tot je een écht veilige marge hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:19:24 #96
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53763597
Ja hoe zit t nou met Sepp de Roover? Is hij nou nog van ons?
pi_53763891
Wel mooi dat Ajax al zoveel punten laat liggen terwijl ze niet eens tegen goede ploegen hebben gespeeld. Allemaal ploegen als VVV, De Graafschap, Sparta, AZ, Groningen. Wij hebben tenminste al de nummers 1,4,5,6 gehad en staan er nog goed voor
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_53764009
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:19 schreef ErikT het volgende:
Ja hoe zit t nou met Sepp de Roover? Is hij nou nog van ons?

Nee, volgens mij is hij overgenomen door Sparta
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53764074
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel mooi dat Ajax al zoveel punten laat liggen terwijl ze niet eens tegen goede ploegen hebben gespeeld. Allemaal ploegen als VVV, De Graafschap, Sparta, AZ, Groningen. Wij hebben tenminste al de nummers 1,4,5,6 gehad en staan er nog goed voor

Agh ja, punten laten liggen tegen NAC en Twente is natuurlijk erg goed.
pi_53764113
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:

Groningen, Heerenveen en AZ vind ik prima tegenstanders waarbij punten verspelen minder erg is dan bij een andere tegenstander (Sparta nu bijvoorbeeld). PSV heeft van de goede tegenstanders Feyenoord en Twente gehad en onnodig punten verspeeld tegen NAC. Gaat dus goed gelijk op.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')