abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53754122
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:04 schreef pascalheister het volgende:
Moet je nagaan als we goed spelen wat het dan wordt

Dat wordt echt veel te veel gezegd dit seizoen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53754214
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:07 schreef okee6 het volgende:
Onze verdediging is ook slecht, 7 wedstrijden en dan al één bal 7 cm over de lijn.
Ja, prutser dat ze zijn
pi_53754238
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:08 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat wordt echt veel te veel gezegd dit seizoen [afbeelding]

Jup. Brandts en HtC hebben dit nieuwe cliché al eens gebezigd dit seizoen. Henkie zelfs meerdere malen. Maar goed, we wachten wel af tot Ajax goed gaat voetballen...

..en we wachten..

..en wachten..

enfin..
  zondag 7 oktober 2007 @ 01:05:38 #79
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53755235
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Weer efkes op onze vetrouwde plek op de ranglijst
[..]

Denk dat Koeman het eens een keer met 'de 4 grote namen' wilde proberen voorin. Al had ik liever 4-4-2 gezien, met Aissati en Perez. Denk ook niet dat ie dit elke week gaat doen.
Hij wilde gewoon heel aanvallend voetballen, en vergat dat een aanval ook opgezet dient te worden en dat dat meestal op het middenveld gebeurt.
Ik vind Koevermans en Lazovic goede aankopen, maar één ervan moet op de bank.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53756138
Koevermans en Lazovic kan juist een goed koppel worden
pi_53756412
Wat een walgelijke hond is die Lazovic toch ook . Die arrogante, verbitterde blik na afloop van de wedstrijd nadat hij niet had gescoord maar daar wel twee keer de mogelijkheid voor had. Het doet je schijnbaar pijn als je teamgenoot twee keer het net weet te vinden.

Koef
Lazovic
pi_53756449
Danko schiet er wel 2 in als het dalijk wel moet
pi_53756807
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 02:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een walgelijke hond is die Lazovic toch ook . Die arrogante, verbitterde blik na afloop van de wedstrijd nadat hij niet had gescoord maar daar wel twee keer de mogelijkheid voor had. Het doet je schijnbaar pijn als je teamgenoot twee keer het net weet te vinden.

Koef
Lazovic

Die gozer heeft het gevoel voor het eerst echt een kans te krijgen bij een topclub. Hij is een spits, en weet dat er uiteindelijk vooral naar zijn doelpuntenteller gekeken wordt. Laat hem eerst het gevoel krijgen dat hij zich bewezen heeft, laat hem zichzelf eerst bewijzen tov het publeik. En zodra hij zich gemakkelijker voelt, zal je zien dat dat vanzelf minder wordt. Met twee assists in de laatste 2 competitieduels, kan je hem iig niet zelfzuchtig noemen.

En doe niet alsof hij nu zich echt slecht voelt na een overwinning. Maar tuurlijk is hij teleurgesteld dat hij niet gescoord heeft.
pi_53757158
Ik vind Lazovic wat dat betreft juist 100% mee vallen. Hij voetbalt gewoon onwijs goed mee, en is zeker niet te beroerd om de bal af te geven aan een speler die er beter voor staat. (2x Koeverrmans vanavond)

Enige nadeel aan Lazovic is dat ie te gefrustreerd raakt als ie zelf niet scoort. Helemaal niet nodig, want hij bewijst zijn nut ook zonder te scoren!
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:15:33 #85
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_53759207
Iedereen heeft die jongen gruwelijk op zijn sodemieter gegeven na Feyenoord. Hij neemt dat mee als kritiek en legt de bal nu gewoon af aan Koevermans. Hij doet iets met de kritiek en dan mag je van mij makkelijk een zuur gezicht hebben na de wedstrijd. Fel zijn op zichzelf maakt hem alleen maar scherper.
Dit, dus.
pi_53759333
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:07 schreef okee6 het volgende:
Onze verdediging is ook slecht, 7 wedstrijden en dan al één bal 7 cm over de lijn.

Het is wel weer hartstikke knap, maar tegen clubs als NEC, Willem II, Heracles Almelo en NAC Breda mag je eigenlijk verwachten dat de nul wordt gehouden. De overwinning tegen Feyenoord was knap, maar Heerenveen, AZ, Groningen en Ajax moeten ook nog langs komen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2007 @ 12:14:46 #87
135486 Manu82
How you doin'?
pi_53760183
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het is wel weer hartstikke knap, maar tegen clubs als NEC, Willem II, Heracles Almelo en NAC Breda mag je eigenlijk verwachten dat de nul wordt gehouden. De overwinning tegen Feyenoord was knap, maar Heerenveen, AZ, Groningen en Ajax moeten ook nog langs komen.

Vergeet Twente niet he Toch ook geen clubje om over het hoofd te zien en volgens mij speelde PSV daar ook vrij aardig
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_53760467
Ik wist trouwens niet dat Aisatti geblesseerd is geweest (stond op voetbal.nl). Maar die jongen moet echt een basisplaats krijgen, wat een verschil toen hij er in kwam gister. Meteen de opening zoeken op de spitsen, zoals alleen hij dat kan
pi_53762757
Matige vertoning weer gisteren. Bij enkele spelers had ik het idee dat ze het na de 2-0 allemaal wel geloofde. Gevaarlijk, zo'n arrogante houding.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53763197
020 laat ook weer punten liggen als het zo doorgaat
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:12:38 #92
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53763327
Ik durfde het gisteren nog niet te zeggen, maar na vandaag staan we misschien nog steeds bovenaan.

edit: ik begreep radio 1 verkeerd, ik dacht 1-0 in Arnhem.
pi_53763386
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:12 schreef ErikT het volgende:
Ik durfde het gisteren nog niet te zeggen, maar na vandaag staan we misschien nog steeds bovenaan.

Ik denk het niet hoor.
Feyenoord pakt de 3 punten wel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53763457
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Matige vertoning weer gisteren. Bij enkele spelers had ik het idee dat ze het na de 2-0 allemaal wel geloofde. Gevaarlijk, zo'n arrogante houding.

Tegen Willem II kan je je dat blijkbaar permitteren. Want zij creerden na de 2-0 dus helemaal niets meer.
Maar het was gisteren inderdaad behoorlijk tam. De momenten van goed voetbal waren schaars.

Ow en Sepp
pi_53763575
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:16 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Tegen Willem II kan je je dat blijkbaar permitteren. Want zij creerden na de 2-0 dus helemaal niets meer.
Maar het was gisteren inderdaad behoorlijk tam. De momenten van goed voetbal waren schaars.

Ow en Sepp
Willem II bewees idd dat het verschrikkelijk slecht kon voetballen . Maar ik blijf het gevaarlijk vinden om zo'n houding aan te nemen. Druk gewoon door tot je een écht veilige marge hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:19:24 #96
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53763597
Ja hoe zit t nou met Sepp de Roover? Is hij nou nog van ons?
pi_53763891
Wel mooi dat Ajax al zoveel punten laat liggen terwijl ze niet eens tegen goede ploegen hebben gespeeld. Allemaal ploegen als VVV, De Graafschap, Sparta, AZ, Groningen. Wij hebben tenminste al de nummers 1,4,5,6 gehad en staan er nog goed voor
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_53764009
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:19 schreef ErikT het volgende:
Ja hoe zit t nou met Sepp de Roover? Is hij nou nog van ons?

Nee, volgens mij is hij overgenomen door Sparta
pi_53764074
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel mooi dat Ajax al zoveel punten laat liggen terwijl ze niet eens tegen goede ploegen hebben gespeeld. Allemaal ploegen als VVV, De Graafschap, Sparta, AZ, Groningen. Wij hebben tenminste al de nummers 1,4,5,6 gehad en staan er nog goed voor

Agh ja, punten laten liggen tegen NAC en Twente is natuurlijk erg goed.
pi_53764113
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:

Groningen, Heerenveen en AZ vind ik prima tegenstanders waarbij punten verspelen minder erg is dan bij een andere tegenstander (Sparta nu bijvoorbeeld). PSV heeft van de goede tegenstanders Feyenoord en Twente gehad en onnodig punten verspeeld tegen NAC. Gaat dus goed gelijk op.
pi_53764148
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:

[..]

Groningen, Heerenveen en AZ vind ik prima tegenstanders waarbij punten verspelen minder erg is dan bij een andere tegenstander (Sparta nu bijvoorbeeld). PSV heeft van de goede tegenstanders Feyenoord en Twente gehad en onnodig punten verspeeld tegen NAC. Gaat dus goed gelijk op.
Dat zie ik dan toch anders
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_53764409
Feyenoord haakt nog wel af. Het zal als vanouds tussen Ajax en PSV gaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53764575
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:44 schreef cultheld het volgende:

Geloof ik niks van. Feyenoord heeft het in vergelijking met Ajax veel beter op orde.
That's all folks!
pi_53764580
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:44 schreef cultheld het volgende:

Ik zie Feyenoord toch wel als een grote concurrent, heb ze zelfs op #1 gezet in de meeste voorspellingen.

Zal goed zijn voor de Nederlandse competitie, liever Feyenoord dan dat gemaakte AZ dat meedoet in de titelstrijd.
pi_53764694
Idd denk ook wel dat feyenoord meedoet hoor tot het einde... of ze moeten al super veel pech hebben en veel geblesseerde krijgen waaronder makaay etc..

mja altijd zo makkelijk om te voorspellen hé.. zag je vorig seizoen wel
pi_53764793
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Geloof ik niks van. Feyenoord heeft het in vergelijking met Ajax veel beter op orde.

Dat heb ik de laatste 5 jaar al te vaak aan het begin van het seizoen gelezen. De eindstand voor Feyenoord was dan plek 3 of 4.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53765776
wacht maar tot er geblesseerden komen bij feyenoord, dat komt na de winter wel, ze hebben amper volwaardige vervangers
pi_53767650
Volgende wedstrijd tegen VVV, muwhahahaha.
pi_53767894
Ik denk dat het uiteindelijk tussen ons en Feyenoord zal gaan, waarbij de kakkerlakken uiteindelijk aan het langste eind zullen trekken, helaas.

Maar wellicht krijgen ze nog wat tegenslag te verwerken net als wij vorig jaar. Dan gaan we er op en erover.
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:56:41 #110
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_53768336
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende wedstrijd tegen VVV, muwhahahaha.

Als Venlonaar gun ik VVV natuurlijk het beste, maar mijn hart ligt gewoon bij PSV
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_53768393
VVV wordt gezien het spelbeeld van de laatste weken wellicht zo opgerold als Heerenveen vandaag bij Heracles deed. Ik zie alleen Koevermans of Lazovic geen 7x scoren in 1 duel
pi_53771767
beide 6x is ook genoeg
pi_53774068
Ach we hebben iig 4 van de top 5 clubs(zonder psv) op dit moment gehad.
pi_53774605
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:58 schreef Bartoli het volgende:
VVV wordt gezien het spelbeeld van de laatste weken wellicht zo opgerold als Heerenveen vandaag bij Heracles deed. Ik zie alleen Koevermans of Lazovic geen 7x scoren in 1 duel

Farfán . Verdomde kutinterlands volgende week
pi_53774991
VVV heeft een waardeloze verdediging natuurlijk, als PSV normaal voetbalt moet het toch wel minimaal 5-0 worden ofzo. Maargoed echte monsterscores komen niet meer zo vaak voor tegenwoordig bij PSV helaas.

(En daarbij mag VVV ook niet te hard vernederd worden omdat het toch wel mn 2e clubje is )
Patat Friet
pi_53775801
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:05 schreef ganzenherder het volgende:
VVV heeft een waardeloze verdediging natuurlijk, als PSV normaal voetbalt moet het toch wel minimaal 5-0 worden ofzo. Maargoed echte monsterscores komen niet meer zo vaak voor tegenwoordig bij PSV helaas.

(En daarbij mag VVV ook niet te hard vernederd worden omdat het toch wel mn 2e clubje is )

Vorig seizoen 1 keer 7-0 en 2 keer 5-0 toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 21:34:47 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53775829
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:09 schreef WooZ het volgende:
020 laat ook weer punten liggen als het zo doorgaat

de race om de titel zal naar mijn mening dan ook uiteindelijk tussen PSV en Feyenoord gaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53775990
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de race om de titel zal naar mijn mening dan ook uiteindelijk tussen PSV en Feyenoord gaan

Dat lijkt mij ook ja. Die spelen in het eerste kwart van de competitie gewoon het beste voetbal. Alleen Ajax heeft ondanks hun mindere spel nog redelijk weinig laten liggen.
pi_53777681
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Vorig seizoen 1 keer 7-0 en 2 keer 5-0 toch?
5-0 vind ik niet echt een monsterscore...
Patat Friet
pi_53780332
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wij hebben altijd moeilijk tegen Twente en NAC.
Vorig jaar verloren we zelf van NAC
Maar best kut dat Ajax vandaag alsnog een punt pakt en dat Feyenoord er gewoon 3 pakt
  maandag 8 oktober 2007 @ 07:15:40 #121
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53782877
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef WooZ het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Aisatti geblesseerd is geweest (stond op voetbal.nl). Maar die jongen moet echt een basisplaats krijgen, wat een verschil toen hij er in kwam gister. Meteen de opening zoeken op de spitsen, zoals alleen hij dat kan
Zekers te weten. Die jongen brengt weer leven in een ploeg en is een groot gevaar voor de tegenstander.
Trouwens weer leuk dat Ajax punten heeft laten liggen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_53784070
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:31 schreef WooZ het volgende:
wacht maar tot er geblesseerden komen bij feyenoord, dat komt na de winter wel, ze hebben amper volwaardige vervangers
Dat probleem hebben wij in onze laatse linie, dat gaat ons ook nog bakken vol punten kosten.
pi_53785973
020 - VVV:

Boer zoekt beker

PSV - Willem II

020 zoekt doelpunt, europa, trainer, fans

maandag 8 oktober 2007 @ 11:35:40 #124
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_53786803
Hehe leuke foto's Wooz
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_53787230
PSV nog steeds op koers voor het kampioenschap . Komt wel weer goed dit jaar (ordinaire tvp dit).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53787531
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WooZ het volgende:
020 - VVV:

Boer zoekt beker
[ afbeelding ]

PSV - Willem II

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Whehe, leuk gedaan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 oktober 2007 @ 13:23:45 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53789300
quote:
020 - VVV:

Boer zoekt beker
[ afbeelding ]

PSV - Willem II

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53789523
quote:
020 - VVV:

Boer zoekt beker
[ afbeelding ]

PSV - Willem II

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fans? Wil je die eens uitleggen...
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_53790799
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:35 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Fans? Wil je die eens uitleggen...
ik zag niemand meer zitten in die graftombe na de 0-3 donderdag
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:38:04 #131
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53790966
quote:
020 - VVV:

Boer zoekt beker
[ afbeelding ]

PSV - Willem II

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het zou pas echt van klasse getuigen om die Ajacieden gewoon te negeren. Zoals Cruijff wel eens zei, "mensen die niet van mijn niveau zijn, kunnen mij niet raken."
pi_53791496
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Het zou pas echt van klasse getuigen om die Ajacieden gewoon te negeren. Zoals Cruijff wel eens zei, "mensen die niet van mijn niveau zijn, kunnen mij niet raken."
Dat zullen jullie nooit doen vrees ik. Keer op keer zijn jullie meer met Ajax bezig dan je eigen club.
Worden jullie daar zelf ook nooit moe van?
Het levert jullie niet echt een geloofwaardig imago op.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_53791642
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Dat zullen jullie nooit doen vrees ik. Keer op keer zijn jullie meer met Ajax bezig dan je eigen club.
Moet je horen wie het zegt, wat kom je hier dan doen?
pi_53791652
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Dit was een reactie op een spandoek bij Ajax en doodgewoon leedvermaak. Niets mis mee. Het spanddoek in het publiek van Ajax was ook gewoon te verwachten.
We sure are cute for two ugly people.
pi_53791891
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:06 schreef WooZ het volgende:

[..]

Moet je horen wie het zegt, wat kom je hier dan doen?
Ik kom hier omdat die desbetreffende foto's in het Ajax-topic werden gepost. Is het ook mogelijk dat je serieus antwoord kan geven op mijn vragen?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_53791939
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Ik kom hier omdat die desbetreffende foto's in het Ajax-topic werden gepost. Is het ook mogelijk dat je serieus antwoord kan geven op mijn vragen?
Nee, joden neem ik niet serieus.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:19:23 #137
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53791954
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:18 schreef WooZ het volgende:

[..]

Als je ze echt niet serieus zou nemen moet je ze juist geen aandacht geven.
pi_53792220
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:18 schreef WooZ het volgende:

[..]

En ik zie weer een bevestiging.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_53792278
quote:

[..]

Waarom antwoord geven op een vraag, die je stelt na een totaal uit de lucht gegrepen stelling.

Verder ben ik het met Zwansen eens, dat Ajax verder niet deze aandacht verdiend.
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:16:10 #140
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53794408
Hoi

Ben benieuwd tegen Fener ( Kezman vs Lazovic ) en VVV
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 oktober 2007 @ 18:51:25 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53796288
quote:

[..]

een reactie op een Ajaxspandoek over ons dus wie is er nou met wie bezig wij reageren slechts
DeLuna vindt me dik ;(
pi_53797645
Nou, ik hoop dat Kezman een mooie staande ovatie krijgt
pi_53801734
Koevermans vervangt de geblesseerde Kuijt bij Oranje.
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:22:31 #144
11102 knep
Mountainfreak
pi_53802823
Dat is trouwens wel iets waar ik me groen en geel aan erger .
Al die kleuters op Oost weer 'Are you watching' en 'Wie niet springt' zingen bij bv. het geweldige CL affiche PSV - Arsenal.

Dan spoor je toch echt niet, om 020 tijdens zo'n wedstrijd deze aandacht te geven .
Bij CSKA was het ook weer raak, heb het ze ook in duidelijke bewoordingen toegevoegd .
pi_53803292
Koevermans in Oranje
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 00:14:16 #146
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53804158
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat probleem hebben wij in onze laatse linie, dat gaat ons ook nog bakken vol punten kosten.
Ja dat Hofland bij hun loopt blijft een blunder.
pi_53804960
quote:
Het wordt eens tijd dat er bij nederland wat pit komt en niet allemaal rijke luie spelers. Tijd voor danny buis, die heeft minder voetbalcapiciteit. Maar kan wel het team draaien, en daarin tegen vind ik hem alsnog beter dan Maduro. Beetje felheid zal oranje niet misstaan!!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=49563

Maar om toch nog even ontopic te blijven. Koef verdient het zeker. Sympathieke gozert
pi_53805693
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:31 schreef WooZ het volgende:
en moet ik dat ene doelpunt ook nog uitleggen?
Hey bedankt voor dit mp3'tje. Wat krijg ik hier weer een kriebels en warm gevoel van, heerlijk!
pi_53806690
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 02:29 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Hey bedankt voor dit mp3'tje. Wat krijg ik hier weer een kriebels en warm gevoel van, heerlijk!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:32:37 #150
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53808384
quote:
Oefenduel PSV tegen Mechelen van de baan

PSV speelt donderdag geen oefenwedstrijd tegen KV Mechelen. De trainer van de Eindhovenaren, Ronald Koeman, wilde de wedstrijd gebruiken om tijdens de interlandperiode te oefenen met een team van niet-internationals aangevuld met Jong-PSV'ers en A1-spelers.

De lokale autoriteiten in Mechelen hebben echter geen toestemming voor het duel gegeven.

Bron: Fok! Sport
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')