Dat zie ik dan toch andersquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Groningen, Heerenveen en AZ vind ik prima tegenstanders waarbij punten verspelen minder erg is dan bij een andere tegenstander (Sparta nu bijvoorbeeld). PSV heeft van de goede tegenstanders Feyenoord en Twente gehad en onnodig punten verspeeld tegen NAC. Gaat dus goed gelijk op.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:44 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord haakt nog wel af. Het zal als vanouds tussen Ajax en PSV gaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:44 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord haakt nog wel af. Het zal als vanouds tussen Ajax en PSV gaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Feyenoord heeft het in vergelijking met Ajax veel beter op orde.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende wedstrijd tegen VVV, muwhahahaha.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:58 schreef Bartoli het volgende:
VVV wordt gezien het spelbeeld van de laatste weken wellicht zo opgerold als Heerenveen vandaag bij Heracles deed. Ik zie alleen Koevermans of Lazovic geen 7x scoren in 1 duel
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:05 schreef ganzenherder het volgende:
VVV heeft een waardeloze verdediging natuurlijk, als PSV normaal voetbalt moet het toch wel minimaal 5-0 worden ofzo. Maargoed echte monsterscores komen niet meer zo vaak voor tegenwoordig bij PSV helaas.
(En daarbij mag VVV ook niet te hard vernederd worden omdat het toch wel mn 2e clubje is)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:09 schreef WooZ het volgende:
020 laat ook weer punten liggen als het zo doorgaat
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de race om de titel zal naar mijn mening dan ook uiteindelijk tussen PSV en Feyenoord gaan
5-0 vind ik niet echt een monsterscore...quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vorig seizoen 1 keer 7-0 en 2 keer 5-0 toch?
Wij hebben altijd moeilijk tegen Twente en NAC.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Groningen, Heerenveen en AZ vind ik prima tegenstanders waarbij punten verspelen minder erg is dan bij een andere tegenstander (Sparta nu bijvoorbeeld). PSV heeft van de goede tegenstanders Feyenoord en Twente gehad en onnodig punten verspeeld tegen NAC. Gaat dus goed gelijk op.
Zekers te weten. Die jongen brengt weer leven in een ploeg en is een groot gevaar voor de tegenstander.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:30 schreef WooZ het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Aisatti geblesseerd is geweest (stond op voetbal.nl). Maar die jongen moet echt een basisplaats krijgen, wat een verschil toen hij er in kwam gister. Meteen de opening zoeken op de spitsen, zoals alleen hij dat kan
Dat probleem hebben wij in onze laatse linie, dat gaat ons ook nog bakken vol punten kosten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:31 schreef WooZ het volgende:
wacht maar tot er geblesseerden komen bij feyenoord, dat komt na de winter wel, ze hebben amper volwaardige vervangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |