Whehe, leuk gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WooZ het volgende:
020 - VVV:
Boer zoekt beker
[ afbeelding ]
PSV - Willem II
020 zoekt doelpunt, europa, trainer, fans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WooZ het volgende:
020 - VVV:
Boer zoekt beker
[ afbeelding ]
PSV - Willem II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans? Wil je die eens uitleggen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WooZ het volgende:
020 - VVV:
Boer zoekt beker
[ afbeelding ]
PSV - Willem II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zag niemand meer zitten in die graftombe na de 0-3 donderdagquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Fans? Wil je die eens uitleggen...
Het zou pas echt van klasse getuigen om die Ajacieden gewoon te negeren. Zoals Cruijff wel eens zei, "mensen die niet van mijn niveau zijn, kunnen mij niet raken."quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef WooZ het volgende:
020 - VVV:
Boer zoekt beker
[ afbeelding ]
PSV - Willem II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zullen jullie nooit doen vrees ik. Keer op keer zijn jullie meer met Ajax bezig dan je eigen club.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het zou pas echt van klasse getuigen om die Ajacieden gewoon te negeren. Zoals Cruijff wel eens zei, "mensen die niet van mijn niveau zijn, kunnen mij niet raken."
Moet je horen wie het zegt, wat kom je hier dan doen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat zullen jullie nooit doen vrees ik. Keer op keer zijn jullie meer met Ajax bezig dan je eigen club.
Worden jullie daar zelf ook nooit moe van?
Het levert jullie niet echt een geloofwaardig imago op.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat zullen jullie nooit doen vrees ik. Keer op keer zijn jullie meer met Ajax bezig dan je eigen club.
Worden jullie daar zelf ook nooit moe van?
Het levert jullie niet echt een geloofwaardig imago op.
Ik kom hier omdat die desbetreffende foto's in het Ajax-topic werden gepost. Is het ook mogelijk dat je serieus antwoord kan geven op mijn vragen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt, wat kom je hier dan doen?![]()
Nee, joden neem ik niet serieus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik kom hier omdat die desbetreffende foto's in het Ajax-topic werden gepost. Is het ook mogelijk dat je serieus antwoord kan geven op mijn vragen?
En ik zie weer een bevestiging.quote:
Waarom antwoord geven op een vraag, die je stelt na een totaal uit de lucht gegrepen stelling.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik kom hier omdat die desbetreffende foto's in het Ajax-topic werden gepost. Is het ook mogelijk dat je serieus antwoord kan geven op mijn vragen?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ja dat Hofland bij hun loopt blijft een blunder.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wij in onze laatse linie, dat gaat ons ook nog bakken vol punten kosten.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=49563quote:Het wordt eens tijd dat er bij nederland wat pit komt en niet allemaal rijke luie spelers. Tijd voor danny buis, die heeft minder voetbalcapiciteit. Maar kan wel het team draaien, en daarin tegen vind ik hem alsnog beter dan Maduro. Beetje felheid zal oranje niet misstaan!!
Hey bedankt voor dit mp3'tje. Wat krijg ik hier weer een kriebels en warm gevoel van, heerlijk!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:31 schreef WooZ het volgende:
en moet ik dat ene doelpunt ook nog uitleggen?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:29 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Hey bedankt voor dit mp3'tje. Wat krijg ik hier weer een kriebels en warm gevoel van, heerlijk!
quote:Oefenduel PSV tegen Mechelen van de baan
PSV speelt donderdag geen oefenwedstrijd tegen KV Mechelen. De trainer van de Eindhovenaren, Ronald Koeman, wilde de wedstrijd gebruiken om tijdens de interlandperiode te oefenen met een team van niet-internationals aangevuld met Jong-PSV'ers en A1-spelers.
De lokale autoriteiten in Mechelen hebben echter geen toestemming voor het duel gegeven.
Bron: Fok! Sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |