Je moet ook niet zo'n pauperblad lezenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
En toch blijft Aktueel er mee komen he. Daar word ik zo strontziek van.Maar goed dat had ik al vermeld.
Blijft Amsterdamse arrogantie als je het mij vraagt.
Tsjah.. zit in het pakket met Revu en Panorame en een extra blad voor een mindere prijs...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo'n pauperblad lezen
Seizoen 71-72 in de 3de ronde van de UEFA Cup. 1-0 gewonnen van Lierse SKquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:47 schreef ruud.nl het volgende:
Wanneer is voor het laatst van een Belgische tegenstander gewonnen eigenlijk?
Ik kan het me in ieder geval niet herinneren.
Dan moet ik eerst mijn huidige visie op de voetbalwereld vervangen door er complottheoriën in te integreren her en der. En van daaruit zou ik dan logisch moeten gaan redeneren? Ik denk dat je te veel naar de X-Files hebt gekeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dáár kan ik weer weinig mee. Als je logisch redeneert, even clubsympathie opzij zet, dan vermoed je dat deze wedstrijd aan de Italianen was verkocht. Zo is het CL-concept, daar draait het om. Dat ik dat niet leuk vind, en dat jij dat krankzinnig vindt klinken, jammer! Maar zo zou het feitelijk kunnen liggen, en al zou je willen, zou er zo weinig over te discussieren zijn.
Goed nieuws lijkt mequote:Herfinanciering stadion nu toch bijna rond?
De Telegraaf meldt dat PSV dichtbij herfinanciering van het Philipsstadion is. In plaats van US Realty Advisors, zou nu Calyon Funding Company LLC, gelieerd aan de Franse bank Crédit Agricole, de tegenpartij zijn. Het bedrijf zou op dit moment bezig zijn beleggers te werven bij de herfinanciering, die ¤ 95 miljoen behelst.
Op dit moment bedraagt de hypotheek op het stadion ¤ 75 miljoen. De herfinanciering zou dus direct ¤ 20 miljoen cash opleveren. Daarnaast zouden de jaarlijkse lasten met 3 tot 4 miljoen omlaag kunnen. Wel heeft de Calyon bedongen dat PSV toestemming nodig heeft voor substantiele investeringen in het stadion. Daarnaast mag PSV alleen spelers aankopen als dat niet ten koste gaat van de betaalverplichting aan Calyon. Hoe dat verder uitgewerkt is, is niet bekend.
PSV wilde nog niet reageren op de stand van zaken. "Wij hebben afgesproken helemaal nergens op te reageren. Pas als wij het een goed moment vinden, treden we naar buiten" , aldus algemeen directeur Jan Reker.
Bron: PSV netwerk
Hopen dat het nu een keer rond komt, ik lees de laatste jaren wel vaker berichten dat de herfinanciering bijna rond is.quote:
waarschijnlijk heeft Koeman ze gezegd te verliezenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Hmm, een PSV zonder internationals verliest van Dender in een oefenduel. Onder de Vlaamse schutters was held David Destorme.
Opstelling PSV: Roorda (46. Cássio Ramos), Kromkamp (46. Heerkens), Alcides, Ter Horst, Zonneveld, Addo (46. Ojo), Van der Leegte, Fagner, Aissati, Bakkal (46. Hutten), Zeefuik.
dit ziet er betrouwbaarder uit dan de Amerikaanse investeerders die Westerhof op het oog hadquote:
Ik denk dat ze zijn omgekocht!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft Koeman ze gezegd te verliezen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft Koeman ze gezegd te verliezen
Net zo goed als al die vorige keren dat het bijna rond was!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |