quote:
vind de huidige banner veel mooier, t komt professioneler en strakker over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
Graag jullie op of aanmerkingen over de nieuwe banner
[ afbeelding ]
Ik zie niet wat daar moeilijk aan is?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij kan moeilijk zeggen: ''ja, ik ga verdomme toch niet naar die jodenclub toe, PSV FOR EVAHHHHHHHHHHHHHH''
Sibon is zo grapigquote:
kan ik wel mee inkomen, ik ga nog eens verder met stoeien en evt wat meerdere banners maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef KELDER het volgende:
[..]
vind de huidige banner veel mooier, t komt professioneler en strakker over.
Als je toch iets nieuws wil maken, zorg er dan iig voor dat de banner echt PSV blijft uitstralen, dat gevoel heb ik bij deze niet echt.
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:03 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar moeilijk aan is?![]()
Beter zou zijn al springend zingen: EN WIE NIET SPRINGT, DIE IS EEN JOOD, EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOOOOOD, EN WIE NIET SPRINGT....![]()
misschien nog wat leuke foto's van spelers:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan ik wel mee inkomen, ik ga nog eens verder met stoeien en evt wat meerdere banners maken.
*knikt instemmend*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Imperatore het volgende:
Jongens, dit kan toch niet. Maar goed dat Hiddink dit aanbod heeft afgewezen. Maar ik hoop dat hij dit niet louter heeft gedaan omdat hij het al naar zijn zin heeft in Ruskiland. Hiddink is en blijft een PSV-man en heeft bij Ajax niets te zoeken. Ik hoop dat hij loyaal aan ons blijft en dit zo houdt. Niet dat ik bang ben dat hij Ajax uit het slop trekt, dat is namelijk al een karwei op zich, maar Hiddink hoort gewoon bij PSV.
wat moet ik nu met guusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien nog wat leuke foto's van spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de banner zetten?quote:
eraf knippenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:01 schreef WooZ het volgende:
[..]
die gaat bijtekenen bij rusland dus vrij weinig
Het is zo'n briljant plaatje waar Gomes die schaal gewoon zo droog op z'n kop heeft gezetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eraf knippen
ik kwam het tegen en misschien dat je er iets aan hebt, zo niet dan blijven het mooie plaatjes om te zien nu
Er zit wel een kern van waarheid in, maar Foppe: kan dit niet gewoon buiten de media om?quote:De Haan laakt instelling Aissati
In Sportweek uit Jong Oranje coach Foppe de Haan wederom kritiek op PSV-talent Ismaël Aissati. De jonge middenvelder zou te weinig energie in zijn ontwikkeling stoppen. "Ik vind: als je zó goed kunt voetballen als hij, dan moet je méér betekenen dan alleen maar een beetje meevoetballen. Er moet ook ontwikkeling in zitten", aldus De Haan.
De bondscoach vertelt dat hij in de wedstrijden tegen Macedonië en Noorwegen een slechte Aissati gezien heeft, vanwege zijn instelling. Hij vervolgt: "Daar komt nog bij dat hij afgelopen zomer een paar keer geblesseerd is geweest aan zijn knie en dat hij bij PSV weinig aan spelen toekomt. Als je dat allemaal op een rij zet, denk ik: hij moet eerst maar gewoon heel basaal trainen en zorgen dat hij weer goed gaat spelen. Zorgen dat-ie in het eerste van PSV komt, of er op z’n minst tegenaan gaan aanduwen. Dan neem ik hem er vanzelf wel weer bij".
Ben ik de enige die geen zak van die laatste zin begrijpt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef okee6 het volgende:
Als Aissati zich doof houdt, heeft Foppe het volste recht. Sterker, moet jij als PSV-fan ook uitermate blij mee zijn. Koeman droeg (ook) PSV op om van Inter te verliezen, omdat dat normaal is.
Het is vrij normaal dat een clubcoach, die een dagelijkse relatie met de speler en team business heeft, dat ie Aissati wat laat. Dan is het prima dat Foppe daaroverheen feedback geeft. Hij kent Isi ook goed, dus heeft het volste recht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ben ik de enige die geen zak van die laatste zin begrijpt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |