abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53826504
Ik mis Farfan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53826625
Ik vind de sfeeractie van Gomes een beetje overheersend, enige rood-wit zijn de tenues van de spelers. Misschien nog het logo er voor de helft in laten vallen aan de linkerkant?

En ook ik had persoonlijk graag spelers als Afellay, Farfan en Simons erbij gezien.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 10 oktober 2007 @ 01:42:10 #184
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_53829124
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:15 schreef Imperatore het volgende:
Lol!

Alleen voor meer van dit soort interviews (sowieso einde van elk seizoen na het kampioenschap ) had Sibon wel mogen blijven.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:34:24 #185
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_53832986
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
Graag jullie op of aanmerkingen over de nieuwe banner

[ afbeelding ]
vind de huidige banner veel mooier, t komt professioneler en strakker over.
Als je toch iets nieuws wil maken, zorg er dan iig voor dat de banner echt PSV blijft uitstralen, dat gevoel heb ik bij deze niet echt.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_53836345
quote:
Lol!
Geniaal die Sibon
Hoi.
pi_53839609
Banner is relaxed! alleen die letters niet, die moeten gewoon recht en dan middenboven ofzo
pi_53839776
En het logo van PSV moet er ook wel in, vind ik Voor de rest wel mooi gemaakt
pi_53840763
Hiddink zei afgelopen zomer al nee tegen Ajax

EXCLUSIEF - Ajax blijkt Guus Hiddink afgelopen zomer te hebben gepolst voor een functie bij Ajax, valt te lezen in de nieuwe Voetbal International. Voorzitter John Jaakke heeft de huidige bondscoach van Rusland destijds benaderd om te weten welke ambities Hiddink heeft na afloop van zijn Russische contract in 2008, maar kreeg een nee als antwoord.

Hiddink ging niet op het aanbod in omdat hij het goed naar zijn zin heeft in Rusland. De voormalige trainer van PSV kwam onlangs ook tot een principeakkoord over een contractverlenging tot en met het WK 2010 in Zuid-Afrika.

De timing van Jaakke is opmerkelijk, want op dat moment was er nog helemaal geen sprake van een vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea en moest er nog worden gesproken over een eventuele contractverlenging van de trainer na de zomer van 2008.

De gang van zaken geeft aan dat Ajax op de achtergrond al langer bezig is zich te oriënteren op een nieuwe sterke man, die de club uit het slop kan trekken. Hiddink is iemand die bewezen heeft een club succesvol naar zijn hand te kunnen zetten.

Jongens, dit kan toch niet. Maar goed dat Hiddink dit aanbod heeft afgewezen. Maar ik hoop dat hij dit niet louter heeft gedaan omdat hij het al naar zijn zin heeft in Ruskiland. Hiddink is en blijft een PSV-man en heeft bij Ajax niets te zoeken. Ik hoop dat hij loyaal aan ons blijft en dit zo houdt. Niet dat ik bang ben dat hij Ajax uit het slop trekt, dat is namelijk al een karwei op zich, maar Hiddink hoort gewoon bij PSV.
pi_53840982
Hij probeert het gewoon vriendelijk te brengen door te zeggen dat hij het naar zijn zin heeft in Rusland
We sure are cute for two ugly people.
pi_53841011
Hij kan moeilijk zeggen: ''ja, ik ga verdomme toch niet naar die jodenclub toe, PSV FOR EVAHHHHHHHHHHHHHH''
pi_53841070
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij kan moeilijk zeggen: ''ja, ik ga verdomme toch niet naar die jodenclub toe, PSV FOR EVAHHHHHHHHHHHHHH''
Ik zie niet wat daar moeilijk aan is?

Beter zou zijn al springend zingen: EN WIE NIET SPRINGT, DIE IS EEN JOOD, EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOOOOOD, EN WIE NIET SPRINGT....
pi_53841195
quote:
Lol!
Sibon is zo grapig
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_53842690
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef KELDER het volgende:

[..]

vind de huidige banner veel mooier, t komt professioneler en strakker over.
Als je toch iets nieuws wil maken, zorg er dan iig voor dat de banner echt PSV blijft uitstralen, dat gevoel heb ik bij deze niet echt.
kan ik wel mee inkomen, ik ga nog eens verder met stoeien en evt wat meerdere banners maken.
pi_53844293
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:03 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Ik zie niet wat daar moeilijk aan is?

Beter zou zijn al springend zingen: EN WIE NIET SPRINGT, DIE IS EEN JOOD, EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOOOOOD, EN WIE NIET SPRINGT....
Ik zie het al voor me
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 oktober 2007 @ 18:54:45 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53844432
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:29 schreef pascalheister het volgende:

[..]

kan ik wel mee inkomen, ik ga nog eens verder met stoeien en evt wat meerdere banners maken.
misschien nog wat leuke foto's van spelers:

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:18:13 #197
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53845031
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Imperatore het volgende:

Jongens, dit kan toch niet. Maar goed dat Hiddink dit aanbod heeft afgewezen. Maar ik hoop dat hij dit niet louter heeft gedaan omdat hij het al naar zijn zin heeft in Ruskiland. Hiddink is en blijft een PSV-man en heeft bij Ajax niets te zoeken. Ik hoop dat hij loyaal aan ons blijft en dit zo houdt. Niet dat ik bang ben dat hij Ajax uit het slop trekt, dat is namelijk al een karwei op zich, maar Hiddink hoort gewoon bij PSV.
*knikt instemmend*
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_53851876
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

misschien nog wat leuke foto's van spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat moet ik nu met guus
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:13:08 #199
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53852172
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef pascalheister het volgende:

[..]

wat moet ik nu met guus
In de banner zetten?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 oktober 2007 @ 23:51:05 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53853224
quote:

[..]

wat moet ik nu met guus
eraf knippen

ik kwam het tegen en misschien dat je er iets aan hebt, zo niet dan blijven het mooie plaatjes om te zien nu
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53853443
quote:

[..]

wat moet ik nu met guus
die gaat bijtekenen bij rusland dus vrij weinig
pi_53853535
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:01 schreef WooZ het volgende:

[..]

die gaat bijtekenen bij rusland dus vrij weinig

Maar Guus M. is ook een echte PSV'er!
pi_53855575
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

eraf knippen

ik kwam het tegen en misschien dat je er iets aan hebt, zo niet dan blijven het mooie plaatjes om te zien nu
Het is zo'n briljant plaatje waar Gomes die schaal gewoon zo droog op z'n kop heeft gezet
pi_53855708
quote:
De Haan laakt instelling Aissati

In Sportweek uit Jong Oranje coach Foppe de Haan wederom kritiek op PSV-talent Ismaël Aissati. De jonge middenvelder zou te weinig energie in zijn ontwikkeling stoppen. "Ik vind: als je zó goed kunt voetballen als hij, dan moet je méér betekenen dan alleen maar een beetje meevoetballen. Er moet ook ontwikkeling in zitten", aldus De Haan.

De bondscoach vertelt dat hij in de wedstrijden tegen Macedonië en Noorwegen een slechte Aissati gezien heeft, vanwege zijn instelling. Hij vervolgt: "Daar komt nog bij dat hij afgelopen zomer een paar keer geblesseerd is geweest aan zijn knie en dat hij bij PSV weinig aan spelen toekomt. Als je dat allemaal op een rij zet, denk ik: hij moet eerst maar gewoon heel basaal trainen en zorgen dat hij weer goed gaat spelen. Zorgen dat-ie in het eerste van PSV komt, of er op z’n minst tegenaan gaan aanduwen. Dan neem ik hem er vanzelf wel weer bij".
Er zit wel een kern van waarheid in, maar Foppe: kan dit niet gewoon buiten de media om?
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 oktober 2007 @ 10:42:20 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53858101
:R altijd maar die kritiek in de media gooien

Koeman is wat dat betreft veel beter met betrekking tot Isi. Hij heeft het over verbeteringen in zn spel en waar ze mee bezig zijn. Aissati heeft trouwens in diverse interviews ook gezegd dat hij op veel gebeiden nog moet groeien en dat hij daar nu meer op traint.

Ik snap trouwens niet dat de Haan dit altijd vooral doet over Aissati. Over Maduro heb ik hem zelden dit soort dingen horen zeggen, die neemt hij juist in bescherming
DeLuna vindt me dik ;(
pi_53860788
Als Aissati zich doof houdt, heeft Foppe het volste recht. Sterker, moet jij als PSV-fan ook uitermate blij mee zijn. Koeman droeg (ook) PSV op om van Inter te verliezen, omdat dat normaal is.
pi_53860837
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef okee6 het volgende:
Als Aissati zich doof houdt, heeft Foppe het volste recht. Sterker, moet jij als PSV-fan ook uitermate blij mee zijn. Koeman droeg (ook) PSV op om van Inter te verliezen, omdat dat normaal is.
Ben ik de enige die geen zak van die laatste zin begrijpt?
pi_53861156
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 12:26 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ben ik de enige die geen zak van die laatste zin begrijpt?
Het is vrij normaal dat een clubcoach, die een dagelijkse relatie met de speler en team business heeft, dat ie Aissati wat laat. Dan is het prima dat Foppe daaroverheen feedback geeft. Hij kent Isi ook goed, dus heeft het volste recht.

Wat betreft Inter: waar heb jij gelezen dat PSV in San Siro wat halen moest? Er was geen ambitie bij Koeman, hij legde zich vooraf neer bij elk resultaat. Wat óók nog eens druk geeft bij de lastige uitwedstrijden in Rusland en Turkije. Maar goed, dat Koeman 'matig' zou zijn werd hem vorig seizoen al duidelijk gemaakt door een meerderheid van de fans. Ieder z'n beperking.
pi_53861261
Wat een onzin.

PSV verloor niet van Inter, omdat Koeman dat opdroeg. Maar omdat ze redelijk gelijkwaardig aan elkaar waren, alleen Inter net ff wat meer klasse heeft.

En natuurlijk omdat ze een goedkope penalty kregen en een lucky goal maakte.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53861331
Ja zo kan je er ook tegenaan kijken. Mijn optiek is dat je de 10% kans die je had om daar te winnen (zware wedstrijd Roma en blessuregevoeligheid Zlatan benutten) beter had kunnen aangrijpen. Koeman verzandde in een niet-aanval en een niet-verdedigingstactiek en liet daarmee Zlatan de hoofdrol. Daar kots ik van.

Mag jij als mede-fan intussen gewoon lekker verder genieten van je lucky nederlaag, maar zo zie ik het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')