Ik dacht al dat jij iets te melden zou hebben over dat oefenduelquote:
Idd jammer. Tegen Atalanta heeft KVM het kortgeleden zeer goed gedaan, had het nu graag tegen PSV gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij iets te melden zou hebben over dat oefenduel
Jammer dat het niet doorgaat
Ik hoop echt Aissatiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:55 schreef Neoktheone het volgende:
Culina ligt er drie weken uit. Zou Aissati nu wel een kans krijgen?
In de CL niet, in de competitie tegen VVV welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind Aissati niet een logische vervanger voor Culina.
Aissati is inderdaad beter in aanvallend opzicht, Culina verdedigend ook goed meequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind Aissati niet een logische vervanger voor Culina.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:29 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Hey bedankt voor dit mp3'tje. Wat krijg ik hier weer een kriebels en warm gevoel van, heerlijk!
Je droge opmerkingquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:53 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Help me even, want de humor ontgaat mij volledig.
ik vat em ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:53 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Help me even, want de humor ontgaat mij volledig.
Achja, even de aandacht afleiden van die zeikerd die over Ajax en die spandoeken begon te zeuren.quote:
Nilisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:33 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5350
leuk filmpje
Heel netjes, ziet er mooi strak uit, is wel een mooie bannerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
Graag jullie op of aanmerkingen over de nieuwe banner
[ afbeelding ]
Ik vind de letters er nog niet zo uitkomen, kan zo 123 nog geen geschikte kleur vindenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Heel netjes, ziet er mooi strak uit, is wel een mooie banner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |