Tof!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
Graag jullie op of aanmerkingen over de nieuwe banner
[ afbeelding ]
kwam ergens dit sjabloon tegen vond hem er wel leuk bijpassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tof!
Die sterren zijn van 't blauwdoek?
Timmy MOET er opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat bedacht ik me ook al, heb er nog wel een foto van liggen. Morgen er maar eens tussen prutsen.quote:
quote:
vind de huidige banner veel mooier, t komt professioneler en strakker over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niet wat daar moeilijk aan is?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij kan moeilijk zeggen: ''ja, ik ga verdomme toch niet naar die jodenclub toe, PSV FOR EVAHHHHHHHHHHHHHH''
Sibon is zo grapigquote:
kan ik wel mee inkomen, ik ga nog eens verder met stoeien en evt wat meerdere banners maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef KELDER het volgende:
[..]
vind de huidige banner veel mooier, t komt professioneler en strakker over.
Als je toch iets nieuws wil maken, zorg er dan iig voor dat de banner echt PSV blijft uitstralen, dat gevoel heb ik bij deze niet echt.
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:03 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar moeilijk aan is?![]()
Beter zou zijn al springend zingen: EN WIE NIET SPRINGT, DIE IS EEN JOOD, EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOOOOOD, EN WIE NIET SPRINGT....![]()
misschien nog wat leuke foto's van spelers:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan ik wel mee inkomen, ik ga nog eens verder met stoeien en evt wat meerdere banners maken.
*knikt instemmend*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Imperatore het volgende:
Jongens, dit kan toch niet. Maar goed dat Hiddink dit aanbod heeft afgewezen. Maar ik hoop dat hij dit niet louter heeft gedaan omdat hij het al naar zijn zin heeft in Ruskiland. Hiddink is en blijft een PSV-man en heeft bij Ajax niets te zoeken. Ik hoop dat hij loyaal aan ons blijft en dit zo houdt. Niet dat ik bang ben dat hij Ajax uit het slop trekt, dat is namelijk al een karwei op zich, maar Hiddink hoort gewoon bij PSV.
wat moet ik nu met guusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien nog wat leuke foto's van spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de banner zetten?quote:
eraf knippenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |