Ik had het idee dat hij toch al meer voor Marokko voelde eigenlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef mcyodogg het volgende:
Mwa, zal toch niet in zo'n vaart lopen? Hij heeft nu vast een pesthekel aan De Haan, en heeft daarbij een punt. Maar daarom meteen voor Marokko kiezen?
Klopt, maar nadat hij werd uitgefloten bij die oefenwedstrijd wist hij het niet meer zeker. Hij springt toch van de hak op de tak. Foppe zoekt nu benadering, dus misschien is volgende week weer alles anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij toch al meer voor Marokko voelde eigenlijk.
Al gepostquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5369
Gomes
Nergens gezien maarjaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al gepost
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21798
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5369
Held
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5370
Waarom praat hij Nederlands, Engels en Frans door elkaar? (En hij is Portugees geboren in Frankrijk)
Ik geloof het wel hoorquote:
omdat Marcellis vooral een centrale verdediger is die ook uit de voeten kan op rechtsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:24 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom Marcellis niet meer speelminuten krijgt... Slechter dan Kromkamp in verdedigend opzicht kan hij toch niet zijn?![]()
*KUCH*centrale*KUCH*quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat Marcellis vooral een ventrale verdediger is die ook uit de voeten kan op rechts
19-08-2007 Heracles Almelo-PSV 0-2 (0-0)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoop dat we nu eindelijk eens wat meer doelpunten kunnen maken dan 3 of 4
Wat mij betreft is 3 à 4-0 een prima uitslag tegen VVV.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
19-08-2007 Heracles Almelo-PSV 0-2 (0-0)
25-08-2007 PSV-NEC 5-0 (2-0)
01-09-2007 FC Twente-PSV 0-0 (0-0)
15-09-2007 PSV-Vitesse SBV 1-0 (1-0)
23-09-2007 PSV-Feyenoord 4-0 (3-0)
29-09-2007 NAC Breda-PSV 1-1 (0-0)
Je doet net of we elke wedstrijd met 3,4-0 winnen...![]()
Ventraal betekent 'vooraan in het lichaam' bij anatomie. Nu mag PSV best de belichaming van ons gedachtengoed worden genoemd. Maar in dat geval zou ik Marcellis toch eerder op dorsaal zetten. In de achterhoede dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:23 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had ook al geen flauw benul wat hij bedoelde met ventrale![]()
![]()
Vooraf ja. Maar minder als je dalijk 3-0 wint en 5 'sitters' mist. Dit is toch een van de weinige wedstrijden dat je eens goed aan je doelsaldo kan werken, en het publiek een mooie show kan geven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wat mij betreft is 3 à 4-0 een prima uitslag tegen VVV.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ventraal betekent 'vooraan in het lichaam' bij anatomie. Nu mag PSV best de belichaming van ons gedachtengoed worden genoemd. Maar in dat geval zou ik Marcellis toch eerder op dorsaal zetten. In de achterhoede dus
Amenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ventraal betekent 'vooraan in het lichaam' bij anatomie. Nu mag PSV best de belichaming van ons gedachtengoed worden genoemd. Maar in dat geval zou ik Marcellis toch eerder op dorsaal zetten. In de achterhoede dus
Ventraal betekent "buikzijde" in de biologie of anatomie. Dorsaal betekent "rugzijde". Vooraan (mondzijde) is bijvoorbeeld rostraal en de achterzijde is dan caudaalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Mendez en Farfan krijgen rust Zaterdag.quote:Ronald Koeman hoopt volgende week weer over Ibrahim Afellay te kunnen beschikken. De coach van PSV is van plan om de middenvelder in de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam in te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |