ach zolang het op het einde maar goed komtquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
We hadden ooit eens zo'n fantastische thuis reeks die terugliep tot Monaco, maar vorig jaar toch flink teleurstellend tegen Ajax en AZ.
Inderdaad al is het wel leuker om met aantrekkelijk goed voetbal de punten en prijzen te pakken. Al is dat niet het allerbelangrijkste.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
ach zolang het op het einde maar goed komt
Lijkt me wle prachtig jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou graag zien dat het Philips Stadion weer een soort van fort wordt, waar niemand (hoe groot de tegenstander ook) kan winnen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou graag zien dat het Philips Stadion weer een soort van fort wordt, waar niemand (hoe groot de tegenstander ook) kan winnen.
Wat bedoel je nuquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Wanneer was dat voor het laatst? 2004-2005 toch ergens? iig wel in de CL![]()
![]()
Had Rosenborg niet zoiets tot PSV langs kwam met Farfán en John de Jong?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ja, aan de andere kant: liever een overwinning en een nederlaag thuis, ipv 2 gelijke spelen.
14 Europese thuiswedstrijden waren ze toen ongeslagenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had Rosenborg niet zoiets tot PSV langs kwam met Farfán en John de Jong?
3-1 tegen AC Milanquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
En toch hadden er gerenommeerde tegenstanders gespeeld toen. Niemand had 3 punten verwacht voor PSV destijds.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
14 Europese thuiswedstrijden waren ze toen ongeslagen
Haha geweldig. Vier talen in 1 zin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5369
Held
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5370
Waarom praat hij Nederlands, Engels en Frans door elkaar? (En hij is Portugees geboren in Frankrijk)
Die was van Rosenborg BKquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die 14 keer ongeslagen reeks in de CL![]()
Een prachtseizoen indeed maar van die laatste halve finale wedstrijd (waar wij het verdiend hadden om naar de finale te gaan!) lig ik soms nog badend in het zweet van wakker. (ietwat overdreven maar hey.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
3-1 tegen AC Milan![]()
![]()
Prachtseizoen was dat.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Een prachtseizoen indeed maar van die laatste halve finale wedstrijd (waar wij het verdiend hadden om naar de finale te gaan!) lig ik soms nog badend in het zweet van wakker. (ietwat overdreven maar hey.)
Ik wil niet eens meer denken aan het 'wat als'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Toch blijf ik erbij, dat als wij in die finale hadden gestaan dat wij de champions league hadden gewonnen.
Nu had hij altijd wel een beetje een vreemd kapsel, maar dit slaat alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind dat staartje veel vreemder.
Zou best kunnen... Alleen Liverpool is wel een hele andere ploeg dan Arsenal en veel aanvallender.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Toch blijf ik erbij, dat als wij in die finale hadden gestaan dat wij de champions league hadden gewonnen.
Daar was ik toendertijd helemaal overtuigd van, nu denk ik dat we zeker een heel goede kans hadden gemaakt, maar zeker ben ik niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |