Als je knijpt spuit ik in je oog.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent zo buigzaam als een sinaasappel.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je knijpt spuit ik in je oog.
Hij haat vrouwen, daarvan ben ik inmiddels overtuigd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Chicklit is de ideologie van je tegenstanders?
Welk blauwe kleurtje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:20 schreef Elseetje het volgende:
Dat blauwe kleurtje staat je wel, Floripas.
HOEREN zijn 't! Stuk voor stuk! Allemaal!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij haat vrouwen, daarvan ben ik inmiddels overtuigd.
Als je dat als tegenstanders kiest / aanduidt, jij ook nietquote:
SP is een links conservatieve partij. Ik ben links conservatief. Ik stemde inderdaad voor de macht, wilde een links kabinet na die rechtse kaalslag, maar mislukte. Is all in the game.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, daarom was je eigenlijk voor de SP, stemde toen strategisch op de PvdA, en ben je nu een rasCDA'er..
Tsja, ik heb ook wel eens ayn-rand fans als 'tegenstander' gehad, maar ik ga echt geen 800+ pagina's bordkartonnen woordendiarree lezen om achter het gedachtengoed van mijn tegenstanders te komen. Of, om het in La Rand's terminologie te zeggen 'als mensen te beroerd zijn om hun gedachten goed te formuleren, waarom moet ik dan heel veel tijd gaan steken om te kijken of het allemaal wel hout snijdt'?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:24 schreef sigme het volgende:
Als je dat als tegenstanders kiest / aanduidt, jij ook niet.
Ja hoor. Zelf denk je heel consistent te zijn, voor anderen zwalk je van hot naar haar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
SP is een links conservatieve partij. Ik ben links conservatief. Ik stemde inderdaad voor de macht, maar mislukte. Is alle in the game.
Ik was vroegah een ras CDA-er, en eigenlijk ben ik dat nog steeds. ECHTER: het CDA onder Balkenende en zijn voorganger Jaap de Hoop Scheffer schoof sterk op naar rechts waardoor ik geen aansluiting meer had.
De afbraak van de sociale zekerheid vond ik niet des CDA, en haakte dus af.
Ik heb sympathie met het CDA als ze een christelijk sociale koers varen. Maar dat is zo klote bij het CDA dat er die twee stromingen zijn. waarvan er steeds eentje de overhand heeft.
Overigens vond ik Donner eerder ook een topminister, los van datgene waarvoor hij staat.
Duidelijk?
Nee, dan begrijp je het niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja hoor. Zelf denk je heel consistent te zijn, voor anderen zwalk je van hot naar haar.
La Rand formuleerde het eerder zo: "Iff beeple are too laessi to vormulate deir toughts..."quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook wel eens ayn-rand fans als 'tegenstander' gehad, maar ik ga echt geen 800+ pagina's bordkartonnen woordendiarree lezen om achter het gedachtengoed van mijn tegenstanders te komen. Of, om het in La Rand's terminologie te zeggen 'als mensen te beroerd zijn om hun gedachten goed te formuleren, waarom moet ik dan heel veel tijd gaan steken om te kijken of het allemaal wel hout snijdt'?
Nee, La Rand formuleerde het als 'joah, ik heb niet de moeite genomen om Atlas Shrugged in te korten, want het was voor mij een exercitie om m'n gedachtengoed te vormen, en dat jullie dat kunnen lezen is bijzaak, ik heb er geen zin in om het in te korten en daarom krijgen jullie het hele werk.'quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
La Rand formuleerde het eerder zo: "Iff beeple are too laessi to vormulate deir toughts..."
quote:WRR rapport 'identificatie met Nederland'
Is de multiculturele samenleving terug?
Het dragen van een dubbele nationaliteit belemmert niet de integratie maar kan die zelfs versterken. Dat stelt de WRR. „Een club van wereldvreemde mensen”, zegt Geert Wilders.
Citaat uit het gisteren gepubliceerde rapport Identificatie met Nederland van de Wetenschappelijk Raad voor het Regeringsbeleid (WRR): „In een veranderende samenleving als de Nederlandse kunnen mensen meerdere loyaliteiten hebben, zonder dat dit een probleem hoeft te zijn voor de verbondenheid met Nederland.” Nog één: „Identiteit is geen kwestie van kiezen maar van delen”. En: „Er is niet zozeer sprake van een integratieprobleem, maar van een samenlevingsprobleem.”
Is het ideaal van de multiculturele samenleving terug?
Na de uitlatingen van minister Ella Vogelaar (Integratie, PvdA) dat Nederland „een christelijk-joods-islamitische cultuur” krijgt, komt de WRR met een rapport waarin ervoor wordt gepleit om dubbele nationaliteit niet meer als een probleem te zien. Nationale identiteit is de laatste jaren te enkelvoudig opgevat, vindt de WRR. Het moet geen zero-sum game zijn, dat migranten moeten kiezen voor Nederland en afstand moeten doen van het land van herkomst en andere loyaliteiten. Want dat leidt er toe dat migranten en hun kinderen zich niet meer thuis voelen in Nederland. „Er is soms sprake van terugtrekgedrag en radicalisering – zowel islamitische als extreemrechts – er is minder onderling contact”.
Conservatief denker Bart Jan Spruyt voelde, toen hij kennis nam van de hoofdlijnen van het rapport, dezelfde woede opkomen als toen Ella Vogelaar haar uitspraken deed over de christelijk-joods-islamitische cultuur. „Weer wordt er relativerend gedaan over de nationale identiteit. De loyaliteit aan de kernwaarden van de westerse samenleving zou voorop moeten staan. Als politici, en nu de WRR, daar niet duidelijk over zijn, dan blijft er ruimte voor het onfatsoen van Geert Wilders.”
PVV-leider Geert Wilders zelf, die in het voorjaar de dubbele nationaliteit van de bewindslieden Albayrak en Aboutaleb hekelde, ziet het rapport als onderdeel van „een revival van het cultuurrelativisme” onder politici en wetenschappers. „Dit staat haaks op de werkelijkheid die mensen ervaren.” De WRR noemt hij „politiek correct” en „een club van wereldvreemde mensen”. „Uit alle peilingen blijkt dat een grote meerderheid van de Nederlanders vinden dat je moet kiezen.” Dubbele nationaliteit, vindt Wilders samen met een meerderheid van de politieke partijen, komt de integratie niet ten goede.
„Wij propageren helemaal niet het ideaal van multiculturele samenleving”, reageert WRR-onderzoeker Dennis Broeders. „Die multiculturele samenleving bestaat gewoon. En wij erkennen ook dat die nog genoeg problemen heeft en nog zal krijgen.”
De WRR geeft de regering gevraagd en ongevraagd advies. Identificatie met Nederland is een ongevraagd advies. „Nationale identiteit is een belangrijk begrip geworden, in discussies over integratie, over Europa, over de globalisering”. Maar de politieke consensus over integratie, Europa en globalisering staat onder druk. „Europa is na het ‘nee’ niet meer vanzelfsprekend, globalisering betekent ook dat Nederlandse bedrijven opgaan in buitenlandse conglomeraten in plaats van omgekeerd.” „Individualisering vervalt soms in maatschappelijke verruwing en de multiculturele samenleving omvat meer dan een verrijking van de nationale eetcultuur en brengt ook hardnekkige sociale problemen met zich mee. De inmiddels ingeburgerde term ‘multicultureel drama’ is daar een treffende illustratie van”, aldus de WRR,
Wat de raad volgens onderzoeker Broeders duidelijk wil maken, is dat mensen zich met verschillende groepen verbonden kunnen voelen, en dat de „intensiteit van die verbinding” kan variëren in de tijd. Maar mensen kunnen footprints niet uitwissen. „Elke identiteit is een samengestelde identiteit”, zegt Broeders. „Zeker je land van herkomst staat in het rijtje van onderdelen dat je identiteit bepaalt”. Het kiezen voor één nationaliteit is de laatste jaren vooral „als recept beschouwd tegen de onwenselijke ontwikkelingen van de multiculturele samenleving”. En dat is volgens de WRR onjuist. Het hebben van één of twee paspoorten zegt niets over iemands loyaliteit aan Nederland. „Wie zijn footprints niet hoeft te verloochenen zal makkelijke nieuwe emotionele bindingen aankunnen gaan en zich ook Nederlander voelen”.
Bart-Jan Spruyt ziet het WRR-pleidooi als onderdeel van een verlangen van de politieke elite, en ook van een groot deel van de media, naar de periode van vóór de moord op Pim Fortuyn in 2002. „Er is een stille hoop dat het Nederland van toen terugkeert. Maar dat zal nooit gebeuren.”
Zo dik is dat boek niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, La Rand formuleerde het als 'joah, ik heb niet de moeite genomen om Atlas Shrugged in te korten, want het was voor mij een exercitie om m'n gedachtengoed te vormen, en dat jullie dat kunnen lezen is bijzaak, ik heb er geen zin in om het in te korten en daarom krijgen jullie het hele werk.'
Goh, dat er in deze tijd van stompzinnig populistisch geblaat zowaar ook nog mensen zijn die dingen kunnen zeggen die van verstand getuigen.quote:
Snik.quote:
Boe.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Goh, dat er in deze tijd van stompzinnig populistisch geblaat zowaar ook nog mensen zijn die dingen kunnen zeggen die van verstand getuigen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:27 schreef Ancient het volgende:
Ik had mijn lijstje al gepost, maar ik vervang LOTR door De reisgenoten - Tolkien
# 1 – Het lijden van de jonge Werther - Johann Wolfgang Goethe
# 2 – Lolita - Vladimir Nabokov
# 3 – De wereld van Sofie - Jostein Gaarder
# 4 – Het slot - Franz Kafka
# 5 – De alchemist - Paulo Coelho
# 6 – Haroun and the sea of stories - Salman Rushdie
# 7 – De Reisgenoten - J.R.R Tolkien
# 8 – Het boek van Bod Pa - Anton Quintana
# 9 – Mens of geen mens - Vercors
# 10 – Het gouden ei - Tim Krabbé
# 11 – Mijn kleine oorlog - Louis Paul Boon
# 12 – Een schitterend gebrek - Arthur Japin
# 13 – De gedaanteverwisseling - Franz Kafka
# 14 – Lof der zotheid - Erasmus
# 15 – Karakter - F. Bordewijk
# 16 – De zahir - Paulo Coelho
# 17 – De goddelijke komedie - Dante Alighieri
# 18 – Faust - Johann Wolfgang Goethe
# 19 – De bijbel - God
# 20 – Het proces - Franz Kafka
edit: ik zie dat ik al te laat ben, maakt niet uit, sorry
Bart-Jan Spruyt is Christen-fundamentalistisch landooft, maar over Wilders had-ie glijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Goh, dat er in deze tijd van stompzinnig populistisch geblaat zowaar ook nog mensen zijn die dingen kunnen zeggen die van verstand getuigen.
Ezra, David, Judas, cs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[..].
Wie moet je anders neerzetten he..
'judeese herders en stamhoofden'?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[..].
Wie moet je anders neerzetten he..
Joden Inc.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef gronk het volgende:
[..]
'judeese herders en stamhoofden'?
En het afbreken van de wallen staat gewoon in het pvda programma hequote:Grote verwarring over Wallen in Amsterdam
Willem Beusekamp
amsterdam - Als zelfs Charles Geerts het niet meer weet, wordt het tijd dat de firmaS, het Amsterdamse bureau voor de statistiek, eens gaat uitzoeken hoeveel peeskamers er zijn gevestigd op de Wallen, de Middeleeuwse wijk van 500 bij 300 meter.
Volgens Geerts, vrijdag op een persconferentie, worden er in de rosse buurt 250 ramen geëxploiteerd. Nu hij 18 panden met samen 51 ramen voor 25 miljoen euro aan woningcorporatie Het Oosten verkoopt, neemt het totale aantal volgens de seksondernemer derhalve af met circa 20 procent.
Geerts noemde die 25 miljoen overigens ‘een bedrag waartegen geen enkele koopman nee kan zeggen’.
Een dag eerder verklaarde burgemeester Cohen dat de 51 ramen van Geerts overeenkomen met een derde van het totaal. Volgens Cohen tellen de Wallen dus 153 ramen, bijna 100 minder dan er volgens Geerts zijn. In het donderdag verspreide Trendrapport van de Amsterdamse binnenstad staat daarentegen dat zich op de Wallen 360 ramen bevinden.
En dat terwijl Els Iping, voorzitter van het stadsdeel Centrum, altijd dacht dat er 350 ramen in haar gehele stadsdeel zijn, dus ook de andere straatjes meegeteld.
Geerts verkocht volgens Iping niet 51, maar 57 kamers. Wethouder Lodewijk Asscher van Financiën op zijn beurt houdt het op 451 ramen, alleen al op de Wallen, zoals hij vorige week vertelde op een veiligheidscongres in Maastricht.
Els Iping slaagde er uiteindelijk in een ambtenaar te vinden die het zeker zegt te weten: Cees Schot, chef van ‘het Wallenteam’. Op de Wallen bevinden zich volgens hem 384 prostitutieramen. De operatie met Geerts betekent dus een vermindering van het aantal ramen met nog geen 14 procent.
In stadsdeel Centrum zijn in totaal 470 ramen in gebruik, terwijl er buiten de binnenstad volgens Schot nog eens ‘een slordige 30’ zijn te vinden, waarvan de meeste op de Ruysdaelkade van stadsdeel Oud-Zuid ‘en nog een klein beetje in Noord’.
Over het aantal andere activiteiten in de rosse buurt bestaat ook al grote verwarring. Volgens Asscher zijn er ‘maar liefst 85 coffeeshops’. In het Trendrapport staat: ‘39 coffeeshops en hasjcafés.’ En voorts: een dozijn opvangvoorzieningen voor verslaafden, 120 cafés, 19 fastfoodrestaurants en 27 sekstheaters. Althans, ongeveer.
Ruysdaelkade. Daar zitten de betere.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En het afbreken van de wallen staat gewoon in het pvda programma he
beter dan wat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ruysdaelkade. Daar zitten de betere.
Het Nieuwe Testament is toch gewoon een verzameling van persoonlijke ervaringen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die hebben de bijbel geschreven? Volgens mij zijn David en Judas figuranten...
Ja, dat heb je mooi voor mekaar, met dat klikplaatjequote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Goh, straks wordt mijn idee nog geïmplementeerd.![]()
Ja, je kan er elkaar mooi mee voor de gek houden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat heb je mooi voor mekaar, met dat klikplaatje
Waar hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, je kan er elkaar mooi mee voor de gek houden.![]()
Ongwenste topic in je AT: hier de oplossing!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?
't moet wel nog 'even' geimplementeerd wordenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ongwenste topic in je AT: hier de oplossing!
![]()
Technisch niet moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:50 schreef gronk het volgende:
[..]
't moet wel nog 'even' geimplementeerd worden
Volgens mij ook auteurs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die hebben de bijbel geschreven? Volgens mij zijn David en Judas figuranten...
Je kunt zo de politiek inquote:
Goddamn rednecksquote:Amerikaanse belastingvrijstelling van internettoegang ter discussie
Door Arie Jan Stapel, zaterdag 22 september 2007 10:24
Bron: Ars Technica, views: 6.243
In de Amerikaanse Senaat is momenteel een debat aan de gang over belastingheffing op internettoegang. Momenteel is dit wettelijk verboden, maar dit verbod loopt op 1 november van dit jaar af.
In 1998 werd een wet aangenomen die het tijdelijk verbood om belasting te heffen op internettoegang of diensten die via internet werden aangeboden. De bedoeling hiervan was de verspreiding van internet in de Verenigde Staten te bevorderen. De wet werd in 2004 verlengd tot 1 november van dit jaar, waarbij belasting op voip-diensten wel werd toegestaan.
Net als in 2004 verschillen ook nu de meningen weer over verlenging van de wet. Veel Republikeinen willen het belastingverbod permanent maken; de meeste Democraten vinden dat te ver gaan en zien liever een verlenging van een paar jaar. De vereniging van gouverneurs van staten is het hiermee eens, terwijl de internetproviders juist graag een permanente vrijstelling willen.
Telefoonrekeningen in de VS bestaan doorgaans voor zo'n 20 procent uit belasting; de providers waarschuwen al dat internetaansluitingen waarschijnlijk ook zo'n percentage duurder zullen worden als er belasting op mag worden geheven. Als er geen overeenstemming wordt bereikt mag er na 1 november gewoon belasting op internettoegang komen. Omdat er maar weinig senatoren zijn die dat willen lijkt een tijdelijke verlenging de meest waarschijnlijke uitkomst.
Bedankt voor de reactie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ga aan de studie.
Wolffenstein, ik heb je stuk nog steeds niet gelezen, maar dat komt in orde. [afbeelding]
Wat staat op hun naam dan?quote:
De brief van Judas.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat staat op hun naam dan?
En ga alsjeblieft nu niet het evangelie naar judas noemen.
David heeft de Psalmen geschreven: http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=23&chapter=1&version=4quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat staat op hun naam dan?
En ga alsjeblieft nu niet het evangelie naar judas noemen. Van Paulus weten we dat hij een deel heeft geschreven, en dat ene Johannes Openbaring heeft geschreven. Verder weten we bar weinig volgens mij.
Geloof Apropos en mij nu maar gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef Autodidact het volgende:
En ga alsjeblieft nu niet het evangelie naar judas noemen. Van Paulus weten we dat hij een deel heeft geschreven, en dat ene Johannes Openbaring heeft geschreven. Verder weten we bar weinig volgens mij.
Ik denk dat je iets te veel aanneemt van de theologen. De historiciteit van David is zelfs twijfelachtig en de meeste bijbelhistorici geloven niet dat de brief van Judas van hem komt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
David heeft de Psalmen geschreven: http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=23&chapter=1&version=4
Het kanonieke epistel van Judas:
http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=72&chapter=1&version=4
Nee, het wordt tegenwoordig ook gezien als een boek dat eeuwen na Jezus is geschreven. Maar goed, het is een historisch discussiepunt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh, nee.
Het is wel een andere Judas.
Oh, ons begint zó.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, het wordt tegenwoordig ook gezien als een boek dat eeuwen na Jezus is geschreven. Maar goed, het is een historisch discussiepunt.
Ik kan er wel van genieten. Die Salomo moet een ouwe geilaard zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:34 schreef Autodidact het volgende:
Pff, lang geleden.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten. Die Salomo moet een ouwe geilaard zijn geweest.
Niks gegeten en niet geslapen, vooral.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Ik geniet ook wel van de schizofrenie in Openbaring. DIe vent moet iets gerookt hebben.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ons begint zó.
Ja, dan kun je het bestaan van Jezus en Mohammed ook in twijfel trekken.
Ga je gang, veel plezier ermee.
Je vroeg welke werken er op zijn naam stonden.quote:
Raar. De domtoren is ook gebouwd in een omgeving van overwegend laagbouw, maar is kennelijk wel acceptabel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:21 schreef Gabry het volgende:
Minister tegen woontoren in Utrecht
Wat heb ik een hekel aan de PvdA. Echt niet te geloven. Hoe kunnen ze nou bij alles het tegenovergestelde doen van wat ik wens?
Ja, zeg, wat een vergelijking.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Raar. De domtoren is ook gebouwd in een omgeving van overwegend laagbouw, maar is kennelijk wel acceptabel.
Ja, ok. Beetje verkeerd geformuleerd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je vroeg welke werken er op zijn naam stonden.
Sterke OP trouwens. Mooi uitgezocht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:00 schreef Floripas het volgende:
Samenzweringstheorieen doorgelicht
Ik ben me nog even aan het sterken om in mijn eigen topic te gaan posten.
Wellicht zou een stevige borrel en mijn adem inhouden helpen. Ik zie de stanklijntjes van MyAt afwalmen.
Nog achterlijkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:15 schreef Gabry het volgende:
Leidsche Rijn heeft geen historisch karakter. Het is een Vinex locatie.
Wat moet een stad uberhaubt met een toren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nog achterlijkerWat moet een Vinexlocatie met een toren.
Toevoeging voor je OP: conspiracytheoreten gaan zelden of nooit inhoudelijk op de argumentatie van hun tegenstander, maar slaan alle discussie plat door hun tegenstander te vermorzelen met een absolute overkill aan tekst, links, schimmige grafiekjes en wat dies meer zij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef Floripas het volgende:
Samenzweringstheorieen doorgelicht
Ik heb ruzie
Torensquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat moet een stad uberhaubt met een toren.![]()
Daar terechtkomen is de ultieme bevestiging van dat je mislukt bent.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
VINEX. Of: hoe help ik mijn land naar de verdommenis.
Ja, dat gelink! Daar wilde ik nog iets mee, daar kon ik mijn vinger niet op leggen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Toevoeging voor je OP: conspiracytheoreten gaan zelden of nooit inhoudelijk op de argumentatie van hun tegenstander, maar slaan alle discussie plat door hun tegenstander te vermorzelen met een absolute overkill aan tekst, links, schimmige grafiekjes en wat dies meer zij.
'Er heeft iemand heel veel over geschreven, dus het moet wel waar zijn'.
Als je het maar lekker vindt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
FOK! boekentop 50 2007 (deel 2)
Men schijnt hier ook niet weg van mij - maar dat dondert niet.
TTK, wat een triest forum is dat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
Moet je ook niet elke twee woorden benadrukken dat je elitair bent, dan gaan who gives a fuck truck mensen zich minderwaardig voelen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
Maak ik ook eens een zelfspottend grapje, nemen mensen het gewoon weer serieus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet je ook niet elke twee woorden benadrukken dat je elitair bent, dan gaan who gives a fuck truck mensen zich minderwaardig voelen.
Sinds er een hoop elitaire trutten zijn die daar trots op zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maak ik ook eens een zelfspottend grapje, nemen mensen het gewoon weer serieus.
Sinds wanneer is "elitaire trut" een positieve benaming?
Ook een elitaire trut staat boven het klootjesvolkquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "elitaire trut" een positieve benaming?
Nou, ik niet - dan had ik wel bij GroenLinks gezeten. Of D66quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sinds er een hoop elitaire trutten zijn die daar trots op zijn
Grappen en grollen in een discussie over een boeken top-50 wat inherent aan het topic alleen maar elitair en wannebe elitair publiek aan zal trekken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:48 schreef Floripas het volgende:
Wat de neuk is dat???quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:54 schreef Fastmatti het volgende:
Dit moet trouwens de vorm van die toren worden.
[afbeelding]
en dan 262m hoog![]()
Ja, en mensen van dertig die Potter komen verdedigen, want dat heeft Potter blijkbaar nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Grappen en grollen in een discussie over een boeken top-50 wat inherent aan het topic alleen maar elitair en wannebe elitair publiek aan zal trekken?![]()
Ik vind het jammer dat er geen nieuwe boeken meer uitkomen. Nu komen er geen e/n of rant topics meer omdat de titel van fyad weer eens in een (echte) spoiler was veranderd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:56 schreef Floripas het volgende:
Ja, en mensen van dertig die Potter komen verdedigen, want dat heeft Potter blijkbaar nodig.![]()
Komt wel weer zoiets.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen nieuwe boeken meer uitkomen. Nu komen er geen e/n of rant topics meer omdat de titel van fyad weer eens in een (echte) spoiler was veranderd.![]()
Geen youtube filmpjes meer van mensen die publiek, wat uren in de rij heeft staan wachten om het nieuwe potterboek te kopen, gaan irriteren.
Doe eens reageren in het top50-topic.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:12 schreef Floripas het volgende:
is alle moderne muziek een cover van Pachelbel's Canon in D?
Heee onze fiets Casanovaquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Doe eens reageren in het top50-topic.
Ja, sahib. Ik was even afgeleid.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Doe eens reageren in het top50-topic.
O, er was al een topic over...quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, sahib. Ik was even afgeleid.
Negers in Amerika die zeuren....
Dit topic is geniaal.
http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9D03E5DE113CF93BA1575BC0A96E958260&sec=&spon=&pagewanted=2quote:the United States war against terror
Zie daar de reden dat ik me Republikein voel. Clinton had slappe knieën, luisterde te veel naar mensenrechtengroupies toen bleek dat per ongeluk een chemische fabriek werd geraakt. Shit happens, zou je zeggen maar Clinton was te slap om dat te willen inzien en door te gaan met de klopjacht op Bin Laden. Nu mag Bush de puinhopen gaan opruimen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9D03E5DE113CF93BA1575BC0A96E958260&sec=&spon=&pagewanted=2
Zitten we er toch al bijna tien jaar in.
Alsjeblieft, Klopkoekje, maak jezelf toch niet zo belachelijk,quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zie daar de reden dat ik me Republikein voel. Clinton had slappe knieën, luisterde te veel naar mensenrechtengroupies toen bleek dat per ongeluk een chemische fabriek werd geraakt. Shit happens, zou je zeggen maar Clinton was te slap om dat te willen inzien en door te gaan met de klopjacht op Bin Laden. Nu mag Bush de puinhopen gaan opruimen.
Het is gewoon een achterlijk en onjuist topic.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:45 schreef pberends het volgende:
Wat een giller: Olieverslaafd VS: eerste nieuwe raffinage in 30 jaar.
Fijn hè, Jan, een politicus die beslist wat je met je geld doet.quote:AMSTERDAM - Minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken wil het rechtstreeks overmaken van SP-salarissen aan de partijkas verbieden. Ze onderzoekt of deze gang van zaken in strijd is met de wet. Zo niet, dan wil zij de wet aanpassen, aldus haar woordvoerder.
Dat lijken me haar zaken niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fijn hè, Jan, een politicus die beslist wat je met je geld doet.
Age of Kings?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Klopkoekje, maak jezelf toch niet zo belachelijk,.
Ik moest er ook wel om gniffelen, dat gaat 'm een hoop uitleg over de verletregeling opleverenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fijn hè, Jan, een politicus die beslist wat je met je geld doet.
Belachelijk? Geef toe, het was toch uitermate lachwekkend dat er meteen een hoop boegeroep de kop op stak omdat per ongeluk een fabriekje was geraakt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Klopkoekje, maak jezelf toch niet zo belachelijk,.
Hans Werdmulder?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het Marokkanendrama
Hier verder. Weet niemand wie die socioloog was die het over Marokkaanse prinsen had?
Het is een terecht goed topic, maar Amerika kent geen kritiek, dus ze bewerkstelligen hun eigen ondergangquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is gewoon een achterlijk en onjuist topic.
Zou kunnen. Hij heeft onderzoek gedaan naar Marokkaanse eenoudergezinnen.quote:
Ja, en hij heeft onderzoek gedaan in Marokko zelf. Tijdens een lezing gaf hij de indruk er wat meer van te weten dan menig "Marokkanenkenner".quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hij heeft onderzoek gedaan naar Marokkaanse eenoudergezinnen.
Ok, vertel. Wat is je nieuwste fetisj?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:46 schreef gronk het volgende:
...de een z'n joy forever is de anders ultieme obsessie
Hetgeen een zorgelijke ontwikkeling is, aangezien je juist mensen die claimen ergens veel van te weten zou moeten wantrouwen; die kunnen namelijk op basis van hun )vermeende' autoriteit de grootste onzin verkondigen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
Onderzoekers spreken altijd de waarheid. Per definitie. Niet speciaal op jou gericht hoor Zwaardvisch, maar in een dergelijke maatschappij lijken we haast te leven. Als iemand iets roept, is het waar. Iedereen is ineens expert of deskundige. Of heeft het gewoon meegemaakt. Of heeft het van iemand gehoord.
D'r zijn mensen die fetishen sparen, als een soort van hobby?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:50 schreef Elseetje het volgende:
Ok, vertel. Wat is je nieuwste fetisj?
Daar is niets bezwaarlijks aan, als de wetenschappelijke methode maar consequent wordt toegepast. Ik denk dat Mutant doelt op de ontwikkeling waarbij omstanders en ooggetuigen in het journaal hun zegje mogen doen, en meteen worden gepresenteerd als deskundigen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Hetgeen een zorgelijke ontwikkeling is, aangezien je juist mensen die claimen ergens veel van te weten zou moeten wantrouwen; die kunnen namelijk op basis van hun )vermeende' autoriteit de grootste onzin verkondigen.
Maar dat zorgt voor een deflatie van deskundigen: iedereen kan op het journaal wat roepen, zodat je zelf moet nagaan of dat wel hout snijdt. Dat vind ik dan wel weer OK.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daar is niets bezwaarlijks aan, als de wetenschappelijke methode maar consequent wordt toegepast. Ik denk dat Mutant doelt op de ontwikkeling waarbij omstanders en ooggetuigen in het journaal hun zegje mogen doen, en meteen worden gepresenteerd als deskundigen.
Van fetishen weet ik niet zoveel (fetisjen ook niet trouwens), maar er zijn best mensen die van fetisj wisselen. Maargoed, je middelvinger ergens tussen klemmen hoort er kennelijk niet bij...quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:53 schreef gronk het volgende:
[..]
D'r zijn mensen die fetishen sparen, als een soort van hobby?
Geen fetish, wel kut: met je linkermiddelvinger ergens klem onder komen te zitten typt niet lekker.
en ik heb weer eens herontdekt dat ik misseljk wordt als ik mezelf flink zeer doe![]()
Nee, want er is geen wetenschappelijk proces aan vooraf gegaan waarbinnen bijvoorbeeld vakgenoten de resultaten van een onderzoek hebben kunnen controleren. Dat vind ik nogal gevaarlijk bij onderzoek dat juist door discussie gevormd wordt, zoals sociologie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar dat zorgt voor een deflatie van deskundigen: iedereen kan op het journaal wat roepen, zodat je zelf moet nagaan of dat wel hout snijdt. Dat vind ik dan wel weer OK.
Uiteraard, maar vaak kijken mensen uberhaupt niet naar de toegepaste methodes, en springen meteen door naar de conclusie. Met heel veel 'baanbrekende' onderzoeken bleek achteraf methodologisch wel iets mis te zijn. Zulke dingen zijn onontkoombaar, maar dienen wel meegewogen te worden in de verdere behandeling van de conclusie. Maar al te vaak worden gepubliceerde (pseudo-)wetenschappelijke stukken zonder enige twijfel omarmd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daar is niets bezwaarlijks aan, als de wetenschappelijke methode maar consequent wordt toegepast. Ik denk dat Mutant doelt op de ontwikkeling waarbij omstanders en ooggetuigen in het journaal hun zegje mogen doen, en meteen worden gepresenteerd als deskundigen.
Kgeeftoe, als ik hoor wat sommige dingen zeggen dat er in KPD staatquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:03 schreef Elseetje het volgende:
Van fetishen weet ik niet zoveel (fetisjen ook niet trouwens), maar er zijn best mensen die van fetisj wisselen. Maargoed, je middelvinger ergens tussen klemmen hoort er kennelijk niet bij...
Jah, maar dat zijn wel het soort momenten dat je denkt 'oeps, voortaan toch iets beter uitkijken'.quote:Gaat alles verder wel goed?
Man, als alles eerst door een 'wetenschappelijk onderzoek' moeten worden gecheckt en gedubbelcheckt, dan hou je geen journaal meer over.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nee, want er is geen wetenschappelijk proces aan vooraf gegaan waarbinnen bijvoorbeeld vakgenoten de resultaten van een onderzoek hebben kunnen controleren. Dat vind ik nogal gevaarlijk bij onderzoek dat juist door discussie gevormd wordt, zoals sociologie.
Aangezien je het een "zorgelijke ontwikkeling" vindt zul je zelf de methode moeten toepassen om te kijken of dat sociologisch gezien wel juist is. Keek men vroeger meer naar de methode? Ik betwijfel het eigenlijk - men is kritischer geworden denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteraard, maar vaak kijken mensen uberhaupt niet naar de toegepaste methodes, en springen meteen door naar de conclusie. Met heel veel 'baanbrekende' onderzoeken bleek achteraf methodologisch wel iets mis te zijn. Zulke dingen zijn onontkoombaar, maar dienen wel meegewogen te worden in de verdere behandeling van de conclusie. Maar al te vaak worden gepubliceerde (pseudo-)wetenschappelijke stukken zonder enige twijfel omarmd.
Jaja, van horen zeggen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef gronk het volgende:
Kgeeftoe, als ik hoor wat sommige dingen zeggen dat er in KPD staatdan is perongeluk je middelvinger zeer doen nog heel mild
Joh.quote:Jah, maar dat zijn wel het soort momenten dat je denkt 'oeps, voortaan toch iets beter uitkijken'.
Whehehe.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Aangezien je het een "zorgelijke ontwikkeling" vindt zul je zelf de methode moeten toepassen om te kijken of dat sociologisch gezien wel juist is. Keek men vroeger meer naar de methode? Ik betwijfel het eigenlijk - men is kritischer geworden denk ik.
Ken je deze? http://www.shanghaioktoberfest.com/en/index.htmquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:12 schreef Aoristus het volgende:
6 miljoen liter he, daar worden heel wat buiken gesponsord
Het journaal bestaat toch niet alleen uit beschouwingen? Je kunt iedere gek wel met de presentator laten praten, maar er zal toch ergens gecheckt moeten worden of hij geen onzin uitkraamt. Dat ligt bij sommige onderwerpen moeilijker dan bij andere.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Man, als alles eerst door een 'wetenschappelijk onderzoek' moeten worden gecheckt en gedubbelcheckt, dan hou je geen journaal meer over.
Maar iemand die wetenschap doet is per definitie wetenschappelijk bezig want hij is wetenschapper, checken is niet nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het journaal bestaat toch niet alleen uit beschouwingen? Je kunt iedere gek wel met de presentator laten praten, maar er zal toch ergens gecheckt moeten worden of hij geen onzin uitkraamt. Dat ligt bij sommige onderwerpen moeilijker dan bij andere.
[pruilt]quote:
Beetje moeilijk uit te leggen, maar 't gevoel wat er bijhoort is analoog aan wanneer je in je eentje ergens zit te klussen, dat er dan iets foutgaat (je lazert van een trapje af, boormachine slaat vast, etc.) en dat je je dan realizeert dat jah, als 't serieus fout was gegaan dat je dan had mogen hopen dat je nog in staat was om de telefoon te bedienen. Ofzo. Da's altijd best een beetje schrikken.quote:Joh.Wat heb je precies gedaan?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:24 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Maar iemand die wetenschap doet is per definitie wetenschappelijk bezig want hij is wetenschapper, checken is niet nodig.
Nee, ken ik niet, maar het bockbierfestival in de beurs van Berlage is bijna niet te missen. 's Zaterdags tap ik er altijd voor eigen en andermans vruchtgebruikquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ken je deze? http://www.shanghaioktoberfest.com/en/index.htm
Daar schijnt nog meer gezopen te worden.
Nee duh.quote:
Ok, stompzinnig bezig geweest dus.quote:Beetje moeilijk uit te leggen, maar 't gevoel wat er bijhoort is analoog aan wanneer je in je eentje ergens zit te klussen, dat er dan iets foutgaat (je lazert van een trapje af, boormachine slaat vast, etc.) en dat je je dan realizeert dat jah, als 't serieus fout was gegaan dat je dan had mogen hopen dat je nog in staat was om de telefoon te bedienen. Ofzo. Da's altijd best een beetje schrikken.
Jezus, wat een geouwehoer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:24 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Maar iemand die wetenschap doet is per definitie wetenschappelijk bezig want hij is wetenschapper, checken is niet nodig.
Ooit, ooit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet, maar het bockbierfestival in de beurs van Berlage is bijna niet te missen. 's Zaterdags tap ik er altijd voor eigen en andermans vruchtgebruik![]()
Ga jij naar Duitsland?
Ja hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef Elseetje het volgende:
Ok, stompzinnig bezig geweest dus.Naast je middelvinger verder alles heel?
Gronk, jij bent toch wiskundige? Leg mij eens uit hoe ik heel snel de kettingregel onder de knie krijgquote:
Ik ben geen wiskundige, maar fysisch chemicus, maar de beste manier om de kettingregel onder de knie te krijgen is veel oefenen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Gronk, jij bent toch wiskundige? Leg mij eens uit hoe ik heel snel de kettingregel onder de knie krijg![]()
Ik heb een Engels boek. Technisch Engels is moeilijker dan ik dacht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik ben geen wiskundige, maar fysisch chemicus, maar de beste manier om de kettingregel onder de knie te krijgen is veel oefenen.
...en het tentamen is maandag?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik heb een Engels boek. Technisch Engels is moeilijker dan ik dacht.
Ik zit hier met de tranen in m'n ogen van het lachen.quote:Op 23-08-2007 05:51 schreef StefanP
En iemand met zo'n kop heeft het lef om continu "StefanP is zeker weer eens afgewezen door een meisje" getrol te plaatsen als reactie op mijn posts en topics? Kerel, kijk eens in de spiegel...
Nou nee.quote:
Differentiaalvergelijkingenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Gronk, jij bent toch wiskundige? Leg mij eens uit hoe ik heel snel de kettingregel onder de knie krijg![]()
Ik word er een beetje moe van.quote:
Ik kan die dingen inmiddels dromenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van.
StefanP wordt mild.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik zit hier met de tranen in m'n ogen van het lachen.
Calculus zal er bij jullie wel doorheen worden geramd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik kan die dingen inmiddels dromen![]()
In een paar maanden. Dit boek zou eigenlijk al op de middelbare school gebruikt moeten worden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Calculus zal er bij jullie wel doorheen worden geramd.
quote:Laat mij eens een poging doen.
De Nederlandse identiteit: achterbaks zijn, laf zijn, alles maar slikken, afgunst, jaloezie, naiviteit, alles maar over je heen laten komen, de eigen geschiedenis verafschuwen.
Vroeger was NL nog een land waar je trots op kon zijn. Een piepklein landje dat het met veel grotere landen aan de stok kreeg en daar fier en succesvol tegen vocht. Een land dat aan de andere kant van de aardbol kolonien had. Een land dat veel van zijn grondgebied uit de zee won.
StefanP.quote:
Mijn prof komt uit Delft.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
In een paar maanden. Dit boek zou eigenlijk al op de middelbare school gebruikt moeten worden.
Wat moet je nu precies leren. Want de kettingregel bij differentieren is echt een eitje, bij integreren een rampquote:
Ehm, voor integreren heb je toch gewoon random integer?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat moet je nu precies leren. Want de kettingregel bij differentieren is echt een eitje, bij integreren een ramp![]()
Statistiekquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:17 schreef Reya het volgende:
Ik heb ook nog lang geleden iets met wiskunde gehad. In het eerste jaar, met modellen opstellen etc
En maar gek vinden dat alfa's nooit worden gelooft als ze met een onderzoekje aankomen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:17 schreef Reya het volgende:
Ik heb ook nog lang geleden iets met wiskunde gehad. In het eerste jaar, met modellen opstellen etc
Even kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Overigens, ik ga StefanP aanklagen voor poging tot moord. Terwijl ik dat fotoboek las, verslikte ik me in m'n cola en kreeg ik gedurende ruime tijd geen lucht.
Kan altijd wel lachen om zijn verhalen. Zit vaak een behoorlijke kern van waarheid in, maar vooral die enorme haat van alles wat Nederlands is.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Overigens, ik ga StefanP aanklagen voor poging tot moord. Terwijl ik dat fotoboek las, verslikte ik me in m'n cola en kreeg ik gedurende ruime tijd geen lucht.
Ook dat. Maar die reacties bij anderen in het fotoboek die enkel bestaan uit beledigingen en gescheld.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kan altijd wel lachen om zijn verhalen. Zit vaak een behoorlijke kern van waarheid in, maar vooral die enorme haat van alles wat Nederlands is.....![]()
Voor de meeste alfa's zijn zulk soort vakken zelfs nog behoorlijke struikelvakken. Maar gesjeesde beta's lopen er lachend doorheen; er wordt weliswaar nog aardig wat mnadruk gelegd op kwantitatieve methoden, maar het niveau ligt nooit erg hoog.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En maar gek vinden dat alfa's nooit worden gelooft als ze met een onderzoekje aankomen.
Wiskunde is ook eigenlijk een soort taal. De fout die slechte leraren maken, is dat ze je niet duidelijk maken waarom de wiskunde zo in elkaar zit. Dus ga je jezelf er van alles bij filosoferen, terwijl dat natuulijk niet de bedoeling is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor de meeste alfa's zijn zulk soort vakken zelfs nog behoorlijke struikelvakken. Maar gesjeesde beta's lopen er lachend doorheen; er wordt weliswaar nog aardig wat mnadruk gelegd op kwantitatieve methoden, maar het niveau ligt nooit erg hoog.
Wiskunde is voornamelijk gewoon boekhouden. Gewoon de regeltjes toepassen en soms wat trucjes toepassen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wiskunde is ook eigenlijk een soort taal. De fout die slechte leraren maken, is dat ze je niet duidelijk maken waarom de wiskunde zo in elkaar zit. Dus ga je jezelf er van alles bij filosoferen, terwijl dat natuulijk niet de bedoeling is.
Ik heb altijd liever meteen de theorie erbij, zodat ik daar niet meer over na hoef te denken. Sommetjes maken kan iedereen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wiskunde is voornamelijk gewoon boekhouden. Gewoon de regeltjes toepassen en soms wat trucjes toepassen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kan altijd wel lachen om zijn verhalen. Zit vaak een behoorlijke kern van waarheid in, maar vooral die enorme haat van alles wat Nederlands is.....![]()
Nou ja, niet iedereen heeft natuurlijk het abstracte denkvermogen om een dergelijke taal zomaar te begrijpen. En voor heel veel mensen is het ook niet echt nodig dat ze enorm wiskundig onderlegd zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wiskunde is ook eigenlijk een soort taal. De fout die slechte leraren maken, is dat ze je niet duidelijk maken waarom de wiskunde zo in elkaar zit. Dus ga je jezelf er van alles bij filosoferen, terwijl dat natuulijk niet de bedoeling is.
Net zoals Kluun is voor mensen die niet kunnen lezen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:33 schreef Gabry het volgende:
Wiskunde is voor mensen die niet kunnen rekenen.
Kluun is wel flink de lul hier op fok hè?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Net zoals Kluun is voor mensen die niet kunnen lezen.
Dan heb je duidelijk nog niet de leukere wiskundeproblemen voor je neus gehad.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sommetjes maken kan iedereen.
Natuurlijk niet, ik ben geen natuurkunde-loser.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk nog niet de leukere wiskundeproblemen voor je neus gehad.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben geen natuurkunde-loser.
Mooi, dan kunnen we nu de smeuiigere onderwerpen aansnijdenquote:Op zondag 23 september 2007 00:13 schreef Elseetje het volgende:
Zijn alle jongetjes alweer naar bed?
Dat dus.quote:Op zondag 23 september 2007 00:17 schreef Elseetje het volgende:
Aoristus. Is het nou écht zo moeilijk om gewoon een keertje normaal te doen? Jeweetwel, alsof je in het echte leven wél kan communiceren?
je verveelt me al een tijdje met je onzin en het is alleen maar erger geworden. Dit is POL, elsneetjequote:Op zondag 23 september 2007 00:17 schreef Elseetje het volgende:
Aoristus. Is het nou écht zo moeilijk om gewoon een keertje normaal te doen? Jeweetwel, alsof je in het echte leven wél kan communiceren?
Maak geen slapende Ryans wakkerquote:Op zondag 23 september 2007 00:20 schreef gronk het volgende:
...en nou gaat-ie natuurlijk de hele nacht opblijven om te kijken of er hier iets interessants wordt gepost
De kans is groot dat we morgen weer 2 sc's verder zijn hoorquote:Op zondag 23 september 2007 00:20 schreef gronk het volgende:
...en nou gaat-ie natuurlijk de hele nacht opblijven om te kijken of er hier iets interessants wordt gepost
Bedankt dat je me even hebt laten zien dat het je inderdaad onmogelijk is. Kan ik je de komende 7 maanden weer gewoon negeren.quote:Op zondag 23 september 2007 00:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
je verveelt me al een tijdje met je onzin en het is alleen maar erger geworden. Dit is POL, elsneetje
O, maar dan vind ik je wel hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 00:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Bedankt dat je me even hebt laten zien dat het je inderdaad onmogelijk is. Kan ik je de komende 7 maanden weer gewoon negeren.
In en in sneu type.
So?quote:Op zondag 23 september 2007 00:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De kans is groot dat we morgen weer 2 sc's verder zijn hoor
Qua trieste negatieve fascinatie voor mij maakt het niet uit of je hier Ryan of Aoristus hebt zitten.quote:Op zondag 23 september 2007 00:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maak geen slapende Ryans wakker.
Dat wordt lastiger om er informatie uit te extraheren. Doek het zooitje dan maar opquote:
Da's mooi, ik hoop ook dat jij je plekje op ONZ of LIF zult vindenquote:Op zondag 23 september 2007 00:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Qua trieste negatieve fascinatie voor mij maakt het niet uit of je hier Ryan of Aoristus hebt zitten.
Aoristus, zo ga je toch niet met vrouwen om.quote:Op zondag 23 september 2007 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's mooi, ik hoop ook dat jij je plekje op ONZ of LIF zult vinden
Hoezo, je bent een student, dat zou jij toch moeten weten?quote:Op zondag 23 september 2007 00:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Aoristus, zo ga je toch niet met vrouwen om.
Ja, soms kan ik ook geen goede porno vinden. Da's best kut.quote:Op zondag 23 september 2007 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat wordt lastiger om er informatie uit te extraheren. Doek het zooitje dan maar op
Ze hebben nu eenmaal een ander gevoel voor humor.quote:Op zondag 23 september 2007 00:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoezo, je bent een student, dat zou jij toch moeten weten?
Tip: niet te veel luisteren. Met geschreven tekst wordt dat wat lastigerquote:Op zondag 23 september 2007 00:32 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ze hebben nu eenmaal een ander gevoel voor humor.
Hier ookquote:Op zondag 23 september 2007 07:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Morgen.
quote:Emigreren schaadt de moedertaal
Emigreren schaadt de moedertaal. Dat blijkt uit het onderzoek onder Nederlandse emigranten in Canada waarop de Haarlemse Merel Keijzer is gepromoveerd aan de Vrije Universiteit.
Uit het onderzoek blijkt dat taalverlies omgekeerd verloopt aan de taalverwerving: wat als laatste wordt geleerd, wordt als eerste weer vergeten. (...) Het taalverlies hangt samen met het opleidingsniveau. "Hoe hoger opgeleid, hoe minder groot het taalverlies."
Hij is dan ook niet geintegreerd in de VS-samenleving.quote:Op zondag 23 september 2007 09:20 schreef Elseetje het volgende:
Het is een wonder dat StefanP nog Nederlands kan.
[..]
Dat is waar.... Maar geen voorwaarde, geloof ik.quote:Op zondag 23 september 2007 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet geintegreerd in de VS-samenleving.
Is er dan voetbal.quote:Op zondag 23 september 2007 10:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier wordt vandaag niet veel gepost, denk ik.
Canaris en Pietverdriet vallen dan wel weer regelmatig te betrappen op Germanismen.quote:Op zondag 23 september 2007 09:20 schreef Elseetje het volgende:
Het is een wonder dat StefanP nog Nederlands kan.
[..]
Ik vind Kluun wel leuk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Net zoals Kluun is voor mensen die niet kunnen lezen.
Nog in Roden geweest gisteren Rocky?quote:Op zondag 23 september 2007 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind Kluun wel leuk.![]()
Mijn ouders hebben zo'n volautomatisch koffiezetapparaatquote:Op zondag 23 september 2007 10:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maal je zelf koffiebonen?
Ik vind dat meer iets voor Elseetje
Canaris kan ik meestal niet eens volgen.quote:Op zondag 23 september 2007 10:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Canaris en Pietverdriet vallen dan wel weer regelmatig te betrappen op Germanismen.
Mijn ouders ook. Als hij aanslaat lijkt het alsof er een Sovjet-tank naar binnen komt gereden.quote:Op zondag 23 september 2007 11:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n volautomatisch koffiezetapparaatProbleem is alleen dat koffie ergens anders niet meer te drinken is.
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/35904409/quote:Interview met Theodore Dalrymple
zondag 23 september 2007 12:10 Ned 1
maandag 24 september 2007 12:10 Ned 2 (Herhaling)
In Buitenhof een interview met Theodore Dalrymple. Een Britse schrijver die, na de moorden op Fortuyn en Van Gogh, Nederland een interessant land noemde. Het tijdperk der zelfgenoegzaamheid leek voorbij. Vindt hij dat nog steeds? Hoe moeten we omgaan met de onvrede bij grote groepen in ons land. En wat is de remedie?
In de reeks 'Polaristatie in de Polder,' een gesprek met kardinaal Adrianus Simonis. Over de huidige positie van religie in de samenleving en hoe kijkt deze geestelijk leider aan tegen de huidige spanningen in het politieke en publieke debat. Tot slot. De PvdA-fractie zit in een spagaat als het gaat om de vraag wel of geen referendum over het Europees Hervormingsverdrag. Prominent PvdA'er en staatsrechtsdeskundige Erik Jurgens wijst de PvdA de weg in Buitenhof. Jos de Beus maakt zijn debuut als columnist.
> Theodore Dalrymple
In Buitenhof een interview met de Britse schrijver Theodore Dalrymple, die als psychiater jarenlang in een ziekenhuis en gevangenis in een Engelse achterstandswijk werkte. Hij publiceerde spraakmakende boeken als Leven aan de Onderkant (2004) en Drugs (2006).Nog niet zo lang geleden noemde essayist Theodor Dalrymple voor het eerst in jaren Nederland een interessant land. Nederland was na de moorden op Fortuyn en Van Gogh in een koud bad vol werkelijkheid gesprongen. Het tijdperk der zelfgenoegzaamheid leek voorbij. Vindt hij dat nog steeds? Hoe moeten we omgaan met de onvrede bij grote groepen in ons land. En wat is de remedie?
> In de reeks: 'Polarisatie in de Polder:'
In het derde deel van de serie 'Polarisatie in de Polder' is te gast kardinaal Adrianus Simonis. Na 50 jaar als priester en bijna 40 als bisschop, vertrekt Simonis binnenkort als aartsbisschop van Utrecht. Zijn tijd als belangrijkste bestuurder van de katholieke kerk in Nederland werd gekenmerkt door onderlinge verdeeldheid en secularisatie. Uitspraken van de kardinaal over homoseksualiteit leidden in de jaren '80 nog tot een rechtszaak. Wat is de huidige positie van religie in de samenleving en hoe kijkt deze geestelijke leider aan tegen de huidige spanningen in het politieke en publieke debat?
> De PvdA-fractie zit in een spagaat als het gaat om de vraag wel of geen referendum over het Europees Hervormingsverdrag. Prominent PvdA'er en staatsrechtsdeskundige Erik Jurgens wijst de PvdA de weg in Buitenhof.
> Jos de Beus maakt zijn debuut als columnist.
Presentatie: Rob Trip
Eindredactie: Corinne Hegeman
Herhaling maandag a.s. op Nederland 2
Wat kreeg je erbij? Een Werther's Original?quote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef Het_hupt het volgende:
De pruttelkoffie bij m'n grootvader![]()
Eerst bonen malen, dat werd in een ijzeren filter gedaan, en heet water er overheen, heerlijk was dat.
Heerlijk, bonen malen en in een filter doenquote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef Het_hupt het volgende:
Eerst bonen malen, dat werd in een ijzeren filter gedaan, en heet water er overheen, heerlijk was dat.
Interessant. Dalrymple is zo'n beetje de ideologische basis van dit kabinet...in ieder geval van de JezusUnie en CDA. Praktisch is 'ie premierquote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/35904409/
Een plak oude wijvenquote:Op zondag 23 september 2007 11:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat kreeg je erbij? Een Werther's Original?
yupquote:Op zondag 23 september 2007 11:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Eerlijk, bonen malen en in een filter doen
Nee, ik heb me redelijk netjes gedragen in de 9e Cirkel in Groningen.quote:Op zondag 23 september 2007 11:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nog in Roden geweest gisteren Rocky?![]()
Lees jij?quote:Op zondag 23 september 2007 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind Kluun wel leuk.![]()
Lezen ze dan nog steeds van een lijst? The horror!quote:Op zondag 23 september 2007 12:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Zou Kluun eigenlijk al op de leeslijst staan op middelbare scholen?
En ik ben heul erg verkouden. Hoofdpijn, verstopte neus, droge keel. [afbeelding]
Moet wel weer wat mot geweest zijn, hoorde de trauma chopper overkomen, en de ambulance wel een keer of 4.quote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik heb me redelijk netjes gedragen in de 9e Cirkel in Groningen.
Ik kwam altijd met boeken aan die zelfs de leraar niet gelezen had.quote:Op zondag 23 september 2007 12:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Lezen ze dan nog steeds van een lijst? The horror!
hihiquote:
bend over and take it like the man that you are.quote:Op zondag 23 september 2007 12:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Bedankt voor het happen, Napalm.
Ik had gewoon de keuze uit 400 boeken, daar móest wel iets bij zitten wat mocht...quote:Op zondag 23 september 2007 12:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik kwam altijd met boeken aan die zelfs de leraar niet gelezen had.
Nee vertel 'ns, nog leuke boeken gelezen de laatste tijd?quote:
communisme is transcendend, it gives purposes to livesquote:Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dalrymple [14.gif]
M'n vriendin is lerares Engels. Die koopt zoveel boeken dat ik het eigenlijk niet kan bijbenen. Terwijl ik toch wel meer dan 1 boek per maand lees...quote:Op zondag 23 september 2007 12:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee vertel 'ns, nog leuke boeken gelezen de laatste tijd?
Ik spreek zo zelden mannen die lezen.
Waar ga je dan naar kijken?quote:Op zondag 23 september 2007 12:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ga met een verlengsnoer en twee kabels proberen om in de tuin tv te kijken. Het is te mooi weer om binnen rond te hangen.
Lerares Engels. Tof.quote:Op zondag 23 september 2007 12:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
M'n vriendin is lerares Engels. Die koopt zoveel boeken dat ik het eigenlijk niet kan bijbenen. Terwijl ik toch wel meer dan 1 boek per maand lees...
Dalrymple is alweer bijna voorbijquote:Op zondag 23 september 2007 12:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ga met een verlengsnoer en twee kabels proberen om in de tuin tv te kijken. Het is te mooi weer om binnen rond te hangen.
Een paar oude videobanden van Tegenlicht. Ik ben te ziek om te leren, lezen of in ieder geval maar actief te zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 12:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar ga je dan naar kijken?
Die kijk ik wel op UG.quote:
Ik zal binnenkort even langs de boekenkast lopen en je wat tips geven.quote:Op zondag 23 september 2007 12:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Lerares Engels. Tof.Maar nu weet ik nog steeds niet wat je hebt gelezen dat de moeite waard was.
Ik ben tegenwoordig al blij als ik aan één boek per maand kom.Om dat deze maand toch maar weer te halen ga ik nu lekker met een boekje de zon in!
Jij en werken, dat is net als Pipo de clown die moet poepen.quote:Op zondag 23 september 2007 12:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort even langs de boekenkast lopen en je wat tips geven.
Ik ga nu maar s aan het werk.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij en werken, dat is net als Pipo de clown die moet poepen.
Wat voor automaat is dat? Mijn senseo is kapot en wil iets anders.quote:Op zondag 23 september 2007 11:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n volautomatisch koffiezetapparaatProbleem is alleen dat koffie ergens anders niet meer te drinken is.
Met Buysman?quote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef Het_hupt het volgende:
Jazekerquote:
Bestaat Buysman nog steeds dan?quote:Op zondag 23 september 2007 14:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jazeker![]()
en koffiedik op de bodem van het kopje.
Geen idee, kan ff niets op Google vindenquote:
http://www.koffieforum.nl(...)28825c714dc5949382f0quote:Op zondag 23 september 2007 14:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Tips over een creme de la creme koffiezetapparaat zijn van harte welkom.![]()
Ik dacht dat ze dat vroegah dat spul toevoegden om de koffie pitteriger te maken. Zodat je kon bezuinigen op de dure koffie.quote:Op zondag 23 september 2007 14:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Geen idee, kan ff niets op Google vinden
Géén senseo. Koop zo'n simpele.quote:Op zondag 23 september 2007 14:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Tips over een creme de la creme koffiezetapparaat zijn van harte welkom.![]()
Deze is het volgens mijquote:Op zondag 23 september 2007 14:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat voor automaat is dat? Mijn senseo is kapot en wil iets anders.
Thanks.quote:Op zondag 23 september 2007 14:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
http://www.koffieforum.nl(...)28825c714dc5949382f0
idd ik dacht dat het gebrande suiker was, maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 23 september 2007 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat vroegah dat spul toevoegden om de koffie pitteriger te maken. Zodat je kon bezuinigen op de dure koffie.![]()
* Het_hupt is een mietje, koopt dat spul in Nederlandquote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef Floripas het volgende:
Een echte vent koopt dat soort spul in Italie.
Senseo geeft maagklachten als je dat veel drinkt. Maar vijf bakken was ook wel absurd natuurlijk.quote:
Ja volgens mij klopt dat inderdaad. Zo ziet het er ook uit. Het zat in zo'n donkerblauw blikje.quote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd ik dacht dat het gebrande suiker was, maar ik kan het mis hebben.
Ik weet wel dat men in sommige plaatsen in Duitsland cacao in door de koffie doet.
Een nationalist(e) koopt dat spul in Nederlandquote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef Floripas het volgende:
Een echte vent koopt dat soort spul in Italie.
Kan je hier ook kopen hoor. Maar je hebt ook koffiebonen waar geen cacao inzit, maar die toch een chocolada nasmaak hebben. Die vind ik het lekkerstquote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Het_hupt het volgende:
Ik weet wel dat men in sommige plaatsen in Duitsland cacao in door de koffie doet.
hoe heet dat koffie kanon van je ouders?quote:Op zondag 23 september 2007 14:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kan je hier ook kopen hoor. Maar je hebt ook koffiebonen waar geen cacao inzit, maar die toch een chocolada nasmaak hebben. Die vind ik het lekkerst![]()
Er waren zelfs 2 soorten geloof ik, de blauwe, en een mildere versie in een bruin blikje?quote:Op zondag 23 september 2007 14:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja volgens mij klopt dat inderdaad. Zo ziet het er ook uit. Het zat in zo'n donkerblauw blikje.
Ik heb ooit een blauwe gezien.quote:Op zondag 23 september 2007 14:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Er waren zelfs 2 soorten geloof ik, de blauwe, en een mildere versie in een bruin blikje?
M'n opa had z'n luchtbukskogeltjes in die blikjesquote:
Het is één van de bovenste, weet niet precies welke.quote:Op zondag 23 september 2007 14:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
hoe heet dat koffie kanon van je ouders?
Kaneel kan ik me nog voorstellen,m aar zoutquote:Op zondag 23 september 2007 14:23 schreef Het_hupt het volgende:
Ik hoorde zelfs dat er mensen zijn die een beetje zout toevoegen, maar waarom?
Ik doe dat.quote:Op zondag 23 september 2007 14:23 schreef Het_hupt het volgende:
Ik hoorde zelfs dat er mensen zijn die een beetje zout toevoegen, maar waarom?
Dat is schrikken van die prijzen daar.quote:Op zondag 23 september 2007 14:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is één van de bovenste, weet niet precies welke.
Klik
Niet diegene die ik eerst zei, want zo duur was die niet.
zal het es proberenquote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik doe dat.
Maar ik drink ook karnemelk met zout.
Zout is een catalysator van smaak. Probeer het eens, een paar korrels maar.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 14:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
M'n opa had z'n luchtbukskogeltjes in die blikjes![]()
Knalde hij kraaien mee naar het hiernamaals, die krengen probeerden altijd de kuikentjes van te kippen te verschalken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |