quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef MetalSonic het volgende:
ullie zijn toch vanuit Afrika enzo naar de USA gekomen
Ben je ooit naar school gegaan gastquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef MetalSonic het volgende:
stelletje links boom knuffelaars hier, verdiep je in het nieuws en zie dat ze vaak de slachtofferrol aannemen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef ikJur het volgende:
ik vind dat amerikanen niet zo moeten zeiken en het land terug moeten geven aan de indianen
Mag ik vragen hoe lang je ooit zelf in Amerika gewoond hebt om daar een goed oordeel over te geven?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef MetalSonic het volgende:
stelletje links boom knuffelaars hier, verdiep je in het nieuws en zie dat ze vaak de slachtofferrol aannemen.
Je hoeft er niet te wonen om een beeld te vormenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:13 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang je ooit zelf in Amerika gewoond hebt om daar een goed oordeel over te geven?
Ja duh als je met z'n 6'n iemand in elkaar slaat, pffquote:De zes zwarte leerlingen, ook aangeduid als de 'Jena 6', sloegen in december een blanke klasgenoot in elkaar.
Ik lees ook veel nieuws en heb een andere conclusie. Ik vind het nogal een domme opmerking, dat is net zoals tegen Nederlanders zeggen dat ze maar lekker moeten oprotten als ze zich buiten gesloten voelen. Verder is discriminatie nog aan de orde van de dag, alleen zit het zo mooi verpakt in een aantal lagen alleen komt het af en toe naar buiten (bij de orkaan kathrina bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef MetalSonic het volgende:
Je hoeft er niet te wonen om een beeld te vormen. Lees de fok frontpage/ de krant ( NRC/ de volkskrant) maar ook de "simpele krantjes " a ka spits/ metro af en toe CNN en je ziet het terugkomen. Tja er zijn ook veel die gewoon blij zijn met wat ze hebben en hard werken enzo
![]()
lekker nummer vage video clipquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef seto het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
In dit filmpje wordt er goed uitgelegd hoe het met racisme staat in de Verenigde Staten.
Hier wordt het beter verwoord.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef seto het volgende:
In dit filmpje wordt er goed uitgelegd hoe het met racisme staat in de Verenigde Staten.
en waarom zouden ze met de rug aangekeken worden? misschien omdat ze gemiddeld vele malen meer werkloos of crimineel zijn? Als amerikanen racistisch zouden zijn, hoe verklaar je dan het massale succes van veel zwarten (sporters, acteurs, presentatoren, etc) en hoe verklaar je dat oost-aziaten daar nooit problemen hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als jij altijd met de rug aangekeken wordt door 75% van de bevolking - zeker de rednecks hebben hier nogal een handje van - dan verzet jij je toch ook. De slachtofferrol aannemen is daar 1 van.
Idd, maar aziaten werken sowiso hard dat waardeer ik ook zo aan zequote:Op vrijdag 21 september 2007 18:37 schreef KarelMartel het volgende:
[..]
en waarom zouden ze met de rug aangekeken worden? misschien omdat ze gemiddeld vele malen meer werkloos of crimineel zijn? Als amerikanen racistisch zouden zijn, hoe verklaar je dan het massale succes van veel zwarten (sporters, acteurs, presentatoren, etc) en hoe verklaar je dat oost-aziaten daar nooit problemen hebben?
Vind 't gewoon fucking irritant, netzoals die NL"rs die in NLaltijd lopen te zeuren over van alles en nog watquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
Ach, ze klagen toch allemaal? Niks nieuws hoor.
De TS lag toen waarschijnlijk nét omgekeerd in de schoolvuilnisbak, om veel ervan mee te krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:09 schreef Duvel het volgende:
OMG. Is het geschiedenisonderwijs zo hard achteruit gegaan??
En nog zonder er voor te betalen ook!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef MetalSonic het volgende:
Jullie zijn toch vanuit Afrika enzo naar de USA gekomen, huil dan niet zo.
en gelijk een baan en huisvestingquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En nog zonder er voor te betalen ook!!!!!
Over zwartrijden gesproken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En nog zonder er voor te betalen ook!!!!!
Geloof me, zelfs daar zijn ze intelligenter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:15 schreef fathank het volgende:
ONZ is verderop, misschien dat je daar wel punten scoort.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:11 schreef Aurelianus het volgende:
Dit kan niet echt zijn.
Hier ga ik maar niet op inquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:00 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Vind 't gewoon fucking irritant, netzoals die NL"rs die in NLaltijd lopen te zeuren over van alles en nog wat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef seto het volgende:
Das vreemd, ik hoor juist van mensen die in het bedrijfsleven zitten dat ze in de VS makkelijk het salaris etc bespreken. Met betrekking tot de auto heb je wel gelijk, die is echt representatief voor iemand zijn situatie, het zegt in de VS veel of je in een Ford of in een Lexus rijdtquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:45 schreef ScudRaket het volgende:
Ergens heeft TS wel een puntje, alleen ontbreekt hem het tact dat te verwoorden. Beetje Wilders-achtige manier van discussiëren
Ze zoeken in de VS achter ALLES een rasciale reden, ondanks dat het eigenlijk nergens op slaat. Klein voorbeeldje: Als je solliciteert mag je als werkgever niet vragen of iemand een auto heeft; dat heeft te maken met de insinuatie over de financiële situatie van de sollicitant. Ook het vragen naar de nationaliteit van iemand is taboe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |