Doe eens reageren in het top50-topic.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:12 schreef Floripas het volgende:
is alle moderne muziek een cover van Pachelbel's Canon in D?
Heee onze fiets Casanovaquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Doe eens reageren in het top50-topic.
Ja, sahib. Ik was even afgeleid.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Doe eens reageren in het top50-topic.
O, er was al een topic over...quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, sahib. Ik was even afgeleid.
Negers in Amerika die zeuren....
Dit topic is geniaal.
http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9D03E5DE113CF93BA1575BC0A96E958260&sec=&spon=&pagewanted=2quote:the United States war against terror
Zie daar de reden dat ik me Republikein voel. Clinton had slappe knieën, luisterde te veel naar mensenrechtengroupies toen bleek dat per ongeluk een chemische fabriek werd geraakt. Shit happens, zou je zeggen maar Clinton was te slap om dat te willen inzien en door te gaan met de klopjacht op Bin Laden. Nu mag Bush de puinhopen gaan opruimen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9D03E5DE113CF93BA1575BC0A96E958260&sec=&spon=&pagewanted=2
Zitten we er toch al bijna tien jaar in.
Alsjeblieft, Klopkoekje, maak jezelf toch niet zo belachelijk,quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zie daar de reden dat ik me Republikein voel. Clinton had slappe knieën, luisterde te veel naar mensenrechtengroupies toen bleek dat per ongeluk een chemische fabriek werd geraakt. Shit happens, zou je zeggen maar Clinton was te slap om dat te willen inzien en door te gaan met de klopjacht op Bin Laden. Nu mag Bush de puinhopen gaan opruimen.
Het is gewoon een achterlijk en onjuist topic.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:45 schreef pberends het volgende:
Wat een giller: Olieverslaafd VS: eerste nieuwe raffinage in 30 jaar.
Fijn hè, Jan, een politicus die beslist wat je met je geld doet.quote:AMSTERDAM - Minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken wil het rechtstreeks overmaken van SP-salarissen aan de partijkas verbieden. Ze onderzoekt of deze gang van zaken in strijd is met de wet. Zo niet, dan wil zij de wet aanpassen, aldus haar woordvoerder.
Dat lijken me haar zaken niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fijn hè, Jan, een politicus die beslist wat je met je geld doet.
Age of Kings?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Klopkoekje, maak jezelf toch niet zo belachelijk,.
Ik moest er ook wel om gniffelen, dat gaat 'm een hoop uitleg over de verletregeling opleverenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fijn hè, Jan, een politicus die beslist wat je met je geld doet.
Belachelijk? Geef toe, het was toch uitermate lachwekkend dat er meteen een hoop boegeroep de kop op stak omdat per ongeluk een fabriekje was geraakt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alsjeblieft, Klopkoekje, maak jezelf toch niet zo belachelijk,.
Hans Werdmulder?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het Marokkanendrama
Hier verder. Weet niemand wie die socioloog was die het over Marokkaanse prinsen had?
Het is een terecht goed topic, maar Amerika kent geen kritiek, dus ze bewerkstelligen hun eigen ondergangquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is gewoon een achterlijk en onjuist topic.
Zou kunnen. Hij heeft onderzoek gedaan naar Marokkaanse eenoudergezinnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |