Wat staat op hun naam dan?quote:
De brief van Judas.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat staat op hun naam dan?
En ga alsjeblieft nu niet het evangelie naar judas noemen.
David heeft de Psalmen geschreven: http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=23&chapter=1&version=4quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat staat op hun naam dan?
En ga alsjeblieft nu niet het evangelie naar judas noemen. Van Paulus weten we dat hij een deel heeft geschreven, en dat ene Johannes Openbaring heeft geschreven. Verder weten we bar weinig volgens mij.
Geloof Apropos en mij nu maar gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef Autodidact het volgende:
En ga alsjeblieft nu niet het evangelie naar judas noemen. Van Paulus weten we dat hij een deel heeft geschreven, en dat ene Johannes Openbaring heeft geschreven. Verder weten we bar weinig volgens mij.
Ik denk dat je iets te veel aanneemt van de theologen. De historiciteit van David is zelfs twijfelachtig en de meeste bijbelhistorici geloven niet dat de brief van Judas van hem komt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
David heeft de Psalmen geschreven: http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=23&chapter=1&version=4
Het kanonieke epistel van Judas:
http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=72&chapter=1&version=4
Nee, het wordt tegenwoordig ook gezien als een boek dat eeuwen na Jezus is geschreven. Maar goed, het is een historisch discussiepunt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eh, nee.
Het is wel een andere Judas.
Oh, ons begint zó.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, het wordt tegenwoordig ook gezien als een boek dat eeuwen na Jezus is geschreven. Maar goed, het is een historisch discussiepunt.
Ik kan er wel van genieten. Die Salomo moet een ouwe geilaard zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:34 schreef Autodidact het volgende:
Pff, lang geleden.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten. Die Salomo moet een ouwe geilaard zijn geweest.
Niks gegeten en niet geslapen, vooral.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Ik geniet ook wel van de schizofrenie in Openbaring. DIe vent moet iets gerookt hebben.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ons begint zó.
Ja, dan kun je het bestaan van Jezus en Mohammed ook in twijfel trekken.
Ga je gang, veel plezier ermee.
Je vroeg welke werken er op zijn naam stonden.quote:
Raar. De domtoren is ook gebouwd in een omgeving van overwegend laagbouw, maar is kennelijk wel acceptabel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:21 schreef Gabry het volgende:
Minister tegen woontoren in Utrecht
Wat heb ik een hekel aan de PvdA. Echt niet te geloven. Hoe kunnen ze nou bij alles het tegenovergestelde doen van wat ik wens?
Ja, zeg, wat een vergelijking.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Raar. De domtoren is ook gebouwd in een omgeving van overwegend laagbouw, maar is kennelijk wel acceptabel.
Ja, ok. Beetje verkeerd geformuleerd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je vroeg welke werken er op zijn naam stonden.
Sterke OP trouwens. Mooi uitgezocht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:00 schreef Floripas het volgende:
Samenzweringstheorieen doorgelicht
Ik ben me nog even aan het sterken om in mijn eigen topic te gaan posten.
Wellicht zou een stevige borrel en mijn adem inhouden helpen. Ik zie de stanklijntjes van MyAt afwalmen.
Nog achterlijkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:15 schreef Gabry het volgende:
Leidsche Rijn heeft geen historisch karakter. Het is een Vinex locatie.
Wat moet een stad uberhaubt met een toren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nog achterlijkerWat moet een Vinexlocatie met een toren.
Toevoeging voor je OP: conspiracytheoreten gaan zelden of nooit inhoudelijk op de argumentatie van hun tegenstander, maar slaan alle discussie plat door hun tegenstander te vermorzelen met een absolute overkill aan tekst, links, schimmige grafiekjes en wat dies meer zij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef Floripas het volgende:
Samenzweringstheorieen doorgelicht
Ik heb ruzie
Torensquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat moet een stad uberhaubt met een toren.![]()
Daar terechtkomen is de ultieme bevestiging van dat je mislukt bent.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
VINEX. Of: hoe help ik mijn land naar de verdommenis.
Ja, dat gelink! Daar wilde ik nog iets mee, daar kon ik mijn vinger niet op leggen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Toevoeging voor je OP: conspiracytheoreten gaan zelden of nooit inhoudelijk op de argumentatie van hun tegenstander, maar slaan alle discussie plat door hun tegenstander te vermorzelen met een absolute overkill aan tekst, links, schimmige grafiekjes en wat dies meer zij.
'Er heeft iemand heel veel over geschreven, dus het moet wel waar zijn'.
Als je het maar lekker vindt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
FOK! boekentop 50 2007 (deel 2)
Men schijnt hier ook niet weg van mij - maar dat dondert niet.
TTK, wat een triest forum is dat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
Moet je ook niet elke twee woorden benadrukken dat je elitair bent, dan gaan who gives a fuck truck mensen zich minderwaardig voelen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
Maak ik ook eens een zelfspottend grapje, nemen mensen het gewoon weer serieus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet je ook niet elke twee woorden benadrukken dat je elitair bent, dan gaan who gives a fuck truck mensen zich minderwaardig voelen.
Sinds er een hoop elitaire trutten zijn die daar trots op zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maak ik ook eens een zelfspottend grapje, nemen mensen het gewoon weer serieus.
Sinds wanneer is "elitaire trut" een positieve benaming?
Ook een elitaire trut staat boven het klootjesvolkquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "elitaire trut" een positieve benaming?
Nou, ik niet - dan had ik wel bij GroenLinks gezeten. Of D66quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sinds er een hoop elitaire trutten zijn die daar trots op zijn
Grappen en grollen in een discussie over een boeken top-50 wat inherent aan het topic alleen maar elitair en wannebe elitair publiek aan zal trekken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:48 schreef Floripas het volgende:
Wat de neuk is dat???quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:54 schreef Fastmatti het volgende:
Dit moet trouwens de vorm van die toren worden.
[afbeelding]
en dan 262m hoog![]()
Ja, en mensen van dertig die Potter komen verdedigen, want dat heeft Potter blijkbaar nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Grappen en grollen in een discussie over een boeken top-50 wat inherent aan het topic alleen maar elitair en wannebe elitair publiek aan zal trekken?![]()
Ik vind het jammer dat er geen nieuwe boeken meer uitkomen. Nu komen er geen e/n of rant topics meer omdat de titel van fyad weer eens in een (echte) spoiler was veranderd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:56 schreef Floripas het volgende:
Ja, en mensen van dertig die Potter komen verdedigen, want dat heeft Potter blijkbaar nodig.![]()
Komt wel weer zoiets.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen nieuwe boeken meer uitkomen. Nu komen er geen e/n of rant topics meer omdat de titel van fyad weer eens in een (echte) spoiler was veranderd.![]()
Geen youtube filmpjes meer van mensen die publiek, wat uren in de rij heeft staan wachten om het nieuwe potterboek te kopen, gaan irriteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |