Lezen ze dan nog steeds van een lijst? The horror!quote:Op zondag 23 september 2007 12:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
Zou Kluun eigenlijk al op de leeslijst staan op middelbare scholen?
En ik ben heul erg verkouden. Hoofdpijn, verstopte neus, droge keel. [afbeelding]
Moet wel weer wat mot geweest zijn, hoorde de trauma chopper overkomen, en de ambulance wel een keer of 4.quote:Op zondag 23 september 2007 12:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik heb me redelijk netjes gedragen in de 9e Cirkel in Groningen.
Ik kwam altijd met boeken aan die zelfs de leraar niet gelezen had.quote:Op zondag 23 september 2007 12:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Lezen ze dan nog steeds van een lijst? The horror!
hihiquote:
bend over and take it like the man that you are.quote:Op zondag 23 september 2007 12:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Bedankt voor het happen, Napalm.
Ik had gewoon de keuze uit 400 boeken, daar móest wel iets bij zitten wat mocht...quote:Op zondag 23 september 2007 12:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik kwam altijd met boeken aan die zelfs de leraar niet gelezen had.
Nee vertel 'ns, nog leuke boeken gelezen de laatste tijd?quote:
communisme is transcendend, it gives purposes to livesquote:Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dalrymple [14.gif]
M'n vriendin is lerares Engels. Die koopt zoveel boeken dat ik het eigenlijk niet kan bijbenen. Terwijl ik toch wel meer dan 1 boek per maand lees...quote:Op zondag 23 september 2007 12:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee vertel 'ns, nog leuke boeken gelezen de laatste tijd?
Ik spreek zo zelden mannen die lezen.
Waar ga je dan naar kijken?quote:Op zondag 23 september 2007 12:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ga met een verlengsnoer en twee kabels proberen om in de tuin tv te kijken. Het is te mooi weer om binnen rond te hangen.
Lerares Engels. Tof.quote:Op zondag 23 september 2007 12:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
M'n vriendin is lerares Engels. Die koopt zoveel boeken dat ik het eigenlijk niet kan bijbenen. Terwijl ik toch wel meer dan 1 boek per maand lees...
Dalrymple is alweer bijna voorbijquote:Op zondag 23 september 2007 12:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ga met een verlengsnoer en twee kabels proberen om in de tuin tv te kijken. Het is te mooi weer om binnen rond te hangen.
Een paar oude videobanden van Tegenlicht. Ik ben te ziek om te leren, lezen of in ieder geval maar actief te zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 12:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar ga je dan naar kijken?
Die kijk ik wel op UG.quote:
Ik zal binnenkort even langs de boekenkast lopen en je wat tips geven.quote:Op zondag 23 september 2007 12:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Lerares Engels. Tof.Maar nu weet ik nog steeds niet wat je hebt gelezen dat de moeite waard was.
Ik ben tegenwoordig al blij als ik aan één boek per maand kom.Om dat deze maand toch maar weer te halen ga ik nu lekker met een boekje de zon in!
Jij en werken, dat is net als Pipo de clown die moet poepen.quote:Op zondag 23 september 2007 12:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort even langs de boekenkast lopen en je wat tips geven.
Ik ga nu maar s aan het werk.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij en werken, dat is net als Pipo de clown die moet poepen.
Wat voor automaat is dat? Mijn senseo is kapot en wil iets anders.quote:Op zondag 23 september 2007 11:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n volautomatisch koffiezetapparaatProbleem is alleen dat koffie ergens anders niet meer te drinken is.
Met Buysman?quote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef Het_hupt het volgende:
De pruttelkoffie bij m'n grootvader![]()
Eerst bonen malen, dat werd in een ijzeren filter gedaan, en heet water er overheen, heerlijk was dat.
Jazekerquote:
Bestaat Buysman nog steeds dan?quote:Op zondag 23 september 2007 14:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jazeker![]()
en koffiedik op de bodem van het kopje.
Geen idee, kan ff niets op Google vindenquote:
http://www.koffieforum.nl(...)28825c714dc5949382f0quote:Op zondag 23 september 2007 14:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Tips over een creme de la creme koffiezetapparaat zijn van harte welkom.![]()
Ik dacht dat ze dat vroegah dat spul toevoegden om de koffie pitteriger te maken. Zodat je kon bezuinigen op de dure koffie.quote:Op zondag 23 september 2007 14:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Geen idee, kan ff niets op Google vinden
Géén senseo. Koop zo'n simpele.quote:Op zondag 23 september 2007 14:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Tips over een creme de la creme koffiezetapparaat zijn van harte welkom.![]()
Deze is het volgens mijquote:Op zondag 23 september 2007 14:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat voor automaat is dat? Mijn senseo is kapot en wil iets anders.
Thanks.quote:Op zondag 23 september 2007 14:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
http://www.koffieforum.nl(...)28825c714dc5949382f0
idd ik dacht dat het gebrande suiker was, maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 23 september 2007 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat vroegah dat spul toevoegden om de koffie pitteriger te maken. Zodat je kon bezuinigen op de dure koffie.![]()
* Het_hupt is een mietje, koopt dat spul in Nederlandquote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef Floripas het volgende:
Een echte vent koopt dat soort spul in Italie.
Senseo geeft maagklachten als je dat veel drinkt. Maar vijf bakken was ook wel absurd natuurlijk.quote:
Ja volgens mij klopt dat inderdaad. Zo ziet het er ook uit. Het zat in zo'n donkerblauw blikje.quote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd ik dacht dat het gebrande suiker was, maar ik kan het mis hebben.
Ik weet wel dat men in sommige plaatsen in Duitsland cacao in door de koffie doet.
Een nationalist(e) koopt dat spul in Nederlandquote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef Floripas het volgende:
Een echte vent koopt dat soort spul in Italie.
Kan je hier ook kopen hoor. Maar je hebt ook koffiebonen waar geen cacao inzit, maar die toch een chocolada nasmaak hebben. Die vind ik het lekkerstquote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Het_hupt het volgende:
Ik weet wel dat men in sommige plaatsen in Duitsland cacao in door de koffie doet.
hoe heet dat koffie kanon van je ouders?quote:Op zondag 23 september 2007 14:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kan je hier ook kopen hoor. Maar je hebt ook koffiebonen waar geen cacao inzit, maar die toch een chocolada nasmaak hebben. Die vind ik het lekkerst![]()
Er waren zelfs 2 soorten geloof ik, de blauwe, en een mildere versie in een bruin blikje?quote:Op zondag 23 september 2007 14:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja volgens mij klopt dat inderdaad. Zo ziet het er ook uit. Het zat in zo'n donkerblauw blikje.
Ik heb ooit een blauwe gezien.quote:Op zondag 23 september 2007 14:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Er waren zelfs 2 soorten geloof ik, de blauwe, en een mildere versie in een bruin blikje?
M'n opa had z'n luchtbukskogeltjes in die blikjesquote:
Het is één van de bovenste, weet niet precies welke.quote:Op zondag 23 september 2007 14:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
hoe heet dat koffie kanon van je ouders?
Kaneel kan ik me nog voorstellen,m aar zoutquote:Op zondag 23 september 2007 14:23 schreef Het_hupt het volgende:
Ik hoorde zelfs dat er mensen zijn die een beetje zout toevoegen, maar waarom?
Ik doe dat.quote:Op zondag 23 september 2007 14:23 schreef Het_hupt het volgende:
Ik hoorde zelfs dat er mensen zijn die een beetje zout toevoegen, maar waarom?
Dat is schrikken van die prijzen daar.quote:Op zondag 23 september 2007 14:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is één van de bovenste, weet niet precies welke.
Klik
Niet diegene die ik eerst zei, want zo duur was die niet.
zal het es proberenquote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik doe dat.
Maar ik drink ook karnemelk met zout.
Zout is een catalysator van smaak. Probeer het eens, een paar korrels maar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |