Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:02 schreef Pavement het volgende:
Op een dag rij ik op mn motor door amerika van oost naar west (route 66) met dit http://uk.youtube.com/watch?v=huLklsj_5HI nummer op.
Voor nu slaap lekker geitenbreiers![]()
![]()
Heb 'm ook in de COS gezet, maar ik geloof dat ze daar een beetje boos zijn (nog niet op mij hoor)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:05 schreef tipsch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ImPDzTOqZVk
scherpe muziekvideo, met speciale dank aan Disana
ff kieken...brbquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb 'm ook in de COS gezet, maar ik geloof dat ze daar een beetje boos zijn (nog niet op mij hoor)![]()
Prutserquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:05 schreef tipsch het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou! Nou!
Check deze strakke shit jonguh:
http://www.youtube.com/watch?v=ImPDzTOqZVk
met speciale dank aan Disana
Leescht schnel verder!
[afbeelding]
Deze OP vind je hier
Hee jij!!! Trustequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:12 schreef Pavement het volgende:
zeau michael jackson is dood ! http://www.nieuwnieuws.nl(...)ckson_overleden.html
nu echt meuren![]()
hehe, tis er gezelig zie ik. BSOL die het hele forum nu maar als verziekt beschouwtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb 'm ook in de COS gezet, maar ik geloof dat ze daar een beetje boos zijn (nog niet op mij hoor)![]()
De Britse bierkenner Michael Jackson is overleden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:12 schreef Pavement het volgende:
zeau michael jackson is dood ! http://www.nieuwnieuws.nl(...)ckson_overleden.html
nu echt meuren![]()
In je opje zie je staan: deze op vind je hier, dat even aanklikken, copieren en plakkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehe, tis er gezelig zie ik. BSOL die het hele forum nu maar als verziekt beschouwtZeg, die OP van de SC dat trek ik niet hoor
moet ik nou al die linkies aanpassen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en ja, hoe zat het nu met 1 die 2 verslaat op basis van welke kwalificaties etc?
Nummer één stond open voor dingen die ik leuk vind, hij maakte dingen voor me, hij luisterde naar me als ik weer iets te zeiken had, hij zei dat hij gevoelens voor me had en toen was ik heul blij (maar helaas bleek dat niet waar), hij maakte me heul aan het lachen, met hem dronk ik voor het eerst whisky, we hadden humordingetjes die anderen niet grappig vinden, hij kon me op mijn plaats zetten als dat nodig was, hij was romantisch, hij was heel mooi, zowel innerlijk als uiterlijk, hij wilde veel met me praten; in fact, we praatten áltijd, hij had weleens dromen over me en ik over hem, hij beschermde me voor dingen die ik zelf wellicht niet zag, we deden leuke spelletjes (en dan heb ik het over grappige spelletjesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja we willen wat meer details, hier kunnen we verder niets mee.
En Voor Thera met de Wodka:
[afbeelding]
![]()
Ik zou het inderdaad nog eens proberenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehe, tis er gezelig zie ik. BSOL die het hele forum nu maar als verziekt beschouwtZeg, die OP van de SC dat trek ik niet hoor
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
PM wordt doet vreselijk gek als ik hem daarin zetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doe me maar die tekst via PM aub, want ik ga echt niet al die code aanpassen, hoor!
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
[..]
Nummer één stond open voor dingen die ik leuk vind, hij maakte dingen voor me, hij luisterde naar me als ik weer iets te zeiken had, hij zei dat hij gevoelens voor me had en toen was ik heul blij (maar helaas bleek dat niet waar), hij maakte me heul aan het lachen, met hem dronk ik voor het eerst whisky, we hadden humordingetjes die anderen niet grappig vinden, hij kon me op mijn plaats zetten als dat nodig was, hij was romantisch, hij wilde veel met me praten; in fact, we praatten áltijd, hij had weleens dromen over me en ik over hem, hij beschermde me voor dingen die ik zelf wellicht niet zag, we deden leuke spelletjes (en dan heb ik het over grappige spelletjes),.. hij was liev... maar het is niet meer...
En bedankt.
[..]
[..]
Nummer één stond open voor dingen die ik leuk vind, hij maakte dingen voor me, hij luisterde naar me als ik weer iets te zeiken had, hij zei dat hij gevoelens voor me had en toen was ik heul blij (maar helaas bleek dat niet waar), hij maakte me heul aan het lachen, met hem dronk ik voor het eerst whisky, we hadden humordingetjes die anderen niet grappig vinden, hij kon me op mijn plaats zetten als dat nodig was, hij was romantisch, hij was heel mooi, zowel innerlijk als uiterlijk, hij wilde veel met me praten; in fact, we praatten áltijd, hij had weleens dromen over me en ik over hem, hij beschermde me voor dingen die ik zelf wellicht niet zag, we deden leuke spelletjes (en dan heb ik het over grappige spelletjes),.. hij was liev... maar het is niet meer...
En bedankt.
jahaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
nee, alleen dit copy-pasten http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DGK_SC
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
jahaaIk hen het al, hoor! Ik ben niet achterlijk
toch?
Tipsch tis geweldigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
jahaaIk hen het al, hoor! Ik ben niet achterlijk
toch?
quote:
Ik heb het, ik moet beter lezen, échtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad nog eens proberenTrek je cursor met linkermuisknop ingedrukt over alle tekst, loslaten, ctr+c, dan hier plakken met ctrl+v.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klinkt zooo mooi... Echt geen kans dat het wel wat kan worden?
ik heb 't gevonden - ben een snellezer, maar wil nog wel eens wat over het hoofd zien eigenlijk altijd welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
PM wordt doet vreselijk gek als ik hem daarin zet![]()
[..]
[..]
Nummer één stond open voor dingen die ik leuk vind, hij maakte dingen voor me, hij luisterde naar me als ik weer iets te zeiken had, hij zei dat hij gevoelens voor me had en toen was ik heul blij (maar helaas bleek dat niet waar), hij maakte me heul aan het lachen, met hem dronk ik voor het eerst whisky, we hadden humordingetjes die anderen niet grappig vinden, hij kon me op mijn plaats zetten als dat nodig was, hij was romantisch, hij was heel mooi, zowel innerlijk als uiterlijk, hij wilde veel met me praten; in fact, we praatten áltijd, hij had weleens dromen over me en ik over hem, hij beschermde me voor dingen die ik zelf wellicht niet zag, we deden leuke spelletjes (en dan heb ik het over grappige spelletjes),.. hij was liev... maar het is niet meer...
En bedankt.
da's liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ooooooow, jij moet er nog in!![]()
maar nu ff niet, komt goed![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook effe liggen. truste iedereen straks/nu en tot de volgende!.
truste, tot straksquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
Welterusten WJquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
Dát weet ik dus nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe het is misgelopen?
Hoe lang duurde het?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dát weet ik dus niet. Het was zomaar, ineens...
Het is ook nooit iets geweest of zo hoor, maar... ik dacht dat dat de volgende stap zou worden of zo, maar toen werd het ineens heel anders juist.
Drie maanden of zo... maar wel heel intensief, het leek veel langer.quote:
Vreemd, het klinkt alsof het een keuze van zijn kant is, klopt dat? Heeft de aanloop misschien te lang geduurd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dát weet ik dus niet. Het was zomaar, ineens...
Het is ook nooit iets geweest of zo hoor, maar... ik dacht dat dat de volgende stap zou worden of zo, maar toen werd het ineens heel anders juist.
Balen! Schrale troost, het komt geheid terug in misschien een iets andere, maar net zo aangename vorm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Drie maanden of zo... maar wel heel intensief, het leek veel langer.
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemd, het klinkt alsof het een keuze van zijn kant is, klopt dat? Heeft de aanloop misschien te lang geduurd?
Dat weet ik niet... ik heb nu wel een soort van 'ander'... maar het is zo anders. Ik heb die gevoelens niet. Die had ik zelfs niet bij mijn ex, met wie ik drie jaar was. Ja, later wel, maar niet zo vroeg al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Balen! Schrale troost, het komt geheid terug in misschien een iets andere, maar net zo aangename vorm.
Hoelang is het 'over'?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... ik heb nu wel een soort van 'ander'... maar het is zo anders. Ik heb die gevoelens niet. Die had ik zelfs niet bij mijn ex, met wie ik drie jaar was. Ja, later wel, maar niet zo vroeg al.
Neem nu maar eens van een ouwe grijsaard aan dat het gewoon wel terug komt. Alles komt iedere keer weer terug, net iets anders, maar niet minder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... ik heb nu wel een soort van 'ander'... maar het is zo anders. Ik heb die gevoelens niet. Die had ik zelfs niet bij mijn ex, met wie ik drie jaar was. Ja, later wel, maar niet zo vroeg al.
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Ik denk omdat ik niet leuk ben als je me beter leert kennen of zo.
Jammer dat Pietje niet beter kan duiden wat hij vindt dat er mis is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje schrik van een aanlooperiode van 3 maandenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Ik denk omdat ik niet leuk ben als je me beter leert kennen of zo.
Als je een verklaring zoekt, zoek je nog niet per sé naar een schuldige.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grap is inderdaad dat mensen altijd een verklaring zoeken waarom iets fout gaat. Meestal dan ook nog in de spiegel kijken en denken dat het hun fout wasNiets is minder waar, dingen gaan gewoon zo ze gaan en niemand is schuldig.
Drie weken of zo... nog wel wat leuke dingen gebeurd, maar lang niet meer zó.quote:
Toen ik het uitmaakte na de lange relatie met mijn ex dacht ik dat er nooit meer iets moois zou komen, en toen kwam het wel, en nu loopt het weer verkeerd af...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem nu maar eens van een ouwe grijsaard aan dat het gewoon wel terug komt. Alles komt iedere keer weer terug, net iets anders, maar niet minder.
Nou, dan zie ik nog wel hoop. Laat je slechte gevoel nu geen loopje met je nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Drie weken of zo... nog wel wat leuke dingen gebeurd, maar lang niet meer zó.
Nou... ik kan me behoorlijk naar gedragen denk ik... niet als in gemeen, maar... buien en zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=lyjq9RJ-_yM&mode=related&search=
Een maf lief liedje voor een maf en waarschjnlijk zo nu en dan ook lief meisje
Dat is waar. Maar ze wees een beetje naar zichzelf in de zin van "Ik ben niet leuk". Dat is natuurlijk onzinnig. Wat de één leuk vindt vindt de ander dat weer juist niet. Dingen gebeuren gewoon in een mensenleven. En, hoe vervelend het ook kan zijn, het maakt je wijzer en rijper.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als je een verklaring zoekt, zoek je nog niet per sé naar een schuldige.
Ik denk dat het gewoon niet serieus bedoeld was, uiteindelijk. Ik heb ook al heel vaak gevraagd wat er dan niet leuk aan mij is en zo maar hij zegt dan dat hij dat niet zegt en hij het dus niet weet. Of ik vroeg weleens waarom 'sommige mensen' geen relatie met me willen en dan zegt hij ook dat hij dat niet zegt dus dat hij het niet weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jammer dat Pietje niet beter kan duiden wat hij vindt dat er mis is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje schrik van een aanlooperiode van 3 maandenAan de andere kant, als in die periode spanning genoeg is geweest, moet dat ook weer niet zo'n probleem zijn.
Owww lieffiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet serieus bedoeld was, uiteindelijk. Ik heb ook al heel vaak gevraagd wat er dan niet leuk aan mij is en zo maar hij zegt dan dat hij dat niet zegt en hij het dus niet weet. Of ik vroeg weleens waarom 'sommige mensen' geen relatie met me willen en dan zegt hij ook dat hij dat niet zegt dus dat hij het niet weet.
Ik denk dat die gevoelens gewoon niet echt waren van zijn kantquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik nog wel hoop. Laat je slechte gevoel nu geen loopje met je nemen.
Kan het niet zijn dat hij is geschrokken van de overweldigende gevoelens die bij jullie zijn losgekomen?
Dat kwam er onverschillig uit en dus reden te meer om te denken dat ze geen idee heeft waar de onvrede bij Pietje vandaan komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ze wees een beetje naar zichzelf in de zin van "Ik ben niet leuk". Dat is natuurlijk onzinnig. Wat de één leuk vindt vindt de ander dat weer juist niet. Dingen gebeuren gewoon in een mensenleven. En, hoe vervelend het ook kan zijn, het maakt je wijzer en rijper.
Wat zegt hij er zelf over?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk dat die gevoelens gewoon niet echt waren van zijn kant. Anders kán het niet ineens zo gelopen zijn
. Of het werd gewoon te serieus, of zo.
Ik weet het natuurlijk ook niet precies. Maar je maakt hem zo groot en jezelf klein. Is niet nodig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk dat die gevoelens gewoon niet echt waren van zijn kant. Anders kán het niet ineens zo gelopen zijn
. Of het werd gewoon te serieus, of zo.
Ik denk dat ik in het begin echt veel leuker wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kwam er onverschillig uit en dus reden te meer om te denken dat ze geen idee heeft waar de onvrede bij Pietje vandaan komt.
Vind je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:
Wat zijn mannen toch emotioneel armoedige wezens![]()
![]()
Wat een bullshit verhaal zeg, dat je een hekel aan de SC hebt omdat iemand jouw gegevens (nav een MSN gesprek) ergens neergezet heeft, heeft natuurlijk geen ruk met de SlowChat hier te maken...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Inderdaad...en weet je waarom..omdat iemand hier het gore klote lef heeft gehad tegen alle regels in om mijn indentiteit prijs te geven, door middels van een msn gesprek..daarom haat ik de slowchat...maar voor de echte zeuren onder ons ALSTUBLIEFT...ik zal nooit meer offtopic hier praten ok.
Onthoud effe dat jullie nou al een half uur OFF topic lullen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het offtopic forum...waar je kan zeggen wat je wil...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hand vol overige SC posts kun je hier vinden:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat heeft dit met de goudenkooi te maken in godsnaam.>?
Wat een wijze woorden hierquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:
Wat zijn mannen toch emotioneel armoedige wezens![]()
![]()
Nah... dat het niet zo is als ik het zeg... dus waarschijnlijk ben ik écht veranderdquote:
Nee, laat ik het niet als een algemene stelling plaatsen. Maar bij heel veel van de relatieproblemen die ik in mijn omgeving heb gezien en heb meegemaakt lijkt het er wel op, ja.quote:
Mwah, valt mee... ik heb gewoon een hekel aan gejank om niets, en "ik heb vrijheid van meningsuiting" als excuus om in de COS off-topic te gaan vind ik janken om niets.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden hier![]()
Thera je doet jezelf echt tekort nu![]()
en buien hebben we allemaal toch?
Als je wat zegt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nah... dat het niet zo is als ik het zeg... dus waarschijnlijk ben ik écht veranderd.
Je hebt goot gelijk, als er één kan janken, is hij het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt mee... ik heb gewoon een hekel aan gejank om niets, en "ik heb vrijheid van meningsuiting" als excuus om in de COS off-topic te gaan vind ik janken om niets.
Toen ik een COS post met reply verplaatste naar de SC, kreeg ik Petraa en mootie over me heen dat ik tegen de poster zat te stoken. Dus ik hoop dat Leandra meer geluk heeft en PumaStreamer wel echt hierheen komt.quote:
PumaStreamer is emotioneel en draagt het hart op de tong, maar hij is oprecht en ik mag hem wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt goot gelijk, als er één kan janken, is hij het wel.
Ik steek de hand in deze gaarne in eigen boezem, ik heb hier gepost dat hij "leuke foto's van zijn hond in de COS plaatste", en dat was cynisch van mijn kant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ik een COS post met reply verplaatste naar de SC, kreeg ik Petraa en mootie over me heen dat ik tegen de poster zat te stoken. Dus ik hoop dat Leandra meer geluk heeft en PumaStreamer wel echt hierheen komt.
Dat gezeur als "ik heb vrijheid van meningsuiting" ben ik in de COS inmiddels ook wel beu. Daarom kap ik maar nog deel te nemen aan de COS. Morgen (dan ben ik weer thuis) zal ik m'n caps (ongeveer 14.800 stuks) verwijderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt mee... ik heb gewoon een hekel aan gejank om niets, en "ik heb vrijheid van meningsuiting" als excuus om in de COS off-topic te gaan vind ik janken om niets.
Ik heb m overal gepost.... en dat ook gemeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ik een COS post met reply verplaatste naar de SC, kreeg ik Petraa en mootie over me heen dat ik tegen de poster zat te stoken. Dus ik hoop dat Leandra meer geluk heeft en PumaStreamer wel echt hierheen komt.
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden hier![]()
Thera je doet jezelf echt tekort nu![]()
en buien hebben we allemaal toch?
Ik heb hem weleens te keer zien gaan tegen andere users, daar lusten de honden geen brood van...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
PumaStreamer is emotioneel en draagt het hart op de tong, maar hij is oprecht en ik mag hem wel.
Dacht dat jij naar bed wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m overal gepost.... en dat ook gemeld
En nogmaals........ ze zeiden niet dat je zat te stoken...
Ocharme, allemaal gekwetste mannen ineensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, als man voel ik mij natuurlijk wel aangesproken door de woorden "emotioneel armoedige wezens". Ik gooi het stokje er dan maar bij neer en ga de ogen sluiten mijn best emotionele puinhoopjes![]()
![]()
![]()
Kun jij mijn PM's lezen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m overal gepost.... en dat ook gemeld
En nogmaals........ ze zeiden niet dat je zat te stoken...
Ga eerst maar eens lekker slapenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gezeur als "ik heb vrijheid van meningsuiting" ben ik in de COS inmiddels ook wel beu. Daarom kap ik maar nog deel te nemen aan de COS. Morgen (dan ben ik weer thuis) zal ik m'n caps (ongeveer 14.800 stuks) verwijderen.
Gekwetst? Dat kan toch helemaal niet als je emotioneel armoedig bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ocharme, allemaal gekwetste mannen ineensHee, slaap lekker
![]()
Heb ik ook, en mijn vriendjes kunnen daar vrij aardig mee overweg..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
En ja, maar ik weet niet hoe ver die buien bij anderen gaan en of het normaal is... ik kan echt 'onmogelijk' zijn, van blij naar boos, etc..
Tuurlijk wel... primitieve driften. Jantje huilt, Jantje lachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gekwetst? Dat kan toch helemaal niet als je emotioneel armoedig bent![]()
Nou nou, je maakt het er allemaal niet beter op voor de mannelijke soort zeg.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... primitieve driften. Jantje huilt, Jantje lacht![]()
Ja, hij is enorm heftig, maar niet boosaardig. Een beetje een rollercoaster qua gevoelens, geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens te keer zien gaan tegen andere users, daar lusten de honden geen brood van...![]()
Omdat ik uitgelogd nog 1 keer de COS vernieuwde en toen bleek een halfvolle pagina 6 ineens niet meer te bestaan... en daar werd ik nieuwsgierig vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waarom gaat iedereen hier slapen en toch weer niet?
Geef dan het goede voorbeeld, grijsaardquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waarom gaat iedereen hier slapen en toch weer niet?
Oh goed, je huilt. Past prima in het plaatje momenteelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou nou, je maakt het er allemaal niet beter op voor de mannelijke soort zeg.....![]()
Dat ben je ook vast nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gekwetst? Dat kan toch helemaal niet als je emotioneel armoedig bent![]()
De mijne niet, dus ik ben vast veul ergerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik ook, en mijn vriendjes kunnen daar vrij aardig mee overweg..
Nou, om tegen een zwangere user te zeggen dat ze geen recht op kinderen heeft, omdat ze één sigaretje opsteekt in het weekend.... Get out of my wayquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij is enorm heftig, maar niet boosaardig. Een beetje een rollercoaster qua gevoelens, geloof ik![]()
Iedere gek heeft z'n gebrek, dat gaat door alle soorten en maten heen. En zo moet het ook maar blijven....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat ben je ook vast niet![]()
In de ogen van dames met 'buien' kan dat soms heel even zo lijken en dan heb ik het beslist niet over jou![]()
Vraag je af wat er is gebeurd zonder die schuldvraag te beantwoorden. Het lijkt me overigens een gegeven dat beide overigens met de tijd veranderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in het begin echt veel leuker was. Één van ons is in ieder geval veranderd. Ik denk inderdaad wel dat het mijn schuld is
.
Tja, smaken verschillen. Ik voel dat zijn hart op de goede plaats zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, om tegen een zwangere user te zeggen dat ze geen recht op kinderen heeft, omdat ze één sigaretje opsteekt in het weekend.... Get out of my way![]()
Mijn ex kon er absoluut niet mee overweg, volgens hem was ik 'gek'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik ook, en mijn vriendjes kunnen daar vrij aardig mee overweg..
Troost voor mij, maar niet zo leuk voor jouquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De mijne niet, dus ik ben vast veul erger![]()
Mwah... als ik kijk wat hij van zijn laatste post gemaakt had (inmiddels weggeveegd) en daarin een les 1 voor mij had... dat ik tegen hem relaxed moest doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij is enorm heftig, maar niet boosaardig. Een beetje een rollercoaster qua gevoelens, geloof ik![]()
Ik heb het allemaal gevolgd, maar ik denk dat we het anders lezen. Zo zag ik die 'relax' opmerking niet als een verkapt dreigement.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... als ik kijk wat hij van zijn laatste post gemaakt had (inmiddels weggeveegd) en daarin een les 1 voor mij had... dat ik tegen hem relaxed moest doen...
Sorry hoor, maar zo'n opmerking is op z'n minst niet handig in schrift, en ook niet tegen iemand die geen goede vriend is.
Ter info : Inmiddels zijn m'n caps en kijkcijfergrafieken verwijderd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik uitgelogd nog 1 keer de COS vernieuwde en toen bleek een halfvolle pagina 6 ineens niet meer te bestaan... en daar werd ik nieuwsgierig van
Nu zijn verstand nog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen. Ik voel dat zijn hart op de goede plaats zit.
Alleen als je er op staat!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu zijn verstand nog.
Kan ik voor deze uitspraken eigenlijk een ban krijgen?
Ik zag het dus wel als een verkapt dreigement, en dat heb ik ook gezegd...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gevolgd, maar ik denk dat we het anders lezen. Zo zag ik die 'relax' opmerking niet als een verkapt dreigement.
Ik praat de 'uitbundigheid' van Puma niet goed; ik voel er alleen niet de opzet en kwaadaardigheid achter die jij en BSOL misschien voelen.
En als het niet zo bedoeld was dan had hij daar maar over na moeten denken voor hij het postte.quote:Ik mag voor je hopen dat dat geen verkapt dreigement is, want dan ben je echt aan het verkeerde adres.
ja, je bent een VIP (en hoort je dus voorbeeldig te gedragen), dus let een beetje op je woordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu zijn verstand nog.
Gewoon blijven jijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info : Inmiddels zijn m'n caps en kijkcijfergrafieken verwijderd.
Buien zijn voor jezelf vaak lastiger dan voor de ander. En in je hoofd maak je het erger dan het is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn ex kon er absoluut niet mee overweg, volgens hem was ik 'gek'. Maar hij wel volgens mij... ik denk alleen dat het soms wat irritant of vaag is.
Ach... aangezien er meerdere mannen last hebben van dramatiek momenteel... kun je ons onze observaties moeilijk kwalijk nemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu zijn verstand nog.
Ja ja ja... ik ga alquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je er op staat!
Hey luitjes........slaap lekker en Leandra, huppekee, jij ook het bed in!!![]()
Truste wijze manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je er op staat!
Hey luitjes........slaap lekker en Leandra, huppekee, jij ook het bed in!!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach... aangezien er meerdere mannen last hebben van dramatiek momenteel... kun je ons onze observaties moeilijk kwalijk nemen![]()
Geniaal BSOL, jammer ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info : Inmiddels zijn m'n caps en kijkcijfergrafieken verwijderd.
Heel aardig van je, echt waarquote:
Fuck dat meen je niet?? Damn.. doe eens ff 10 tellen nadenken voor je iets uit een rijdende auto flikkertquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel aardig van je, echt waar![]()
Maar alle caps en grafieken zijn echt weg in dit forum ...... Jammer van een archief met 14.000+ caps.
Toch kun je met zo'n uitspraak dat je "gek" zou zijn meer dan met een uitspraak als "je bent veranderd", denk ik dan maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn ex kon er absoluut niet mee overweg, volgens hem was ik 'gek'. Maar hij wel volgens mij... ik denk alleen dat het soms wat irritant of vaag is.
Ja, dat meen ik wel. Ik heb zelfs tot 20 geteld ....... Vooralsnog is geen cap of grafiek van mij meer op FOK! te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
[b]Fuck dat meen je niet?? [/b ]Damn.. doe eens ff 10 tellen nadenken voor je iets uit een rijdende auto flikkert![]()
Mannen![]()
![]()
Verman jezelf nou eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel aardig van je, echt waar![]()
Maar alle caps en grafieken zijn echt weg in dit forum ...... Jammer van een archief met 14.000+ caps.
Oeh damn... zou ik t zo weer vergetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
slaap lekker meis, nu echt hè?![]()
Als de persoon zou kunnen vertellen in welk opzicht je bent veranderd, is het al wat overzichtelijker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch kun je met zo'n uitspraak dat je "gek" zou zijn meer dan met een uitspraak als "je bent veranderd", denk ik dan maar![]()
True...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch kun je met zo'n uitspraak dat je "gek" zou zijn meer dan met een uitspraak als "je bent veranderd", denk ik dan maar![]()
Bsol heeft ook buien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verman jezelf nou eensKomaan hee.
Natuurlijk jammer ...... (Maar wat is daat zo geniaal aan ? .........)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geniaal BSOL, jammer ook"Drijf je niet een beetje over?"
Alleen maar omdat er 1 de COS loopt te verstieren?? Sjezus, ga dan eerst een week in staking ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik wel. Ik heb zelfs tot 20 geteld ....... Vooralsnog is geen cap of grafiek van mij meer op FOK! te zien.
Wodka en bloed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh damn... zou ik t zo weer vergeten![]()
![]()
En ik moet morgen nota bene naar de stad om een ander matras te kopen... ik wil m'n bed niet in dus![]()
Hmmz.. ik zit net te denken..... het bed van zoonlief ligt geweldig... en jr slaapt niet thuis vannacht...
Ik denk dat ik dat maar eens ga testen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh damn... zou ik t zo weer vergeten![]()
![]()
En ik moet morgen nota bene naar de stad om een ander matras te kopen... ik wil m'n bed niet in dus![]()
Hmmz.. ik zit net te denken..... het bed van zoonlief ligt geweldig... en jr slaapt niet thuis vannacht...
Ik denk dat ik dat maar eens ga testen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:26 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wodka en bloed?![]()
Welterusten.
En niet zo'n beetje ook. Ik word hier eerlijk gezegd niet warm of koud van, maar het schijnt bij sommigen het gewenste effect te hebbenquote:
daahaaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan morgen hier vragen hoe ik het uit dat matras moet krijgen?![]()
Anyway..... truste
Dank je, weltruste schatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
Lieve nachtmensjes, ik ga de luiken ook sluiten, voor wie het kan gebruiken 'sterkte' en welterusten![]()
![]()
Danke en slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
Lieve nachtmensjes, ik ga de luiken ook sluiten, voor wie het kan gebruiken 'sterkte' en welterusten![]()
![]()
Wie het eerst in bed ligtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Ik vind dat dus niet zo geniaal en begrijp niet waarom je zo overdreven reageert. Ik vind het jammer ook en dat meen ik dan wel echtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Maar wat is daat zo geniaal aan ?
Nu al?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook zo naar bed.
Thera, ik hoop dat je (nu) weet dat mannen emotioneel echt niet logischer in elkaar zitten dan vrouwenZe weten niet alles en kennen zichzelf niet beter dan wij. En ook al heb je buien, ik denk beslist niet dat je gek bent
![]()
Wie verder nog leest, ook alvast welterusten![]()
Alvast welterustenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook zo naar bed.
Thera, ik hoop dat je (nu) weet dat mannen emotioneel echt niet logischer in elkaar zitten dan vrouwenZe weten niet alles en kennen zichzelf niet beter dan wij. En ook al heb je buien, ik denk beslist niet dat je gek bent
![]()
Wie verder nog leest, ook alvast welterusten![]()
Een nummer tweequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dank je wel. Misschien is het inderdaad simpeleren dan dat ik het maak... ik denk altijd overal zo uitgebreid over na. Wat niet wegneemt dat ik nu met de nummer twee moet gaan
. Wat ook geen straf is, maar me toch niet helemaal lekker zit.
Slaap lekker![]()
.
Een liefde of verliefdheid die nooit tot stand kwam, wordt bijna altijd een tijdje geidealiseerd. Dat is misschien ook iets om over na te denken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dank je wel. Misschien is het inderdaad simpeleren dan dat ik het maak... ik denk altijd overal zo uitgebreid over na. Wat niet wegneemt dat ik nu met de nummer twee moet gaan
. Wat ook geen straf is, maar me toch niet helemaal lekker zit.
Slaap lekker![]()
.
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een nummer tweeDie heet wel echt Pietje he?
![]()
Met een n? Da's een heel bekende naam met een wat vreemd staartje, klopt dat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee. Kuifje, in een andere taal, en dan één keer
.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee. Kuifje, in een andere taal, en dan één keer
.
Goed ideequote:
ik twijfel ook over die laatste letterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, jij ook zus?
Zou het met een n zijn, dan klinkt het wel echt als een naam voor een nummer één, vind ik - best chiquequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ik twijfel ook over die laatste letter![]()
Zie het niet als een overdreven reactie, iedereen heeft grenzen - ook ik. Langere tijd werd de COS tot het randje gedreven door een beperkte groep posters. Vanavond had ik 'n keer niet de beschikking over streams (omdat ik elders verbleef) en kon daarom heel goed waarnemen wat de COS werkelijk inhield. Eenvoudig samengevat "Je kunt -door alle onzin- niet eens meer lezen wat er in de villa aan de hand is".quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niet zo geniaal en begrijp niet waarom je zo overdreven reageert. Ik vind het jammer ook en dat meen ik dan wel echt![]()
Ja precies, maar het gaat nu om nummer 2 toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou het met een n zijn, dan klinkt het wel echt als een naam voor een nummer één, vind ik - best chique![]()
Juistemquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met een n? Da's een heel bekende naam met een wat vreemd staartje, klopt dat?![]()
Het gaat hier om de nummer twee ja, nu, de reserve, als het warequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja precies, maar het gaat nu om nummer 2 toch?![]()
ons bezighoudenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Juistem.
Hahahaha, ***soldaat, Rin *** ***, een magnetron die '***!' doet...
Geen idee waarom ik zo geheimzinnig over die naam doe trouwens.
Ik denk zelf niet dat die beperkte groep posters heel doelbewust "pogingen" onderneemt om de cos te doen ontsporen. Incidentele gevallen daargelaten, deze worden keurig opgelost door de moderators.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie het niet als een overdreven reactie, iedereen heeft grenzen - ook ik. Langere tijd werd de COS tot het randje gedreven door een beperkte groep postsers. Vanavond had ik 'n keer niet de beschikking over streams (omdat ik elders verbleef) en kon daarom heel goed waarnemen wat de COS werkelijk inhield. Eenvoudig samengevat "Je kunt -door alle onzin- niet eens meer lezen wat er in de villa aan de hand is".
Natuurlijk jammer, heel vaak heb ik getracht in de COS de nadruk te leggen op een verslag van de activiteiten in DGK. Met caps, met bijschriften. Een beperkte groep posters denkt daar anders over en blijft pogingen ondernemen om de COS te laten ontsporen. (Ondaks dat ook een SC bestaat).
Nou nu weet ik het niet meer hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Juistem.
Hahahaha, ***soldaat, Rin *** ***, een magnetron die '***!' doet...
Geen idee waarom ik zo geheimzinnig over die naam doe trouwens.
Ik dacht eerst altijd dat heel veel mensen de SC gewoon niet konden vinden; ik keek er ook overheen in het begin. Maar het staat er zo duidelijk bij vermeldt tegenwoordig dat ik niet begrijp waarom ze daar niet heen gaan, inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk zelf niet dat die beperkte groep posters heel doelbewust "pogingen" onderneemt om de cos te doen ontsporen. Incidentele gevallen daargelaten, deze worden keurig opgelost door de moderators.
Wat denk je dat het is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou nu weet ik het niet meer hoorIk vind dat écht wel een naam met potentie. Hij is dus nu bankspeler, waarom geef je hem niet een kans in de basis?
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:03 schreef tipsch het volgende:
tingaling, is er nog iemand?
Tipsch is een goede coachquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou nu weet ik het niet meer hoorIk vind dat écht wel een naam met potentie. Hij is dus nu bankspeler, waarom geef je hem niet een kans in de basis?
![]()
Welterusten nachtzusterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tipsch is een goede coach![]()
en ik ben slapen![]()
Truste Thera, Tipsch, Disaan, Hidi en al die nog een (slaap)wandeling door de SC maken![]()
![]()
Als je leest dat 'sommige incidentele users' na een 'goed gesprek' met een mod gewoon mogen door gaan en aan het einde van de trip vragen "Avonne...wil je mijn topic verwijderen ajb"" en afsluiten met "Dank je voor het slot...scheelt weer pijnlijden ...." dan zijn er niet veel optie's open.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk zelf niet dat die beperkte groep posters heel doelbewust "pogingen" onderneemt om de cos te doen ontsporen. Incidentele gevallen daargelaten, deze worden keurig opgelost door de moderators.
Komop, BSOL, ik heb een off day en ben niet zo alert vandaag. De bewoners zijn vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie het niet als een overdreven reactie, iedereen heeft grenzen - ook ik. Langere tijd werd de COS tot het randje gedreven door een beperkte groep posters. Vanavond had ik 'n keer niet de beschikking over streams (omdat ik elders verbleef) en kon daarom heel goed waarnemen wat de COS werkelijk inhield. Eenvoudig samengevat "Je kunt -door alle onzin- niet eens meer lezen wat er in de villa aan de hand is".
Natuurlijk jammer, heel vaak heb ik getracht in de COS de nadruk te leggen op een verslag van de activiteiten in DGK. Met caps, met bijschriften. Een beperkte groep posters denkt daar anders over en blijft pogingen ondernemen om de COS te laten ontsporen. (Ondaks dat ook een SC bestaat).
Die begrijp ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
De kans is zeer groot dat hij als rugnummer nummer 10 draagt, e?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en ik ben slapen![]()
Truste Thera, Tipsch, Disaan, Hidi en al die nog een (slaap)wandeling door de SC maken![]()
![]()
Weltruste schatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en ik ben slapen![]()
![]()
Tin, jouw bankspeler die je toch eens kans zou moeten geven in de basisquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet.
Wie draagt er rugnummer tien?![]()
Doe niet zo moeilijk manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je leest dat 'sommige incidentele users' na een 'goed gesprek' met een mod gewoon mogen door gaan en aan het einde van de trip vragen "Avonne...wil je mijn topic verwijderen ajb"" en afsluiten met "Dank je voor het slot...scheelt weer pijnlijden ...." dan zijn er niet veel optie's open.
Jammer dat Avonne met naam en functie in dit geval er met het nekvel werd bijgesleurd. (Ik heb hierl alleen maar het laatste voorval gebruikt in m'n aanhalingen).
Hááááááhahahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tin, jouw bankspeler die je toch eens kans zou moeten geven in de basis![]()
Heb je em? Ik gaf je een mannelijk soort-van-coaching-raadseltje terug.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:13 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hááááááhahaha.
Ga ik ook doen geloof ik ja. Het is ook wel een schat en zo.
Je neemt die baan, met de groeimogelijkhedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:14 schreef TherAngelina het volgende:
Eigenlijk is het net als met een heel goede baan. Misschien krijg je die baan, maar je weet het niet zeker. Anderen azen ook op die baan. En je weet niet of je de beste kandidaat bent. Al vind je zelf natuurlijk van wel. Je wacht en je wacht...
En ondertussen zit je zonder geld.
Dan komt er een andere goede baan voor je voeten... niet de baan die je het liefste had... en je verdiend er ook niet zoveel geld mee. Maar het is een goede baan. En je hebt geld nodig.
Neem je dan die baan of wacht je op die oude, betere?
Waar ik sta is in dit geval mider belangrijk. Het is gewoon jammer dat Avonne helemaal alleen staat, geen enkele user en geen enkele collega-mod geeft steun. Daartegen maak ik bezwaar, zeker als je ziet dat slechts een beperkt aantal mensen de aanval op de COS blijven openen. En vervolgens Avonne vleugellam gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man![]()
Keep the Sunny Side Up
morgen weer een dag, get a grip![]()
Jij staat daar toch boven??
Dat werd me niet direct duidelijk bij het lezen van je postsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waar ik sta is in dit geval mider belangrijk. Het is gewoon jammer dat Avonne helemaal alleen staat, geen enkele user en geen enkele collega-mod geeft steun. Daartegen maak ik bezwaar, zeker als je ziet dat slechts een beperkt aantal mensen de aanval op de COS blijven openen. En vervolgens Avonne vleugellam gemaakt wordt.
nou, nou, hou mij er even buiten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waar ik sta is in dit geval mider belangrijk. Het is gewoon jammer dat Avonne helemaal alleen staat, geen enkele user en geen enkele collega-mod geeft steun. Daartegen maak ik bezwaar, zeker als je ziet dat slechts een beperkt aantal mensen de aanval op de COS blijven openen. En vervolgens Avonne vleugellam gemaakt wordt.
Mocht Avonne dat willen is er vast wel een andere mod te vinden, desnoods wil ik wel moddereren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Over Gert en Day mag ik niks zeggen, omdat Fok policy zegt dat je niks over fokkers mag zeggen "wat ze zelf niet kenbaar hebben gemaakt"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat werd me niet direct duidelijk bij het lezen van je postsDaar heb je een goed punt eigenlijk, waar zijn Gert en Day?
![]()
oh zo, k vraag het me af omdat ik me kan voorstellen dat jij ook niet 24 uur per dag de tijd hebt om te moderreren, wat je overigens heel prima doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Over Gert en Day mag ik niks zeggen, omdat Fok policy zegt dat je niks over fokkers mag zeggen "wat ze zelf niet kenbaar hebben gemaakt"
Afwachten dus, tot ze zich zelf weer melden.
Avonne, ik waardeer je en respecteer je. Ongeacht of je wel of niet hoeft te piepen om assistentie te krijgen. Op het moment dat je zelf schrijft "ik heb een off day en ben niet zo alert vandaag." weet je voor jezelf al dat -ongevraagd- assistentie op vrijwillige basis welkom zou zijn. Waar was die 'hulp' ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:29 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, nou, hou mij er even buiten.
Ik hoef maar te piepen en Petre, SF en paddy komen aangesneld. En ze vinden dat ik goeie beslissingen neem.
Ik voel me wel machteloos, maar dat is mede omdat er nog steeds niet iets concreets uit de grote "discussie" is gekomen. Het is blijkbaar onmogelijk om op een rijtje te krijgen wat er schort op het forum.
Hier sluit ik me heel erg graag bij aan !!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mocht Avonne dat willen is er vast wel een andere mod te vinden, desnoods wil ik wel moddereren.
Ik vind dat Avonne alle lof verdient![]()
![]()
En ik ben geen modlikkermaar het is lastig zat
![]()
Avonne wilt ook dat je blijft![]()
Neenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
NeenIk niet meer, ongezonde rommel
ik ga lekker slapie doen, welterusten Angelina
Niet teveel omkijken, sterkte
![]()
Heel mooi gezegd, ik waardeer het dat je geen uitspraak laat onlokken. Natuurlijk wachten we allemaal tot je collega's uit zichzelf iets zeggen. Maar tot dat moment laten ze jou wel heel erg alleen staan. Zouden we het ooit over een DGK situatie hebben, dan was dat bijna een 6-1 situatie (alleen en zonder backup).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Over Gert en Day mag ik niks zeggen, omdat Fok policy zegt dat je niks over fokkers mag zeggen "wat ze zelf niet kenbaar hebben gemaakt"
Afwachten dus, tot ze zich zelf weer melden.
Ja, dank je! Jij ook welkom!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi! Welkom in het fotoboek!
Háááááquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:48 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, dank je! Jij ook welkom!
Als je vragen hebt, schroom niet deze stellen![]()
Is het een lieve kaart of..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:50 schreef avonne het volgende:
Ik wens iedereen ook welterusten
Ik hoop dat morgen (vrijdag) mijn kaart aan Dennis aan komt.
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik het waarschijnlijk ga missen. Ik moet om 16 uur ergens zijn.
Ik hoop dat iemand het filmt (als het doorgelaten wordt)
Gert heeft hier al op het forum gemeld dat hij een lelijk ongeluk heef gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel mooi gezegd, ik waardeer het dat je geen uitspraak laat onlokken. Natuurlijk wachten we allemaal tot je collega's uit zichzelf iets zeggen. Maar tot dat moment laten ze jou wel heel erg alleen staan. Zouden we het ooit over een DGK situatie hebben, dan was dat bijna een 6-1 situatie (alleen en zonder backup).
Weltrusten blauwequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:50 schreef avonne het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik het waarschijnlijk ga missen. Ik moet om 16 uur ergens zijn.
Het is een giller.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is het een lieve kaart of..?
Welterusten!
Vertel je het dan wel als 'ie niet doorkomt? Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is een giller.
Ik geloof nooit dat ie door komt.
Welterusten ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:50 schreef avonne het volgende:
morgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vertel je het dan wel als 'ie niet doorkomt? Ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welterusten ook![]()
Zal ik nog ff een nieuwtje verklappen : Ik heb Dennix een kaart gestuurd.
- Op de voorkant een foto van een paar 'mooi-boys'
- Op de achterkant de tekst :
[i]Ik zag jouw foto's in een gay-club waar ik laatst was. Ze waren helemaal verliefd op je. In onze club heb ik jouw foto's ook opgehangen, je bent een topper. Wij zouden het heel leuk vinden als je -na DGK- bij ons komt zingen. Dat wordt een super 'frambozen'-avond".
En dan te bedenken dat ik nog nooit in een gay-club ben geweest ...... Benieuw of de kaart zal aankomen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:01 schreef avonne het volgende:
nou, vooruit, dan
Hallo Dennis,
Even een kaartje om je een hart onder de riem te steken.
Je hebt het niet makkelijk, maar bedenk "Morgen is een nieuwe dag"! Je moet het spel spelen met de wapens die je hebt. Inhoudelijk verlies je het altijd van Huub, dus is het inderdaad slimmer om ordinair te schelden en leugens te vertellen.
Veel kijkers stellen dat niet op prijs, maar daar moet je je natuurlijk niets van aantrekken.
Het gaat erom dat JIJ je beter voelt.
Want ik zie duidelijk dat je je helemaal niet prettig voelt met je rol als sukkel en loser van de groep. Ik duim voor je dat het gauw wat beter gaat!
Vergeet niet dat er buiten nog een heel andere wereld is. Het spel is maar betrekkelijk!
Nog een tip van mijn vriend: je kunt beter maar niet meer 'KWAAKKWAAK" zeggen, want omdat je een onderkin hebt vinden mensen dat je zelf op een kikker lijkt.
Nou, hou je taai en de groetjes aan Nadia!
Groeten van Antoine.
Je kaart is waanzinnig subtiel ........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:04 schreef avonne het volgende:
ja, de vorige kaart die ik stuurde scheen hij nog al fijn te vinden, dus ik voelde me gedwongen wat explicieter te zijn.
Vast een zeker een echte "Truste"....... De rest zien we later wel weerquote:
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Het gaat hier om de nummer twee ja, nu, de reserve, als het ware.
Oh wat erg.
Aha dus niet editen blijkbaar want dan verdwijnt die weer, tevens test 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:41 schreef ppi het volgende:
test 2
Vertel het aan Mona...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet iemand blij maken, maar ik weet niet hoe.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet iemand blij maken, maar ik weet niet hoe.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
Hoi Kleinzusje
Ah Talitha, verwarring alomquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
Hoi Kleinzusje, Pavement en PPI. Nog iets leuks gebeurd hier?![]()
En PPI, ik ben dus geen kloon van nachtzuster en zij ook niet van mij. Tis maar dat je het weet.![]()
Dus je was niet naar mij aan het zwaaien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah Talitha, verwarring alom, mijn schuld.
Ik was aan het testen met PI's en Nachtzuster had me eerder vannacht nog wat dingetjes ge-PM'd hierover.
Dus ik was eigenlijk niet op je post aan het reageren![]()
![]()
Maar je stond er vlak boven, dus een beetje onbeleefd was het wel van me.
Als goedmakertje een bos.
[afbeelding]
Nee - in mijn enthousiasme lette ik niet zo heel erg op de duidelijkheid van mijn post.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus je was niet naar mij aan het zwaaien?Bedankt voor het bos.
![]()
Niemand hoeft mij tegenwoordig nog te missen. Bossen genoeg! In de OP, in de ava van die meneermetpijp, in jouw postjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee - in mijn enthousiasme lette ik niet zo heel erg op de duidelijkheid van mijn post.
Duidelijk geen kwaliteit - maar das mijn enthousiasme en das ook handig zo nu en dan![]()
En hier nog een bos, heb je bijna een bos bos.
[afbeelding]
Helemaal niets Thalithaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand hoeft mij tegenwoordig nog te missen. Bossen genoeg! In de OP, in de ava van die meneermetpijp, in jouw postjes.![]()
Maar niets belangwekkends gebeurd begrijp ik dus?
Afschuwelijk nieuws. Iedere dag kan de laatste zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef Leandra het volgende:
Sjezus.... Acteur Roef Ragas (42) plotseling overleden
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand hoeft mij tegenwoordig nog te missen. Bossen genoeg! In de OP, in de ava van die meneermetpijp, in jouw postjes.![]()
Maar niets belangwekkends gebeurd begrijp ik dus?
Valt een beetje tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:51 schreef Veulen het volgende:
Opbeurende gedachten hierzo.
Aangeslagen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Mijn verwarming is aangeslagen en nu voel ik me![]()
Hoiquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Aangeslagen ?
bij mij is het 24.3 binnen, die gaat voorlopig niet aan, al zou ik hem aanzetten natuurlijk![]()
Buiten 16.6quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het is hier echt heel fris hoor, bijna herfst.
Ik vind het wel lekker, wat koelerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het is hier echt heel fris hoor, bijna herfst.
Maar jij zit niet met 2 pc's en 3 monitoren in een klein kamertjequote:
Neem voor mij ook wat lekkers mee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Binnen hier amper 20. Ik ga nog maar even een boodschapje doen, anders val ik echt in slaap![]()
idd, heerlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, wat koeler![]()
Dat weet jij nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar jij zit niet met 2 pc's en 3 monitoren in een klein kamertje![]()
Zoet of hartig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neem voor mij ook wat lekkers mee!![]()
Wordt tijd dat ik daar achter kom iddquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik daar achter kom idd![]()
Ja, spannend he, vandaag?!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
ff snel me modem resetten, misschien heb ik al een nieuwe snelheid![]()
It's friday![]()
volgens mij nog niet![]()
Je bent een schat Lquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
En gezien deze bijna vol is, kunnen we zo hier verder: [DGK SC # 311] Voor snelle en langzame verbindingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |