PM wordt doet vreselijk gek als ik hem daarin zetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doe me maar die tekst via PM aub, want ik ga echt niet al die code aanpassen, hoor!
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
[..]
Nummer één stond open voor dingen die ik leuk vind, hij maakte dingen voor me, hij luisterde naar me als ik weer iets te zeiken had, hij zei dat hij gevoelens voor me had en toen was ik heul blij (maar helaas bleek dat niet waar), hij maakte me heul aan het lachen, met hem dronk ik voor het eerst whisky, we hadden humordingetjes die anderen niet grappig vinden, hij kon me op mijn plaats zetten als dat nodig was, hij was romantisch, hij wilde veel met me praten; in fact, we praatten áltijd, hij had weleens dromen over me en ik over hem, hij beschermde me voor dingen die ik zelf wellicht niet zag, we deden leuke spelletjes (en dan heb ik het over grappige spelletjes),.. hij was liev... maar het is niet meer...
En bedankt.
[..]
[..]
Nummer één stond open voor dingen die ik leuk vind, hij maakte dingen voor me, hij luisterde naar me als ik weer iets te zeiken had, hij zei dat hij gevoelens voor me had en toen was ik heul blij (maar helaas bleek dat niet waar), hij maakte me heul aan het lachen, met hem dronk ik voor het eerst whisky, we hadden humordingetjes die anderen niet grappig vinden, hij kon me op mijn plaats zetten als dat nodig was, hij was romantisch, hij was heel mooi, zowel innerlijk als uiterlijk, hij wilde veel met me praten; in fact, we praatten áltijd, hij had weleens dromen over me en ik over hem, hij beschermde me voor dingen die ik zelf wellicht niet zag, we deden leuke spelletjes (en dan heb ik het over grappige spelletjes),.. hij was liev... maar het is niet meer...
En bedankt.
jahaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
nee, alleen dit copy-pasten http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DGK_SC
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
jahaaIk hen het al, hoor! Ik ben niet achterlijk
toch?
Tipsch tis geweldigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
jahaaIk hen het al, hoor! Ik ben niet achterlijk
toch?
quote:
Ik heb het, ik moet beter lezen, échtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad nog eens proberenTrek je cursor met linkermuisknop ingedrukt over alle tekst, loslaten, ctr+c, dan hier plakken met ctrl+v.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klinkt zooo mooi... Echt geen kans dat het wel wat kan worden?
ik heb 't gevonden - ben een snellezer, maar wil nog wel eens wat over het hoofd zien eigenlijk altijd welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
PM wordt doet vreselijk gek als ik hem daarin zet![]()
[..]
[..]
Nummer één stond open voor dingen die ik leuk vind, hij maakte dingen voor me, hij luisterde naar me als ik weer iets te zeiken had, hij zei dat hij gevoelens voor me had en toen was ik heul blij (maar helaas bleek dat niet waar), hij maakte me heul aan het lachen, met hem dronk ik voor het eerst whisky, we hadden humordingetjes die anderen niet grappig vinden, hij kon me op mijn plaats zetten als dat nodig was, hij was romantisch, hij was heel mooi, zowel innerlijk als uiterlijk, hij wilde veel met me praten; in fact, we praatten áltijd, hij had weleens dromen over me en ik over hem, hij beschermde me voor dingen die ik zelf wellicht niet zag, we deden leuke spelletjes (en dan heb ik het over grappige spelletjes),.. hij was liev... maar het is niet meer...
En bedankt.
da's liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ooooooow, jij moet er nog in!![]()
maar nu ff niet, komt goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |