Aha dus niet editen blijkbaar want dan verdwijnt die weer, tevens test 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:41 schreef ppi het volgende:
test 2
Vertel het aan Mona...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet iemand blij maken, maar ik weet niet hoe.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet iemand blij maken, maar ik weet niet hoe.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
Hoi Kleinzusje
Ah Talitha, verwarring alomquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
Hoi Kleinzusje, Pavement en PPI. Nog iets leuks gebeurd hier?![]()
En PPI, ik ben dus geen kloon van nachtzuster en zij ook niet van mij. Tis maar dat je het weet.![]()
Dus je was niet naar mij aan het zwaaien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah Talitha, verwarring alom, mijn schuld.
Ik was aan het testen met PI's en Nachtzuster had me eerder vannacht nog wat dingetjes ge-PM'd hierover.
Dus ik was eigenlijk niet op je post aan het reageren![]()
![]()
Maar je stond er vlak boven, dus een beetje onbeleefd was het wel van me.
Als goedmakertje een bos.
[afbeelding]
Nee - in mijn enthousiasme lette ik niet zo heel erg op de duidelijkheid van mijn post.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus je was niet naar mij aan het zwaaien?Bedankt voor het bos.
![]()
Niemand hoeft mij tegenwoordig nog te missen. Bossen genoeg! In de OP, in de ava van die meneermetpijp, in jouw postjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee - in mijn enthousiasme lette ik niet zo heel erg op de duidelijkheid van mijn post.
Duidelijk geen kwaliteit - maar das mijn enthousiasme en das ook handig zo nu en dan![]()
En hier nog een bos, heb je bijna een bos bos.
[afbeelding]
Helemaal niets Thalithaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand hoeft mij tegenwoordig nog te missen. Bossen genoeg! In de OP, in de ava van die meneermetpijp, in jouw postjes.![]()
Maar niets belangwekkends gebeurd begrijp ik dus?
Afschuwelijk nieuws. Iedere dag kan de laatste zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef Leandra het volgende:
Sjezus.... Acteur Roef Ragas (42) plotseling overleden
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand hoeft mij tegenwoordig nog te missen. Bossen genoeg! In de OP, in de ava van die meneermetpijp, in jouw postjes.![]()
Maar niets belangwekkends gebeurd begrijp ik dus?
Valt een beetje tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:51 schreef Veulen het volgende:
Opbeurende gedachten hierzo.
Aangeslagen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Mijn verwarming is aangeslagen en nu voel ik me![]()
Hoiquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Aangeslagen ?
bij mij is het 24.3 binnen, die gaat voorlopig niet aan, al zou ik hem aanzetten natuurlijk![]()
Buiten 16.6quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het is hier echt heel fris hoor, bijna herfst.
Ik vind het wel lekker, wat koelerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het is hier echt heel fris hoor, bijna herfst.
Maar jij zit niet met 2 pc's en 3 monitoren in een klein kamertjequote:
Neem voor mij ook wat lekkers mee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Binnen hier amper 20. Ik ga nog maar even een boodschapje doen, anders val ik echt in slaap![]()
idd, heerlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, wat koeler![]()
Dat weet jij nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar jij zit niet met 2 pc's en 3 monitoren in een klein kamertje![]()
Zoet of hartig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neem voor mij ook wat lekkers mee!![]()
Wordt tijd dat ik daar achter kom iddquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik daar achter kom idd![]()
Ja, spannend he, vandaag?!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
ff snel me modem resetten, misschien heb ik al een nieuwe snelheid![]()
It's friday![]()
volgens mij nog niet![]()
Je bent een schat Lquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
En gezien deze bijna vol is, kunnen we zo hier verder: [DGK SC # 311] Voor snelle en langzame verbindingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |