quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:01 schreef avonne het volgende:
nou, vooruit, dan
Hallo Dennis,
Even een kaartje om je een hart onder de riem te steken.
Je hebt het niet makkelijk, maar bedenk "Morgen is een nieuwe dag"! Je moet het spel spelen met de wapens die je hebt. Inhoudelijk verlies je het altijd van Huub, dus is het inderdaad slimmer om ordinair te schelden en leugens te vertellen.
Veel kijkers stellen dat niet op prijs, maar daar moet je je natuurlijk niets van aantrekken.
Het gaat erom dat JIJ je beter voelt.
Want ik zie duidelijk dat je je helemaal niet prettig voelt met je rol als sukkel en loser van de groep. Ik duim voor je dat het gauw wat beter gaat!
Vergeet niet dat er buiten nog een heel andere wereld is. Het spel is maar betrekkelijk!
Nog een tip van mijn vriend: je kunt beter maar niet meer 'KWAAKKWAAK" zeggen, want omdat je een onderkin hebt vinden mensen dat je zelf op een kikker lijkt.
Nou, hou je taai en de groetjes aan Nadia!
Groeten van Antoine.
Je kaart is waanzinnig subtiel ........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:04 schreef avonne het volgende:
ja, de vorige kaart die ik stuurde scheen hij nog al fijn te vinden, dus ik voelde me gedwongen wat explicieter te zijn.
Vast een zeker een echte "Truste"....... De rest zien we later wel weerquote:
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Het gaat hier om de nummer twee ja, nu, de reserve, als het ware.
Oh wat erg.
Aha dus niet editen blijkbaar want dan verdwijnt die weer, tevens test 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:41 schreef ppi het volgende:
test 2
Vertel het aan Mona...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet iemand blij maken, maar ik weet niet hoe.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet iemand blij maken, maar ik weet niet hoe.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
Hoi Kleinzusje
Ah Talitha, verwarring alomquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:51 schreef Talitha het volgende:
Hoi Kleinzusje, Pavement en PPI. Nog iets leuks gebeurd hier?![]()
En PPI, ik ben dus geen kloon van nachtzuster en zij ook niet van mij. Tis maar dat je het weet.![]()
Dus je was niet naar mij aan het zwaaien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah Talitha, verwarring alom, mijn schuld.
Ik was aan het testen met PI's en Nachtzuster had me eerder vannacht nog wat dingetjes ge-PM'd hierover.
Dus ik was eigenlijk niet op je post aan het reageren![]()
![]()
Maar je stond er vlak boven, dus een beetje onbeleefd was het wel van me.
Als goedmakertje een bos.
[afbeelding]
Nee - in mijn enthousiasme lette ik niet zo heel erg op de duidelijkheid van mijn post.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus je was niet naar mij aan het zwaaien?Bedankt voor het bos.
![]()
Niemand hoeft mij tegenwoordig nog te missen. Bossen genoeg! In de OP, in de ava van die meneermetpijp, in jouw postjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee - in mijn enthousiasme lette ik niet zo heel erg op de duidelijkheid van mijn post.
Duidelijk geen kwaliteit - maar das mijn enthousiasme en das ook handig zo nu en dan![]()
En hier nog een bos, heb je bijna een bos bos.
[afbeelding]
Helemaal niets Thalithaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand hoeft mij tegenwoordig nog te missen. Bossen genoeg! In de OP, in de ava van die meneermetpijp, in jouw postjes.![]()
Maar niets belangwekkends gebeurd begrijp ik dus?
Afschuwelijk nieuws. Iedere dag kan de laatste zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef Leandra het volgende:
Sjezus.... Acteur Roef Ragas (42) plotseling overleden
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niemand hoeft mij tegenwoordig nog te missen. Bossen genoeg! In de OP, in de ava van die meneermetpijp, in jouw postjes.![]()
Maar niets belangwekkends gebeurd begrijp ik dus?
Valt een beetje tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:51 schreef Veulen het volgende:
Opbeurende gedachten hierzo.
Aangeslagen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Mijn verwarming is aangeslagen en nu voel ik me![]()
Hoiquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Aangeslagen ?
bij mij is het 24.3 binnen, die gaat voorlopig niet aan, al zou ik hem aanzetten natuurlijk![]()
Buiten 16.6quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het is hier echt heel fris hoor, bijna herfst.
Ik vind het wel lekker, wat koelerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het is hier echt heel fris hoor, bijna herfst.
Maar jij zit niet met 2 pc's en 3 monitoren in een klein kamertjequote:
Neem voor mij ook wat lekkers mee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Binnen hier amper 20. Ik ga nog maar even een boodschapje doen, anders val ik echt in slaap![]()
idd, heerlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, wat koeler![]()
Dat weet jij nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar jij zit niet met 2 pc's en 3 monitoren in een klein kamertje![]()
Zoet of hartig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neem voor mij ook wat lekkers mee!![]()
Wordt tijd dat ik daar achter kom iddquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik daar achter kom idd![]()
Ja, spannend he, vandaag?!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
ff snel me modem resetten, misschien heb ik al een nieuwe snelheid![]()
It's friday![]()
volgens mij nog niet![]()
Je bent een schat Lquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
En gezien deze bijna vol is, kunnen we zo hier verder: [DGK SC # 311] Voor snelle en langzame verbindingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |