Welterusten nachtzusterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tipsch is een goede coach![]()
en ik ben slapen![]()
Truste Thera, Tipsch, Disaan, Hidi en al die nog een (slaap)wandeling door de SC maken![]()
![]()
Als je leest dat 'sommige incidentele users' na een 'goed gesprek' met een mod gewoon mogen door gaan en aan het einde van de trip vragen "Avonne...wil je mijn topic verwijderen ajb"" en afsluiten met "Dank je voor het slot...scheelt weer pijnlijden ...." dan zijn er niet veel optie's open.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk zelf niet dat die beperkte groep posters heel doelbewust "pogingen" onderneemt om de cos te doen ontsporen. Incidentele gevallen daargelaten, deze worden keurig opgelost door de moderators.
Komop, BSOL, ik heb een off day en ben niet zo alert vandaag. De bewoners zijn vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie het niet als een overdreven reactie, iedereen heeft grenzen - ook ik. Langere tijd werd de COS tot het randje gedreven door een beperkte groep posters. Vanavond had ik 'n keer niet de beschikking over streams (omdat ik elders verbleef) en kon daarom heel goed waarnemen wat de COS werkelijk inhield. Eenvoudig samengevat "Je kunt -door alle onzin- niet eens meer lezen wat er in de villa aan de hand is".
Natuurlijk jammer, heel vaak heb ik getracht in de COS de nadruk te leggen op een verslag van de activiteiten in DGK. Met caps, met bijschriften. Een beperkte groep posters denkt daar anders over en blijft pogingen ondernemen om de COS te laten ontsporen. (Ondaks dat ook een SC bestaat).
Die begrijp ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
De kans is zeer groot dat hij als rugnummer nummer 10 draagt, e?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en ik ben slapen![]()
Truste Thera, Tipsch, Disaan, Hidi en al die nog een (slaap)wandeling door de SC maken![]()
![]()
Weltruste schatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en ik ben slapen![]()
![]()
Tin, jouw bankspeler die je toch eens kans zou moeten geven in de basisquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet.
Wie draagt er rugnummer tien?![]()
Doe niet zo moeilijk manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je leest dat 'sommige incidentele users' na een 'goed gesprek' met een mod gewoon mogen door gaan en aan het einde van de trip vragen "Avonne...wil je mijn topic verwijderen ajb"" en afsluiten met "Dank je voor het slot...scheelt weer pijnlijden ...." dan zijn er niet veel optie's open.
Jammer dat Avonne met naam en functie in dit geval er met het nekvel werd bijgesleurd. (Ik heb hierl alleen maar het laatste voorval gebruikt in m'n aanhalingen).
Hááááááhahahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tin, jouw bankspeler die je toch eens kans zou moeten geven in de basis![]()
Heb je em? Ik gaf je een mannelijk soort-van-coaching-raadseltje terug.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:13 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hááááááhahaha.
Ga ik ook doen geloof ik ja. Het is ook wel een schat en zo.
Je neemt die baan, met de groeimogelijkhedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:14 schreef TherAngelina het volgende:
Eigenlijk is het net als met een heel goede baan. Misschien krijg je die baan, maar je weet het niet zeker. Anderen azen ook op die baan. En je weet niet of je de beste kandidaat bent. Al vind je zelf natuurlijk van wel. Je wacht en je wacht...
En ondertussen zit je zonder geld.
Dan komt er een andere goede baan voor je voeten... niet de baan die je het liefste had... en je verdiend er ook niet zoveel geld mee. Maar het is een goede baan. En je hebt geld nodig.
Neem je dan die baan of wacht je op die oude, betere?
Waar ik sta is in dit geval mider belangrijk. Het is gewoon jammer dat Avonne helemaal alleen staat, geen enkele user en geen enkele collega-mod geeft steun. Daartegen maak ik bezwaar, zeker als je ziet dat slechts een beperkt aantal mensen de aanval op de COS blijven openen. En vervolgens Avonne vleugellam gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man![]()
Keep the Sunny Side Up
morgen weer een dag, get a grip![]()
Jij staat daar toch boven??
Dat werd me niet direct duidelijk bij het lezen van je postsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waar ik sta is in dit geval mider belangrijk. Het is gewoon jammer dat Avonne helemaal alleen staat, geen enkele user en geen enkele collega-mod geeft steun. Daartegen maak ik bezwaar, zeker als je ziet dat slechts een beperkt aantal mensen de aanval op de COS blijven openen. En vervolgens Avonne vleugellam gemaakt wordt.
nou, nou, hou mij er even buiten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waar ik sta is in dit geval mider belangrijk. Het is gewoon jammer dat Avonne helemaal alleen staat, geen enkele user en geen enkele collega-mod geeft steun. Daartegen maak ik bezwaar, zeker als je ziet dat slechts een beperkt aantal mensen de aanval op de COS blijven openen. En vervolgens Avonne vleugellam gemaakt wordt.
Mocht Avonne dat willen is er vast wel een andere mod te vinden, desnoods wil ik wel moddereren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Over Gert en Day mag ik niks zeggen, omdat Fok policy zegt dat je niks over fokkers mag zeggen "wat ze zelf niet kenbaar hebben gemaakt"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat werd me niet direct duidelijk bij het lezen van je postsDaar heb je een goed punt eigenlijk, waar zijn Gert en Day?
![]()
oh zo, k vraag het me af omdat ik me kan voorstellen dat jij ook niet 24 uur per dag de tijd hebt om te moderreren, wat je overigens heel prima doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Over Gert en Day mag ik niks zeggen, omdat Fok policy zegt dat je niks over fokkers mag zeggen "wat ze zelf niet kenbaar hebben gemaakt"
Afwachten dus, tot ze zich zelf weer melden.
Avonne, ik waardeer je en respecteer je. Ongeacht of je wel of niet hoeft te piepen om assistentie te krijgen. Op het moment dat je zelf schrijft "ik heb een off day en ben niet zo alert vandaag." weet je voor jezelf al dat -ongevraagd- assistentie op vrijwillige basis welkom zou zijn. Waar was die 'hulp' ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:29 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, nou, hou mij er even buiten.
Ik hoef maar te piepen en Petre, SF en paddy komen aangesneld. En ze vinden dat ik goeie beslissingen neem.
Ik voel me wel machteloos, maar dat is mede omdat er nog steeds niet iets concreets uit de grote "discussie" is gekomen. Het is blijkbaar onmogelijk om op een rijtje te krijgen wat er schort op het forum.
Hier sluit ik me heel erg graag bij aan !!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mocht Avonne dat willen is er vast wel een andere mod te vinden, desnoods wil ik wel moddereren.
Ik vind dat Avonne alle lof verdient![]()
![]()
En ik ben geen modlikkermaar het is lastig zat
![]()
Avonne wilt ook dat je blijft![]()
Neenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
NeenIk niet meer, ongezonde rommel
ik ga lekker slapie doen, welterusten Angelina
Niet teveel omkijken, sterkte
![]()
Heel mooi gezegd, ik waardeer het dat je geen uitspraak laat onlokken. Natuurlijk wachten we allemaal tot je collega's uit zichzelf iets zeggen. Maar tot dat moment laten ze jou wel heel erg alleen staan. Zouden we het ooit over een DGK situatie hebben, dan was dat bijna een 6-1 situatie (alleen en zonder backup).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Over Gert en Day mag ik niks zeggen, omdat Fok policy zegt dat je niks over fokkers mag zeggen "wat ze zelf niet kenbaar hebben gemaakt"
Afwachten dus, tot ze zich zelf weer melden.
Ja, dank je! Jij ook welkom!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi! Welkom in het fotoboek!
Háááááquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:48 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, dank je! Jij ook welkom!
Als je vragen hebt, schroom niet deze stellen![]()
Is het een lieve kaart of..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:50 schreef avonne het volgende:
Ik wens iedereen ook welterusten
Ik hoop dat morgen (vrijdag) mijn kaart aan Dennis aan komt.
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik het waarschijnlijk ga missen. Ik moet om 16 uur ergens zijn.
Ik hoop dat iemand het filmt (als het doorgelaten wordt)
Gert heeft hier al op het forum gemeld dat hij een lelijk ongeluk heef gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel mooi gezegd, ik waardeer het dat je geen uitspraak laat onlokken. Natuurlijk wachten we allemaal tot je collega's uit zichzelf iets zeggen. Maar tot dat moment laten ze jou wel heel erg alleen staan. Zouden we het ooit over een DGK situatie hebben, dan was dat bijna een 6-1 situatie (alleen en zonder backup).
Weltrusten blauwequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:50 schreef avonne het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik het waarschijnlijk ga missen. Ik moet om 16 uur ergens zijn.
Het is een giller.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is het een lieve kaart of..?
Welterusten!
Vertel je het dan wel als 'ie niet doorkomt? Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is een giller.
Ik geloof nooit dat ie door komt.
Welterusten ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:50 schreef avonne het volgende:
morgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vertel je het dan wel als 'ie niet doorkomt? Ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welterusten ook![]()
Zal ik nog ff een nieuwtje verklappen : Ik heb Dennix een kaart gestuurd.
- Op de voorkant een foto van een paar 'mooi-boys'
- Op de achterkant de tekst :
[i]Ik zag jouw foto's in een gay-club waar ik laatst was. Ze waren helemaal verliefd op je. In onze club heb ik jouw foto's ook opgehangen, je bent een topper. Wij zouden het heel leuk vinden als je -na DGK- bij ons komt zingen. Dat wordt een super 'frambozen'-avond".
En dan te bedenken dat ik nog nooit in een gay-club ben geweest ...... Benieuw of de kaart zal aankomen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:01 schreef avonne het volgende:
nou, vooruit, dan
Hallo Dennis,
Even een kaartje om je een hart onder de riem te steken.
Je hebt het niet makkelijk, maar bedenk "Morgen is een nieuwe dag"! Je moet het spel spelen met de wapens die je hebt. Inhoudelijk verlies je het altijd van Huub, dus is het inderdaad slimmer om ordinair te schelden en leugens te vertellen.
Veel kijkers stellen dat niet op prijs, maar daar moet je je natuurlijk niets van aantrekken.
Het gaat erom dat JIJ je beter voelt.
Want ik zie duidelijk dat je je helemaal niet prettig voelt met je rol als sukkel en loser van de groep. Ik duim voor je dat het gauw wat beter gaat!
Vergeet niet dat er buiten nog een heel andere wereld is. Het spel is maar betrekkelijk!
Nog een tip van mijn vriend: je kunt beter maar niet meer 'KWAAKKWAAK" zeggen, want omdat je een onderkin hebt vinden mensen dat je zelf op een kikker lijkt.
Nou, hou je taai en de groetjes aan Nadia!
Groeten van Antoine.
Je kaart is waanzinnig subtiel ........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:04 schreef avonne het volgende:
ja, de vorige kaart die ik stuurde scheen hij nog al fijn te vinden, dus ik voelde me gedwongen wat explicieter te zijn.
Vast een zeker een echte "Truste"....... De rest zien we later wel weerquote:
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Het gaat hier om de nummer twee ja, nu, de reserve, als het ware.
Oh wat erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |