quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee. Kuifje, in een andere taal, en dan één keer
.
Goed ideequote:
ik twijfel ook over die laatste letterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, jij ook zus?
Zou het met een n zijn, dan klinkt het wel echt als een naam voor een nummer één, vind ik - best chiquequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ik twijfel ook over die laatste letter![]()
Zie het niet als een overdreven reactie, iedereen heeft grenzen - ook ik. Langere tijd werd de COS tot het randje gedreven door een beperkte groep posters. Vanavond had ik 'n keer niet de beschikking over streams (omdat ik elders verbleef) en kon daarom heel goed waarnemen wat de COS werkelijk inhield. Eenvoudig samengevat "Je kunt -door alle onzin- niet eens meer lezen wat er in de villa aan de hand is".quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niet zo geniaal en begrijp niet waarom je zo overdreven reageert. Ik vind het jammer ook en dat meen ik dan wel echt![]()
Ja precies, maar het gaat nu om nummer 2 toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou het met een n zijn, dan klinkt het wel echt als een naam voor een nummer één, vind ik - best chique![]()
Juistemquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met een n? Da's een heel bekende naam met een wat vreemd staartje, klopt dat?![]()
Het gaat hier om de nummer twee ja, nu, de reserve, als het warequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja precies, maar het gaat nu om nummer 2 toch?![]()
ons bezighoudenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Juistem.
Hahahaha, ***soldaat, Rin *** ***, een magnetron die '***!' doet...
Geen idee waarom ik zo geheimzinnig over die naam doe trouwens.
Ik denk zelf niet dat die beperkte groep posters heel doelbewust "pogingen" onderneemt om de cos te doen ontsporen. Incidentele gevallen daargelaten, deze worden keurig opgelost door de moderators.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie het niet als een overdreven reactie, iedereen heeft grenzen - ook ik. Langere tijd werd de COS tot het randje gedreven door een beperkte groep postsers. Vanavond had ik 'n keer niet de beschikking over streams (omdat ik elders verbleef) en kon daarom heel goed waarnemen wat de COS werkelijk inhield. Eenvoudig samengevat "Je kunt -door alle onzin- niet eens meer lezen wat er in de villa aan de hand is".
Natuurlijk jammer, heel vaak heb ik getracht in de COS de nadruk te leggen op een verslag van de activiteiten in DGK. Met caps, met bijschriften. Een beperkte groep posters denkt daar anders over en blijft pogingen ondernemen om de COS te laten ontsporen. (Ondaks dat ook een SC bestaat).
Nou nu weet ik het niet meer hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Juistem.
Hahahaha, ***soldaat, Rin *** ***, een magnetron die '***!' doet...
Geen idee waarom ik zo geheimzinnig over die naam doe trouwens.
Ik dacht eerst altijd dat heel veel mensen de SC gewoon niet konden vinden; ik keek er ook overheen in het begin. Maar het staat er zo duidelijk bij vermeldt tegenwoordig dat ik niet begrijp waarom ze daar niet heen gaan, inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk zelf niet dat die beperkte groep posters heel doelbewust "pogingen" onderneemt om de cos te doen ontsporen. Incidentele gevallen daargelaten, deze worden keurig opgelost door de moderators.
Wat denk je dat het is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou nu weet ik het niet meer hoorIk vind dat écht wel een naam met potentie. Hij is dus nu bankspeler, waarom geef je hem niet een kans in de basis?
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:03 schreef tipsch het volgende:
tingaling, is er nog iemand?
Tipsch is een goede coachquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou nu weet ik het niet meer hoorIk vind dat écht wel een naam met potentie. Hij is dus nu bankspeler, waarom geef je hem niet een kans in de basis?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |