quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:26 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wodka en bloed?![]()
Welterusten.
En niet zo'n beetje ook. Ik word hier eerlijk gezegd niet warm of koud van, maar het schijnt bij sommigen het gewenste effect te hebbenquote:
daahaaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan morgen hier vragen hoe ik het uit dat matras moet krijgen?![]()
Anyway..... truste
Dank je, weltruste schatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
Lieve nachtmensjes, ik ga de luiken ook sluiten, voor wie het kan gebruiken 'sterkte' en welterusten![]()
![]()
Danke en slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
Lieve nachtmensjes, ik ga de luiken ook sluiten, voor wie het kan gebruiken 'sterkte' en welterusten![]()
![]()
Wie het eerst in bed ligtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Ik vind dat dus niet zo geniaal en begrijp niet waarom je zo overdreven reageert. Ik vind het jammer ook en dat meen ik dan wel echtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Maar wat is daat zo geniaal aan ?
Nu al?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook zo naar bed.
Thera, ik hoop dat je (nu) weet dat mannen emotioneel echt niet logischer in elkaar zitten dan vrouwenZe weten niet alles en kennen zichzelf niet beter dan wij. En ook al heb je buien, ik denk beslist niet dat je gek bent
![]()
Wie verder nog leest, ook alvast welterusten![]()
Alvast welterustenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook zo naar bed.
Thera, ik hoop dat je (nu) weet dat mannen emotioneel echt niet logischer in elkaar zitten dan vrouwenZe weten niet alles en kennen zichzelf niet beter dan wij. En ook al heb je buien, ik denk beslist niet dat je gek bent
![]()
Wie verder nog leest, ook alvast welterusten![]()
Een nummer tweequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dank je wel. Misschien is het inderdaad simpeleren dan dat ik het maak... ik denk altijd overal zo uitgebreid over na. Wat niet wegneemt dat ik nu met de nummer twee moet gaan
. Wat ook geen straf is, maar me toch niet helemaal lekker zit.
Slaap lekker![]()
.
Een liefde of verliefdheid die nooit tot stand kwam, wordt bijna altijd een tijdje geidealiseerd. Dat is misschien ook iets om over na te denken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dank je wel. Misschien is het inderdaad simpeleren dan dat ik het maak... ik denk altijd overal zo uitgebreid over na. Wat niet wegneemt dat ik nu met de nummer twee moet gaan
. Wat ook geen straf is, maar me toch niet helemaal lekker zit.
Slaap lekker![]()
.
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een nummer tweeDie heet wel echt Pietje he?
![]()
Met een n? Da's een heel bekende naam met een wat vreemd staartje, klopt dat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee. Kuifje, in een andere taal, en dan één keer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |