quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook effe liggen. truste iedereen straks/nu en tot de volgende!.
truste, tot straksquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
Welterusten WJquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
Dát weet ik dus nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe het is misgelopen?
Hoe lang duurde het?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dát weet ik dus niet. Het was zomaar, ineens...
Het is ook nooit iets geweest of zo hoor, maar... ik dacht dat dat de volgende stap zou worden of zo, maar toen werd het ineens heel anders juist.
Drie maanden of zo... maar wel heel intensief, het leek veel langer.quote:
Vreemd, het klinkt alsof het een keuze van zijn kant is, klopt dat? Heeft de aanloop misschien te lang geduurd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dát weet ik dus niet. Het was zomaar, ineens...
Het is ook nooit iets geweest of zo hoor, maar... ik dacht dat dat de volgende stap zou worden of zo, maar toen werd het ineens heel anders juist.
Balen! Schrale troost, het komt geheid terug in misschien een iets andere, maar net zo aangename vorm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Drie maanden of zo... maar wel heel intensief, het leek veel langer.
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemd, het klinkt alsof het een keuze van zijn kant is, klopt dat? Heeft de aanloop misschien te lang geduurd?
Dat weet ik niet... ik heb nu wel een soort van 'ander'... maar het is zo anders. Ik heb die gevoelens niet. Die had ik zelfs niet bij mijn ex, met wie ik drie jaar was. Ja, later wel, maar niet zo vroeg al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Balen! Schrale troost, het komt geheid terug in misschien een iets andere, maar net zo aangename vorm.
Hoelang is het 'over'?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... ik heb nu wel een soort van 'ander'... maar het is zo anders. Ik heb die gevoelens niet. Die had ik zelfs niet bij mijn ex, met wie ik drie jaar was. Ja, later wel, maar niet zo vroeg al.
Neem nu maar eens van een ouwe grijsaard aan dat het gewoon wel terug komt. Alles komt iedere keer weer terug, net iets anders, maar niet minder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... ik heb nu wel een soort van 'ander'... maar het is zo anders. Ik heb die gevoelens niet. Die had ik zelfs niet bij mijn ex, met wie ik drie jaar was. Ja, later wel, maar niet zo vroeg al.
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Ik denk omdat ik niet leuk ben als je me beter leert kennen of zo.
Jammer dat Pietje niet beter kan duiden wat hij vindt dat er mis is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje schrik van een aanlooperiode van 3 maandenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Ik denk omdat ik niet leuk ben als je me beter leert kennen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |