Heb genoten van je prachtige caps!!!quote:
Nee, echt niet. Was zelf met iets anders bezig dus heb die COS niet gezien. Ga zo even kijken wie er heeft gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, denk dat het er nog staat. of neem je me weer in het ootje, skattie?
die bitch is lelijk. als je hier in de buurt naar een gemiddeld inteeltdorp(limmen, egmond-binnen, bakkum) gaat heb je ze voor uitzoeken zoals hijquote:
Ik moet ze ook niet, ze schijten in je tuin zonder het te vragenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
En ik kan helaas niet mee doen aan het kattengesprek![]()
Ik haat ze namelijk![]()
is de moeite waard!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Was zelf met iets anders bezig dus heb die COS niet gezien. Ga zo even kijken wie er heeft gewonnen![]()
oke thanks !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net in de cos. nmns gaf aan dat hij de tt 'gekleurd' vond ('de 5 losers kunnen niet luisteren', geloof ik). hierop kwam een stortvloed van kritiek te voorschijn, erg amusant![]()
Thxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb genoten van je prachtige caps!!!En heb de hele wedstrijd gezien!!
![]()
Ik ben nu ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en ja, hoe zat het nu met 1 die 2 verslaat op basis van welke kwalificaties etc?
Oh ja, echt nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die bitch is lelijk. als je hier in de buurt naar een gemiddeld inteeltdorp(limmen, egmond-binnen, bakkum) gaat heb je ze voor uitzoeken zoals hij
c u leetersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
Kleutergevecht om de aandacht. Ik ga maar eens even ergens anders lezen![]()
Die van vandaag heb ik niet gezien, maar die van 2 nachten geleden.... Prachtig!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx
Van vanavond ?
Was een beetje minder, en zn tegenstander gaf op helaas. Maar ik houd moed![]()
Lekker hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik moet ze ook niet, ze schijten in je tuin zonder het te vragen![]()
En die kutkabouter zit er nog in ja, moeten we verplicht naar die rondjes kijken die hij uitblaast wanneer hij rookt, die ben ik zo schijtzat![]()
![]()
Zo dat lucht op![]()
Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra had dit grappig gevonden![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Maar helaas vind ik Lieke nog afschuwelijker![]()
Wtf, waar?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
Kleutergevecht om de aandacht. Ik ga maar eens even ergens anders lezen![]()
Geen caps, hij zag er niet lekker genoeg uit en ik heb op Eurosport gekeken, niet op de streams. Wel heb ik mooie filmpjes en caps in het nieuwe topic gezet en is de OPquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die van vandaag heb ik niet gezien, maar die van 2 nachten geleden.... Prachtig!!!![]()
Zal zo de verslagen en caps bekijken van vandaag.
Ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Maar helaas vind ik Lieke nog afschuwelijker![]()
Mwah, beetje verkeerde moment... de streams waren druk genoeg om over te posten en dat viel daardoor een beetje in t waterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi kantlijn. was toch ff leuk in de cos met dat gedoe om tt?
Beter!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen caps, hij zag er niet lekker genoeg uit en ik heb op Eurosport gekeken, niet op de streams. Wel heb ik mooie filmpjes en caps in het nieuwe topic gezet en is de OP![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oké, we skippen het - ben ik ruim in.
![]()
![]()
dat dan weer wel, anderzijds verbaasde ik me er wel over dat die luitjes zo massaal ageerde...het leeft toch nog behoorlijk (dgk), dahaiknieverwachtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, beetje verkeerde moment... de streams waren druk genoeg om over te posten en dat viel daardoor een beetje in t water
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, beetje verkeerde moment... de streams waren druk genoeg om over te posten en dat viel daardoor een beetje in t water
Ja we willen wat meer details, hier kunnen we verder niets mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en ja, hoe zat het nu met 1 die 2 verslaat op basis van welke kwalificaties etc?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Raad eens voor wie ik net geSMSt heb![]()
![]()
![]()
pumastreamer?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Raad eens voor wie ik net geSMSt heb![]()
![]()
![]()
ja muts, lurken ben mooi 'weest, lulleh nu!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja we willen wat meer details, hier kunnen we verder niets mee.
En Voor Thera met de Wodka:
[afbeelding]
![]()
Dat had ik met deze OPquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Het eerste dat ik dacht toen ik die COS OP zag was: GodDAMN!
Helaas was dat een half uur geleden.
neeuh, zou ik niet doen Disanaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg eens... heb ik zin om een update te schrijven van het hele ontslaggebeuren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Het eerste dat ik dacht toen ik die COS OP zag was: GodDAMN!
Helaas was dat een half uur geleden.
Zo, daar was ik alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |