Ja ik weetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat heb je aan Disana te danken![]()
Die heeft het gevoelige stukje geschreven![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja ik weet![]()
Shit straks heb ik het ook nog bij pinkeln![]()
owww, je was er al? nou, knuffeltje danquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, halloIk was er al, maar jullie hadden het druk met elkaar
En nou lees ik ook nog dat ik geen lieve dame ben... maar mijn avond kan niet meer stuk, over een maand begint Expeditie Robinson alweer
![]()
Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt?![]()
Moet ik toch eens iets aan mijn reputatie doen![]()
Pers... pers...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af.
Moet ik FB al f5'en?![]()
Noted.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Pers... pers...
Het lukt niet. Ik ben nog te blij over al die mooie programma's die weer terugkomen. Niet vergeten he, voor als ik je tegen die tijd niet meer zie: Peking Express: februari/maart 2008![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook? Ik was meteen bij de eerste tien minuten van de eerste PE helemaal verkocht! We hebben net de route nog zitten bekijken op de kaart.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar hebben we zelfs een smiley voor![]()
![]()
![]()
En ik vind PE zelfs toffer dan ER![]()
Vast nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
Mag ik vragen wat onder baggeren wordt verstaan in de SC. Ik heb namelijk een donkerbruin vermoeden dat ik daar debet aan ben.![]()
Ohhhquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, we wachten op de lieve vrouwen.
Avondquote:
Zeker weten doe ik niets. Ian weet wat baggeren is, even geduld hebben tot ie er weer is om het uit te leggenquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's nou precies was ik ook zei!![]()
Hiquote:
Pfff opluchtingquote:
Je bent eindelijk ik de Ava ? Is een leukequote:
Goed gegokt hequote:
Ja hèquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent eindelijk ik de Ava ? Is een leuke![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's nou precies was ik ook zei!![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, lollerhidiavacoust!11!111EINZ121!!!!
OI HOUSOP MAN!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
ZWEIHUNDERTNOGETWASPEAUXZORZ!11!!!!
Dat is niet relevant, er zijn zo`n 190.000 users credit aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
Mag ik vragen wat onder baggeren wordt verstaan in de SC. Ik heb namelijk een donkerbruin vermoeden dat ik daar debet aan ben.![]()
JE MUTTER!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, baggernewbie!@![]()
![]()
![]()
Ga je nu ook al tegen jezelf lullen??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, baggernewbie!@![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |